Alla kategorier Bokföring Stockholms län Nacka Allegat Redovisning

Allegat Redovisning

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka — Visa karta

Välkommen till Allegat Redovisning!

Vi är din externa ekonomiavdelning som hjälper dig att flytta fokus från administration till företagets kärnverksamhet. Här erbjuds du ett brett utbud av ekonomitjänster och kan få hjälp med bokföring, bokslut, löner och deklarationer.

Med oss kan du räkna med ordning och reda, pålitlighet och massor av kunnighet. Vårt mål är att skräddarsy en lösning lösning som passar just dig och din verksamhet, så att du får mer tid för det du verkligen brinner för.

Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 12 kunder tycker om Allegat Redovisning

• Gunnar K
    Gunnar K skrev om Allegat Redovisning
    Har haft många byråer. Det är bra i början, sen smygs-höjs arvodet och förseningar av arbetet. Har haft Allegat i många år nu och är så nöjd. Inga problem. Dom håller vad dom lovar. Läs mer
  • Ljubov T skrev om Allegat Redovisning
    Vi har haft Allegat som redovisningskonsult sedan 2009. Sedan start har jag fått en väldigt bra upplevelse som kund. Jag förväntar mig effektivitet och kvalitet både från mig och andra, genom Allegats flexibilitet har vi nått alla mål och förväntningar jag haft. Läs mer
  • Сергей Г
    Сергей Г skrev om Allegat Redovisning
    Sedan dag ett Allegat har jag varit oerhört nöjd.
    Noggranna,effektiva och ger snabb respons.
    Rekommenderar Allegat stark! Läs mer
  • Gunnar S skrev om Allegat Redovisning
    Vi har bra löpande stöd med vår redovisning. Allegat är responsiva och alltid positiva. Om något inte blivit som tänkt så blir det omedelbart åtgärdat. Allegat tar också initiativ till att förbättra rutiner. Läs mer
  • Twana I skrev om Allegat Redovisning
    Allegat redovisning sköter ekonomin i vår bostadsrättsförening, innebär bland annat in- och utbetalningar, löpande bokföring och deklarationer.
    Arbetet sköts ansvarsfullt och bemötandet är professionellt och trevligt. Läs mer
  • Tell A skrev om Allegat Redovisning
    Allegat tar hand om mitt företags redovisning på bästa sätt sedan många år tillbaka. Deras personliga service inger förtroende och sparar samtidigt både tid och pengar.
    Jag kan verkligen rekommendera Allegat redovisning till andra företagare. Läs mer
  • Thomas V skrev om Allegat Redovisning
    Blev rekommenderad Allegat av en vän och har använt dom som bokföringshjälp i flera år nu. Väldigt lätta och flexibla att ha att göra med. Inga klagomål alls. Läs mer
  • Kim L skrev om Allegat Redovisning
    En riktigt bra redovisnings företag som är pålitliga med det som är viktigt i ett företag Bokföring

En riktigt nöjd företagare
    Kim Lindroth
    Ingarö Långvik Plåtslageri AB Läs mer
  • Philip A skrev om Allegat Redovisning
    Tycker de som driver allegat är super proffsiga!! Tar sig alltid tid ifall man undrar över något, och väldigt trevliga.

Så från oss på OECO AB
    5 stjärnor Läs mer
  • Mikael B skrev om Allegat Redovisning
    Professionella och trevligt bemötande! Läs mer
  • Tapio M skrev om Allegat Redovisning
    Vi har haft Allegat redovisning några år. Under 35 år som vi har
    varit I gyggbranchen har vi haft flera som har bokfört för oss.
    Vi tror att allegat redovisning är den bästa som vi haft.
    Uppskattar att don tar kontakt på en gång om "siffrorna"inte stammer. Likaså är dom hjälppsamma med hur vi sköter löpande fakturering/redovisningen. samt att att man är nogran att det blir rätt även mot skatteverket. Det uppskattar vi.
    Vi kan varmt rekommendera allegat redivisning Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Allegat Redovisning
    Allegat Redovisning hjälper mig och mitt företag med bokföringen och har gjort sedan 2009.
    Dem är alltid snabba på att svara om man har några frågor både på telefon och mail. Har ingenting att klaga på.

Jag rekommenderar starkt Allegat Redovisning som redovisningsföretag. Läs mer

Järnvägsgatan 36, 131 54 Nacka