Allegat Redovisning

Allegat Redovisning

Välkommen till Allegat Redovisning!

Vi är din externa ekonomiavdelning som hjälper dig att flytta fokus från administration till företagets kärnverksamhet. Här erbjuds du ett brett utbud av ekonomitjänster och kan få hjälp med bokföring, bokslut, löner och deklarationer.

Med oss kan du räkna med ordning och reda, pålitlighet och massor av kunnighet. Vårt mål är att skräddarsy en lösning lösning som passar just dig och din verksamhet, så att du får mer tid för det du verkligen brinner för.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 30 kunder tycker om Allegat Redovisning 2

2021-11-05 Insamlad av företaget
    Trevliga, och engagerade i sitt arbete
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Nikolai has exceeded every expectation and eased my burden as a new business owner in a new country. He provides timely advice and answers to complex questions associated with running an AB and the implications of reporting financial statements to Sweden and abroad. I'm very glad to have found and retained his service.
    2021-09-14 Insamlad av företaget
    Redovisningsbyrå för mitt lilla företag. Jag är jättenöjd med bemötande och leverans. Jag hade ingen tidigare redovisningserfarenhet och uppskattar att Allegat orkar påminna mig när jag glömt bort någon av mina plikter.
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Vi valde Allegat Redovisning på rekommendation av en affärsbekant. Min kontakt kunde inte ha gett mig ett bättre råd.

Nikolai på Allegat Redovisning är noggrann och korrekt med våra böcker samtidigt som han ständigt utbildar oss inom redovisning.

Vi kan genom att ha anlitat Allegat redovisning fokusera 100% på vår kärnverksamhet och samtidigt känner vi oss trygga med att rapportering till myndigheter sköts till punkt och pricka.
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Har fått bra hjälp med min bokföring. Alltid snabba svar och effektivt bemötande. Bokför själv och vid behov får jag hjälp. Allegat sköter bokslut och justerar eventuella felaktigheter i bokföringen. De sköter även mina löner etc.
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Vi är riktigt nöjda med Allegat! Trevliga, seriösa och gör ett mycket bra jobb!
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Mycket professionell, proaktiv och effektiv. Vi litar mycket på dem och vi vet att vi är i goda händer.
    2021-09-02 Insamlad av företaget
    trevligt bemötande , kunniga
    2021-09-02 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Allegat i många år, de är pålitliga, snabba och mycket trevliga. Rekommenderas!
    2021-09-01 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsiga!
    Ingenting har varit otydligt från deras sida. Kan varmt rekommendera Allegat Redovisning.
    2019-12-20 Insamlad av företaget
    Snabt och trevligt,Allegat är en redovisnings företag,Nikolai är suveren.
    2019-09-23 Insamlad av företaget
    Aldrig haft bättre redovisningsbyrå. Snabba, professionella och trevliga.

