Alla kategorier Plattsättare Stockholms län Huddinge Allservice Gruppen i Stockholm AB

Allservice Gruppen i Stockholm AB

Dumpervägen 10, 142 50 Skogås — Visa karta

Varmt välkommen till Allservicegruppen i Stockholm AB. Vi har funnits där för våra kunder sedan 2005. Vi har över 20 års erfarenhet från byggbranschen vilken gör att vi med stor kompetens och kunskap kan leverara över våra kunders förväntan. Du hittar oss i Länna industriområde i Skogås men vi jobbar givetvis över hela Stockholmsområdet. Vi erbjuder våra tjänster till privatpersoner, byggentreprenörer och fastighetsbolag. Vi kan erbjuda ett mycket stort sortiment av tjänster inom exempelvis nybyggnation, tillbyggnation, stenläggning, snickerier, takläggning, fönstermontage, renoveringar, totalentreprenader och mycket mer. Våra absolut största styrkor är att vi alltid har en mycket hög servicenivå, engagerade hantverkare som erhåller mycket goda kunskaper samt lång erfarenhet. Vi jobbar ständigt för att bygga starka relationer till dig som kund vilket vi anser är mycket viktigt. När du beställer ett jobb från oss är vår ambition att genomförandet ska vara så smidigt som möjligt för dig. Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-18:00

Läs vad 48 kunder tycker om Allservice Gruppen i Stockholm AB

• Magnus B skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Hamnade i en jobbig sits där vår första entreprenör gick i KK mitt i en större ombyggnad (taklyft). Fick kontakt med Allservicegruppen via vänners rekommendationer och efter endast 6 veckors uppehåll kunde vi dra igång med ASG. Full fart och inga konstigheter. Nu är projektet klart och vi är mycket nöjda med både resultat och utförande. Lyhörda, hårt jobbande och bra känsla för finish! Några små fel på vägen som dock rättades snabbt och utan tjafs.

Att vi dessutom hamnade under urpsrunglig budget gör ju inte saken sämre!

Kan varmt rekommendera ASG och vi kommer definitivt anlita dem igen när det blir dags för ytterligare fix. Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Anlitade ASG för att höja innertak upp till nock. Supernöjd med ASG:s arbete. Dom är pålitliga, respektfulla och superduktiga. kommer definitivt anlita dom fler ggr.
    // Johan Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vi behövde lägga ny marksten, murningsarbete, jämna till mark och få ny gräsmatta m.m.

Vi fick nys om ASG via rekommendation på Tyresö gruppen på facebook. Kan bara säga att vi är otroligt nöjda med slutresultatet, arbetet känns mycket noggrant och proffsigt utfört och de jobbar hårt från morgon till kväll så arbetet blev klart helt enligt utsatt tid.

Vi kommer helt klart använda oss av ASG i kommande projekt.

/Thomas Läs mer
  • Pär W skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Installation av skjutparti i befintlig vägg och bygge av uterum med isolering av golv. Väl utfört både när det kvalité och i tidsåtgång. Läs mer
  • Carolina S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vår parkering och trädgårdsgång blev toppen. Proffsiga och kunniga och resultatet blev jättebra. Läs mer
  • Emma S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Fick vårt badrum renoverat nyligen där allt var otroligt professionellt utfört. Det var väldigt noggrant utfört och snabbt. Är extremt nöjd och kan gladeligen rekommendera Allservice Gruppen!

