Allegat Redovisning

Allegat Redovisning

www.allegatredovisning.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Allegat Redovisning! Vi är din externa ekonomiavdelning som hjälper dig att flytta fokus från administration till företagets kärnverksamhet. Här erbjuds du ett brett utbud av ekonomitjänster och kan få hjälp med bokföring, bokslut, löner och deklarationer. Med oss kan du räkna med ordning och reda, pålitlighet...

51 omdömen om Allegat Redovisning

Sedan starten hos Reco 2018

Emilia A
Skrev om Allegat Redovisning

Jag har alltid fått svar på frågor på ett informativt och förståeligt sätt. Samt fått hjälp när helst jag behövt det. Utöver det har jag även fått påminnelser i olika ärenden vilket jag uppskattar mycket!

Klimenty V
Skrev om Allegat Redovisning

Väldigt nöjd med Allegat Redovisning, Alltid tillgängliga och ser till att allt är i sin ordning hela tiden

Nail Z
Skrev om Allegat Redovisning

Jag har haft Allegat som redovisningskonsult nästan sedan 2013. Sedan start har jag fått en väldigt bra upplevelse som kund. Allegat tar hand om mitt företags redovisning på bästa sätt och företaget motsvarar alla förväntningar. Jag kan inget annat än varmt rekommendera dom Trygg, pålitlig med hög kvalitet!

Anna L
Skrev om Allegat Redovisning

Snabba, effektiva. Och det blir rätt och riktigt!

Peder B
Skrev om Allegat Redovisning

Jag är 100% nöjd med Allegat. Väl organiserat, tydlig kommunikation, bra återkoppling. Flexibel men är ordentlig med att ha väl definierade ansvarsområden och arbetsprocesser. Jag kan verkligen helhjärtat rekommendera Nikolai på Allegat.

Stefan W
Skrev om Allegat Redovisning

Mycket professionellt och vänligt bemötande. Förväntade mig en hyfsad tjänst av administration och redovisning för mitt företag, men har blivit positivt överraskad av smidiga lösningar med appar via mobil och webbplatform för hantering av fakturering, lönerapportering av timmar, resor mm med stor effektivitet och lite manuellt arbete. Jag köper löpande tjänster för redovisning och administration till mitt aktiebolag. Väldigt prisvärt, smidigt upplägg och professionell personlig support vid behov.

Michael K
Skrev om Allegat Redovisning

Nikolai skötte all min bokföring för 2022 och jag kunde inte vara mer nöjd. All bokföring sköttes väldigt professionellt och jag gavs konsultation med värdefulla tips. Tack vare Allegat har jag sparat både tid och pengar.

Olle L
Skrev om Allegat Redovisning

Snabb och bra service. Svara snabbt vid frågeställning. Riktigt god service på alla sätt.

Tim L
Skrev om Allegat Redovisning

Sköter redovisningen av mitt enmansbolag på bästa möjliga vis. Snabbt, smidigt och utan konstigheter.

Tomas B
Skrev om Allegat Redovisning

Hanterar sitt uppdrag gentemot oss på ett kompetent och engagerat sätt.

Kjell J
Skrev om Allegat Redovisning

Allegat Redovisning sköter årsredovisningen i mitt företag och hjälper mig med deklarationen såväl privat som i företaget. Jag är mycket nöjd med företagets bemötande och insatser. Det levererar i nivå med mina förväntningar.

Pooyan A
Skrev om Allegat Redovisning

Vår kontakt med vår revisor har varit fantastisk. Han har i alla lägen varit kunnig, professionell och noggrann. Vi har varit egen företagare i ca 30 år och han är den bästa revisorn som vi har haft! Vi önskade en kunnig revisor som vi kan lita på och det har han verkligen levt upp till!

Volodymyr T
Skrev om Allegat Redovisning

Jag har använt mig av Allegat Redovisning och Administration AB i flera år nu och kan inget annat än varmt rekommendera dom.

Daniel U
Skrev om Allegat Redovisning

Grymma på det dom gör! Stark rekommenderar då dom gör allt för att hjälpa till!

Niclas D
Skrev om Allegat Redovisning

Jättenöjda med Allegat och Nikolai! Professionella, kunniga och hjälpsamma. Svarar alltid snabbt och förklarar på ett pedagogiskt sätt.

