Construct Sweden AB

På Construct Sweden har vi som vision att hjälpa er att förverkliga era drömmar. Vi hjälper er från planering till slut, för att kunna försäkra oss om att ni får det resultat ni vill ha.

Vi hjälper till med allt från totalrenoveringar och köksrenoveringar till att få fritidshuset att se bättre ut samt öka värdet på huset inför försäljning. Vi har mer än 10 års erfarenhet av både renovering och ombyggnationer och har hög kompetens. Vi tror på tydlighet och väljer ni oss får ni alltid ett fast pris, en tydlig tidsram och en engagerad och personlig projektledare.

Vi är även proffs på altanbyggen och drömmer ni om att skapa en vacker uteplats för sena sommarkvällar tillsammans med vänner och familj, så är vårt kunniga team beredda på att skapa ett lyckat slutresultat.

Läs vad 16 kunder tycker om Construct Sweden AB 2

• Shivi C
    2022-11-21 Verifierad kund
    Wow!

En byggfirma som ger dig samma upplevelse som ett välrenommerat 5-stjärnigt hotel.

Ärlig, rak och vänlig kommunikation genom hela projektet där man kände att firman och vi som kunder arbetade mot gemensamt mål.
    Farshid och Emir var väldigt måna om att arbetet både skulle bli felfritt och bli klart i tid vilket det också blev.
    Som tandläkare kan jag störa mig på små felaktiga detaljer och därför så vågar jag inte anlita något annat företag än just construct sweden i fortsättningen.

Tusen tack för den här fina upplevelsen! Ni var värda varenda krona!

/Shivi och Felicia
    2022-10-26 Verifierad kund
    Riktigt bra arbete från början till slut. Renovering av i stort sett hela vår 3:a, ytskikt, nytt stort kök, igensättning av dörrar, nedtagning av betongvägg, tvättstuga etc. allt utom badrum. Allt arbete har gått som planerat och tidsplan stämde på dagen (4 veckor) trots extra arbeten jag själv lagt till i efterhand. Riktigt bra kommunikation under hela renoveringen. Då vi inte bodde hemma under tiden kunde vi inte hålla koll på allt själva men alla som var involverade i renoveringen höll oss uppdaterade med bilder i gemensam chatt.

Frågor, tankar och funderingar som uppstod under tiden besvarades snabbt och löstes ut på tillfredsställande vis.

De gånger man själv inte visste hur man ville ha det hade Farshid förslag på hur man kan göra och vad som kommer fungera i praktiken. Riktigt skönt med kunniga personer särskilt då man inte är hantverkare själv.

Kan inte annat än varmt rekommendera Construct Sweden AB.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra och snabb service när Construct Sweden AB bytte
    golv i vår hall.Resultatet blev utmärkt.

Magnus
    2022-06-21 Verifierad kund
    Professionellt bemötande från början till slut och med ett jättefint resultat. Dessutom lyhörda för att kunna slutföra innan vår 40-årsfest :)
    CS utförde väggmålning inne samt förlängning av en vägg, bygge av altan, borttag av soprum och igensättning av vägg samt ommålning av hus. Alltid en tight dialog om eventuella ändringar under processens gång och tack vare Adrians nätverk kunde de börja projektet hela fem veckor tidigare.
    Vi är jättenöjda!
    Tack för de fina orden Erika!
    Det var ett nöje att hjälpa till med er projekt 😎
    2022-04-26 Verifierad kund
    Vi platsbyggde delar av köket och målade om i några av våra rum. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kommunikationen. Kan varmt rekommendera Construct Sweden AB.
    Tack Tommy och Josefine. Vi ser emot att ta hand om er nästa projekt 😎 Construct Sweden AB
    2022-04-13 Spontant omdöme
    Arbetet innefattade en större renovering av en etta. Golvläggning, rivning av väggar och kök, montering av nytt kök, målning av väggar osv.

Allting gick väldigt bra och blev otroligt fint. Adrian är fantastiskt enkel att samarbeta med, han skickar bilder och visar hur det ser ut, han ringer och frågar om hur man vill göra vissa förändringar och ger tips och råd.

Jag kan bara rekommendera Adrian och Construct Sweden starkt.
    Tack Hashim för de fina orden. Construct Sweden AB
    2022-02-17 Verifierad kund
    Proffsiga hantverkare med öga för detaljer.
    Tack Zahra! Det var ett nöje att hjälpa er med ett projekt 🙏🏼 Construct Sweden AB
    2022-01-28 Spontant omdöme
    Jag har precis anlitat Construct Sweden för att renovera mitt kök, hall och rivning av väggar mm, och jag är mycket nöjd!! Allt är jättefint, de blev klara en halv vecka före den offererade sluttiden, vi hade kontinuerlig dialog under hela projektet samt projektledaren var dagligen på plats och kontrollerade jobbet så allt blev till perfektion När de lämnade huset var det städat och snyggt. Rekommenderar starkt
    gänget på Construct Sweden.
    Tack för de för fina orden Rebin. Det har varit ett nöje att göra jobbet åt er.och jätte trevligt att lära känna dig och din fina familj. Construct Sweden AB
  • CAMILLA W
    2022-01-19 Spontant omdöme
    Supernöjd med arbetet de gjorde hos mig! De hjälpte mig renovera alla ytskikt i min lägenhet, ta ned en vägg och lägga nytt golv. Varit i kontakt med andra snickare där arbetsledaren aldrig är på plats och knappt går att få tag på, men här var vi i daglig kontakt och vi hade bra kommunikation genom hela processen. Kände verkligen att de brydde sig om att ge mig en bra och trygg process samt ett bra resultat! Jättetrevliga dessutom, rekommenderar!
    Tack för det fina omdömet Camilla, Det har varit ett nöje att hjälpa dig med ditt projekt Construct Sweden AB
    2022-01-18 Verifierad kund
    Grymt nöjd med samarbetet!
    Kommer garanterat anlita er igen då ni är grymma på problemlösningar!
    Tack ska du ha för förtroendet. Vi ser fram emot att samarbeta med er igen🤩 Construct Sweden AB
    2022-01-12 Verifierad kund
    Vi kontaktade Construct Sweden för arbete med golvläggning, byte av tak samt renovering av kök. Adrian var snabbt på plats för besiktning av arbetet samt offert. Uppdraget bestod av bl.a. rivning av gammalt golv, läggning av nytt golv samt montering av golvlister. Vidare rivning av tak, läggning av nytt tak, borttagande av vägg och dörr samt mindre renovering av kök med nya köksluckor.

Eftersom vi hade en tidsplan att hålla oss till var det viktigt att arbetet utfördes inom avtalad tid, vilket inte var något problem! De blev till och med klara innan.

Under hela processen fick vi stöd och information samt hjälp med att beställa rätt varor. Alla var väldigt trevliga och tillmötesgående med våra önskemål och planering.

De har jobbat både effektivt och proffsigt. Varje person vi varit i kontakt med under arbetets gång har varit väldigt trevliga och enkla att ha och göra med.
    En extra bonus var att vi fick bilder skickade till oss dagligen där de visade oss hur arbetet fortgick, vilket var superuppskattat!
    Vi kan starkt rekommendera Construct Sweden och kommer definitivt att anlita dem i framtiden om vi vill ha hjälp men något mer.
    Tack för förtroendet, vi ser fram e mot att utföra fler arbeten åt er. Hoppas att ni kommer att trivas i den nya villan😀 Construct Sweden AB
    2021-12-01 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med vår helrenovering! Alltid bemött snabbt och bra vid funderingar och upplevde att arbetet var proffsigt och snyggt. Rekommenderar starkt.
    Tack Caroline, för de fina orden 😍 Construct Sweden AB
    2021-11-15 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med renoveringen av nya köket! Mycket bra kommunikation och de höll oss involverad under hela processen. De var väldigt snälla, duktiga och snabba och var bra på att anpassa lösningar enligt våra behov. Rekommenderas starkt!
    Tack för de fina orden ting 🙏🏼 Construct Sweden AB
  • Lama A
    2021-11-10 Verifierad kund
    Jag är glad och tacksam för att jag äntligen hittat en hantverkarfirma som jag är riktigt nöjd med.
    När jag skulle riva och bygga om mitt kök kontaktade jag många firmor både billigare och dyrare än Construct Sweden men valet var självklart. Resultatet blev precis som jag vill ha det.
    Hantverkarna är trevliga, kommer med bra ideer när jag själv är osäker och gör ett toppenjobb.
    Jag har anlitat Construct Sweden till flera jobb efter köket såsom flytt av vägg, uppbyggnad av ny vägg, kaklat badrum och lagt lister jag är alltid nöjd. Kan varmt rekommendera! Inte bara baserat på bra och värdiga priser utan för att jag vet att jag får kvalitet och känner mig trygg med att de levererar. Att de är så trevliga och hjälpsamma är i alla lägen en bonus!
    Tack Lama.
    Alltid kul och hjälpa dig med dina projekt.
    Vill även tacka dig för alla rekommendationer ❤️
    2021-10-23 Verifierad kund
    2021-10-21 Verifierad kund
    Jättetrevliga och hjälpsamma! Farshid löste snabbt och snyggt problem som uppstod och vattnade till och med blommorna när vi var borta under renoveringen.
    Kändes som att ha en kompis hemma som renoverade.
    Både bemötande och köksbygge överträffade alla våra förväntningar.
    Kan varmt rekommenderas!
    Tack Ann-Elise för de fina orden.
    Det har varit ett nöje att lära känna er 😀☺️