Rekommenderar starkt Allegat.
  • Håkan Z
    2019-08-31 Insamlad av företaget
    Jag har bokförings- och företagsrådgivning av Allegat Redovisning. Företaget motsvarar alla förväntningar.
    De återkopplar fort, är mycket kompetenta, samt har ett bra bemötande.
    Jag varmt rekommenderar företaget och ser fram emot det vidare samarbete jag har med dem.
    Håkan
  • Cristian B
    2019-08-29 Insamlad av företaget
    Allegat Redovisning hjälper mitt företag med allt omkring skatt, lön, redovisning, bokslut och rådgivning angående mitt företag.
    De svarar alltid på mina frågor på en enkelt och snabb sätt.
    Mer en redovisningskonsult, de fungerar som en partner där jag kan prata om olika alternativ som finns.
    Har redan rekommenderat de till andra bekanta och affärspartner.
    2019-08-28 Insamlad av företaget
    Skötsam, hjälpsam och trevlig .
  • ?
    ?
    2018-12-10 Spontant omdöme
    Har anlitat Allegat Redovisning sedan 2004. Allt har fungerat perfekt. Jag rekommenderar varmt Allegat redovisning.
    2018-12-07 Insamlad av företaget
    revisor tjänten som jobbar väldigt bra
    2018-12-03 Insamlad av företaget
    Jag har fått hjälp med att sätta rutiner för mitt företag i uppstartandet. Det har varit en del utmaningar då det företag jag startat tar över en del från ett annat företag att driva som franchisetagare. Delning av befintliga affärssystem m.m..
    Jag har bemötts trevligt och professionellt. Öppet bemötande där Allegat hjälp till att satt sig in i de delar som varit oklara och som krävt en del efterforskning.
    Jag tycker absolut att mina förväntningar är gott uppfyllda och min upplevelse av Allegat är mycket god. Jag känner mig trygg i att jag får den hjälp jag behöver.
  • Gunnar K
    2018-08-29 Insamlad av företaget
    Har haft många byråer. Det är bra i början, sen smygs-höjs arvodet och förseningar av arbetet. Har haft Allegat i många år nu och är så nöjd. Inga problem. Dom håller vad dom lovar.
    2018-08-14 Insamlad av företaget
    Vi har haft Allegat som redovisningskonsult sedan 2009. Sedan start har jag fått en väldigt bra upplevelse som kund. Jag förväntar mig effektivitet och kvalitet både från mig och andra, genom Allegats flexibilitet har vi nått alla mål och förväntningar jag haft.
  • Сергей Г
    2018-07-05 Insamlad av företaget
    Sedan dag ett Allegat har jag varit oerhört nöjd.
    Noggranna,effektiva och ger snabb respons.
    Rekommenderar Allegat stark!
    2018-06-28 Insamlad av företaget
    Vi har bra löpande stöd med vår redovisning. Allegat är responsiva och alltid positiva. Om något inte blivit som tänkt så blir det omedelbart åtgärdat. Allegat tar också initiativ till att förbättra rutiner.
    2018-02-06 Insamlad av företaget
    Allegat redovisning sköter ekonomin i vår bostadsrättsförening, innebär bland annat in- och utbetalningar, löpande bokföring och deklarationer.
    Arbetet sköts ansvarsfullt och bemötandet är professionellt och trevligt.
    2018-01-29 Insamlad av företaget
    Allegat tar hand om mitt företags redovisning på bästa sätt sedan många år tillbaka. Deras personliga service inger förtroende och sparar samtidigt både tid och pengar.
    Jag kan verkligen rekommendera Allegat redovisning till andra företagare.
    2018-01-28 Insamlad av företaget
    Blev rekommenderad Allegat av en vän och har använt dom som bokföringshjälp i flera år nu. Väldigt lätta och flexibla att ha att göra med. Inga klagomål alls.
    2018-01-28 Insamlad av företaget
    En riktigt bra redovisnings företag som är pålitliga med det som är viktigt i ett företag Bokföring

En riktigt nöjd företagare
    Kim Lindroth
    Ingarö Långvik Plåtslageri AB
    2018-01-26 Insamlad av företaget
    Tycker de som driver allegat är super proffsiga!! Tar sig alltid tid ifall man undrar över något, och väldigt trevliga.

Så från oss på OECO AB
    5 stjärnor
    2018-01-26 Insamlad av företaget
    Professionella och trevligt bemötande!
    2018-01-25 Insamlad av företaget
    Vi har haft Allegat redovisning några år. Under 35 år som vi har
    varit I gyggbranchen har vi haft flera som har bokfört för oss.
    Vi tror att allegat redovisning är den bästa som vi haft.
    Uppskattar att don tar kontakt på en gång om "siffrorna"inte stammer. Likaså är dom hjälppsamma med hur vi sköter löpande fakturering/redovisningen. samt att att man är nogran att det blir rätt även mot skatteverket. Det uppskattar vi.
    Vi kan varmt rekommendera allegat redivisning
  • Robert M
    2018-01-25 Insamlad av företaget
    Allegat Redovisning hjälper mig och mitt företag med bokföringen och har gjort sedan 2009.
    Dem är alltid snabba på att svara om man har några frågor både på telefon och mail. Har ingenting att klaga på.

Jag rekommenderar starkt Allegat Redovisning som redovisningsföretag.