Alla kategorier Snöröjning Stockholms län Huddinge DM TAK Villatakspecialisten

Villatakspecialisten

Svarvarvägen 12, 142 50 Skogås — Visa karta

Vårt syfte är att hjälpa människor till att få ett problemfritt tak. På så sätt bidrar vi till ett tryggt och behagligt boende.

Takarbeten har funnits inom familjen Frykman sedan år 1979, vilket har lett till det tekniska kunnande våra anställda och beställare får ta del av idag. Villatakspecialisten är en specialavdelning inom DM Tak AB som utför takläggning och takarbeten på villor i hela Stockholm.

Vi har många bra referenser och när du anlitar oss kan du lita på att arbetet blir proffsigt och fackmannamässigt utfört. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 138 kunder tycker om Villatakspecialisten

• 2019-08-22

Gunilla S skrev om Villatakspecialisten
    Jag behövde få min taklucka utbytt och ringde till Villatakspecialisten. Trevligt bemötande av all personerna jag hade kontakt med. Personen som kom för framtagning av en offert, kom på avtalad tid och var trevlig och kunnig. Jag fick omgående en offert på arbetet som skulle utföras, väldigt tydlig i vad som ingick och vad det skulle kosta mig med ROT-avdraget inkluderat. Hantverkaren som utförde arbetet, gjorde ett riktigt bra jobb och var väldigt snabb. Jag är väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-08-22

Mona N skrev om Villatakspecialisten
    Vara o tjänst: borttagning gamla plåttak(2st) rivning läkt. Påläggning nytt tak, bandad plåt. Bemötande: proffsigt o enkelt. Förväntning: utan sådan men resultat över förväntan. Sammanfattning : mycket nöjd och stolt husägare med vackert tak. Läs mer
  • 2019-08-19

Göran L skrev om Villatakspecialisten
    Komplett takrenovering inklusive garage. Jättenöjd, inte bara med resultatet utan även bemötandet och hantering från början till slut. Läs mer
  • HANNA D

2019-08-19

HANNA D skrev om Villatakspecialisten
    Vi anlitade Villataskspecialisten för att åtgärda några småmissar i läggningen av Resitrix. Killarna som kom meddelade när de var på väg och när de beräknade vara framme. Väl på var de väldigt trevliga. Jobbet gjordes snabbt och enkelt.
    Jag kan rekommendera Villatakspecialisten. Läs mer
  • 2019-08-19

Peter R skrev om Villatakspecialisten
    Vi genomförde en komplett takrenovering med byte av papp, läkt, tegel, plåtdetaljer etc. Vi är mycket nöjda med arbetet och fick bra intryck av alla personer vi hade att göra med fråm initialt besök/offert, till planering, uppstartsmöte, arbetsledare, admin och de som utförde själva arbetet. Resultatet blev väldigt bra. Flexibelt vad gällde timing. Städade bra efter sig. Läs mer
  • 2019-08-16

Torgny B skrev om Villatakspecialisten
    Rivning av gamla takpannor samt läggning av nytt tak. det var en bra uppföljning från Villatakspecialisten under offereringen, med ändring av specifikation, prisuppgifter, uppstartstidpunkt, etc.

Jobbet blev gjort under vintertid och vi var införstådda med att det skulle ta längre tid på grund av vädrets oförutsägbarhet. Själva arbetet blev noggrant utfört och dom höll sig innan för kalkylerad kostnad, förutom avtalade tillägg o ändringar.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-08-16

Xiao Hong Y skrev om Villatakspecialisten
    Ordentligt utfört arbete, snabbt åtgärd, väl bemötande. Läs mer
  • 2019-04-09

Ebrehimi e skrev om Villatakspecialisten
    Behövde hjälp att fixa taket.
    Bra bemötande av personalen som sitter på kontoret o av de två personer som kom till mitt hus att hjälpa till med ätande.
    Duktiga personalen som fixade taket så snabb o bra att jag blev mkt nöjd.
    Stor Tack😀😀😀 Läs mer
  • 2019-04-06