Peter H
Skrev om Allegat Redovisning

Mycket proffsig och trevlig redovisningsbyrå. Nikolai Leväinen på Allegat har varit ansvarig för min bokföring sedan jag startade mitt företag - och jag är mycket nöjd. Svarar snabbt, anpassar service efter behov, rimliga priser mm.

Björn B

Mycket bra upplevelse! Kan rekommendera att ta hjälp av Allegat Redovisning

Pedro C
Skrev om Allegat Redovisning

Extremely professional and simply excellent.

Aida B
Skrev om Allegat Redovisning

Jag är ny företagare och Allegat har hand om företagets ekonomi. Upplever dem som proffsiga och pålitliga. De är noggranna i sitt arbete, återkopplar snabbt med saker som behöver åtgärdas och presenterar faktabaserade underlag inför beslut jag behöver fatta.

PER K
Skrev om Allegat Redovisning

Redovisning möter kärlek. Har aldrig stött på en byrå med så mycket kärlek och värme. Man märker verkligen hur mycket de älskar sitt jobb. Behöver man säga mer? Behöver aldrig känna mig nervös igen för att böckerna ska vara på plats korrekt inslagna i sin bästa förpackning. Tack för det jobb gör ni gör. <3

Morgan L
Skrev om Allegat Redovisning

Alltid snabb och bra service när man har frågeställningar, sköter det väldigt proffisionellt.

Fredrik H
Skrev om Allegat Redovisning

Trevliga, och engagerade i sitt arbete

Ted B
Skrev om Allegat Redovisning

Nikolai has exceeded every expectation and eased my burden as a new business owner in a new country. He provides timely advice and answers to complex questions associated with running an AB and the implications of reporting financial statements to Sweden and abroad. I'm very glad to have found and retained his service.

Lars N
Skrev om Allegat Redovisning

Redovisningsbyrå för mitt lilla företag. Jag är jättenöjd med bemötande och leverans. Jag hade ingen tidigare redovisningserfarenhet och uppskattar att Allegat orkar påminna mig när jag glömt bort någon av mina plikter.

Karl S
Skrev om Allegat Redovisning

Vi valde Allegat Redovisning på rekommendation av en affärsbekant. Min kontakt kunde inte ha gett mig ett bättre råd. Nikolai på Allegat Redovisning är noggrann och korrekt med våra böcker samtidigt som han ständigt utbildar oss inom redovisning. Vi kan genom att ha anlitat Allegat redovisning fokusera 100% på vår kärnverksamhet och samtidigt känner vi oss trygga med att rapportering till myndigheter sköts till punkt och pricka.

Lars K
Skrev om Allegat Redovisning

Har fått bra hjälp med min bokföring. Alltid snabba svar och effektivt bemötande. Bokför själv och vid behov får jag hjälp. Allegat sköter bokslut och justerar eventuella felaktigheter i bokföringen. De sköter även mina löner etc.

Rikard K
Skrev om Allegat Redovisning

Vi är riktigt nöjda med Allegat! Trevliga, seriösa och gör ett mycket bra jobb!

Marco G
Skrev om Allegat Redovisning

Mycket professionell, proaktiv och effektiv. Vi litar mycket på dem och vi vet att vi är i goda händer.

Masood M

trevligt bemötande , kunniga

Fritz H
Skrev om Allegat Redovisning

Jag har anlitat Allegat i många år, de är pålitliga, snabba och mycket trevliga. Rekommenderas!

Douglas L
Skrev om Allegat Redovisning

Väldigt proffsiga! Ingenting har varit otydligt från deras sida. Kan varmt rekommendera Allegat Redovisning.

Imtiaz M
Skrev om Allegat Redovisning

Snabt och trevligt,Allegat är en redovisnings företag,Nikolai är suveren.

Patrik L
Skrev om Allegat Redovisning

Aldrig haft bättre redovisningsbyrå. Snabba, professionella och trevliga. Rekommenderar starkt Allegat.

Håkan Z
Skrev om Allegat Redovisning

Jag har bokförings- och företagsrådgivning av Allegat Redovisning. Företaget motsvarar alla förväntningar. De återkopplar fort, är mycket kompetenta, samt har ett bra bemötande. Jag varmt rekommenderar företaget och ser fram emot det vidare samarbete jag har med dem. Håkan

Cristian B
Skrev om Allegat Redovisning

Allegat Redovisning hjälper mitt företag med allt omkring skatt, lön, redovisning, bokslut och rådgivning angående mitt företag. De svarar alltid på mina frågor på en enkelt och snabb sätt. Mer en redovisningskonsult, de fungerar som en partner där jag kan prata om olika alternativ som finns. Har redan rekommenderat de till andra bekanta och affärspartner.

