Alla kategorier Golfbanor Stockholms län Tyresö Alec's Golf AB

Alec's Golf AB

Bäverbäcksvägen 14, 135 49 Tyresö — Visa karta

Alecs Golf - Här kan du köpa på golfrea och beställa golfklubbor, wedge, putter, golfset, golfutrustning, metal wood, cobra, järnset, callaway, driver, wilson, titleist. Alexgolf. Vi har custom fitting och på vår drivingrange kan du testa olika gol

Företag inom golfbanor nära Alec's Golf AB:

Ågesta Golfklubb, VIDJAVÄGEN 3, Farsta
Kontakta mig så hjälper jag er att förbättra era kunskaper i golf! Läs mer ›
Martin B:
Bra övningar som gav bra resultat kommer nog att fortsätta ta lektioner av henne

Läs vad 2 kunder tycker om Alec's Golf AB

• Thomas A
    Thomas A skrev om Alec's Golf AB
    Tråkig och ointresserad personal, gnällde över våra val av testklubbor, suckade över att behöva jobba. Kommer aldrig spendera en krona där
  • Peter J
    Peter J skrev om Alec's Golf AB
    Fruktansvärt bemötande! Var ute efter att köpa ett nytt set då mitt gamla blivit stulet. När jag kommer in i butiken är det flera kunder som står och väntar på att killen bakom disken ska avsluta ett privat samtal i hans mobil. När han väl avslutar konversationen så är han otrevlig på de före mig i kön, när jag väl får hjälp så tar han fram en klubba (Taylor Made Burner) och säger att jag kan provspela den. Toppen säger jag och lämnar mitt körkort som pant. Men för att provspela måste du köpa en polett av mig säger han. Ok säger jag och tar fram mitt kort. Han säger att jag måste spendera minst 100 kr för att han ska dra kortet, annars är det bara "chash" som gäller som han uttrycker det. Går ut i bilen för att leta men hittar bara 20 kr, går tillbaka och frågar om det är ok, behöver ju bara spela några bollar och känna på järnsetet. Nej säger han, 40 kr, annars får du inte provspela! Jag tar då mitt körkort och går iväg väldigt missnöjd. Hade en förhoppning att köpa dessa klubbor som jag hört så mkt gott om, skulle även köpa driver, wedge + putter. totalt ungefär 6000 kr som de gick miste om pga att de var så dåliga på att sälja och otrevliga! Åk till Dormy istället!

Bäverbäcksvägen 14, 135 49 Tyresö