Allegat Redovisning

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Allegat Redovisning!

Vi är din externa ekonomiavdelning som hjälper dig att flytta fokus från administration till företagets kärnverksamhet. Här erbjuds du ett brett utbud av ekonomitjänster och kan få hjälp med bokföring, bokslut, löner och deklarationer.

Med oss kan du räkna med ordning och reda, pålitlighet och massor av kunnighet. Vårt mål är att skräddarsy en lösning lösning som passar just dig och din verksamhet, så att du får mer tid för det du verkligen brinner för.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 19 kunder tycker om Allegat Redovisning

• 2019-09-23

Patrik L skrev om Allegat Redovisning
    Aldrig haft bättre redovisningsbyrå. Snabba, professionella och trevliga.

Rekommenderar starkt Allegat. Läs mer
  • Håkan Z

2019-08-31

Håkan Z skrev om Allegat Redovisning
    Jag har bokförings- och företagsrådgivning av Allegat Redovisning. Företaget motsvarar alla förväntningar.
    De återkopplar fort, är mycket kompetenta, samt har ett bra bemötande.
    Jag varmt rekommenderar företaget och ser fram emot det vidare samarbete jag har med dem.
    Håkan Läs mer
  • Cristian B

2019-08-29

Cristian B skrev om Allegat Redovisning
    Allegat Redovisning hjälper mitt företag med allt omkring skatt, lön, redovisning, bokslut och rådgivning angående mitt företag.
    De svarar alltid på mina frågor på en enkelt och snabb sätt.
    Mer en redovisningskonsult, de fungerar som en partner där jag kan prata om olika alternativ som finns.
    Har redan rekommenderat de till andra bekanta och affärspartner. Läs mer
  • 2019-08-28

Metin Ö skrev om Allegat Redovisning
    Skötsam, hjälpsam och trevlig . Läs mer
  • ?

2018-12-10

? skrev om Allegat Redovisning
    Har anlitat Allegat Redovisning sedan 2004. Allt har fungerat perfekt. Jag rekommenderar varmt Allegat redovisning. Läs mer
  • 2018-12-07

Lilia K skrev om Allegat Redovisning
    revisor tjänten som jobbar väldigt bra Läs mer
  • 2018-12-03

Pernilla B skrev om Allegat Redovisning
    Jag har fått hjälp med att sätta rutiner för mitt företag i uppstartandet. Det har varit en del utmaningar då det företag jag startat tar över en del från ett annat företag att driva som franchisetagare. Delning av befintliga affärssystem m.m..
    Jag har bemötts trevligt och professionellt. Öppet bemötande där Allegat hjälp till att satt sig in i de delar som varit oklara och som krävt en del efterforskning.
    Jag tycker absolut att mina förväntningar är gott uppfyllda och min upplevelse av Allegat är mycket god. Jag känner mig trygg i att jag får den hjälp jag behöver. Läs mer
  • Gunnar K

2018-08-29

Gunnar K skrev om Allegat Redovisning
    Har haft många byråer. Det är bra i början, sen smygs-höjs arvodet och förseningar av arbetet. Har haft Allegat i många år nu och är så nöjd. Inga problem. Dom håller vad dom lovar. Läs mer
  • 2018-08-14

Ljubov T skrev om Allegat Redovisning
    Vi har haft Allegat som redovisningskonsult sedan 2009. Sedan start har jag fått en väldigt bra upplevelse som kund. Jag förväntar mig effektivitet och kvalitet både från mig och andra, genom Allegats flexibilitet har vi nått alla mål och förväntningar jag haft. Läs mer
  • Сергей Г

2018-07-05

Сергей Г skrev om Allegat Redovisning
    Sedan dag ett Allegat har jag varit oerhört nöjd.
    Noggranna,effektiva och ger snabb respons.
    Rekommenderar Allegat stark! Läs mer
  • 2018-06-28

Gunnar S skrev om Allegat Redovisning
    Vi har bra löpande stöd med vår redovisning. Allegat är responsiva och alltid positiva. Om något inte blivit som tänkt så blir det omedelbart åtgärdat. Allegat tar också initiativ till att förbättra rutiner. Läs mer
  • 2018-02-06

Twana I skrev om Allegat Redovisning
    Allegat redovisning sköter ekonomin i vår bostadsrättsförening, innebär bland annat in- och utbetalningar, löpande bokföring och deklarationer.
    Arbetet sköts ansvarsfullt och bemötandet är professionellt och trevligt. Läs mer
  • 2018-01-29

Tell A skrev om Allegat Redovisning
    Allegat tar hand om mitt företags redovisning på bästa sätt sedan många år tillbaka. Deras personliga service inger förtroende och sparar samtidigt både tid och pengar.
    Jag kan verkligen rekommendera Allegat redovisning till andra företagare. Läs mer
  • 2018-01-28

Thomas V skrev om Allegat Redovisning
    Blev rekommenderad Allegat av en vän och har använt dom som bokföringshjälp i flera år nu. Väldigt lätta och flexibla att ha att göra med. Inga klagomål alls. Läs mer
  • 2018-01-28

Kim L skrev om Allegat Redovisning
    En riktigt bra redovisnings företag som är pålitliga med det som är viktigt i ett företag Bokföring

En riktigt nöjd företagare
    Kim Lindroth
    Ingarö Långvik Plåtslageri AB Läs mer
  • 2018-01-26

Philip A skrev om Allegat Redovisning
    Tycker de som driver allegat är super proffsiga!! Tar sig alltid tid ifall man undrar över något, och väldigt trevliga.

Så från oss på OECO AB
    5 stjärnor Läs mer
  • 2018-01-26

Mikael B skrev om Allegat Redovisning
    Professionella och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-01-25

Tapio M skrev om Allegat Redovisning
    Vi har haft Allegat redovisning några år. Under 35 år som vi har
    varit I gyggbranchen har vi haft flera som har bokfört för oss.
    Vi tror att allegat redovisning är den bästa som vi haft.
    Uppskattar att don tar kontakt på en gång om "siffrorna"inte stammer. Likaså är dom hjälppsamma med hur vi sköter löpande fakturering/redovisningen. samt att att man är nogran att det blir rätt även mot skatteverket. Det uppskattar vi.
    Vi kan varmt rekommendera allegat redivisning Läs mer
  • Robert M

2018-01-25

Robert M skrev om Allegat Redovisning
    Allegat Redovisning hjälper mig och mitt företag med bokföringen och har gjort sedan 2009.
    Dem är alltid snabba på att svara om man har några frågor både på telefon och mail. Har ingenting att klaga på.

Jag rekommenderar starkt Allegat Redovisning som redovisningsföretag. Läs mer

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka