Alingsås Trafikskola AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.7

Om företaget

Alingsås Trafikskola är det självklara valet för dig som vill ha en trafikutbildning som blandar gedigen erfarenhet med nytänkande. Vi erbjuder både teoretiskt och praktiskt utbildning, så som Moped, Motorcykel, Bil, Släp, Taxi, Risketta, Risktvåa och Introduktions utbildning för övningskörning privat. På vår skola arbetar...

25 omdömen om Alingsås Trafikskola AB

Visar 25 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Malin Katarina O
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Dåligt med tider för lektioner, svårt att få tag i läraren hon svararde aldrig på samtal eller meddelanden. Otrevlig ägare.

Reco tipsar!
Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 103 omdömen 4.7 av 103 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Irma Ö
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag tog ca 15 lektioner och det kändes väldigt bra! Vi kom fram till ett mål och jobbade mot de tillsammans, mycket bra personal som är förstående och vill alltid ens bästa. Peppande, störning och bra tips fick man där ifrån.

Thindra H
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag köpte ett bilpaket och helhetsupplevelsen är jättebra. Jag har blivit bemött med förståelse och jag har känt att utbildningen har anpassats efter mig. Vid ett par tillfällen upplevde jag min trafiklärare som lite för bestämd vilket gjorde mig mer nervös, men det var på ett sätt positivt eftersom jag aldrig kommer göra om de felen. Trafikskolan har ett bra bemötande, känns engagerade och det märks att de jobbar för att eleverna ska bli säkra och trygga förare i trafiken.

Elin R
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Bra lärare. Möjligtvis lite utdraget ibland och man blev tvungen att ta många lektioner enligt lärarna innan de påstod att man var redo. Kändes lite som att vissa lektioner endast var för att bara ha lektion så att de skulle tjäna pengar, hoppas inte att så va fallet men den känslan har jag och även andra haft den känslan också. Uppskattar ändå deras hjälp och stöttning, man lärde sig mycket nya saker totalt sätt ändå.

Klara S
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag tycker trafikskolan lär ut väldigt bra och på ett sätt så man förstod. Nu när jag har körkort känner jag mig trygg. Jag behövde inte heller tänka på att boka exempelvis risk 2:an eller uppkörning själv, dem ordnande allt. Rekommenderar verkligen Alingsås trafikskola AB

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Klara! Tack för att du rekommenderar oss och vi är så glada över att du är nöjd med din utbildning hos oss! Så viktigt att känna sig trygg i trafiken, tack för förtroendet!

Malva M
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Köpte ett paket med 15 körlektion. Jättenöjd, trevligt bemötande och positiva körskollärare som hjälper än att klara uppkörningen till de mål man själv sagt.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack Malva! Tack för att vi fick äran att hjälpa dig på din resa till körkort! Lycka till och kör försiktigt!

Ellen L
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jätte trevliga allihop! Jag lärde mig så mycket mer en vad jag trodde jag behövde, hade valt denna trafikskolan över alla andra alla dagar i veckan!

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så jätte mycket Ellen! Vi blir så glada över dina ord, det betyder massor för oss! Tack! Lycka till framåt och kör försiktigt!

Emmy L
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Lena är väldigt duktig och pedagogisk!! Det är väldigt lärorik att få köra med henne

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack Emmy! Så glad över att jag fick följa dig på din resa. Tack för förtroendet och lycka till i framtiden! / Lena

Anka S
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Som en elev jag hade jätte svårt med språket, jag trodde bara ska försöka lära mig köra bil, jag trodde inte att jag kommer klara det, men ändå även om kunde bra förståelse språket klarade körkortet med hjälp av Alingsås trafik skolan. Jag fick jätte bra förklaring på lektionen. Eftersom kunde inte så bra språket, lärarna kämpade för att lära mig köra bil och även fick att vara motiverad på att kämpa och inte ger upp. Idag har jag körkort och är jätte tacksam för Alingsås trafik skolan. 🌸

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Anka för dina fina ord! Vi är oerhört tacksamma över att vi fick äran att hjälpa dig på din resa mot körkort! Så glada över att du är nöjd! Lycka till i framtiden!

Andreas A
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Fantastiskt bemötande och väldigt hjälpsamma när jag tog mitt B96. Professionella hela vägen samt flexibla hela vägen! Grym trafikskola!

