Villatakspecialisten

Svarvarvägen 12, 142 50 Skogås — Visa karta

Vårt syfte är att hjälpa människor till att få ett problemfritt tak. På så sätt bidrar vi till ett tryggt och behagligt boende.

Takarbeten har funnits inom familjen Frykman sedan år 1979, vilket har lett till det tekniska kunnande våra anställda och beställare får ta del av idag. Villatakspecialisten är en specialavdelning inom DM Tak AB som utför takläggning och takarbeten på villor i hela Stockholm.

Vi har många bra referenser och när du anlitar oss kan du lita på att arbetet blir proffsigt och fackmannamässigt utfört. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om Villatakspecialisten

• 2020-09-07

George V skrev om Villatakspecialisten
    Fick hjälp med taket av proffsiga DM TAK, allt från bokning till att killarna kom ut och lagade tak och vinskydd.
    Fick även tydlig hjälp med övrig översyn av taket.
    Rekommenderar DM TAK till liknande uppdrag. Läs mer
  • 2020-09-03

Robert G skrev om Villatakspecialisten
    Allt funkade jättebra. Bra kontakt från första början och genom hela projektet. Trevliga och duktiga takläggare. Det nya taket blev jättefint! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-01

John D skrev om Villatakspecialisten
    Omläggning av villatak. Bra bemötande, duktiga Och noggranna takläggare. Jag är nöjd. Läs mer
  • FREDRIK P

2020-08-11

FREDRIK P skrev om Villatakspecialisten
    Proffsigt från offert till faktura. Super nöjd och alla som jobbade på villatakspecialisten är super trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-07-29

Gyda N skrev om Villatakspecialisten
    Först fick vi en utförlig offert var man tydligt kunna se vad som ingick och inte ingick. Sedan hade vi planeringsmöte - vad som skulle göras när och hur vi löste vissa praktiska saker. När det kom till själva arbetet att plocka ner gamla taket och montera på nya taket gick det hur bra som helst. Leverantören överhäll tidsplan, kostnader och dokumenterade hela leveransen till slutbesiktning. En professionell leverantör som vi kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-18

Eva F skrev om Villatakspecialisten
    Mycket proffsiga. Vi hade nockpannor som blåst ur sitt läge. Kan bara ha de bästa omdömena. Killarna som kom var mycket trevliga och kunniga. Högsta betyg Läs mer
  • 2020-06-10

Bengt S skrev om Villatakspecialisten
    Nytt plåttak över veranda. Trevligt bemötande. Ville ha det gjort så fort som möjligt, då det var en läcka.
    En liten "miss" i deras interna hantering försenade starten: Efter att offerten accepterats(fredag) skulle jag bli kontaktad under nästföljande vecka angående starttid av projektet. Ingen hörde av sig. Ringde på fredagen efter och frågade varför ingen hört av sig. Pappren hade "fastnat" i deras interna rutiner. Strax efter kom ett mejl vem som var kontakt person för själva jobbet. och lovade att höra av påföljande vecka. I veckan efter så knackade det på dörren och där stod en person som skulle börja resa ställning, vilket var jättebra(ingen hade kontaktat mig vilket var mindre bra). Sen gick fort och bra och kommunikation med de som jobbade var mycket bra. Plåtslagaren var polack och pratade inte svenska.
    Jag visste inte när han skulle komma. Det var inget stort problem då jobbet rullade på.
    En sak som bra var att det gjordes en besiktning efter att plåtslagaren gjort sitt jobb.
    Sammanfattning Utmärkt jobb trevligt bemötande av dom jag träffade. Förväntningar var stora då vi fått en rekommendation av en vän. En viss brist i kommunikation från företaget om starttidpunkt. Efter starten fortskred jobbet i bra takt.
    NÖJDA!
    Innan jobbet hade påbörjades kom Mejl/brev (minns inte) om rösta på företaget i någon "tävling för företag". Dåligt, först efter jobbet var klart borde något sådant komma. Även om jag inte gillar den typen av röstfiske(röstar inte). Läs mer
    2020-06-15 Villatakspecialisten svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Tack för din rekommendation. Jag uppskattar det du tog upp här och vi har jobbat med den interna kommunikation och lyckats med framgång. Vi är mänskliga och saker kan hände det viktiga här är att man tar till sig och korrigera det så att det inte ska fortsätta. Du kan ha fått mejlet för du hade beställt ett service jobb av oss innan vi gjorde det stora omläggningen.
    Jag är trotts allt glad att höra att du blev nöjd. Önskar dig en trevlig Sommar.
  • 2020-05-27

Allan F skrev om Villatakspecialisten
    Vi är mycket nöjda med omläggning av taket. Riktigt bra arbete och trevliga att ha att göra med. Häll tidsplanen och åtgärdade den synpunkter vi hade utan diskussion eller tilläggskostnader. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-15 Villatakspecialisten svarar Allan F
    Hej Allan
    Va kul att du är nöjd med vårt arbete! Tack för förtroende och önskar dig och familjen en fantastisk fin sommar.