Vänligen,
    Emma Läs mer
  • Frida W skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Snabba, lyhörda och skickliga! Kommer garanterat anlita nästa gång jag behöver fixa något med huset. Läs mer
  • Daniel V skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Var i tid, lyhörda, kunniga och tillmötesgående. Läs mer
  • Anton R skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Har anlitat Allservice gruppen tre gånger och bara det är väl ett kvitto på att de gör ett bra jobb! Konrad är väldigt duktig och kommer med egna idéer och förslag för att det ska bli snyggt.
    Kommer fortsätta att anlita dem för framtida projekt. Läs mer
  • Anders G skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Snabb och bra återkoppling i samband med offertframtagning inför ombyggnationen av vår gillestuga. Därefter ett väl utfört arbete - Vi är mycket nöjda! Mvh Anders Gerby Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Allservice totalrenoverade vår 80 kvm stora lägenhet på Granitvägen i Tyresö. De var väldigt snabba, noggranna och vi fick allt till ett bra pris. Allservice använder vi gärna igen! Läs mer
  • Yvonne S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Byte av panelen på garaget. Bemötandet var trevligt, snabbt och kunnigt. Jobbet utfördes på utlovad tid, snabbt och effektivt.Har anlitat dom igen för att få hjälp med att måla om huset. Förväntar mig samma snabba återkoppling och utförande av arbetet. Läs mer
  • Johanna S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Väldigt bra och trevligt bemötande och snabb kundservice. Kvalificerade hantverkare som arbetar snabbt och bra. Bra priser. Tummen upp! Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    En hantverkare som gör vad de ska och i rätt tid, de kommer kl 7 varje morgon och jobbar till 5-6 på kvällen.
    Vi har redan använt dem vid 3 tillfällen och de har varit lika tillmötesgående vid varje tillfälle. Läs mer
  • Bengt H skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vi fick en ny friggebod på 15 kvm uppförd.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningarna uppfykkdes mycket väl. Bygget pågick kontinuerligt tills allt var klart. T. o.m.städat utanflr fast det inte ingick. ASG tittade på nyrenoverad carport för att göra lika på friggeboden. Tänker extra utanför boxen. Mycket bra.Vi har rekommenderat ASG till flera vänner. Är mycket nöjda med dem.
    Kommer att anlita dem i fler projekt. Läs mer
  • David H skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Inte så skickliga hantverkare. De fick göra om och om igen. Löstes genom förlikning. Läs mer
  • Kristina M skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Allt fungerade bra! Vi fick delar av huset ommålat!
    Kristina & Lasse Magnusson Läs mer
  • Margit B
    Margit B skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Har renoverat duschrum, isolerat rum, målat rum, elarbeten, VVS arbeten städning mm. Upplevt bemötande kvalitet städning som proffsigt och med god kvalitet. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    ASG är en professionellt företag med duktiga hantverkare. De kan förstå hur man vill ha det och ge bra råd för att nå dit. De erbjuder polsk arbetskraft men med svenska certifieringar och utbildningar. Självklart måste man vara duktig på att specificera sina önskemål, gärna med bilder och texter. Konrad är deras platsledare som kan förstå vad man vill ha och föra det vidare till de övriga som kanske inte kan svenska. Det finns också arbetsmoment som kanske inte alla inom företaget ska genomföra, så fråga dem att de har erfarenhet av det momentet. Men jag kan verkligen rekommendera dem. Jag har själv fått ASG rekommenderat från min arbetsplats och är nöjd. //Andreas Läs mer
  • KJELL M skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Bra service. Bra bemötande. Bra kompetens. Läs mer
  • Emma A skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Jag är väldigt nöjd det jobb som Allservice Gruppen gjort i min lägenhet. De har varit hos mig i två faser. Först hjälpte de mig i delar av en köksrenovering och därefter en total renovering av mitt badrum. De har varit väldigt flexibla och effektiva, och jag upplever även att deras arbete är väldigt prisvärt. Jag fick dem rekommenderade av en kollega och jag kan definitivt gör detsamma. Läs mer
  • Alina S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Allservice Gruppen i Stockholm AB har mycket kompetent personal.
    Utmärkt bemötander profesionel service.
    Jobbet utförts på avtalat tid.
    Humana priser.
    Varmt rekommenderar. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Trevligt bemötande i alla lägen. Effektiva och håller verkligen vad som utlovats.

Dom har renoverat 2 kök, målat om hus invändigt samt utvändigt åt mig samt gjort om uteplatsen och även markarbeten i trädgård..