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Andreas för att du kom till oss för att ta ditt utökade körkort. Kör försiktigt med husvagnen!

Kristoffer L
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag tyckte dem var trevliga d em gjorde mycket för att jag skulle få bästa möjliga undervisning inför mitt körkort.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Kristoffer för att vi fick hjälpa dig och vi är så glada att du är nöjd med utbildningen du fått! Kör försiktigt och ta hand om dig!

Maja A
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag blev bemött väldigt bra av företaget, både av Jessica som jag körde med men även andra lärare. Jag hade goda förväntningar innan då alla mina syskon kört där innan och vi haft goda erfarenheter av körskolan. Jag är väldigt nöjd och glad över att jag fick ta mitt körkort med Alingsås trafikskola. Den hjälpte mig så att jag kalasade min körning på första försöket! Jag hade bilpaketet!

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack för att jag fick äran att hjälpa dig och dina syskon! Alltid en ära att få även "nummer 4" i familjen. Lycka till i fortsättningen och kör försiktigt, hälsa familjen! / Jessica

Lova K
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag blev bemött mycket bra på Alingsås Trafikskola AB. Hela processen från övningskörning till teori och uppkörning var väldigt smidig. Det var en väldigt effektiv inlärning och alla runt omkring hjälpte till mycket för att jag skulle kunna ta körkort så snabbt som möjligt men samtidigt ta det lugnt så att jag kände mig helt redo.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så jätte mycket Lova för dina fina ord! Vi blir så glada och är tacksamma över att vi fick följa med på din resa till körkortet!

Melvin K
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag är väldigt nöjd med Alingsås trafikskola då personalen var väldigt trevlig och proffsig.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Vad kul att höra Melvin! Tack så mycket! Kör försiktigt framöver!

Elliot R
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Väldigt trevliga och bra på att lära ut

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Elliot! Tack för dina fina ord! Kör försiktigt!

Anton E
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Alingsås Trafikskola gav mig en positiv upplevelse. Professionellt bemötande, kunnig personal och flexibel undervisning levde upp till förväntningarna.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Anton! Tack också för att vi fick äran att följa din resa till körkortet!

Ossian N
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag blev bemött väldigt trevligt av all personal som jobbar där. Jag tycker även att lektionerna var roliga och väldigt lärorika.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Ossian! Vi är glada att du upplevde att körlektionerna var givande. Kör försiktigt!

Annie H
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Körskollärare var trevliga och jag köpte ett paket med 15 lektioner där risk 1an och någpt mer ingick vilket var bra.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack Annie! Precis, i ditt paket med 15 körlektioner var även risk 1an och risk 2an med. Kör försiktigt!

Anna-Maria E
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Flexibla, enkla att få tag på, bra med tider.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Anna-Maria! Kör försiktigt!

Valdemar K
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Tycker det har fungerat bra och jag är nöjd med hur jag blivit bemött. Jag har tagit AM, A1, A2 och B-körkort och har varit nöjd vid alla dessa tillfällen.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Vi är så glada över att du är nöjd med alla dina utbildningar! Tack så mycket för att vi har fått förtroendet med alla dina körkort! Kör försiktigt!

Sara B
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Väldigt bra trafikskola och bra trafiklärare. Lurar inte på en massa fler lektioner och det är ett stort +.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Sara! Kör försiktigt!

Esme G
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag tyckte att allt var väldigt bra med Alingsås Trafikskola.

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Vi är så glada att du tycker det Esme! Tack för förtroendet!

Wilma H
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag kan varmt rekommendera Alingsås trafikskola! Tillmötesgående, pedagogiska, uppmuntrande och trevliga! Allt man kan önska sig!

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Wilma! Och tack säger vi som fick äran att hjälpa dig på vägen till körkortet!

Lisa S
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Jag blev bemött på ett trevligt och välkomnande sätt. Mina förväntningar var ganska små och behövde bara en bra lärdom och det fick jag. Det var en bra upplevelse och jag hade lagom med körlektioner

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Vi är så glada över att du fick den hjälp du önskade! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig på resan mot körkort! Kör försiktigt!

Tove B
Skrev om Alingsås Trafikskola AB

Trevliga lärare och enkla att ha o göra med!

Svar från Alingsås Trafikskola AB

Tack så mycket Tove för dina ord och för att vi fick följa dig på din resa mot körkortet! Kör försiktigt!

Filtrera omdömen