Allservice Gruppen i Stockholm AB

Allservice Gruppen i Stockholm AB

allservicegruppen.se
  • BadgeThreeYears

Varmt välkommen till Allservicegruppen i Stockholm AB. Vi har funnits där för våra kunder sedan 2005. Vi har över 20 års erfarenhet från byggbranschen vilken gör att vi med stor kompetens och kunskap kan leverara över våra kunders förväntan. Du hittar oss i Länna industriområde i Skogås men vi jobbar givetvis över hela Stockholmsområdet....

98 omdömen om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Bogumil piotr F
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Ett professionellt företag som utför alla beställningar och utför dem med bästa kvalitet på utförandet.

Sanna Ö
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

De var punktliga och hade verkligen koll på vad de gjorde. Jättetrevliga, medgörliga och proffsiga! Jag kan verkligen rekommendera Allservice Gruppen i Stockholm AB.

Malee W
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Gjorde ett snabbt och proffsigt arbete och kan rekommendera allservice till andra. Mottagande av offert och arbete skedde också snabbt.

Anne T
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

ASG utförde en del ändringar i kök samt en del VVS och elarbeten. Arbetet har utförts till stor belåtenhet och jag är mycket nöjd med både på det sätt arbetet utfördes och med arbetet i sig. Rekommenderar varmt ASG.

Eva E
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Mycket trevlig och snabb hantering av mitt ärende. Det enda negativa var att det var dyrt för byte av batterier, men jag förstår att det alltid blir en timmes arbetstid även om det bara tar en kvart.

Anette J
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Mycket bra och pålitlig byggfirma. Vi har renoverat en stor lägenhet och Allservicegruppen har hjälpt oss med allt. Noggranna, strukturerade och kompetenta hantverkare. Projektledare Konrad och elektrikern Jazec vill vi speciellt lyfta fram. Även duktiga på finsnickeri. Det är andra gången vi anlitar Allservicegruppen av renovering av lägenhet och vi kan varmt rekommendera dem.

Carl G
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Jag vill å det varmaste rekommendera ASG till allehanda byggprojekt. Hos oss har de trollat fram ett golv i källaren och byggt ett fint badrum där nere. Vidare har de gjort en utbyggnad av huset på 70 m2. Utvändigt har de byggt en altan med pergola över och de har byggt ett staket. De är punktliga och hårt arbetande och något som var viktigt för mig lyhörda o flexibla för alla mina idéer , som de har utfört på bästa sätt. En fördel med ASG är att de har all kompetens tex snickare, rörmokare, elektriker osv vilket gör att...

Karl-Erik L
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Bästa företaget, med mycket duktiga hantverkare.

Dan M
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Arbetet blev snabbt och väl utfört.

Siv B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Utmärkt bemötande. Professionella och hårt arbetande hantverkare. Punktliga och lätta att kommunicera med. Arbetet gällde ett altanbygge. Kan rekommenderas varmt.

Monika Caroline C
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Väldigt kunniga och proffsiga hantverkare. Bra bemötande med en bra kommunikation kring renoveringen. Sammarbetsvilliga och löser alla problem som kan uppstå vid en renovering. De målade min lägenhet, byggde en iinbygd garderob och bytte kommod och spegel i badrummet. Jag kan varmt rekommendera Allservicegruppen.

Jitka J
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Pålitliga, duktiga och snabba i sitt utförande. Det finna aldrig några problem bara möjligheter.

Jacob H
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Mycket bra och trevliga. Snabbt jobbat och snyggt städat

Anders W
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Noggranna, duktiga och lätta att ha att göra med. Mycket nöjd med badrumsrenoveringen!

Ida F
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Proffsiga, snabba och trevliga. Vi har fått bra feedback och tips på hur vi skulle placera belysning och blandare. Vi har fått mycket bra kvalité på varorna som Allservice gruppen köpt in.

Lena N
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Bra bemötande . Målarna väldigt bra . Vi är väldigt nöjda med deras jobb Kommunikationen ang datum o tider fungerade mindre bra .

Jej B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

ASG HAR JAG ANLITAT ETT FLERTAL GÅNGER. DET ÄR LÄTT ATT HA MED DEM OCH GÖRA. DE UPPFÖRDE EN MASKINHALL CA 140 KVM PÅ EN BEFINTLIG BETONGPLATTA PÅ 3 VECKOR OCH 2 MAN. DE UPPFÖRDE BYGGNADEN FRÅN EN TRAVE REGLAR. BYGGNADEN VAR INTE PREFABRICERAD UTOM TAKSTOLARNA SOM DE FICK SKARVA SAMMAN. JAG TYCKER DET VAR EN BRA PRESTATION. BYGGNADEN VAR DESSUTOM 4.2 m HÖG. ARBETENA OMFATTADE VÄGGAR OCH TAK FULLT KLARA MED YTSKIKT. DE SOM ARBETADE GJORDE ARBETET MYCKET NOGGRANT. JAG KOMMER ATT ANLITA DEM IGEN.

Sara S
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

So hard working and efficient with a perfect result!!!

Carina G
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Svåra att få på plats men värt att vänta 😊. El/vatten killen Jacek är superbra.

Stefan W
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Kom i tid, klar på tid. Proffsiga. Rekommenderas verkligen och jag kommer anlita dem igen. Stefan

RIKARD C
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Ska stänga av vattnet, stänger av strömmen istället. Ingen av arbetarna går att prata med, dom kan inte svenska eller engelska. Finns inte en chans i världen att dom följer arbetstider osv.

Samuel L
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Mycket bra! Proffs. Leverarar alltid. Har använt Allservicegruppen både privat och arbetsplatsen.

Jan L
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Jag har anlitat dem flera gånger och de har gjort mycket bra arbeten hos oss. Stora som små. Jan Lindberg MästerCenter AB

Praktikertjänst A
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Fantastisk snabba och oerhört duktiga. Finns helt enkelt inte bättre.👍👍👍👍👍😊😊😊😊😊

Jacob A
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Allservicegruppen är kunniga och noggranna. Mycket vänliga och trevliga att ha att göra med.

Jenny B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Var intresserad av att anlita dem men det gick inte att komma i kontakt med dem via telefon trots flera försök och min förfrågan via hemsidan besvarades aldrig. Får hitta någon annan.

Siv B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Snabba, duktiga och vänliga. Jobbar som sjutton och är professionella. Rekommenderar dem gärna. Mvh Siv Berglund

Martin B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Mycket proffsiga, duktiga och håller vad de lovar. Gör fina jobb. Rekommenderar dem gärna!

Diana F
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Det är andra gången som jag anlitar Allservicegruppen för renovering av lägenhet. Jättenöjd!

Bostadsrättsföreningen K
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Allservice Gruppen i Stockholm AB har byggt 5 P-platser varav 2 är förberedda för laddning av el-bilar åt oss. Allt var proffsigt, bemötande, offert, snabbt och snyggt. Vi är jättenöjda och kan starkt rekommendera Allservice Gruppen. Brf: Kantdiket.

Jan-erik N
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

uppsättning av köksskåp från IKEA trevlig, snabb och god service av hantverkare och kontorspersonal gick fortare än föräväntat

Jessica N
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Vi är jättenöjda. Trevlig personal och fint resultat. Rekommenderar varmt detta företag!

Jan-erik N
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Köksskåp från IKEA Blev trevligt, vänligt och utan dröjsmål bemött Företaget levde upp till mina förväntningar. Smidig och snabb hjälp

Rémy B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Har anlitat Allservice för olika jobb (markarbeten, tillbyggnad, målning, snickeriarbete, altanrenovering, el/VVS mm) sedan flera år tillbaka och kan varmt rekommendera företaget.

Berit A
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Dom är bäst! Kommer i tid och är duktiga snickare, gör ett utmärkt jobb.

Samuel L
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Konrad och Co är alltid toppen.

Carina G
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

ASG har gjort flera jobb hos mig, alltid med fint resultat. De har bla renoverat kök och tvättstuga/badrum. De har ett fint bemötande är duktiga, hjälpsamma och prisvärda. Jag rekommenderar dem starkt.

Jan L
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Ombyggnad tillbyggnad villa . Bra bemötande. Bra energi. Bra kompetenser. Topp betyg Jan

Martin B
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Duktiga, snabba och professionella! Rekommenderas varmt!

Sven-ove F
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Vi nybyggnad av villor i Stockholm och Skåne har Allservice gruppen utfört VS- och elinstallationer i enlighet med färdiga handlingar. Projekteringen har utförts av konsulter engagerade av mig. Allservicegruppen har utfört arbetena korrekt utan efterföljande besiktningsanmärkningar. Även överenskomna kostnader har hållits utan tillkommande kostnader. Sven-Ove Flykt civilingenjör

Nicole G
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Toppenföretag! Väl utfört arbete till ett bra pris. Tillgänglig arbetsledning som svarar på frågor. Duktiga hantverkare. De kommer med bra förslag på utförande när så krävs. Har följt alla våra direktiv. Vi är supernöjda! De har både renoverat vår källare och nu bygger de vår tillbyggnad.

Erik Ö
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Skrev kontrakt på utbyggnad av befintligt hus. ASG jobbade hårt och professionellt för det mesta, och tidsplanen hölls trots flera långa uppehåll i arbetet. Blev dock stressigt på slutet, när slutdatum närmade sig, eftersom man under en längre tid låtit bygget stå. Kommunikationen kunde ha varit bättre, skulle ha uppskattat mer information om vad som händer, eller varför inget händer. Slutresultatet bra, bra serviceanda när de väl är på plats. Kan mycket väl tänka mig att anlita ASG igen.

Krister Karl C
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Köpte Hövding hjälm. Enkäten om Allservicegruppen kom dock innan jag fått leverans. Oproffsigt.

Svar från Allservice Gruppen i Stockholm AB

Hej Krister! Jag tror att du har blandat ihop företag. Vi är en byggfirma som har hjälpt dig med bland annat byta el-skåp den senaste tiden. :)

Thierry G
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Vi har anlitat Allservice för att renovera i princip hela huset. Varje gång har de hjälpt oss rätt snabbt och vi har alltid varit mycket nöjda med resultat. Alla där är trevliga och i många fall har de kommit med bättre lösningar än de vi hade tänkt oss ursprungligt. Vi ska fortsätta ringa dem när det behövs. Toppbetyg!

Viktoria G
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Jag är nöjd med deras arbete och bemötande gentemot kunden.

Maria J
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Renovering av badrummet. Utmärkt bemötande, företaget levde upp till mina förväntningar. Mycket nöjd. Kommer att anlita Allsevice Gruppen om behovet uppstår

Linda N
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Byte av fasad och fönster på villa. Smidigt och snabbt med bra bemötande! Kan verkligen rekommenderas.

Göran F
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Jag har anlitat företaget fler gånger och de har alltid utfört ett kvalitativt arbete. Byggprojekten har gått enligt plan och hantverket är väl utfört inom exempelvis snickeri, badrum , kök etc.

Jesper S
Skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB

Målat huset. Mycket bra bemötande och väl utfört jobb. Lite svårt med kommunikationen ibland då målarna inte alltid kunde svenska eller engelska, men det löste vi bra ändå. Allt enligt förväntan och slutresultatet blev mycket bra.

Cecilia K

Extremt duktiga och kunniga inom allt! Kan varmt rekommendera ASG ☺️