Har aldrig blivit besviken. Läs mer
  • Babak M
    Babak M skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Fick bra service till rätt pris där alla fönster i huset byttes ut. Rekommenderar detta företag för reparationer där billigare varor med bra kvalitet levereras från Polen. Läs mer
  • Aaron N skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Detta var ju ganska bra eller hur. Läs mer
  • Günter B skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Kom i kontakt med företaget via rekommendation.
    Fick snabb respons på min förfrågan och en offert som låg bra mycket under den från ett annat företag.
    Det 1:a uppdraget, badrumsjobbet, utfördes på ett imponerande/intensivt sätt utan de avbrott man är van från svenska hantverkare. Jag tyckte om att man förberedde noga och alltid lämnade en ren, städad arbetsplats efter dagens arbete. Det offererade priset har alltid hållits!
    Jag har alltid varit mer än nöjd med de utförda arbeten i alla projekt och har därför anlitat Allservice gruppen för ett antal renoveringar enl. nedan.

Utfört arbete:
    Totalrenovering av badrum 8 m2 ,golvvärme klinker, kakel med mosaik,badkar,toa el-golvvärme.
    Renovering av kök. Rivning, flytt av avlopp, nytt golv, väggar och installation av nya köksmöbler och sten-bänkskiva,nya köksfönster.
    Renovering av Tv-rum/gillestuga väggar, tak,golv.(golvvärme, klinker), garderob med skjutdörrar (golv till tak), nya dörrar.
    Installation av värmegolv i resten av bottenvåningen 2st. sovrum och hall. Helrenovering av duschrum med golvvärme. Läs mer
  • Martin A skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Väldigt diuktiga och angelägna om att det blir ett bra resultat. Läs mer
  • Per D
    Per D skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Finns små detaljer som kan förbättras, men allt som allt mycket bra hantverksföretag! Trevliga, flexibla, ödmjuka, lyhörda, kunniga, snabba. Har anlitat dem till badrumsrenovering, eljobb, målningsjobb, fönsterrenovering, montering av altandörrar inkl. öppnande av vägg, installation av fläkt inkl. håltagning i vägg, grävjobb inkl. vattendragning m.m. Målningsjobb är nog det enda som jag haft lite synpunkter på, men å andra sidan hade det tagit mig dubbelt så lång tid att göra det själv... Ser ingen anledning att vända mig någon annanstans. Läs mer
  • Jan L skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Positivt
    Har köpt tjänster och material
    Överträffar förväntningar Läs mer
  • Madeleine A skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Allservice ger bra service och lyssnar på kunden.
    De är kunniga och inga jobb är för krångliga, de kommer
    med bra tips på lösningar man inte tänkt på. Läs mer
  • Tim L
    Tim L skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Ett mycket bra företag! Har absolut inget negativt att säga om allservice Gruppen i Stockholm AB! Läs mer
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Enormt professionell firma.
    Snyggt, pålitligt...skönt att det finns såna här bolag i en bransch med så dåligt rykte. Läs mer
  • Agneta B skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Utförde arbetet till vår belåtenhet och vi kommer att anlita företaget igen Läs mer
  • Marcus N skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Bra bemötande. Planeringen av utförande drog ut någon vecka på tiden. Läs mer
  • Michael S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Är supernöjd med deras jobb!......................... Läs mer
  • Yvonne L skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Har fått ett bra bemötande från ASG. Kan vara svåra att nå ibland. Fick hjälp med att renovera mina trappor till bra rimligt pris. De personer som hjälpte mig verkade ta sitt uppdrag seriöst och arbetade intensivt tills de var klara. Läs mer
  • Marek G skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    proffsigt bemötande
    påbörjade arbete två veckor för tidigt. mycket bra!
    avslutade arbete efter sju arbetsdagar istället för förväntade tio arbetsdagar. mycket bra!
    mycket bra kvalité. Läs mer
  • Lena K skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Snabb och bra hantering vid hjälp med montering an en ir-bastu. Killarna hanterade material med stor noggrannhet och försiktighet och fixade nödvändiga justeringar och anpassningar för ett bra resultat. De höll hela tiden städat och körde iväg allt skräp som blev. På det stora hela mycket bra och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Peter S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vi använde Allservice Gruppen tidigare i år för renovering av ett kök och nu senast för ett ganska stort altanbygge med glasräcke och infällda spottar.