Viktoria S skrev om Villatakspecialisten
    Vi är mycket nöjda med omläggning av taket. Professionellt hantverk, bra och trevliga att hatt göra med hela vägen, höll tidsplanen och återställde trädgården perfekt. Rekommenderas! Läs mer

Lars E skrev om Villatakspecialisten
    Jag har redan svarat två ggr, och det får räcka! Läs mer
    2020-05-13 Villatakspecialisten svarar Lars E
    Hej Lars
    Jag vet inte om det har skett ett missförstånd att du kanske fick en marknadsundersökning 2 ggr. men Reco kan man bara lämna omdöme med 1 mejl en gång. Ring mig på kontoret om det är något jag finns här.

Berth E skrev om Villatakspecialisten
    Vi fick hjälp med byte av trasiga takpannor samt en översyn av hela taket. Vi fick sedan en mycket komplett och tydlig rapport.
    Då vi senare bestämde oss för att lägga om taket tog vi in offerter från ett par företag, Villatakspecialisten inkluderat. Vi fick offerter från alla och vi valde till slut ett annat företag för hela omläggningen. MEN, offerten från Villatakspecialisten var den mest kompletta och tydliga. Deras representant som kom hem och tittade inför offerten var mycket kompetent, trevlig och snabb med svar. Vi hade med all säkerhet varit jättenöjda med Villatakspecialisten också. Vad som avgjorde ?? Priset samt ett par förbehåll i offerten. Läs mer
    2020-05-13 Villatakspecialisten svarar Berth E
    Hej Berth

Va kul att du blev nöjd med service killarna och tack för din omdöme. Jag hoppas du blev nöjd med omläggningen. Önskar dig och familjen en trevlig sommar.

Nils O skrev om Villatakspecialisten
    Mycket professionell och objektiv säljare som rekommenderade rätt åtgärder för lagning av insidan av yttertaket!
    Vänliga och effektiva "arbetare" som utförde jobbet!
    Rätt attityd och svar från administrationen när jag hade synpunkter på fakturan! Läs mer
    2020-05-13 Villatakspecialisten svarar Nils O
    Hej Nils

Tack för omdömet det betyder mycket för oss.
  • 2020-05-12

Ola J skrev om Villatakspecialisten
    Villatakspecialisten bytte tak på mitt radhus och monterade takfönster. Mycket seriöst och trevligt bemötande hela vägen genom. Takläggarna som var här var trevliga, gick bra att kommunicera med och skötte sig bra (de fick använda vår toalett och vårt kök och det märktes knappt att de varit där, de brydde sig också om att släppa in och ut vår katt). När det upptäcktes ett problem som inte berodde på Villatakspecialisten var de konstruktiva och tillmötesgående med att lösa problemet trots att det innebar en försening. Villatakspecialisten är kanske inte de billigaste, men det kändes tryggt och lätt att ha dem här och resultatet blev bra. Läs mer
    2020-05-13 Villatakspecialisten svarar Ola J
    Hej Ola
    Va härligt att du fick en bra upplevelse, vi gör vårt bästa verkligen att ge alla kunder en riktig bra upplevelse. Tack för att du valde oss för att lägga om taket.
  • 2020-05-11

