DM TAK

DM TAK

En del av DM TAK - www.dmtak.se
Välkommen till DM TAK!

Vi är ett företag som startades 2001 med inställningen att höja kvaliteten inom takbranschen. Vår vision är att leverera den högsta kvaliteten av takarbeten inom takmålning och tegeltakomläggning, och därmed sätta en ny förbättrad standard som inspirerar andra taktentreprenörer och industrier att göra likadant.

Vi arbetar med takmålning, plåtslageri, takservice och takskottning - helt enkelt det mesta som är takrelaterat. Vi har lång erfarenhet och självklart även lång garanti på utförda jobb. Kontakta oss för att veta mer!

Läs vad 127 kunder tycker om DM TAK 2

• 2022-06-28 Insamlad av företaget
    Jag tog hjälp av DM TAK för att undersöka och åtgärda anmärkningar på taket från besiktningsman i samband med husköp. Det blev en komplett undersökning av taket och senare arbete med att åtgärda de problem som identifierats.

Jag fick ett jättetrevligt bemötande från start till slut, tydlig och bra dialog kring arbetet både inför, under och efter arbetet var slutfört så kändes tryggt och väldigt professionellt.
    Jag upplevde att de även gick den extra milen genom att rensa tak och rännor från skräp och mossa så taket såg som nytt ut när allt arbete var klart, vilket jag är väldigt tacksam för! Jag är jättenöjd med resultatet och rekommenderas varmt.

Stort tack till Martin och kollegorna!

/Kristoffer, Nacka
    Tack Kristoffer för din härliga recension! Glad sommar :) DM TAK
  • 2022-06-11 Insamlad av företaget
    Snabbt och trevligt bemötande .
  • 2022-06-03 Insamlad av företaget
    Kan vara rekommendera
    Snabbt och bra jobbat

Sven
    Tack snälla Sven! Roligt att du är nöjd =) DM TAK
  • 2022-06-03 Insamlad av företaget
    Riktigt smidiga att ha att göra med. Snabb och bra service! De skulle göra en felsökning och var väldigt flexibla när de skulle börja, med hur vi löste nyckelfråga samt att någon måste komma ner till stugan och visa dom problemet.
    Tack själv Kristoffer, kul att du är nöjd! DM TAK
  • 2022-05-26 Insamlad av företaget
    Professionellt och prisvärd. Snabb hantering och genomförande var av hög kvalitet.
    Tack så mycket Morgan, kul att du är nöjd! DM TAK
  • 2022-04-24 Insamlad av företaget
    Jag blev trevligt bemött och efter ifyllt formulär kom en kunnig och prisvärd takläggare och rättade till vad som skulle åtgärdas. Kan varmt rekommendera.
    Tack snälla Johan! DM TAK
  • 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Var får man hjälp med ett mindre takjobb när vänkretsen
    inte har någon takfirma som kan rekommenderas?
    Jag hade en nedblåst takplåt som behövde återbördas till taket.
    Jag är normalt inte speciellt intresserad av reklam i postlådan men DM TAK AB har ett antal gånger dykt upp i reklamhögen.
    Jag kontaktade DM TAK AB per telefon och blev informerad om att de hade en tjänst inriktad på småjobb och med prisuppgifter.
    En blankett mejlades mig omgående för beskrivning av mitt problem som ifylld och med foton av mitt problem returnerades.
    Inom ett par dagar återkom DM TAK AB med förslag på lämplig tidpunkt för besök och åtgärd.
    De kom, 2 man högt och utförde arbetet till min belåtenhet.
    Att notera är att de hade lämplig skyddsutrustning.
    Vad tycker jag då: Snabb handläggning, väl utfört arbete, och korrekt faktura baserad på initialt angivna priser och med
    ROT-avdrag.

