Allservice Gruppen i Stockholm AB

Allservice Gruppen i Stockholm AB

Varmt välkommen till Allservicegruppen i Stockholm AB. Vi har funnits där för våra kunder sedan 2005. Vi har över 20 års erfarenhet från byggbranschen vilken gör att vi med stor kompetens och kunskap kan leverara över våra kunders förväntan. Du hittar oss i Länna industriområde i Skogås men vi jobbar givetvis över hela Stockholmsområdet. Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner, byggentreprenörer och fastighetsbolag. Vi kan erbjuda ett mycket stort sortiment av tjänster inom exempelvis nybyggnation, tillbyggnation, stenläggning, snickerier, takläggning, fönstermontage, renoveringar, totalentreprenader och mycket mer. Våra absolut största styrkor är att vi alltid har en mycket hög servicenivå, engagerade hantverkare som erhåller mycket goda kunskaper samt lång erfarenhet. Vi jobbar ständigt för att bygga starka relationer till dig som kund vilket vi anser är mycket viktigt. När du beställer ett jobb från oss är vår ambition att genomförandet ska vara så smidigt som möjligt för dig. Välkommen!

Läs vad 69 kunder tycker om Allservice Gruppen i Stockholm AB 2

2021-05-23
    Allservice Gruppen i Stockholm AB har byggt 5 P-platser varav 2 är förberedda för laddning av el-bilar åt oss. Allt var proffsigt, bemötande, offert, snabbt och snyggt. Vi är jättenöjda och kan starkt rekommendera Allservice Gruppen.
    Brf: Kantdiket.
    2021-04-24
    uppsättning av köksskåp från IKEA
    trevlig, snabb och god service av hantverkare och kontorspersonal
    gick fortare än föräväntat
    2021-04-24
    Vi är jättenöjda. Trevlig personal och fint resultat. Rekommenderar varmt detta företag!
    2021-03-26
    Köksskåp från IKEA
    Blev trevligt, vänligt och utan dröjsmål bemött
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Smidig och snabb hjälp
    2021-03-03
    Har anlitat Allservice för olika jobb (markarbeten, tillbyggnad, målning, snickeriarbete, altanrenovering, el/VVS mm) sedan flera år tillbaka och kan varmt rekommendera företaget.
    2020-12-17
    Dom är bäst! Kommer i tid och är duktiga snickare, gör ett utmärkt jobb.
    2020-10-12
    Konrad och Co är alltid toppen.
    2020-09-18
    ASG har gjort flera jobb hos mig, alltid med fint resultat. De har bla renoverat kök och tvättstuga/badrum. De har ett fint bemötande är duktiga, hjälpsamma och prisvärda. Jag rekommenderar dem starkt.
    2020-09-07
    Ombyggnad tillbyggnad villa .
    Bra bemötande.
    Bra energi.
    Bra kompetenser.
    Topp betyg
    Jan
    2020-07-23
    Duktiga, snabba och professionella! Rekommenderas varmt!
    2020-06-05
    Vi nybyggnad av villor i Stockholm och Skåne har Allservice gruppen utfört VS- och elinstallationer i enlighet med färdiga handlingar. Projekteringen har utförts av konsulter engagerade av mig. Allservicegruppen har utfört arbetena korrekt utan efterföljande besiktningsanmärkningar. Även överenskomna kostnader har hållits utan tillkommande kostnader.

Sven-Ove Flykt
    civilingenjör
  • Nicole G
    2020-05-13
    Toppenföretag! Väl utfört arbete till ett bra pris. Tillgänglig arbetsledning som svarar på frågor. Duktiga hantverkare. De kommer med bra förslag på utförande när så krävs. Har följt alla våra direktiv. Vi är supernöjda! De har både renoverat vår källare och nu bygger de vår tillbyggnad.
    2019-07-10
    Skrev kontrakt på utbyggnad av befintligt hus. ASG jobbade hårt och professionellt för det mesta, och tidsplanen hölls trots flera långa uppehåll i arbetet. Blev dock stressigt på slutet, när slutdatum närmade sig, eftersom man under en längre tid låtit bygget stå. Kommunikationen kunde ha varit bättre, skulle ha uppskattat mer information om vad som händer, eller varför inget händer. Slutresultatet bra, bra serviceanda när de väl är på plats.
    Kan mycket väl tänka mig att anlita ASG igen.
    2019-07-03
    Köpte Hövding hjälm. Enkäten om Allservicegruppen kom dock innan jag fått leverans. Oproffsigt.
    Hej Krister! Jag tror att du har blandat ihop företag. Vi är en byggfirma som har hjälpt dig med bland annat byta el-skåp den senaste tiden. :) Allservice Gruppen i Stockholm AB
  • Thierry G
    2019-07-03
    Vi har anlitat Allservice för att renovera i princip hela huset. Varje gång har de hjälpt oss rätt snabbt och vi har alltid varit mycket nöjda med resultat. Alla där är trevliga och i många fall har de kommit med bättre lösningar än de vi hade tänkt oss ursprungligt. Vi ska fortsätta ringa dem när det behövs.
    Toppbetyg!
    2019-07-03
    Jag är nöjd med deras arbete och bemötande gentemot kunden.
    2019-07-02
    Renovering av badrummet.
    Utmärkt bemötande, företaget levde upp till mina förväntningar. Mycket nöjd. Kommer att anlita Allsevice Gruppen om behovet uppstår
  • Linda N
    2019-07-01
    Byte av fasad och fönster på villa.
    Smidigt och snabbt med bra bemötande! Kan verkligen rekommenderas.
    2019-07-01
    Jag har anlitat företaget fler gånger och de har alltid utfört ett kvalitativt arbete. Byggprojekten har gått enligt plan och hantverket är väl utfört inom exempelvis snickeri, badrum , kök etc.
    2019-07-01
    Målat huset. Mycket bra bemötande och väl utfört jobb. Lite svårt med kommunikationen ibland då målarna inte alltid kunde svenska eller engelska, men det löste vi bra ändå. Allt enligt förväntan och slutresultatet blev mycket bra.
  • Cecilia K
    2019-01-21
    Extremt duktiga och kunniga inom allt! Kan varmt rekommendera ASG ☺️
    2018-11-03
    Hamnade i en jobbig sits där vår första entreprenör gick i KK mitt i en större ombyggnad (taklyft). Fick kontakt med Allservicegruppen via vänners rekommendationer och efter endast 6 veckors uppehåll kunde vi dra igång med ASG. Full fart och inga konstigheter. Nu är projektet klart och vi är mycket nöjda med både resultat och utförande. Lyhörda, hårt jobbande och bra känsla för finish! Några små fel på vägen som dock rättades snabbt och utan tjafs.