Per E skrev om Villatakspecialisten
    Byte av takbeläggning samt byte av vindskivor och hängrännor, stuprör.
    Personen som stod för förts kontroll av tak samt kostnadsförslag var mycket professionell och trevlig.
    men mötet med personalen som skulle göra själva arbetet blev en överraskning. Det visade sig att de inte var från Sverige, platschefen kunde bara engelska. För oss var det viktigt att personalen har bra anställningsvillkor och rimliga löner. här uppstod en osäkerhet kring om deras villkor var bra. nu visade sig arbetslaget vara mycket trevliga och utförde arbetet bra. Kvalitetsansvarig från Villatakspecialisterna var ofta ute och säkrade att kvaliteten höll en hög nivå. Men Villatakspecialisterna skulle ha kunnat undvika den första känslan av oro och irritation genom att informera oss om hur arbetet skulle gå till så det är min rekommendation till dem. Läs mer
    2020-05-13 Villatakspecialisten svarar Per E
    Hej Per
    Tack för ditt förtroende och jag hörde att taket blev väldigt fint. Vi hade en UE som gjorde jobbet och jag vill försäkra dig att vi har mycket noga kontroller innan vi tar en en ny samarbetspartner. Vi kolla UC mm och ser till att skatterna och löner skötts. Han som pratade svenska är en av bolagets ägare. Kvalitén är något vi inte låter sänkas oavsett vem som gör jobbet. Vi lämnar 15 års garanti och det ska hålla i 50 minst med bra underhåll. Önskar dig en trevlig sommar.
  • 2020-04-07

Fredrik S skrev om Villatakspecialisten
    Nöjd med takarbetet, snyggt slutresultat.
    Sen skulle dom göra fasad på våra takkupor, vilket dom inte inte behärskade. Dom fick göra om arbetet efter ha glömt både knutbrädor och fönsterfoder först gången. Vi valde därefter att slutföra arbetet själv när vi ändå inte var fullt nöjda med slutresultatet på fasaden.
    Inligt offert och avtal skulle arbetet ta 2-3 veckor, men slutade på närmare 3 månader innan hela entreprenaden var slutförd och åtgärdad.
    Skall man använda Villa Tak specialisten/DM tak skall man vara noga med att vite för försening finns med, vilket vi tyvärr missade. Läs mer
    2020-04-07 Villatakspecialisten svarar Fredrik S
    Hej Fredrik, vi fick resa ställningen igen och vi gjorde då om panelen på kupan, vi tog ansvar för det. Hela kommunikationen från dig kom inte fram till oss förrän efteråt. Vi ber om ursäkt att projektet drog ut på tiden, vilket inte kommer att hända igen. Du fick avdrag 0,5% av kontraktssumman/påbörjad vecka över entreprenadtiden, enligt praxis, och har även fått en del annan kompensation också. Det finns alltid två sidor av saken och vi hoppas nu att situationen är löst på ett sätt som kan accepteras av båda parter.

Med Vänlig Hälsning, Vanessa
  • 2020-03-03

Dag S skrev om Villatakspecialisten
    Bra arbetsledning
    Dock sen leverans av arbetet några månader Läs mer
    2020-03-03 Villatakspecialisten svarar Dag S
    Hej Dag!

Tack för att du skrev en fin rekommendation! Tack för förtroende att få lägga om taket.
    Det stämmer att vi hade lite leverans föreningar men det viktiga är att taket blir bra!
  • 2020-02-13

Ulrika G skrev om Villatakspecialisten
    Mycket trevligt bemötande i tfn, och vid besök.
    kändes tryggt Läs mer
    2020-03-03 Villatakspecialisten svarar Ulrika G
    Hej Ulrika
    Tack så mycket för din rekommendation! Tack för förtroende att vi kunde hjälpa dig med.
  • Sara Helena F

2020-02-11

Sara Helena F skrev om Villatakspecialisten
    Snabbt på plats och lagade vår läcka på taket. Kändes som en pålitlig kille som berättade om vad som var fel och hur han skulle laga det. Vi känner oss väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-03 Villatakspecialisten svarar Sara Helena F
    Hej Sara! Va kul att du är nöjd med vår service. Vår service team är duktiga med det dom gör.
    Vi finns här om du behöver hjälp i framtiden!
  • 2020-02-10

Marcus O skrev om Villatakspecialisten
    Hel takomläggning men ny råspont, papp, läkt o pannor Läs mer
    2020-03-03 Villatakspecialisten svarar Marcus O
    Hej Marcus
    Tack för din fin omdöme!
  • 2020-02-10

Per H skrev om Villatakspecialisten
    Byte av tak från shingel till pannor inkl avvattning och nya takfönster. Mycket bra bemötande hela vägen. God kommunikation med takläggare och central ledning under arbetet. Seriösa kunniga och trevliga takläggare. Oväntade svårigheter med takhuvar löstes bra utan extra kostnad.
    En metodmiss med papp över avloppsventilationen under arbetet skapade kondens under pappen men detta undersöktes noga och togs på allvar.
    Rekomenderas! Läs mer
    2020-03-03 Villatakspecialisten svarar Per H
    Hej Per!
    Tack för förtroendet och tack för att du skrev en fin omdöme. Vi kommer läsa upp det på nästa personal möte.
  • 2020-01-27

