Alla kategorier Bokföring Stockholms län Nacka Allegat Redovisning

Allegat Redovisning

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Allegat Redovisning!

Vi är din externa ekonomiavdelning som hjälper dig att flytta fokus från administration till företagets kärnverksamhet. Här erbjuds du ett brett utbud av ekonomitjänster och kan få hjälp med bokföring, bokslut, löner och deklarationer.

Med oss kan du räkna med ordning och reda, pålitlighet och massor av kunnighet. Vårt mål är att skräddarsy en lösning lösning som passar just dig och din verksamhet, så att du får mer tid för det du verkligen brinner för.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 8 kunder tycker om Allegat Redovisning

• Twana I
    Twana I skrev om Allegat Redovisning
    Allegat redovisning sköter ekonomin i vår bostadsrättsförening, innebär bland annat in- och utbetalningar, löpande bokföring och deklarationer.
    Arbetet sköts ansvarsfullt och bemötandet är professionellt och trevligt. Läs mer
  • Tell A
    Tell A skrev om Allegat Redovisning
    Allegat tar hand om mitt företags redovisning på bästa sätt sedan många år tillbaka. Deras personliga service inger förtroende och sparar samtidigt både tid och pengar.
    Jag kan verkligen rekommendera Allegat redovisning till andra företagare. Läs mer
  • Thomas V
    Thomas V skrev om Allegat Redovisning
    Blev rekommenderad Allegat av en vän och har använt dom som bokföringshjälp i flera år nu. Väldigt lätta och flexibla att ha att göra med. Inga klagomål alls. Läs mer
  • Kim L
    Kim L skrev om Allegat Redovisning
    En riktigt bra redovisnings företag som är pålitliga med det som är viktigt i ett företag Bokföring

En riktigt nöjd företagare
    Kim Lindroth
    Ingarö Långvik Plåtslageri AB Läs mer
  • Philip A
    Philip A skrev om Allegat Redovisning
    Tycker de som driver allegat är super proffsiga!! Tar sig alltid tid ifall man undrar över något, och väldigt trevliga.

Så från oss på OECO AB
    5 stjärnor Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Allegat Redovisning
    Professionella och trevligt bemötande! Läs mer
  • Tapio M
    Tapio M skrev om Allegat Redovisning
    Vi har haft Allegat redovisning några år. Under 35 år som vi har
    varit I gyggbranchen har vi haft flera som har bokfört för oss.
    Vi tror att allegat redovisning är den bästa som vi haft.
    Uppskattar att don tar kontakt på en gång om "siffrorna"inte stammer. Likaså är dom hjälppsamma med hur vi sköter löpande fakturering/redovisningen. samt att att man är nogran att det blir rätt även mot skatteverket. Det uppskattar vi.
    Vi kan varmt rekommendera allegat redivisning Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Allegat Redovisning
    Allegat Redovisning hjälper mig och mitt företag med bokföringen och har gjort sedan 2009.
    Dem är alltid snabba på att svara om man har några frågor både på telefon och mail. Har ingenting att klaga på.

Jag rekommenderar starkt Allegat Redovisning som redovisningsföretag. Läs mer

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka