Alla kategorier Plattsättare Stockholms län Huddinge Allservice Gruppen i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2016 - Allservice Gruppen i Stockholm AB

Allservice Gruppen i Stockholm AB

Dumpervägen 10, 142 50 Skogås — Visa karta

Varmt välkommen till Allservicegruppen i Stockholm AB. Vi har funnits där för våra kunder sedan 2005. Vi har över 20 års erfarenhet från byggbranschen vilken gör att vi med stor kompetens och kunskap kan leverara över våra kunders förväntan. Du hittar oss i Länna industriområde i Skogås men vi jobbar givetvis över hela Stockholmsområdet. Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner, byggentreprenörer och fastighetsbolag. Vi kan erbjuda ett mycket stort sortiment av tjänster inom exempelvis nybyggnation, tillbyggnation, stenläggning, snickerier, takläggning, fönstermontage, renoveringar, totalentreprenader och mycket mer. Våra absolut största styrkor är att vi alltid har en mycket hög servicenivå, engagerade hantverkare som erhåller mycket goda kunskaper samt lång erfarenhet. Vi jobbar ständigt för att bygga starka relationer till dig som kund vilket vi anser är mycket viktigt. När du beställer ett jobb från oss är vår ambition att genomförandet ska vara så smidigt som möjligt för dig. Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-18:00

Läs vad 16 kunder tycker om Allservice Gruppen i Stockholm AB

• Agneta B
    Agneta B skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Utförde arbetet till vår belåtenhet och vi kommer att anlita företaget igen
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Bra bemötande. Planeringen av utförande drog ut någon vecka på tiden.
  • Michael S
    Michael S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Är supernöjd med deras jobb!.........................
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Har fått ett bra bemötande från ASG. Kan vara svåra att nå ibland. Fick hjälp med att renovera mina trappor till bra rimligt pris. De personer som hjälpte mig verkade ta sitt uppdrag seriöst och arbetade intensivt tills de var klara.
  • Marek G
    Marek G skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    proffsigt bemötande
    påbörjade arbete två veckor för tidigt. mycket bra!
    avslutade arbete efter sju arbetsdagar istället för förväntade tio arbetsdagar. mycket bra!
    mycket bra kvalité.
  • Lena K
    Lena K skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Snabb och bra hantering vid hjälp med montering an en ir-bastu. Killarna hanterade material med stor noggrannhet och försiktighet och fixade nödvändiga justeringar och anpassningar för ett bra resultat. De höll hela tiden städat och körde iväg allt skräp som blev. På det stora hela mycket bra och kan varmt rekommenderas.
  • Peter S
    Peter S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vi använde Allservice Gruppen tidigare i år för renovering av ett kök och nu senast för ett ganska stort altanbygge med glasräcke och infällda spottar.
    Båda gångerna har det varit en bra upplevelse hela vägen från start till mål.
    De höll utlovad kostnad och tidplan. När hinder uppstod (dåligt underlag, gammal undermålig eldragning etc) har de direkt uppmärksammat oss på detta och hittat bra lösningar.
    Vår upplevelse är sammanfattat att de kan ta hand om "allt", och det på ett proffsigt och prisvärt sätt.
  • Lenita J
    Lenita J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Allservicegruppen jobbar fort, professionellt och målinriktat. De gör effektivt och med kvalitet det jobb som de är ombedda att utföra. Det som drar ner betyget från en femma är att många i företaget inte pratar svenska, så det är lite svårt med kommunikationen. På det stora hela är vi väldigt nöjda och rekommenderar ASG varmt!
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Har flera gånger anlitat Allservice Gruppen och vi har alltid varit mycket nöjda med slutresultatet. De har bred kompetens och har för oss byggt en gäststuga och altan. De är snabba i arbetet, men utan att göra avkall på kvalitén.
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Gustav K
    Tack Gustav! Du är välkommen att höra av dig när du behöver hjälp med något mer!! :)
  • Anette J
    Anette J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Mycket bra och vänligt bemötande från Konrad som är projektledare men gör även en hel del arbete själv. Vi har gjort en större renovering av vår våning och är mycket nöjda. Hög servicegrad, kunskap om byggmaterial och kreativitet med nya smarta lösningar. Elektrikern som vi hade är också mycket duktig. Arbetet levereras i tid och administrationen fungerar utmärkt.
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Anette J
    Hej Anette!
    Varmaste tack för ditt fina omdöme, roligt att höra att du är nöjd!
    Trevlig sommar och välkommen tillbaka! :)
  • Jitka J
    Jitka J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Professionellt, snabbt, vänligt bemötande, hög kvalité
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Jitka J
    Hej Jitka!
    Tack för att du tagit dig tid att svara på reco.
    Roligt att du är nöjd! :)
    Önskar dig en härlig sommar och välkommen tillbaka.
  • Helena W
    Helena W skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Toppen allt! Har byggt till vårt hus, byggt om kök och bafrum och uteplats. Nu senast även anlagt gräsmatta. Vi är såååå nöjda med allt. Enkelt, snyggt och bra.
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Helena W
    Hej Helena!
    Kul att höra att du är så nöjd med oss :)
    Önskar dig en fin sommar!
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vi fick hjälp från Allservicegruppen med att riva en vägg, måla/spackla och bygga ett kök. Vi fick ett proffsigt bemötande från start till mål. Arbetet utfördes på ett proffsigt sätt och inom deadline (något man inte är bortskämd med när det gäller hantverkare). Helt enkelt jättenöjda! :)
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Astrid O
    Hej Astrid!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här! Din feedback betyder mycket för oss.
    Önskar dig en härlig sommar och välkommen tillbaka.
  • Anita Ö
    Anita Ö skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    jag är mycket nöjd, har aldrig tidigare träffat på några byggare som varit så noga och fullföljt allt jag önskat på bästa sätt. Många av mina släktingar har anlitat ASG.
    Jag har också rekommenderat dem till vänner som också blivit väldigt nöjda.
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Anita Ö
    Hej Anita!
    Tackar så hjärtligt för gott betyg!
    Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Emil S
    Emil S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Bra sevice. Snabbt och smidigt utförda renoveringsarbeten. Ibland kan det bli problem då hantverkarna inte kan så bra svenska, men det löser sig snabbt och smidigt ändå. Jag är supernöjd!
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Emil S
    Hej Emil!
    Tack så mycket för din feedback! Bra att du är nöjd! :)
    Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Proffsig och trevlig service, levererar alltid över förväntan
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Josefine E
    Hej Josefine!
    Tack för att du tog dig tid att skriva på reco. Roligt att höra att ni känner er nöjda med vårt service. :).
    Välkommen tillbaka!

Dumpervägen 10, 142 50 Skogås