Älggården Bygg AB

5.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Älggården Bygg AB

• 2020-06-26

Stina G skrev om Älggården Bygg AB
    Ommålning utomhus. Väldigt bra bemötande. Ett fel som gjordes rättades omgående och kontroll gjordes när jobbet var klart. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 537 omdömen
    Badge2020
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"
  • 2020-06-25

Phillip W skrev om Älggården Bygg AB
    Målade om huset, och gjorde ett fantastiskt jobb. Läs mer
  • 2020-06-24

John A skrev om Älggården Bygg AB
    Nytt tak (betongpannor) och ny plåt. Proffsigt och snyggt utfört arbete. Läs mer
  • Reco tipsar!
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 70 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • Mats T

2020-06-24

Mats T skrev om Älggården Bygg AB
    Företaget har hjälpt mig med både byte av tak och renovering av en putsfasad. Jag är mycket nöjd med bägge arbetena som är genomförda på ett föredömligt sätt. Priserna för arbetena har varit enligt överenskommen offert utan ej överenskomna tillkommande kostnader. De har hållit avtalade tider när arbetena skall genomföras och varit på plats omedelbart när jag har haft frågor eller synpunkter. Företaget är mycket trevligt att samarbeta med och jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer att anlita dem. Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Södertälje:

Håkan L Håkan L tycker:
“Badumsrenoveringen gick över f...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte