Turan Bygg & Måleri AB

Snittbetyg
4.9
Ring 08-408 325 20 Dela

Om företaget

Välkommen till Turan Bygg & Måleri AB! Det finns många olika sätt en renovering eller ett byggprojekt kan gå till på. Vi på Turan Bygg & Måleri AB är din helhetsleverantör inom måleri och renovering. Vi är lyhörda för dina önskemål och ser till att komma fram till ett pris som gör att du får ut det mesta av dina pengar. Vi...

36 omdömen om Turan Bygg & Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 36 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Joakim E
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Mycket nöjd med ombyggnationen av vår lägenhet. Innehöll moment som rivning/bortforsling av vägg, spackla/måla, golvslipning, uppbyggnad av ny vägg (inkl installation av infällda skjutdörrar). Det var bra kommunikation genom projektet med Gani. Hade anlitat detta företag igen!

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Joakim! Hoppas vi ses igen:)

Frida M
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi är oerhört nöjda med resultatet och bemötandet från Ganisher och hans team! De målade väggar, snickerier och tak samt slipade och behandlade golv. Ganisher är mån om att vi skulle bli nöjda, det märks genom hela arbetet på frågorna och hur de förberedde arbetet. Främsta anledningen till att vi valde Turan är för att de är bra på kommunikation, till skillnad från de flesta andra (tyvärr!). Han svarar snabbt på mail, sms och telefon. Skickade offert när vi avtalat etc. Två små saker ringde vi om efter färdigställande,...

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Frida! Nöjda kunder är våran prioritet. Då ses vi nästa år!

Martin Thomas H
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Snabb feedback.på ändringar. Kan bolla idéer med dem. Punktliga. Bra utfört arbete. Andra gången jag anlitar dem och nöjd båda gångerna.

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Thomas! Hoppas vi ses igen.

SINTHUJAN V
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Beställde Turan Bygg för att totalrenovera vardagsrummet och ingången och jag kan varmt rekommendera de! Fick bra hjälp med förslag och det idéer innan vi började och de utförde jobbet snyggt och proffsigt. Kommer återkomma vid nästa tillfälle redan efter nyåret för renovering av övervåningen.

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack så mycket . Vi ses nästa år!

Erik P
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Mycket snabbt arbetat och hög servicenivå

Cong L
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Very good job done. We asked to build a couple of walls to separate our apartment. It was built very nicely and the work was neat. Also, they helped to fill in the holes in the walls and paint the whole apartment afterward. Now the apartment looks really fresh, family is content with the job. During the project, communication was quite smooth as well. Started on time, done on time. Highly recommend.

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Thank you very much! Hope for further corporation. Best regards. Turan Bygg & Måleri AB

Izabela Danuta K
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi anlitade Turan Bygg & Måleri AB till målning av fasaden. Killarna var trevliga, lyhörda och jobbade på bra. Offerten hölls fast det blev några fler timmar pga svårare målning av balkongen. Det vi påpekade åtgärdades. Skulle definitivt rekommendera vidare!

Kristina W
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi anlitade Turan Bygg & Måleri AB för att måla om vår villafasad och vi är jättenöjda över både resultatet och samarbetet. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och genomförande, allt skedde enligt planering och jag upplevde det som väldigt prisvärt.

Tack Kristina! Hoppas vi ses igen! Mvh Gani

Gerd Moa Anette A
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Supertrevligt bemötande vid första kontakt. Målare och tapetserare håller snyggt och städat kring sig och killarna passar tiden! Vi planerade för 3 dagar och 3 dagar tog det. Vårt vardagsrum blev precis som vi tänkt det. Helt fantastiskt! Rekommenderar Turan bygg & måleri till 100%

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Hej, tack så mycket, hoppas på ny projekt i framtiden. Mvh

Charlotte A
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Trevliga, flexibla, punktliga, effektivt arbete. ,

Duygu E
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

They painted the house in a clean way such as covering all floors with floor protection paper before start. The process was clean, quite fast and good quality.

Thank you very much Duygu! Hope for future corporation

Thomas L

Tack. Jätte fin jobb. 👍👍👍👍👍👍👍👍

Lars J
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi ville ha tak och väggar i vårt vardagsrum utbytta och tog in några offerter. Turan kom snabbt på plats och vi gick igenom vad som skulle göras. Vi hade 4 olika offerter och valde Turan pga att deras representant förstod vad vi ville ha gjort och gav ett gott intryck vid sitt besök här. Själva arbetet gick snabbt och resultatet är vi jättenöjda med. Grabbarna som var här var noggranna, diskreta och städade hela tiden upp efter sig, enda problemet var väl att vi inte kunde prata med dem. Deras arbetsledare fanns hela...

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Lars, hopppas vi ses igen

Anna Elisabet B
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Väldigt nöjd med Turan Bygg & Måleri AB. De har precis målat om vår nya lägenhet, 102 kvm (inkl väggar, tak, dörrfoder och golvlister), på 5 dagar. Ägaren Gani's två målare (bl a Soli) var mycket noggranna, effektiva, yrkesskickliga och lyhörda. Dessutom mycket prisvärt också. Kan varmt rekommenderas. 🌟

Bli först att gilla detta omdöme!
Sarah R
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi anlitade Turan Bygg & Måleri för att göra om vår tvåa till en trea och vi kunde inte varit nöjdare! Vi fick ett fast pris i förväg, de var snabba på att starta byggnationen efter offert godkänts och var klara två dagar tidigare än vad som avgivits. Dessutom blev slutkostnaden lägre än offert, de kom i tid varje dag och resultatet blev strålande. Kommer definitivt anlita dem igen!

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Sarah! Hoppas vi ses igen!

Saodat Y
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

När vi köpte våran villa, så var den i dåligt skick och vi trodde inte att det fanns något som man kunde göra för att fresha upp villan, men det var innan Turan kom förbi. De byte ut det vi ville och förvandlade den, trevliga,snabba och proffsiga arbetare som visste vad vi hade för idéer och förverkligade de! Allt för ett bra pris också, för allt arbete de gjorde så är det nästan otroligt!

Jdr A
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Våran beställning gällde större typ av renovering av ett hus på 130 kvm. Ett vardagsrum och 3 sovrum målades om nya taklister, golvsocklar, ett mindre snickerijobb/gipsning av en del av vägg. Killarna som utförde arbetet var lyhörda och hade bra synpunkter och förslag på lösningar. Och snyggt blev det också. Superproffsiga, bra service och lätta att ha att göra med. Arbete slutfört på utlovad tid. Kan verkligen rekommendera.

Sanna H
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Riktigt professionella och proaktiva. Resultatet på jobbet blev väldigt bra och de hade också bra kommunikation under projektets gång vilket underlättade att ta beslut för vår del. Rekommenderas starkt!

Niclas K
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi fick hjälp att bygga igen en dörr, mycket nöjda !

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Niclas, hör av dig om du behöver mer hjälp!

Utmärkt A
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

👍👍 arbetade mycket proffesionellt och i rätt tid!

Zeromax Bygg Ab Z
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Mycket bra! Ett seriöst företag. Höll avtalad pris och tid. Kan rekommenderas!

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Zeromax Bygg AB, hoppas vi samarbetar snart igen.

Hans Tobias C
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Mycket bra! Gani var enkel att kommunicera med och hans team hjälpte även till med ett extrajobb utöver målningen. Rekommenderar starkt!

Elliot S
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Very easy to communicate with and they did an amazing job.

Judit B
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Ett mycket seriöst företag som lyssnar på kunden och utför ett noggrant arbete. Vi har anlitat dem för borttagning av tapeter och målning av väggar i 4 rum i vårt nya hus. Har haft regelbunden kommunikation med arbetsledaren och allt var klart på c:a 5 dagar. Välstädat dessutom efteråt. Avtala innan om ni vill behålla några hål i väggen eller inga alls! Annars perfekt! Rekommenderas varmt!

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Judit. Hoppas vi ses igen :)

Love J
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Turan Bygg & Måleris uppdrag var att bygga en innervägg med dörr & spackla & måla väggen. Arbetet genomfördes med mycket gott resultat & de arbetade effektivt & blev snabbt färdiga. Kan varmt rekommendera denna byggfirma. Målning & spackling gjorde de också mycket bra. De var ödmjuka & trevliga.

Tack Love, hoppas vi ses igen! Mvh Gani

Jan B
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

5 stora stjärnor får Turan Bygg och Måler AB av mig! De var snabba med att påbörja arbetet hemma hos mig som bestod av målning. Jag är väldigt noggrann med resultatet och jag kan med stolthet säga att deras arbete vara av högsta klass och med extremt bra finish. Arbetsledaren var tillgänglig genom hela arbetet och gav mig bra tips och råd över idéer som eventuellt kunde göra mig mer nöjd. När arbetet väl var klart så städade man efter sig och lämnade lägenheten i stort sett fläckfri och ren vilket också uppskattas väldigt...

Anna L
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Bra utfört arbete. Glad att Turan Bygg ville anta vårt lilla uppdrag att bygg om ett skafferi. Vi blev jättenöjda med resultatet.

Isabelle B
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Jätteduktiga hantverkare som byggde klart min vägg snabbt och effektivt! Det kändes tryggt att anställa Turan Bygg & Måleri.

Yue G
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Vi hade dem för målning av lägenheten. Trevlig människor att jobba med, jobbet blev snabbt utförts. Vi hade bra kommunikation och Vi är nöjda med resultat.

Tack Yue. Hoppas vi ska samarbete i framtiden också. Mvh Gani

Hannes H
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Byggde in ventilationskanaler och målade väggar och tak. Mycket väl utfört jobb, rekommenderas! Trevligt bemötande och flexibla. Det som drar ner betyget är att hantverkarna som utförde jobbet inte pratar svenska, men det gick att komma runt med gester och några engelska ord. Resultatet blev väldigt bra i alla fall, vi är mycket nöjda!

Rex M
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

De kom vid utsatt tid, enkel och tydlig kommunikation både före och under arbetets gång, arbetet med väggen de byggde blev mycket väl utfört och färdigt till och med fortare än vad vi förväntat oss. Utan tvekan den smidigaste upplevelse jag haft av att ha hantverkare i mitt hem.

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack Rex! Hoppas vi ses igen:)

Josefine S
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Ganni och hans medarbetare Akram m.fl rekommenderas varmt. De är pålitliga och superduktiga. Vi var utomlands och kom hem till ett fantastiskt nymålat, nytapserat och nykaklat hem. Dessutom hade de fixat stuprören. Arbetet var noggrant och mycket väl genomfört. Dessutom arbetade de inom tiden och gjorde det lilla extra. De mindes dessutom alla instruktioner jag gav och ordnade med inköp av färg etc. Rekommenderas som sagt varmt. Kommer anlita dem igen framöver.

Svar från Turan Bygg & Måleri AB

Tack, vi ses i januari månad igen:) mvh Gani

Carl F
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Mycket duktig och trevlig målare som gjorde noggrant jobb och vi är mycket nöjda med resultatet. Rysktalande men gick bra att samordna med arbetsledare. Höll avtalad tid och pris.

Staffan A
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Snabba, proffsiga och trevliga. Dessutom städade han iordning efter sig. Topp företag!

Brf H
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Väldigt snabbt och Väldigt trevligt folk. Rekommenderas varmt.

Susanne R
Skrev om Turan Bygg & Måleri AB

Bra bemötande och snabbt jobbat med ett fint resultat! Kan rekommenderas

Filtrera omdömen