All Female Event

Terrängvägen 71, 129 48 Hägersten — Visa karta

All Female Event är den lyhörda eventbyrån med enbart kvinnliga akter som står för underhållningen på allt från mingeleventet till företagskickoffen. Tillsammans med uppdragsgivaren tar vi fram ett program som ger kvällen det lilla extra och samtidigt förstärker det budskap ni vill förmedla till era anställda. Glöm det traditionella och låt oss inspirera er till en kväll med variation och överraskningar.

Företag inom konst nära All Female Event:

S:t Eriksgatan 79, STOCKHOLM
Kvalitet, kunskap och bra hantverk är viktigt och anledningen till att kunden sö... Läs mer ›
Frida H:
Så nöjd med vårt fina bröllopsfoto som vi lät detta lilla galleri rama in. Proffsigt bemötande och flera goda förslag på vilken typ av inr...

Läs vad 3 kunder tycker om All Female Event

• Lars J
    Lars J skrev om All Female Event
    Beastiegirls leverar! Duktiga, proffsiga, grymt drag på scen. Rekommenderas hett!!!
  • Isa W
    Isa W skrev om All Female Event
    Vi på Electrolux Home Klarabergsgatan anlitade Cover Girls till vår nyöppning av vår ombyggda butik. Tjejerna drog igång publiken och stämningen var fantastisk. Dom läste själva av publiken och valde rätt låtar. Skötte allt det praktiska, höll tiderna och var oerhört proffsiga och trevliga. Det pratas fortfarande om Cover Girls. Kan varmt rekommendera dessa till vilket event som helst! // Isa Butikschef
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om All Female Event
    Lucky Ladies var tre mycket proffsiga tjejer som bjöd på god stämning!
    Vi är otroligt nöjda och festen var så lyckad! Vi kan helt klart tänka oss dom igen och rekommenderar dom varmt.

Terrängvägen 71, 129 48 Hägersten