Construct Sweden AB

Construct Sweden AB

www.constructsweden.se
  • BadgeTwoYears

På Construct Sweden har vi som vision att hjälpa er att förverkliga era drömmar. Vi hjälper er från planering till slut, för att kunna försäkra oss om att ni får det resultat ni vill ha. Vi hjälper till med allt från totalrenoveringar och köksrenoveringar till att få fritidshuset att se bättre ut samt öka värdet på huset inför...

33 omdömen om Construct Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2021

Monica F
Skrev om Construct Sweden AB

Construct har renoverat 72 kvm lägenhet med toppen resultat åt mig. Genom hela processen har de varit mycket lyhörda och kommunikativa för min önskemål. Gäller från offert, arbete och till slutfaktura. Jag använder gärna dem igen och rekommenderar Construct för alla typer av renoveringsprojekt.

Jaakko Pekka M
Skrev om Construct Sweden AB

Vi var mycket nöjda med renoveringen av vår lägenhet. Människor som arbetar för företaget är riktigt trevliga och professionella. Kommunikationen med företaget fungerade perfekt. Vi använder gärna samma firma för framtida renoveringar.

Svar från Construct Sweden AB

Tack för den fina recensionen, vi ser fram i mot att göra fler arbeten åt er

Micael B
Skrev om Construct Sweden AB

Dom var hos oss omedelbart målningen och med köket Blev väldigt bra. Bra kommunikation tydlighet med bad allt kostade bra uppföljning rek dom starkt Fashid var väldigt mån om att det skulle bli bra

Svar från Construct Sweden AB

Tack för förtroendet och de fina orden Micael

Julle M
Skrev om Construct Sweden AB

Toppen jobb snabba smidiga bra kommunikation

Svar från Construct Sweden AB

Tack för rekommendationen, kul att du är nöjd med arbetet.

Ann-Sofie T
Skrev om Construct Sweden AB

Jag är så nöjd med mitt nya kök! Tack alla från Construct Sweden för ett fantastiskt arbete. Det var lite nervöst i början men jag kände att jag var i trygga händer och ni var alla så glada och positiva! Jag kan varmt rekommendera er! Kram Ann-Sofie T 🤗

Svar från Construct Sweden AB

Tack för de lovorden, det har varit ett nöje att hjälpa till med ditt Project. vi ses snart igen.

Anne B
Skrev om Construct Sweden AB

Vill med det varmaste rekommendera Farshid och hans medarbetare. Otroligt noggranna, lyhörda, kom med förslag på lösningar under resans gång, noga med att kommunicera, aldrig något problem som de inte hittade lösning på. Höll tidsplan o får MVG av oss. Glada o trevliga hela gänget! Renovering av vår lägenhet som avsåg helrenovering, väldigt noga med grundarbete som verkligen behövdes då den inte gjorts något åt på över 40 år, slutresultatet blev precis som vi önskat! Kände oss trygga o fick enormt förtroende för Farshid. Kommer fortsätta anlita dem med våra nya projekt. Anne o Anders

Svar från Construct Sweden AB

Tack för rekommendationen Anna. Det har varit ett nöje att hjälpa er med er projekt

Maja M
Skrev om Construct Sweden AB

Otroligt nöjd! Jag skulle starkt rekommendera. De hjälpte mig renovera mitt badrum de var lyhörda och proffsiga. Trevligt bemötande och noggranna

Svar från Construct Sweden AB

tack för rekommendationen Maja, Kul att du är nöjd med arbetet.

Emira M
Skrev om Construct Sweden AB

Rekomenderar starkt! Otroligt trevliga duktiga, kunniga samarbetsvilliga. Ärlig, rak och vänlig kommunikation genom hela projektet. Resultatet blev utmärkt.. Kan inte annat än varmt rekommendera Construct Sweden AB.

Svar från Construct Sweden AB

Tack Emira för recensionen, kul att du är nöjd med arbetet.

Mattias B
Skrev om Construct Sweden AB

I samband med att vår bostadsrättsförening skulle bygga till en vägg i vårt gym kontaktade vi 3 olika byggföretag för offert. Construct Sweden var det företag som gav bäst intryck varpå vi bestämde oss för dem. Snickaren kunde komma till oss och utföra arbetet 3 dagar tidigare än vad som var planerat. Arbetet utfördes bra och snabbt, snickaren var klar på en dag. Dagen efter kom målaren och allt var utfört på 3 dagar. Trevligt och seriöst bemötande hela vägen. En månad senare tog vi in Construct Sweden igen för ett delarbete i samband med en vattenläcka. Snabb och bra service då också.

Erik L
Skrev om Construct Sweden AB

Farshid med kollegor hjälpte oss med en totalrenovering av vår 4:a. De positiva omdömen Construct Sweden fått här bidrog till att vi hade höga förväntningar, och jag måste säga att de verkligen levererade! Från första kontakt gav de ett seriöst intryck, de höll tidsplanen väl, förde en god dialog under projektets gång både gällande uppdateringar men också som bollplank kring utformandet av lägenheten. Sist men inte minst gjorde de även ett mycket bra jobb! Det blev också tydligt för oss att Construct Sweden tänker långsiktigt...

Shaug A
Skrev om Construct Sweden AB

Rekommenderar Construct Sweden från hela mitt hjärta. Punktliga, duktiga och gjorde om köket till precis vad jag önskade och behövde så att det blev jätte fint :) . Farshid är bäst som från första samtalet kände jag hur seriös och ärlig han är.

Svar från Construct Sweden AB

Tack för den fina recensionen Shaug. Det var ett nöje att hjälpa er med er projekt. Vi strävar alltid efter att leverera 100% kundnöjdhet.

Wiktor G
Skrev om Construct Sweden AB

Positivt bemötande. Smidig kontakt. Bra resultat och öppna till feedback och förändringar. Jag rekommenderar och kommer använda mig av Contruct Sweden igen!

Svar från Construct Sweden AB

Tack för förtroendet Wiktor. Vi hjälper dig med glädje när det behövs. På återseende.

Shahab R
Skrev om Construct Sweden AB

Vi har gjort en köksrenovering och är väldigt nöjda. Vi tackar Farshid som är mycket ansvarsfull och sina professionella personalen.De har utfört välgjorda arbetet .Snabb och smidig kommunikation genom whatsapp där vi dagligen hade möjlighet att nå alla i arbetslaget som såväl målare, elektriker, snickare, projektledare!

Svar från Construct Sweden AB

Tack för de fina orden Shahab. Det var ett nöje att hjäpa er med er projekt.

Ritta N
Skrev om Construct Sweden AB

Tog in offerter från flera företag men valet landade snabbt på Construct Sweden redan efter första mötet. Dom har många nöjda kunder bakom sig vilket redan där kändes tryggt! Jag anlitade bygghjälp för en omfattande renovering av min nyförvärvade trea, vilket inkluderade total röksanering, nytt kök, golvläggning, målning och finsnickeri. Teamet som varit hos mig under detta projekt gjorde ett fantastiskt slutresultat, så är det bara! Dessutom pålitliga med trevligt bemötande samt gjorde allt för att jag skulle kunna flytta in i tid! Rekommenderar varmt dessa killar!

Svar från Construct Sweden AB

Tack för förtroendet.Ritta. Kul att du är nöjd med vårt arbete

ANNA MAGDALENA B
Skrev om Construct Sweden AB

Vi anlitade Construct Sweden för helrenovering av vår lägenhet men både nytt kök, badrum etc Från början till slut så var det en fantastik upplevelse, vill påstå bland de bästa i branschen. Ordning och reda , punktliga och höll tidsramen , alla papper och certifikat iordning och slutresultatet över förväntan. Kan varmt rekommendera dem om du vill ha kvalite

ANNA MAGDALENA B
Skrev om Construct Sweden AB

Vi anlitade Farshid och hans team till en helrenovering av 5rok. Allt skulle göras om och att finna en entreprenör som hade kompetensen och hantverkare som skulle göra detta projekt flytande och problemfritt hade vi inte alls tagit för givet. MEN Construct Sweden AB utförde allt arbete med bravur. Tidsplanen höll. God dialog mellan alla inblandade hantverkare och även många förslag, ideer och mycket bollning fram och tillbaka. Mycket fin återkoppling och fastställande av att allt blev som vi tänkt. Resultatet blev bättre...

Svar från Construct Sweden AB

Tack för förtroendet Anna, Det var ett nöje att hjälpa er med er projekt.

Julia L
Skrev om Construct Sweden AB

Rekommenderar starkt! Väldigt duktiga hantverkare som lyssnar och har god kommunikation genom hela arbetet.

Tack för rekommendationen Julia 😁

Shivi C
Skrev om Construct Sweden AB

Wow! En byggfirma som ger dig samma upplevelse som ett välrenommerat 5-stjärnigt hotel. Ärlig, rak och vänlig kommunikation genom hela projektet där man kände att firman och vi som kunder arbetade mot gemensamt mål. Farshid och Emir var väldigt måna om att arbetet både skulle bli felfritt och bli klart i tid vilket det också blev. Som tandläkare kan jag störa mig på små felaktiga detaljer och därför så vågar jag inte anlita något annat företag än just construct sweden i fortsättningen. Tusen tack för den här fina upplevelsen! Ni var värda varenda krona! /Shivi och Felicia

Svar från Construct Sweden AB

Tack för de fina orden Shivi. kul att du är nöjd med vårt arbetssätt.

André Eric D
Skrev om Construct Sweden AB

Riktigt bra arbete från början till slut. Renovering av i stort sett hela vår 3:a, ytskikt, nytt stort kök, igensättning av dörrar, nedtagning av betongvägg, tvättstuga etc. allt utom badrum. Allt arbete har gått som planerat och tidsplan stämde på dagen (4 veckor) trots extra arbeten jag själv lagt till i efterhand. Riktigt bra kommunikation under hela renoveringen. Då vi inte bodde hemma under tiden kunde vi inte hålla koll på allt själva men alla som var involverade i renoveringen höll oss uppdaterade med bilder i gemensam...

Magnus F
Skrev om Construct Sweden AB

Bra och snabb service när Construct Sweden AB bytte golv i vår hall.Resultatet blev utmärkt. Magnus

Erika O
Skrev om Construct Sweden AB

Professionellt bemötande från början till slut och med ett jättefint resultat. Dessutom lyhörda för att kunna slutföra innan vår 40-årsfest :) CS utförde väggmålning inne samt förlängning av en vägg, bygge av altan, borttag av soprum och igensättning av vägg samt ommålning av hus. Alltid en tight dialog om eventuella ändringar under processens gång och tack vare Adrians nätverk kunde de börja projektet hela fem veckor tidigare. Vi är jättenöjda!

Svar från Construct Sweden AB

Tack för de fina orden Erika! Det var ett nöje att hjälpa till med er projekt 😎

Brf Norra Kungsholmen B
Skrev om Construct Sweden AB

Vi platsbyggde delar av köket och målade om i några av våra rum. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kommunikationen. Kan varmt rekommendera Construct Sweden AB.

Tack Tommy och Josefine. Vi ser emot att ta hand om er nästa projekt 😎

HASHIM M
Skrev om Construct Sweden AB

Arbetet innefattade en större renovering av en etta. Golvläggning, rivning av väggar och kök, montering av nytt kök, målning av väggar osv. Allting gick väldigt bra och blev otroligt fint. Adrian är fantastiskt enkel att samarbeta med, han skickar bilder och visar hur det ser ut, han ringer och frågar om hur man vill göra vissa förändringar och ger tips och råd. Jag kan bara rekommendera Adrian och Construct Sweden starkt.

Svar från Construct Sweden AB

Tack Hashim för de fina orden.

Zohra T
Skrev om Construct Sweden AB

Proffsiga hantverkare med öga för detaljer.

Tack Zahra! Det var ett nöje att hjälpa er med ett projekt 🙏🏼

Rebin M
Skrev om Construct Sweden AB

Jag har precis anlitat Construct Sweden för att renovera mitt kök, hall och rivning av väggar mm, och jag är mycket nöjd!! Allt är jättefint, de blev klara en halv vecka före den offererade sluttiden, vi hade kontinuerlig dialog under hela projektet samt projektledaren var dagligen på plats och kontrollerade jobbet så allt blev till perfektion När de lämnade huset var det städat och snyggt. Rekommenderar starkt gänget på Construct Sweden.

