Allforsale Sverige

Allforsale Sverige

allforsale.se

AllForSale.se köper och säljer bättre begagnade inventarier med fokus på begagnade kontorsmöbler och begagnade designmöbler. Vi levererar till både företag och privatpersoner runtom Sverige och till hela Norden.

7 omdömen om Allforsale Sverige

Jan Gunnar L
Skrev om Allforsale Sverige

Superfina begagnade designmöbler till väldigt bra pris. Bra kundservice och snabb leverans! Mycket nöjd!

Martin K
Skrev om Allforsale Sverige

allt funkade fint med beställning och leverans. ringde innan så jag hann vara på plats

David A
Skrev om Allforsale Sverige

intressant utbud o kul verksamhet gick snabbt med leverans och montering, rekommenderas!

Fanny S
Skrev om Allforsale Sverige

Mycket trevliga och tillmötesgående!

Andreas K
Skrev om Allforsale Sverige

använde allforsale för vårt nya kontor på söder i Stockholm där vi behövde i princip allt. köpte skrivbord, stolar, konferensbord, whiteboard mm och allt var över förväntan. Klart prisvärt att få allt på plats utan problem, rekommendrar varmt och vi är väldigt nöjda!

Lina H
Skrev om Allforsale Sverige

Jättetrevliga och allt gick super, enkel beställning och levererades dagarna efter till oss. Rekommenderas!

Karin R
Skrev om Allforsale Sverige

bra trevligt bemötande och super service. Vi fick alla möbler monterade på plats och t o m en extra gåva. helt klart prisvärt + att frakten ingick . Rekommenderas varmt och kommer definitivt fortsätta handla hos dom!!