Björn S skrev om Villatakspecialisten
    Köpte omläggning av hela taket på vårt hus, nytt taktegel, papp, läkt, byte skadad råspont, hängrännor och stuprör. Blev mycket positivt bemött allt ifrån offertgivning, upphandling och tidsplanering. Arbetet bedrevs med mycket kunnig personal både på plats och arbetsledning. Imponerad av att
    en kvalitetsansvarig följde hela arbetsgången och informerade oss ständigt med vad som pågick. Personalen var också mycket hänsynsfull och allt förlöpte väldigt smidigt.
    Slutresultatet är imponerande och inget fanns att erinra om vid vår gemensamma slutbesiktning.
    Avstädningen av arbetsplatsen imponerade även den. Intet spår fanns av att det pågått en så stor ombyggnad.
    All heder till detta företag som vi kan rekommendera på det allra varmaste.
    Ing-Marie & Björn Syvertsen Läs mer
  • 2019-04-03

Jan J skrev om Villatakspecialisten
    Ett väl utfört arbete med bra kvalité och med ordning och goda relationer Läs mer
  • 2019-04-03

Bo M skrev om Villatakspecialisten
    Nytt tegeltak
    Bra bemötande före ,under och efter taket var klart (städning ,eftermålning etc )
    Förväntade mig att få ett bra jobb utfört och det har jag fått
    Kan rekomendera andra att anv DMtak Läs mer
  • FILIP S

2019-04-02

FILIP S skrev om Villatakspecialisten
    Efter att ha tagit in offert från 6 olika firmor på renovering av tak om 255kvm. Togs beslut om att anlita Villatakspec, ett beslut som jag absolut inte ångrar. DN tak i ryggen som moderbolag och ett utmärkt bemötande, samt ett pris som låg "rätt" inte billigast inte heller dyrast.

Allt har verkligen varit frid och fröjd!! Stark rekommendation Läs mer

Helena B skrev om Villatakspecialisten
    Omläggning av tegeltak på ett 1800-talstorp. Mycket proffsig och trevlig personal. Proffsig offert. Snabbt arbete och hela tiden kontrollerad av Villatakspecialisten. Trodde att det skulle ta mycket längre tid och inte bli så snyggt som det blev då de tipsade mig om ex tidsenliga stuprör mm. Jag är mycket positivt överraskad av att de var så noggranna, trevliga och proffsiga. Läs mer

Leif Å skrev om Villatakspecialisten
    Montering av snörasskydd.
    Först missades beställningen (föll mellan stolarna på kontoret) men sen gick det fort. Och det har varit ett trevligt bemötande hela tiden. Grabbarna som gjorde jobbet var både trevliga, kunniga och snabba. Läs mer

Hans K skrev om Villatakspecialisten
    Beställde nytt tak i oktober av Villatak. Lagom till jul vart det färdigt.
    Såväl genomförande som slutresultat uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-17

Bo L skrev om Villatakspecialisten
    Vi bytte yttertak samt gjorde sanering av eternitplattor sommaren 2018. Allt gick mycket smidigt, och var särskilt imponerade över asbest-saneringen. Allt kändes mycket tryggt och säkert. Läs mer
  • 2019-02-10

Agneta B skrev om Villatakspecialisten
    Trevligt företag. Dom lade nytt tak och det blev jättefint Dom utförde arbetet med hög kvalitet och är noggranna och skickliga. Läs mer
  • 2019-01-25

Monika M skrev om Villatakspecialisten
    Vi är mycket nöjda med Villatakspecialisten, från projektets början till slutfört färdigt nytt tak på vårt fritidshus flöt arbetet på smidigt och resultatet blev väldigt bra och snyggt. Trevligt och professionellt bemötande av hela teamet. Med den erfarenheten rekommenderar vi gärna Villatakspecialisten. Monika Läs mer

Robert L skrev om Villatakspecialisten
    Trevligt bemötande från första samtalet till faktura. Gav ett seriöst intryck, som bekräftades av kvalitén på arbetet de utförde. Läs mer

Henrik Z skrev om Villatakspecialisten
    Mycket nöjda med det färdiga (solicellsintegrerade) taket och den personliga processen som ledde dit. Läs mer

Lars A skrev om Villatakspecialisten
    Omläggning av tegeltak
    Allt fungerade bra Läs mer
  • 2019-01-22

Cecilia N skrev om Villatakspecialisten
    Proffsigt arbete och lätta att kommunicera med. Lite dyrare än övriga men med ett tryggt och gott resultat som var värt det! Läs mer
    2019-01-25 Villatakspecialisten svarar Cecilia N
    Hej Cecilia!
    Vad glad jag blir av att läsa din reco, vi jobbar ständigt på att bli bättre inom vår organisation och jag blir glad att se att vi lyckas bra med den service vi levererar.

Önskar dig och familjen en riktig bra 2019!

Peter S skrev om Villatakspecialisten
    Utförde omläggningen av taket på ett proffesionellt sätt. Lätta att få kontakt med under arbetets gång, kvalitetsuppföljning under pågående arbete uppskattades. Läs mer
    2019-01-21 DM Tak AB svarar Peter S
    Hej Peter
    Tack så mycket för förtroendet att lägga om ditt tak och den fina Reco du skrev här.

Önskar dig och Familjen en fantastisk 2019!

Gunilla Z skrev om Villatakspecialisten
    Vi har lagt om taket med tillhörande sidobyggnad. Resultatet blev utmärkt och vi har fått många uppskattade kommentarer från andra. Villa Tak var kunniga och bemötte oss på ett trevlig sätt. De kom med bra förslag om plåtarbeten och andra detaljer. Det blev ett lyft får vårt 80 talshus.
    Takläggarna, som arbetade med allt, var mycket trevliga och kunniga.
    Ett utmärkt arbete med ett snyggt tak numera. Läs mer
    2019-01-21 DM Tak AB svarar Gunilla Z
    Hej Gunilla!

Jag blir så glad av att läsa din Reco, det betyder mycket för oss att se att vi har nöjda kunder samt att vår personal verkligen levererar tak av hög kvalitet. Vi kommer läsa upp Reco's som kommer in på vårt nästa personal möte. Grabbarna kommer bli glada.

Önskar dig och familjen en härligt 2019.

Ilja J skrev om Villatakspecialisten
    Nöjd med arbetet, mycket professionellt bemötande. Läs mer
    2019-01-21 DM Tak AB svarar Ilja J
    Hej Ilja

Tack så mycket för din reco!!!
    Önskar dig och familjen en riktig bra 2019!

• 2019-01-18

Daniel L skrev om Villatakspecialisten
    Snabb och bra kontakt med både arbetsledare och killarna på plats. Läs mer
    2019-01-21 DM Tak AB svarar Daniel L
    Hej Daniel!
    Tack för din Reco!
    Önskar dig och familjen en toppen 2019!

• 2019-01-17

Henrik B skrev om Villatakspecialisten
    Villatakspecialisten la om nytt tak på vår villa

Jag har hela tiden blivit bemöt på ett professionellt sätt

Jag är väldigt nöjd med slutresultatet även om det tog längre tid att bli klar med taket än överenskommet.

Sammanfattningsvis är jag nöjd med allt från första möte till det färdiga resultatet, även om det tog lite längre tid än överenskommet. Läs mer
    2019-01-18 DM Tak AB svarar Henrik B
    Hej Henrik,
    Det glädjer mig att att du är nöjd som kund det är otroligt viktig för oss. Det kan uppstå några hinder ibland på vägen och jag beklagar att det tog lite längre tid än beräknad. Slutresultatet är det viktigaste och det är ett tak som håller längre, med andra ord bekymmersfritt i många år framöver.

önskar dig och Familjen en riktig bra 2019!

• 2019-01-16

Leif G skrev om Villatakspecialisten
    Vårt villatak var i stort behov att renoveras, efter att kollat upp några jobb som Villatakspecialisten gjort i vårt närområde besökte vi Villatakspecialisten för offert. Vi blev mycket väl mottagna och informerade om hur de arbetade, vi bestämde oss på plats. Arbetet utfördes vintern 2018, mycket snö och jätte- kallt. Arbetet fortlöpte utan problem. Killarna mycket professionella och trevliga.
    Vi är mycket nöjda med arbetet och kan verkligen rekommendera Villataksspecialisten.
    //Leif Saltsjö-Boo Läs mer
    2019-01-18 DM Tak AB svarar Leif G
    Hej Leif,
    Vad glad jag blir att du är nöjd med takomläggningen.Slutresultatet blev riktig fint och ert hus är otroligt fint.
    Snö och kyla är ingen hinder för oss att lägga om taken väder mässig är snö bättre än regn.

• 2019-01-16

Per B skrev om Villatakspecialisten
    Vi beställde omläggning av vårt villatak. Arbetet utfördes snabbt och bra och en besiktning gjordes efter avslutat arbete.
    Taket blev bra och vi har inte kunnat upptäcka några brister.
    Enda minuset var att de som huvudsakligen utförde arbetet talade väldigt dålig svenska. Däremot gjorde arbetsledaren det så jag gick främst genom honom vid frågor och funderingar. Läs mer
    2019-01-18 DM Tak AB svarar Per B
    Hej Per,
    Tack för din feedback vi uppskattar det verkligen.Det glädjer oss att du blev nöjd med vårt utfört arbete. Vi jobbar ständigt med att personal samt samarbetets partners att dom ska tala svenska samt engelska då vi förstår att kommunikation är viktigt.

• Alf G

2019-01-16

Alf G skrev om Villatakspecialisten
    Hej!
    *Jag köpte omläggning av yttertak inklusive nya takfönster

*Jag blev väldigt bra bemött under hela upphandlingen och genomförande av arbetet

* Företaget levde upp till mina förväntningar och lyssnade på mina synpunkter

* Ett bra företag som håller vad de lovat gällande tid och kostnader och jag kan rekomentera företaget
    MVH
    Alf Läs mer
    2019-01-18 DM Tak AB svarar Alf G
    Hej Alf!
    Det glädjer mig att höra att du blev nöjd med vår takomläggning samt service under arbetets gång. Vi har bra rutiner för all sorts väder. Tack så mycket för din fin rekommendation, ska ta och läsa upp den på vår nästa personal möte.
    Ha en toppen 2019!

Attila N skrev om Villatakspecialisten
    Byte av tak. I det stora hela var vi jätte nöjda. De har tom fixat ett litet backjobb utan några som helst diskussion. Bra jobbat! Läs mer
    2019-01-08 DM Tak AB svarar Attila N
    Hej Attila

Tack så mycket för din rekommendation det gör oss glad att höra.

Reijo P skrev om Villatakspecialisten
    takomläggning med nya pannor mycket väl bemött bra professonal arbete jag är nöjd ! Läs mer
    2019-01-08 DM Tak AB svarar Reijo P
    Hej Reijo!
    Vi är glada att höra att du är nöjd med utfört arbete. Vi önskar dig en riktig fin 2019!
    Vanessa F

Stefan L skrev om Villatakspecialisten
    Jag köpte installation av Snörasskydd. Är jättenöjd på totalen. Bra bemötande och proffsig hantering. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-01-08 DM Tak AB svarar Stefan L
    Hej Stefan!
    Vi tackar så mycket för din fin rekommendation och önskar dig en riktig bra 2019!

Med vänlig hälsning

Vanessa F
  • 2018-02-08

Susanne E skrev om Villatakspecialisten
    Jättenöjd med takläggarna!! Det gick snabbt och resultatet blev jättebra! Kändes väldigt proffsigt, så duktiga!!

Försökte efter utfört arbete ställa en fråga om min faktura - jag sökte den ansvariga både på tel och mail, men ingen ringde tillbaka... lite synd att inte hela organisationen agerade lika proffsigt som takläggarna. Läs mer
    2018-02-09 DM Tak AB svarar Susanne E
    Hej Susanne!
    Tack för din rekommendation, Jag visste inte att du hade sökt vår ekonomi jag kommer se till att hon får detta så att hon ringer upp och kollar om något behöver justeras mm. Är det något mer ring mig direkt så hjälper jag dig.
    Tack för förtroendet och jag önskar dig en riktig trevlig helg.
  • 2018-02-08

Tord L skrev om Villatakspecialisten
    Resultatet av takomläggningen blev snygga tak på hus och förrådsdel. Återkopplingen med arbetsledaren fungerade
    mycket bra. Tack vare en tät kontakt med platschefen så kunde ändringar och tilläggsarbeten som inte fanns med i
    offerten, genomföras smidigt under arbetets gång. Är även mycket nöjd med de plåtarbeten som gjordes.
    Tord Läs mer
    2018-02-09 DM Tak AB svarar Tord L
    Hej Tord
    Visst blev det snyggt! Va kul att höra att det fungerade så som organisationen ska göra! Detta är mycket viktig för oss.
    Önskar dig en riktig bra 2018 !
  • Vashti S

2018-02-08

Vashti S skrev om Villatakspecialisten
    Jag varmt rekommendera dem, jobbet var bra gjort
    Och dem kom varje dag
    På jobbet tills allt var
    Fardig och kommunikation
    Med bygg killen som var på
    Plats var respektfull och
    Jag känner sig trygg med
    Dem vilket var väldigt viktigt. Läs mer
    2018-02-08 DM TAK svarar Vashti S
    Hej Vahsti,
    Va kul att du blev nöjd med vår service. Taket blev riktig fint och nu kan du slippa bekymmer med taket många år framöver. Önskar dig och familjen en riktig bra 2018!
  • 2018-02-07

Leif S skrev om Villatakspecialisten
    Gott intryck samt snabb kontakt vid offertförfrågan.
    Uppstartsmöte skedde vid bestämd tidpunkt.
    Etablering & uppstart skedde utan problem.
    Rivning utfördes exemplariskt utan att några skador på hus & tomt inträffade.
    P.g.a. regn täcktes hela taket med pressenning under arbetes gång.
    När allt var klart med det nya taket avslutades det med en besiktning & godkännande från Villataks representant & mig.
    Avetablering & borttransport av avfallet orsakade inga skador.
    Vill ge Villatakspec. goda rekommendationer. Läs mer
    2018-02-08 DM TAK svarar Leif S
    Hej Leif!
    Ha en toppen 2018!
    nvh
  • 2018-02-06

Daniel M skrev om Villatakspecialisten
    Slutresultat blev över förväntan!

Mycket trevligt och proffsigt bemötande från offert genom hela processen till färdigt nytt tak. Offerten var tydlig, väl dokumenterad och innehöll på vår begäran två olika tegelpannor (en betongpanna och en panna i lertegel). Tog totalt in 6 offerter, Villatakspecialisten var inte lägst men det var den som kändes bäst och mest seriös.

Projektstart blev något försenad mot plan men när det väl kom igång gick arbetet väldigt bra. Klar och tydlig kommunikation under arbetets gång. De två killarna som jobbade med vårt tak var jättetrevliga och gjorde ett utmärkt jobb. Vårt tak innehöll en del plåtarbete som även det utfördes på ett bra sätt. Kommentar från en granne som är pensionerad finsnickare: ”-Det där plåtvikandet, det är inte lätt att göra bra. Det har dom skött riktigt dj..kla bra.”
    Även efterarbete, städning och inspektion sköttes till full belåtenhet.

Slutresultat blev över förväntan och vi är jättenöjda med utseende på vårt nya tak. Känns som det blev ett lyft för hela huset. Kan verkligen rekommendera Villatakspecialisten om ni funderar på att byta tak på ert hus. Läs mer
    2018-02-08 DM TAK svarar Daniel M
    Hej Leif!
    Det glädjer mig att höra att du blev nöjd med vår takomläggning samt service under arbetets gång. . Tack så mycket för din fin rekommendation samt feedback. Det betyder mycket för oss då vi strävar att förbättra oss samt utvecklas.
    Ha en toppen 2018!
    nvh
  • 2018-02-02

John S skrev om Villatakspecialisten
    Kommunikationen mellan Villa Tak och DM Tak verkade inte fungera till 100%.
    Ändringar som vi framfört till Villa tak verkade DM tak inte ha en aning om. För övrigt så fungerade allting som det skulle Läs mer
    2018-02-05 DM Tak AB svarar John S
    Hej John,
    Tack för din RECO,jag beklagar att du upplevde att kommunikationen inte fungerade så bra och vi tar till oss det du skrev. Kommunikationen är något vi på företaget har höga krav på så jag kollar upp vad som hände exakt. Härligt att resten funkade och att du blev nöjd med taket! Är något mer du önskar kommunicera tveka inte att kontakta mig på kontoret.
  • 2018-02-02

Katarina A skrev om Villatakspecialisten
    Mycket bra upplevelse vad gäller allt, både offert, genomförande, tidplan och service. Läs mer
    2018-02-05 DM Tak AB svarar Katarina A
    Hej Katarina!
    Tack för din rekommendation, och det glädjer oss att du fick en bra upplevelse av vår service när vi lade om ditt tak! Kommer ta detta med killarna på nästa personal möte.
  • MAGNUS S

2018-02-02

MAGNUS S skrev om Villatakspecialisten
    Vi lade om vårat tak på vårt radhus men ny papp, nya pannor och nya beslag. Vi fick ett mycket professionellt bemötande under hela arbetet från alla inblandade. Trots att vissa tilläggsarbeten behövde göras som inte stod med i offerten blev priset ändå under det pris som angavs i originalofferten. Vi är mycket nöjda med vår takomläggning! Läs mer
    2018-02-05 DM Tak AB svarar MAGNUS S
    Hej Magnus!
    Det värmer i hjärtat att du är så nöjd med vår service. Vi jobbar ständigt med att fånga saker vi kan bli bättre på.Tack för förtroendet och önskar dig och familjen en riktig bra 2018!
  • 2018-01-25