Svar från Construct Sweden AB

Tack för de för fina orden Rebin. Det har varit ett nöje att göra jobbet åt er.och jätte trevligt att lära känna dig och din fina familj.

CAMILLA W
Skrev om Construct Sweden AB

Supernöjd med arbetet de gjorde hos mig! De hjälpte mig renovera alla ytskikt i min lägenhet, ta ned en vägg och lägga nytt golv. Varit i kontakt med andra snickare där arbetsledaren aldrig är på plats och knappt går att få tag på, men här var vi i daglig kontakt och vi hade bra kommunikation genom hela processen. Kände verkligen att de brydde sig om att ge mig en bra och trygg process samt ett bra resultat! Jättetrevliga dessutom, rekommenderar!

Svar från Construct Sweden AB

Tack för det fina omdömet Camilla, Det har varit ett nöje att hjälpa dig med ditt projekt

Byggtotalen S
Skrev om Construct Sweden AB

Grymt nöjd med samarbetet! Kommer garanterat anlita er igen då ni är grymma på problemlösningar!

Svar från Construct Sweden AB

Tack ska du ha för förtroendet. Vi ser fram emot att samarbeta med er igen🤩

Miguel A
Skrev om Construct Sweden AB

Vi kontaktade Construct Sweden för arbete med golvläggning, byte av tak samt renovering av kök. Adrian var snabbt på plats för besiktning av arbetet samt offert. Uppdraget bestod av bl.a. rivning av gammalt golv, läggning av nytt golv samt montering av golvlister. Vidare rivning av tak, läggning av nytt tak, borttagande av vägg och dörr samt mindre renovering av kök med nya köksluckor. Eftersom vi hade en tidsplan att hålla oss till var det viktigt att arbetet utfördes inom avtalad tid, vilket inte var något problem!...

Svar från Construct Sweden AB

Tack för förtroendet, vi ser fram e mot att utföra fler arbeten åt er. Hoppas att ni kommer att trivas i den nya villan😀

Caroline E
Skrev om Construct Sweden AB

Vi är supernöjda med vår helrenovering! Alltid bemött snabbt och bra vid funderingar och upplevde att arbetet var proffsigt och snyggt. Rekommenderar starkt.

Tack Caroline, för de fina orden 😍

Tingting S
Skrev om Construct Sweden AB

Vi är väldigt nöjda med renoveringen av nya köket! Mycket bra kommunikation och de höll oss involverad under hela processen. De var väldigt snälla, duktiga och snabba och var bra på att anpassa lösningar enligt våra behov. Rekommenderas starkt!

Svar från Construct Sweden AB

Tack för de fina orden ting 🙏🏼

Lama A
Skrev om Construct Sweden AB

Jag är glad och tacksam för att jag äntligen hittat en hantverkarfirma som jag är riktigt nöjd med. När jag skulle riva och bygga om mitt kök kontaktade jag många firmor både billigare och dyrare än Construct Sweden men valet var självklart. Resultatet blev precis som jag vill ha det. Hantverkarna är trevliga, kommer med bra ideer när jag själv är osäker och gör ett toppenjobb. Jag har anlitat Construct Sweden till flera jobb efter köket såsom flytt av vägg, uppbyggnad av ny vägg, kaklat badrum och lagt lister jag...

Svar från Construct Sweden AB

Tack Lama. Alltid kul och hjälpa dig med dina projekt. Vill även tacka dig för alla rekommendationer ❤️

Eddie A

Ann-elise L
Skrev om Construct Sweden AB

Jättetrevliga och hjälpsamma! Farshid löste snabbt och snyggt problem som uppstod och vattnade till och med blommorna när vi var borta under renoveringen. Kändes som att ha en kompis hemma som renoverade. Både bemötande och köksbygge överträffade alla våra förväntningar. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Construct Sweden AB

Tack Ann-Elise för de fina orden. Det har varit ett nöje att lära känna er 😀☺️