    Båda gångerna har det varit en bra upplevelse hela vägen från start till mål.
    De höll utlovad kostnad och tidplan. När hinder uppstod (dåligt underlag, gammal undermålig eldragning etc) har de direkt uppmärksammat oss på detta och hittat bra lösningar.
    Vår upplevelse är sammanfattat att de kan ta hand om "allt", och det på ett proffsigt och prisvärt sätt. Läs mer
  • Lenita J
    Lenita J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Allservicegruppen jobbar fort, professionellt och målinriktat. De gör effektivt och med kvalitet det jobb som de är ombedda att utföra. Det som drar ner betyget från en femma är att många i företaget inte pratar svenska, så det är lite svårt med kommunikationen. På det stora hela är vi väldigt nöjda och rekommenderar ASG varmt! Läs mer
  • Gustav K skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Har flera gånger anlitat Allservice Gruppen och vi har alltid varit mycket nöjda med slutresultatet. De har bred kompetens och har för oss byggt en gäststuga och altan. De är snabba i arbetet, men utan att göra avkall på kvalitén. Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Gustav K
    Tack Gustav! Du är välkommen att höra av dig när du behöver hjälp med något mer!! :)
  • Anette J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Mycket bra och vänligt bemötande från Konrad som är projektledare men gör även en hel del arbete själv. Vi har gjort en större renovering av vår våning och är mycket nöjda. Hög servicegrad, kunskap om byggmaterial och kreativitet med nya smarta lösningar. Elektrikern som vi hade är också mycket duktig. Arbetet levereras i tid och administrationen fungerar utmärkt. Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Anette J
    Hej Anette!
    Varmaste tack för ditt fina omdöme, roligt att höra att du är nöjd!
    Trevlig sommar och välkommen tillbaka! :)
  • Jitka J skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Professionellt, snabbt, vänligt bemötande, hög kvalité Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Jitka J
    Hej Jitka!
    Tack för att du tagit dig tid att svara på reco.
    Roligt att du är nöjd! :)
    Önskar dig en härlig sommar och välkommen tillbaka.
  • Helena W skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Toppen allt! Har byggt till vårt hus, byggt om kök och bafrum och uteplats. Nu senast även anlagt gräsmatta. Vi är såååå nöjda med allt. Enkelt, snyggt och bra. Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Helena W
    Hej Helena!
    Kul att höra att du är så nöjd med oss :)
    Önskar dig en fin sommar!
  • Astrid O
    Astrid O skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Vi fick hjälp från Allservicegruppen med att riva en vägg, måla/spackla och bygga ett kök. Vi fick ett proffsigt bemötande från start till mål. Arbetet utfördes på ett proffsigt sätt och inom deadline (något man inte är bortskämd med när det gäller hantverkare). Helt enkelt jättenöjda! :) Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Astrid O
    Hej Astrid!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här! Din feedback betyder mycket för oss.
    Önskar dig en härlig sommar och välkommen tillbaka.
  • Anita Ö skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    jag är mycket nöjd, har aldrig tidigare träffat på några byggare som varit så noga och fullföljt allt jag önskat på bästa sätt. Många av mina släktingar har anlitat ASG.
    Jag har också rekommenderat dem till vänner som också blivit väldigt nöjda. Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Anita Ö
    Hej Anita!
    Tackar så hjärtligt för gott betyg!
    Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Emil S skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Bra sevice. Snabbt och smidigt utförda renoveringsarbeten. Ibland kan det bli problem då hantverkarna inte kan så bra svenska, men det löser sig snabbt och smidigt ändå. Jag är supernöjd! Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Emil S
    Hej Emil!
    Tack så mycket för din feedback! Bra att du är nöjd! :)
    Ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Josefine E skrev om Allservice Gruppen i Stockholm AB
    Proffsig och trevlig service, levererar alltid över förväntan Läs mer
    2016-07-29 Allservice Gruppen i Stockholm svarar Josefine E
    Hej Josefine!
    Tack för att du tog dig tid att skriva på reco. Roligt att höra att ni känner er nöjda med vårt service. :).
    Välkommen tillbaka!

Dumpervägen 10, 142 50 Skogås