Construct Sweden AB

På Construct Sweden har vi som vision att hjälpa er att förverkliga era drömmar. Vi hjälper er från planering till slut, för att kunna försäkra oss om att ni får det resultat ni vill ha.

Vi hjälper till med allt från totalrenoveringar och köksrenoveringar till att få fritidshuset att se bättre ut samt öka värdet på huset inför försäljning. Vi har mer än 10 års erfarenhet av både renovering och ombyggnationer och har hög kompetens. Vi tror på tydlighet och väljer ni oss får ni alltid ett fast pris, en tydlig tidsram och en engagerad och personlig projektledare.

Vi är även proffs på altanbyggen och drömmer ni om att skapa en vacker uteplats för sena sommarkvällar tillsammans med vänner och familj, så är vårt kunniga team beredda på att skapa ett lyckat slutresultat.

Läs vad 4 kunder tycker om Construct Sweden AB 2

2021-11-15
    Vi är väldigt nöjda med renoveringen av nya köket! Mycket bra kommunikation och de höll oss involverad under hela processen. De var väldigt snälla, duktiga och snabba och var bra på att anpassa lösningar enligt våra behov. Rekommenderas starkt!
    Tack för de fina orden ting 🙏🏼 Construct Sweden AB
  • Lama A
    skrev om Construct Sweden AB
    2021-11-10
    Jag är glad och tacksam för att jag äntligen hittat en hantverkarfirma som jag är riktigt nöjd med.
    När jag skulle riva och bygga om mitt kök kontaktade jag många firmor både billigare och dyrare än Construct Sweden men valet var självklart. Resultatet blev precis som jag vill ha det.
    Hantverkarna är trevliga, kommer med bra ideer när jag själv är osäker och gör ett toppenjobb.
    Jag har anlitat Construct Sweden till flera jobb efter köket såsom flytt av vägg, uppbyggnad av ny vägg, kaklat badrum och lagt lister jag är alltid nöjd. Kan varmt rekommendera! Inte bara baserat på bra och värdiga priser utan för att jag vet att jag får kvalitet och känner mig trygg med att de levererar. Att de är så trevliga och hjälpsamma är i alla lägen en bonus!
    Tack Lama.
    Alltid kul och hjälpa dig med dina projekt.
    Vill även tacka dig för alla rekommendationer ❤️
    2021-10-23
    2021-10-21
    Jättetrevliga och hjälpsamma! Farshid löste snabbt och snyggt problem som uppstod och vattnade till och med blommorna när vi var borta under renoveringen.
    Kändes som att ha en kompis hemma som renoverade.
    Både bemötande och köksbygge överträffade alla våra förväntningar.
    Kan varmt rekommenderas!
    Tack Ann-Elise för de fina orden.
    Det har varit ett nöje att lära känna er 😀☺️