Hemtjänst

44 omdömen om Hemtjänst

Sedan starten hos Reco 2020
Malin N
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Väldigt rara, trevliga och tillmötesgående all personal vi träffade. Det är inte deras fel att de har ont om tid. Men ibland var det svårt för mamma att göra sig förstådd

Jonas F gillar detta
Svar från Hemtjänst

Hej Malin! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Assefeh N
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

It was a good experience, everyone was nice, polite and helpful, specially Harry who was doing the main help, thank you all for your help 🙏🏼

Svar från Hemtjänst

Hej Assefeh! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Liselotte N
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Med stort engagemang, värme , tålamod och omsorg tar personalen hand om våra föräldrar. Oftast är det samma personal som gör det lilla extra som gör vardagen lite lättare för dom och oss. Cheferna är lyhörda och det är aldrig några problem när vi ber om något.

Svar från Hemtjänst

Hej Liselotte! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Kristina W
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Mycket positivt bemötande från personalen. Särskilt Eisha?? Ska framhållas. Hon visade både värme och empati mot min man och mot oss i familjen.

Svar från Hemtjänst

Hej Kristina! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Karl Gunnar R
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Trevligt bemötande på alla nivåer. Tider har passats väl. Städning och tvätt över förväntan. Trevlig personal som man snabbt kom att tycka om. Mat bäddning mm ordnades snabbt så som jag önskade det. Jag rekommenderar gärna Aleo

Svar från Hemtjänst

Hej Karl! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Marie N
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Kunnig, lyhörd och ansvarstagande, personal som ofta gör det lilla extra. Oftast samma personer som kommer och de vet vad som behövs och önskas

Svar från Hemtjänst

Hej Marie! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Leif J
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Vänlig & positiv personal . Sporadisk upphängning av tvätt Några gånger tilllagning av frukost + Småsaker

Svar från Hemtjänst

Hej Leif! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Per Å
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Bra bemött av städpersonal Arbetet snappt utfört Är nöjd med företaget

Svar från Hemtjänst

Hej Per! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Anne-Katrin O
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Vi är mycket nöjda med er stora insats För mammas räkning Alltid ställt upp o lyssnat på våra önskemål Jag rekommendera gärna er som en bra hemtjänst

Svar från Hemtjänst

Hej Anne-Katrin! Tack för din recension. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Jonas

Karolina N
Skrev om Hemtjänst en del av Aleo Care AB

Aleo har fantastiska medarbetare som löser alla problem. De bryr sig om sina brukare och tar kontakt med oss anhöriga så fort något hänt. Jag rekommenderar dem verkligen!

Svar från Hemtjänst

Hej Karolina! Tack för din recension. Önskar dig ett Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Jonas