Jorge W skrev om Villatakspecialisten
    Bra service och bemötande.
    Erfarenheter och kunskap på att bygga tak. Läs mer
    2018-02-02 DM TAK svarar Jorge W
    Hej Jorge!
    Tack för din rekommendation och förtroendet att vi fick lägga om ditt tak-.
    Önskar dig en trevligt Helg!
  • 2018-01-25

Monica N skrev om Villatakspecialisten
    Professionellt bemötande och utförande av arbete från säljare, takläggare och administration.
    Vi rekommenderar verkligen denna takfirma. Läs mer
    2018-02-02 DM TAK svarar Monica N
    Hej Monica!
    Tack så mycket för förtroendet och vad glad vi blir att ni är så nöjda med oss.
  • 2017-11-28

Kerstin A skrev om Villatakspecialisten
    Vi beställde omläggning av hela vårt tak, plus installation av solceller på halva taket, och byte av all isolering på vinden. Förutom detta passade vi också på att dra in forcerad ventilation i huset vilket betydde mycket rördragning på vinden.

Villatakspecialisten tog ett helhetsansvar från början och koordinerade alla inblandande underentreprenörer. Vi upplevde det mycket positivt att samma person höll ihop hela projektet och var närvarande varje dag på taket. Vi fick bra svar på våra frågor och är mycket nöjda med genomförandet. Läs mer
    2017-12-04 DM TAK svarar Kerstin A
    Hej Kerstin,
    Tack för din RECO! Jag läste upp till takläggarna i fredags på vår personal möte och dom var så glada att höra att du blev så nöjd med takomläggningen. Vi tackar så mycket för ditt förtroende i oss, och slutresultatet blev riktig fint!
  • 2017-11-20

Leif J skrev om Villatakspecialisten
    Bra värkare,, höll vad dom låvade TACK Läs mer
    2017-12-04 DM TAK svarar Leif J
    Hej Leif
    Vi tackar så mycket för ditt förtroende för att lägga om ditt tak.
  • Spyros L

2017-11-13

Spyros L skrev om Villatakspecialisten
    Nöjd med arbetet bemötandet och resultatet. Det drog bara lite på tiden! Läs mer
    2017-11-14 DM TAK svarar Spyros L
    Hej Spyros!
    Vi tackar så mycket för ditt förtroende och slutresultatet blev riktig bra. Du har fått nu ett snyggt bekymmersfritt tak som kommer hålla i 50 år med bra underhåll.

• 2017-11-13

Josefin B skrev om Villatakspecialisten
    Proffsigt, kvalité, kunniga, pålitliga! Läs mer
    2017-11-13 DM Tak AB svarar Josefin B
    Hej Josefin

Tack så mycket för din reco!!!
    Önskar dig och familjen en riktig fin jul!

DM TAK, DM Tak AB gillar detta
  • 2017-11-13

Maria S skrev om Villatakspecialisten
    Vi har bytt samtliga hängrännor på vår villa med hjälp av Villatakspecialisten. Jag vill ge VTS våra bästa rekommendationer. Trevligt bemötande vid fösta kontakten. Killarna som kom ut och utförde jobbet var supertrevliga, noggranna och allt dokumenterades, när de var klara fick vi en usb med alla bilder på. De plockade undan allt när de var klara och inte ett spår av att de varit där var kvar. Läs mer
    2017-11-13 DM Tak AB svarar Maria S
    Hej Maria
    Tack så mycket för din fin rekommendation och din förtroende för att låta oss hjälpa dig med taket. Jag ska läsa upp detta vid nästa personal möte. Önskar dig en trevlig vecka!
  • David G

2017-09-20

David G skrev om Villatakspecialisten
    Ett mycket väl utfört jobb o dessutom verkligen trevliga att ha att göra med! Läs mer
  • 2017-09-01

Anders B skrev om Villatakspecialisten
    Omläggning av hela taket, ny papp läkt tegel vindskivor avvattning. Även ny plåt på kupor skorsten taklucka etc samt viss ommålning.

Lite segt att få klart avtalet pga olika åsikter om utförande mht branschregler men när allt påtecknat var de mycket professionella, trevliga, noggranna och punktliga. Levererade exakt efter avtal - varken mer eller mindre!

En positiv upplevelse och kan varmt rekommenderas av en ganska petig uppdragsgivare... Läs mer

Mer från DM TAK

Svarvarvägen 12, 142 50 Skogås