Att vi dessutom hamnade under urpsrunglig budget gör ju inte saken sämre!

Kan varmt rekommendera ASG och vi kommer definitivt anlita dem igen när det blir dags för ytterligare fix.
  • Johan V
    2018-10-17
    Anlitade ASG för att höja innertak upp till nock. Supernöjd med ASG:s arbete. Dom är pålitliga, respektfulla och superduktiga. kommer definitivt anlita dom fler ggr.
    // Johan
  • Thomas S
    2018-09-12
    Vi behövde lägga ny marksten, murningsarbete, jämna till mark och få ny gräsmatta m.m.

Vi fick nys om ASG via rekommendation på Tyresö gruppen på facebook. Kan bara säga att vi är otroligt nöjda med slutresultatet, arbetet känns mycket noggrant och proffsigt utfört och de jobbar hårt från morgon till kväll så arbetet blev klart helt enligt utsatt tid.

Vi kommer helt klart använda oss av ASG i kommande projekt.

/Thomas
    2018-08-12
    Installation av skjutparti i befintlig vägg och bygge av uterum med isolering av golv. Väl utfört både när det kvalité och i tidsåtgång.
    2018-08-10
    Vår parkering och trädgårdsgång blev toppen. Proffsiga och kunniga och resultatet blev jättebra.
    2018-08-10
    Fick vårt badrum renoverat nyligen där allt var otroligt professionellt utfört. Det var väldigt noggrant utfört och snabbt. Är extremt nöjd och kan gladeligen rekommendera Allservice Gruppen!

