Alla kategorier Skönhetssalong Skåne Lund Alla Tiders Hudvård, Malin Liljenberg

Alla Tiders Hudvård, Malin Liljenberg

Skallavångsvägen 82, 247 33 Södra sandby — Visa karta

På Alla tiders hudvårdssalong får du professionell och personligt anpassad hudvård för alla årets tider och alla hudens tidsperioder. Hudvård för ansikte & kropp, avslappnande massage, kurbehandlingar, vaxning, frans- & bryn.

Läs vad 1 kund tycker om Alla Tiders Hudvård, Malin Liljenberg

• Elin Å
    Elin Å skrev om Alla Tiders Hudvård, Malin Liljenberg
    En mysig hudvårdssalong med ett stort och varierat utbud av behandlingar. Mycket professionellt och trevligt bemötande, med lugn musik och många tända ljus. Jag har testat såväl en klassisk ansiktsbehandling, en ansiktsbehandling med Aha och en kroppsbehandling (Papaya Body Dream) - första gången för mig! Mycket diskret smygs jag ner i den sköna uppvärmda stolen och får en papayamask (över hela kroppen). Inlindad i plastfilm (!) och varma filtar får jag hårbottenmassage medan inpackningen verkar och man kan lugnt påstå att jag inte hade någon som helst lust att stiga upp ur min sköna kokong. Efter en härlig dusch, smörjs jag in med en milt doftande kroppslotion - som en liten minimassage! Så här mjuk och len hud har jag inte haft på år och dagar. Kan starkt rekommendera Alla tiders hudvård i Södra Sandby!

Skallavångsvägen 82, 247 33 Södra sandby