Samuel H skrev om Villatakspecialisten
    Under oktober 2019 genomförde Villatakspecialisten en total renovering av vårt tak. Arbetet omfattade rivning och bortforsling av allt material ner till helt avklädda takstolar. Det ´nya´ taket innebar uppbyggnad med råspont, takpapp, läkt och takpannor. Därutöver installation av takfönster, vindskivor (inkl. målning) samt nya plåtarbeten såsom ventilationskupa, häng- och stuprännor.
    Företaget tillhandahöll mycket duktiga, ansvarstagande och kommunikativa arbetare på plats under Tiagos ledning.
    Införsäljningen var även den mycket positiv.
    Kommunikationen (särskilt via e-post) med centralt placerad arbetsledning och personal var dock ofta tämligen trög.
    Detta till trots vill vi ge företaget ett högt betyg och våra rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-22

Robert A skrev om Villatakspecialisten
    Takomläggning inklusive plåtarbeten och hängrännor.
    Mycket bra bemötande från offertförfrågan till avslutat arbete.
    Mycket trevlig personal och kunniga. De fixade till och med
    ett arbete på skorstenen som egentligen inte ingick i offerten
    men de frågade om de skulle fixa det när de ändå höll på.
    Vi har en mycket positiv helhetsupplevelse av Villatakspecialisten. Läs mer
  • 2020-01-22

Peter R skrev om Villatakspecialisten
    Vi gjorde en helrenovering av hela taket med ny papp, läkt, nytt enkupigt tegel, plåtslageriarbeten, flyttade en taklucka m m. Allting blev mycket bra och vi är helnöjda. Trevliga killar och bra kommunikation. Bra städning också. Läs mer
  • 2020-01-21

Albert C skrev om Villatakspecialisten
    Fantastisk service. Oscar på Villatakspecialisten var mycket serviceinriktad och fixade flera saker (efter samråd med mig) utöver det jag bett om. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2019-11-25

Susanna D skrev om Villatakspecialisten
    Vi fick ett tak omlagt med takpapp. Allt sköttes mycket proffsigt och bra. Vi fick information under hela processen och bortforslingen av det gamla materialet sköttes snabbt och snyggt.Taket blev fint.
    Vi är helnöjda! Läs mer

Absolut! Läs mer
  • 2019-09-11

Leif H skrev om Villatakspecialisten
    Hej

Vi behövde åtgärder på vårt tak, dels justering av pannor som kommit ur läge och dels en konstruktion som gör det säkert för sotare att arbeta vid skorstenen. Villatakspecialisten tog emot vår beställning snabbt och all hantering gick bättre än vad man kan förvänta sig. Resultatet av deras arbete får högsta betyg!

mvh Leif Läs mer
  • 2019-09-09

Ola D skrev om Villatakspecialisten
    Kompletterade taksäkerhet till min skorsten med brygga och stege (Material inkl. montage)

Trevlig personal som kom ut och titta på jobbet och återkom med en offert. Allt utfördes enligt utlovat och arbetet var väl utfört. Läs mer
  • 2019-08-22

Gunilla S skrev om Villatakspecialisten
    Jag behövde få min taklucka utbytt och ringde till Villatakspecialisten. Trevligt bemötande av all personerna jag hade kontakt med. Personen som kom för framtagning av en offert, kom på avtalad tid och var trevlig och kunnig. Jag fick omgående en offert på arbetet som skulle utföras, väldigt tydlig i vad som ingick och vad det skulle kosta mig med ROT-avdraget inkluderat. Hantverkaren som utförde arbetet, gjorde ett riktigt bra jobb och var väldigt snabb. Jag är väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
    2019-09-09 DM TAK svarar Gunilla S
    Hej Gunilla!
    Tack för att du gav oss förtroende att hjälpa dig! Vi gillar att vara snabba och effektiva!
    Känns skönt att veta att du blev riktig nöjd!
    Ha en fantastisk bra höst!

• 2019-08-22

Mona N skrev om Villatakspecialisten
    Vara o tjänst: borttagning gamla plåttak(2st) rivning läkt. Påläggning nytt tak, bandad plåt. Bemötande: proffsigt o enkelt. Förväntning: utan sådan men resultat över förväntan. Sammanfattning : mycket nöjd och stolt husägare med vackert tak. Läs mer
    2019-09-06 DM TAK svarar Mona N
    Hej Mona!
    Tack så mycket för ert förtroende och att du tog dig tiden att skriva en rekommendation. Det känns riktig bra att läsa att våra killar jobbar på så bra och tar bra hand om våra kunder.
    Tycker själv att slutresultatet blev riktig bra!
    Önskar dig och familjen en fortsatt bra 2019!
  • 2019-08-19

Göran L skrev om Villatakspecialisten
    Komplett takrenovering inklusive garage. Jättenöjd, inte bara med resultatet utan även bemötandet och hantering från början till slut. Läs mer
    2019-09-06 DM TAK svarar Göran L
    Hej Göran!

Tack för fina ord och för att vi fick förtroendet att lägga om Ert tak.
    Önskar dig och familjen en riktig bra höst
  • Hanna D

2019-08-19

Hanna D skrev om Villatakspecialisten
    Vi anlitade Villataskspecialisten för att åtgärda några småmissar i läggningen av Resitrix. Killarna som kom meddelade när de var på väg och när de beräknade vara framme. Väl på var de väldigt trevliga. Jobbet gjordes snabbt och enkelt.
    Jag kan rekommendera Villatakspecialisten. Läs mer
    2019-09-06 DM TAK svarar Hanna D
    Hej Hanna!
    Tack för att du gav oss förtroende att hjälpa dig med taket. Jag blir otroligt glad att få läsa att du blev nöjd med vår service! Önskar dig och familjen en riktig fin höst!
  • 2019-08-19

Peter R skrev om Villatakspecialisten
    Vi genomförde en komplett takrenovering med byte av papp, läkt, tegel, plåtdetaljer etc. Vi är mycket nöjda med arbetet och fick bra intryck av alla personer vi hade att göra med fråm initialt besök/offert, till planering, uppstartsmöte, arbetsledare, admin och de som utförde själva arbetet. Resultatet blev väldigt bra. Flexibelt vad gällde timing. Städade bra efter sig. Läs mer
    2019-09-06 DM TAK svarar Peter R
    Hej Peter!

Tack för fina ord och för att vi fick förtroendet att lägga om Ert tak.
    Önskar dig en fortsatt bra 2019!
  • 2019-08-16

Torgny B skrev om Villatakspecialisten
    Rivning av gamla takpannor samt läggning av nytt tak. det var en bra uppföljning från Villatakspecialisten under offereringen, med ändring av specifikation, prisuppgifter, uppstartstidpunkt, etc.

Jobbet blev gjort under vintertid och vi var införstådda med att det skulle ta längre tid på grund av vädrets oförutsägbarhet. Själva arbetet blev noggrant utfört och dom höll sig innan för kalkylerad kostnad, förutom avtalade tillägg o ändringar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-09-06 DM TAK svarar Torgny B
    Hej Torgny!
    Va glad jag blir att läsa det du skrev jag kommer läsa upp det för mina killar nästa vecka på vår personal möte. Önskar dig en fortsatt bra 2019!

mvh
  • 2019-08-16

Xiao Hong Y skrev om Villatakspecialisten
    Ordentligt utfört arbete, snabbt åtgärd, väl bemötande. Läs mer
    2019-09-06 DM TAK svarar Xiao Hong Y
    Hej Xiao!
    Va kul att du blev så nöjd med vår service! Tack att du tog dig tiden att skriva en fin rekommendation.
  • 2019-04-09

Ebrehimi e skrev om Villatakspecialisten
    Behövde hjälp att fixa taket.
    Bra bemötande av personalen som sitter på kontoret o av de två personer som kom till mitt hus att hjälpa till med ätande.
    Duktiga personalen som fixade taket så snabb o bra att jag blev mkt nöjd.
    Stor Tack😀😀😀 Läs mer
  • 2019-04-06

Björn S skrev om Villatakspecialisten
    Köpte omläggning av hela taket på vårt hus, nytt taktegel, papp, läkt, byte skadad råspont, hängrännor och stuprör. Blev mycket positivt bemött allt ifrån offertgivning, upphandling och tidsplanering. Arbetet bedrevs med mycket kunnig personal både på plats och arbetsledning. Imponerad av att
    en kvalitetsansvarig följde hela arbetsgången och informerade oss ständigt med vad som pågick. Personalen var också mycket hänsynsfull och allt förlöpte väldigt smidigt.
    Slutresultatet är imponerande och inget fanns att erinra om vid vår gemensamma slutbesiktning.
    Avstädningen av arbetsplatsen imponerade även den. Intet spår fanns av att det pågått en så stor ombyggnad.
    All heder till detta företag som vi kan rekommendera på det allra varmaste.
    Ing-Marie & Björn Syvertsen Läs mer
  • 2019-04-03

Jan J skrev om Villatakspecialisten
    Ett väl utfört arbete med bra kvalité och med ordning och goda relationer Läs mer
    DM Tak AB gillar detta
  • 2019-04-03

Bo M skrev om Villatakspecialisten
    Nytt tegeltak
    Bra bemötande före ,under och efter taket var klart (städning ,eftermålning etc )
    Förväntade mig att få ett bra jobb utfört och det har jag fått
    Kan rekomendera andra att anv DMtak Läs mer
  • Filip S

2019-04-02

Filip S skrev om Villatakspecialisten
    Efter att ha tagit in offert från 6 olika firmor på renovering av tak om 255kvm. Togs beslut om att anlita Villatakspec, ett beslut som jag absolut inte ångrar. DN tak i ryggen som moderbolag och ett utmärkt bemötande, samt ett pris som låg "rätt" inte billigast inte heller dyrast.

Allt har verkligen varit frid och fröjd!! Stark rekommendation Läs mer

Helena B skrev om Villatakspecialisten
    Omläggning av tegeltak på ett 1800-talstorp. Mycket proffsig och trevlig personal. Proffsig offert. Snabbt arbete och hela tiden kontrollerad av Villatakspecialisten. Trodde att det skulle ta mycket längre tid och inte bli så snyggt som det blev då de tipsade mig om ex tidsenliga stuprör mm. Jag är mycket positivt överraskad av att de var så noggranna, trevliga och proffsiga. Läs mer

Leif Å skrev om Villatakspecialisten
    Montering av snörasskydd.
    Först missades beställningen (föll mellan stolarna på kontoret) men sen gick det fort. Och det har varit ett trevligt bemötande hela tiden. Grabbarna som gjorde jobbet var både trevliga, kunniga och snabba. Läs mer

Hans K skrev om Villatakspecialisten
    Beställde nytt tak i oktober av Villatak. Lagom till jul vart det färdigt.
    Såväl genomförande som slutresultat uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-17

Bo L skrev om Villatakspecialisten
    Vi bytte yttertak samt gjorde sanering av eternitplattor sommaren 2018. Allt gick mycket smidigt, och var särskilt imponerade över asbest-saneringen. Allt kändes mycket tryggt och säkert. Läs mer
  • 2019-02-10

Agneta B skrev om Villatakspecialisten
    Trevligt företag. Dom lade nytt tak och det blev jättefint Dom utförde arbetet med hög kvalitet och är noggranna och skickliga. Läs mer
  • 2019-01-25

Monika M skrev om Villatakspecialisten
    Vi är mycket nöjda med Villatakspecialisten, från projektets början till slutfört färdigt nytt tak på vårt fritidshus flöt arbetet på smidigt och resultatet blev väldigt bra och snyggt. Trevligt och professionellt bemötande av hela teamet. Med den erfarenheten rekommenderar vi gärna Villatakspecialisten. Monika Läs mer

Robert L skrev om Villatakspecialisten
    Trevligt bemötande från första samtalet till faktura. Gav ett seriöst intryck, som bekräftades av kvalitén på arbetet de utförde. Läs mer

Henrik Z skrev om Villatakspecialisten
    Mycket nöjda med det färdiga (solicellsintegrerade) taket och den personliga processen som ledde dit. Läs mer

Lars A skrev om Villatakspecialisten
    Omläggning av tegeltak
    Allt fungerade bra Läs mer
    Villatakspecialisten, DM Tak AB gillar detta
  • 2019-01-22

Cecilia N skrev om Villatakspecialisten
    Proffsigt arbete och lätta att kommunicera med. Lite dyrare än övriga men med ett tryggt och gott resultat som var värt det! Läs mer
    2019-01-25 Villatakspecialisten svarar Cecilia N
    Hej Cecilia!
    Vad glad jag blir av att läsa din reco, vi jobbar ständigt på att bli bättre inom vår organisation och jag blir glad att se att vi lyckas bra med den service vi levererar.

Önskar dig och familjen en riktig bra 2019!
    mvh
    Villatakspecialisten, DM Tak AB gillar detta