Vänligen,
    Emma
    2018-08-10
    Snabba, lyhörda och skickliga! Kommer garanterat anlita nästa gång jag behöver fixa något med huset.
    2018-06-20
    Var i tid, lyhörda, kunniga och tillmötesgående.
    2018-06-20
    Har anlitat Allservice gruppen tre gånger och bara det är väl ett kvitto på att de gör ett bra jobb! Konrad är väldigt duktig och kommer med egna idéer och förslag för att det ska bli snyggt.
    Kommer fortsätta att anlita dem för framtida projekt.
    2018-06-18
    Snabb och bra återkoppling i samband med offertframtagning inför ombyggnationen av vår gillestuga. Därefter ett väl utfört arbete - Vi är mycket nöjda! Mvh Anders Gerby
  • Andreas J
    2018-05-02
    Allservice totalrenoverade vår 80 kvm stora lägenhet på Granitvägen i Tyresö. De var väldigt snabba, noggranna och vi fick allt till ett bra pris. Allservice använder vi gärna igen!
    2018-04-30
    Byte av panelen på garaget. Bemötandet var trevligt, snabbt och kunnigt. Jobbet utfördes på utlovad tid, snabbt och effektivt.Har anlitat dom igen för att få hjälp med att måla om huset. Förväntar mig samma snabba återkoppling och utförande av arbetet.
    2018-04-30
    Väldigt bra och trevligt bemötande och snabb kundservice. Kvalificerade hantverkare som arbetar snabbt och bra. Bra priser. Tummen upp!
  • Johan C
    2018-04-30
    En hantverkare som gör vad de ska och i rätt tid, de kommer kl 7 varje morgon och jobbar till 5-6 på kvällen.
    Vi har redan använt dem vid 3 tillfällen och de har varit lika tillmötesgående vid varje tillfälle.
    2018-04-30
    Vi fick en ny friggebod på 15 kvm uppförd.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningarna uppfykkdes mycket väl. Bygget pågick kontinuerligt tills allt var klart. T. o.m.städat utanflr fast det inte ingick. ASG tittade på nyrenoverad carport för att göra lika på friggeboden. Tänker extra utanför boxen. Mycket bra.Vi har rekommenderat ASG till flera vänner. Är mycket nöjda med dem.
    Kommer att anlita dem i fler projekt.
    2018-04-30
    Inte så skickliga hantverkare. De fick göra om och om igen. Löstes genom förlikning.
    2017-10-18
    Allt fungerade bra! Vi fick delar av huset ommålat!
    Kristina & Lasse Magnusson
  • Margit B
    2017-10-12
    Har renoverat duschrum, isolerat rum, målat rum, elarbeten, VVS arbeten städning mm. Upplevt bemötande kvalitet städning som proffsigt och med god kvalitet.
  • Andreas J
    2017-10-10
    ASG är en professionellt företag med duktiga hantverkare. De kan förstå hur man vill ha det och ge bra råd för att nå dit. De erbjuder polsk arbetskraft men med svenska certifieringar och utbildningar. Självklart måste man vara duktig på att specificera sina önskemål, gärna med bilder och texter. Konrad är deras platsledare som kan förstå vad man vill ha och föra det vidare till de övriga som kanske inte kan svenska. Det finns också arbetsmoment som kanske inte alla inom företaget ska genomföra, så fråga dem att de har erfarenhet av det momentet. Men jag kan verkligen rekommendera dem. Jag har själv fått ASG rekommenderat från min arbetsplats och är nöjd. //Andreas
    2017-10-10
    Bra service. Bra bemötande. Bra kompetens.
    2017-10-10
    Jag är väldigt nöjd det jobb som Allservice Gruppen gjort i min lägenhet. De har varit hos mig i två faser. Först hjälpte de mig i delar av en köksrenovering och därefter en total renovering av mitt badrum. De har varit väldigt flexibla och effektiva, och jag upplever även att deras arbete är väldigt prisvärt. Jag fick dem rekommenderade av en kollega och jag kan definitivt gör detsamma.
    2017-10-10
    Allservice Gruppen i Stockholm AB har mycket kompetent personal.
    Utmärkt bemötander profesionel service.
    Jobbet utförts på avtalat tid.
    Humana priser.
    Varmt rekommenderar.
  • Johan F
    2017-10-10
    Trevligt bemötande i alla lägen. Effektiva och håller verkligen vad som utlovats.

Dom har renoverat 2 kök, målat om hus invändigt samt utvändigt åt mig samt gjort om uteplatsen och även markarbeten i trädgård..

Har aldrig blivit besviken.
  • Babak M
    2017-10-09
    Fick bra service till rätt pris där alla fönster i huset byttes ut. Rekommenderar detta företag för reparationer där billigare varor med bra kvalitet levereras från Polen.
    2017-04-19
    Detta var ju ganska bra eller hur.
    2017-02-27
    Kom i kontakt med företaget via rekommendation.
    Fick snabb respons på min förfrågan och en offert som låg bra mycket under den från ett annat företag.
    Det 1:a uppdraget, badrumsjobbet, utfördes på ett imponerande/intensivt sätt utan de avbrott man är van från svenska hantverkare. Jag tyckte om att man förberedde noga och alltid lämnade en ren, städad arbetsplats efter dagens arbete. Det offererade priset har alltid hållits!
    Jag har alltid varit mer än nöjd med de utförda arbeten i alla projekt och har därför anlitat Allservice gruppen för ett antal renoveringar enl. nedan.

Utfört arbete:
    Totalrenovering av badrum 8 m2 ,golvvärme klinker, kakel med mosaik,badkar,toa el-golvvärme.
    Renovering av kök. Rivning, flytt av avlopp, nytt golv, väggar och installation av nya köksmöbler och sten-bänkskiva,nya köksfönster.
    Renovering av Tv-rum/gillestuga väggar, tak,golv.(golvvärme, klinker), garderob med skjutdörrar (golv till tak), nya dörrar.
    Installation av värmegolv i resten av bottenvåningen 2st. sovrum och hall. Helrenovering av duschrum med golvvärme.
    2017-02-25
    Väldigt diuktiga och angelägna om att det blir ett bra resultat.
  • Per D
    2017-02-24
    Finns små detaljer som kan förbättras, men allt som allt mycket bra hantverksföretag! Trevliga, flexibla, ödmjuka, lyhörda, kunniga, snabba. Har anlitat dem till badrumsrenovering, eljobb, målningsjobb, fönsterrenovering, montering av altandörrar inkl. öppnande av vägg, installation av fläkt inkl. håltagning i vägg, grävjobb inkl. vattendragning m.m. Målningsjobb är nog det enda som jag haft lite synpunkter på, men å andra sidan hade det tagit mig dubbelt så lång tid att göra det själv... Ser ingen anledning att vända mig någon annanstans.
    2017-02-24
    Positivt
    Har köpt tjänster och material
    Överträffar förväntningar