Metin Ö
Skrev om Allegat Redovisning

Skötsam, hjälpsam och trevlig .

Anders H
Skrev om Allegat Redovisning

Har anlitat Allegat Redovisning sedan 2004. Allt har fungerat perfekt. Jag rekommenderar varmt Allegat redovisning.

Lilia K
Skrev om Allegat Redovisning

revisor tjänten som jobbar väldigt bra

Pernilla B
Skrev om Allegat Redovisning

Jag har fått hjälp med att sätta rutiner för mitt företag i uppstartandet. Det har varit en del utmaningar då det företag jag startat tar över en del från ett annat företag att driva som franchisetagare. Delning av befintliga affärssystem m.m.. Jag har bemötts trevligt och professionellt. Öppet bemötande där Allegat hjälp till att satt sig in i de delar som varit oklara och som krävt en del efterforskning. Jag tycker absolut att mina förväntningar är gott uppfyllda och min upplevelse av Allegat är mycket god. Jag känner mig trygg i att jag får den hjälp jag behöver.

Gunnar K
Skrev om Allegat Redovisning

Har haft många byråer. Det är bra i början, sen smygs-höjs arvodet och förseningar av arbetet. Har haft Allegat i många år nu och är så nöjd. Inga problem. Dom håller vad dom lovar.

Ljubov T
Skrev om Allegat Redovisning

Vi har haft Allegat som redovisningskonsult sedan 2009. Sedan start har jag fått en väldigt bra upplevelse som kund. Jag förväntar mig effektivitet och kvalitet både från mig och andra, genom Allegats flexibilitet har vi nått alla mål och förväntningar jag haft.

Сергей Г
Skrev om Allegat Redovisning

Sedan dag ett Allegat har jag varit oerhört nöjd. Noggranna,effektiva och ger snabb respons. Rekommenderar Allegat stark!

Gunnar S
Skrev om Allegat Redovisning

Vi har bra löpande stöd med vår redovisning. Allegat är responsiva och alltid positiva. Om något inte blivit som tänkt så blir det omedelbart åtgärdat. Allegat tar också initiativ till att förbättra rutiner.

Twana I
Skrev om Allegat Redovisning

Allegat redovisning sköter ekonomin i vår bostadsrättsförening, innebär bland annat in- och utbetalningar, löpande bokföring och deklarationer. Arbetet sköts ansvarsfullt och bemötandet är professionellt och trevligt.

Tell A
Skrev om Allegat Redovisning

Allegat tar hand om mitt företags redovisning på bästa sätt sedan många år tillbaka. Deras personliga service inger förtroende och sparar samtidigt både tid och pengar. Jag kan verkligen rekommendera Allegat redovisning till andra företagare.

Thomas V
Skrev om Allegat Redovisning

Blev rekommenderad Allegat av en vän och har använt dom som bokföringshjälp i flera år nu. Väldigt lätta och flexibla att ha att göra med. Inga klagomål alls.

Kim L
Skrev om Allegat Redovisning

En riktigt bra redovisnings företag som är pålitliga med det som är viktigt i ett företag Bokföring En riktigt nöjd företagare Kim Lindroth Ingarö Långvik Plåtslageri AB

Philip A
Skrev om Allegat Redovisning

Tycker de som driver allegat är super proffsiga!! Tar sig alltid tid ifall man undrar över något, och väldigt trevliga. Så från oss på OECO AB 5 stjärnor

Mikael B
Skrev om Allegat Redovisning

Professionella och trevligt bemötande!

Tapio M
Skrev om Allegat Redovisning

Vi har haft Allegat redovisning några år. Under 35 år som vi har varit I gyggbranchen har vi haft flera som har bokfört för oss. Vi tror att allegat redovisning är den bästa som vi haft. Uppskattar att don tar kontakt på en gång om "siffrorna"inte stammer. Likaså är dom hjälppsamma med hur vi sköter löpande fakturering/redovisningen. samt att att man är nogran att det blir rätt även mot skatteverket. Det uppskattar vi. Vi kan varmt rekommendera allegat redivisning