Martin Hellström, Bromma
    Tack Martin för din recension, det är ju inte alltid lätt att veta var man ska vända sig vid problem med taket. Kul att du är nöjd med arbetet! DM TAK
  • 2022-03-30 Insamlad av företaget
    Vi hade läcka i taket.blev proffsigt bemött från samtalet till utfört arbete.kommer anlita DM TAK igen.
    Kul att höra Pasi! Tack! DM TAK
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Toppenbra service när jag bad om en offert.
    Tack för din feedback :) DM TAK
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    De utförde jobbet kvickt och snyggt.
    Tack för din recension Stig! Kul att du är nöjd med arbetet :) DM TAK
  • 2022-03-02 Spontant omdöme
    Bra och proffsigt bemötande. Beställde ett mindre jobb som utfördes utan problem!
    Tack snälla Adam för din recension! DM TAK
  • 2022-02-21 Insamlad av företaget
    Snabb och korrekt återkoppling, följt av bra uppföljning när det var dags att utföra arbetet.
    Tack Anders! Kul att du är nöjd med servicen :) DM TAK
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Jag blev trevligt bemött av killen från företaget som gjorde en besiktning av våra tak. Felen som hittades blev åtgärdade av lika trevliga montörer. Kan tänka mig att anlita företaget igen.
    Tack snälla Else för din recension :) DM TAK
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Jag har blivit bemött på trevligt och sakligt sätt av företaget. Jag beställde en komplettering av snörasskydd via takservice på DM Tak. Det tog lång tid innan det blev gjort, troligen för att det här jobbet i oktober-november inte var av högsta prioritet jämfört med läckande tak. Jag valde att låta DM Tak göra det eftersom de hade lagt om taket året innan, vilket jag var mycket nöjd med.
    Tack Georg! Vad kul att du blev nöjd med omläggningen 😃 DM TAK
    trevligt bemötande , snabb återkoppling , bra utfört jobb
    Tack Stefan! :) DM TAK
  • 2022-01-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, återkom snabbt med offert. Allting fungerade smidigt.
    Tack Thomas! Vi tackar för ett gott arbete :) DM TAK
  • 2022-01-25 Insamlad av företaget
    Fin service om än något seg kommunikation i början. Jobbet extremt bra utfört!
    Tack Jacob! Vi ber om ursäkt för den sega kommunikationen :) Kul att du är nöjd med jobbet! DM TAK
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation.
    Håller schemat
    Tack Ragnar gott nytt år! DM TAK
  • 2021-12-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande överlag, snabb återkoppling på utskickad offertförslag. Grundlig översyn på taket som resulterade i rekommendationer om ett mindre jobb utfört av trevlig personal.

DM Tak är i min uppfattning ett tryggt företag att anlita i tak frågor.
    Hej Åke och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Vi önskar dig en god jul! DM TAK
  • 2021-12-03 Insamlad av företaget
    Vad f-n ska man säga?
    Det kommer en trevlig kille som snabbt byter tre trasiga tegelpannor. That’s it.
    Haha tack Peter för ditt omdöme! Önskar dig en trevlig helg :) DM TAK
  • 2021-11-25 Insamlad av företaget
    Det dröjde lite innan vi fick hjälp med vårt ärende. Men vid besöket så var bemötandet och servicen proffsig och bra.
    Tack Mikaela för ditt omdöme! Vi är ledsna för att ni fick vänta lite extra, kul att ni är nöjda över servicen :) DM TAK
  • 2021-11-24 Insamlad av företaget
    Bra o fint utfört arbete....kanske kan återkopplingen bli ngt bättre. Men överlag positiv..
    Tack Igor för du tog dig tid att lämna ett omdöme! Återkopplingen ska vi bli bättre på :) DM TAK
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Ett trevligt bemötande och väldigt kunniga. Dom gick igenom dom skador vi hade på taket noggrant och kunde se vad som behöver åtgärdas. 10 av 10 i betyg.
    Hej Pamela!! Så kul att du är nöjd, det gör oss väldigt glada :) DM TAK
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Bra bemötande! Snabbt och sakligt
    Hej Henrik tack för din recension :) Trevlig helg! DM TAK
  • 2021-11-02 Insamlad av företaget
    Det blev många tel.samtal innan jag fick svar på mina frågor om offerten. När allt blev uträtt fick jag ett bra bemötande och ett väl utfört arbete.
    Hej vi ber om ursäkt för det och ska definitivt bättra oss där. Tack för ditt omdöme Barbro och kul att du blev nöjd i slutändan :) DM TAK
  • 2021-10-10 Spontant omdöme
    Vi har anlitat DM Tak vid två tillfällen, först för att täta ett mindre tak samt åtgärda lösa plåtdetaljer och senast för att lägga om hela taket på fastigheten. I båda fallen ett mycket väl utfört arbete.
    Vi upplevde vid takomläggningen ett mycket professionellt bemötande av projektledning och arbetare på plats med hög tillgänglighet både under och efter arbetets slut, respektfullt och kommunikativt på plats. Allt blev klart på utsatt tid och de mindre skador som uppstod vid arbetet togs om hand utan problem. Vi är väldigt nöjda.
    Vi är glada att kunna hjälpa till och bemötandet är viktigt för oss! Tack så mycket Anette :) DM TAK
  • 2021-10-08 Insamlad av företaget
    Mycket gott bemötande från början till slut av vårt takmålningsprojekt. Kunniga medarbetare och bra dokumentation efter arbetets slutförande. Jag kan varmt rekommendera DM Tak.
    Tack Henrik för din fina recension! Vi önskar dig allt gott :) DM TAK
  • 2021-10-05 Insamlad av företaget
    Kontaktade DM-Tak för att få hjälp med ett takläckage. Blev lovad att de skulle kontakta mig snarast (några dagar) från serviceavdelningen. Pga en miss hos DM-Tak (berörd serviceperson var på semester), tog det nästan två veckor innan jag(efter påstötning) blev kontaktad.
    När väl kontakten tagits tog det bara en dag innan två man var på plats och åtgärdade läckaget. Arbetet gick fort och kostnaden verkar rimlig.
    Hej Göran! Vi ber om ursäkt att det blev lite struligt under semestertider och ska absolut jobba på det så att det inte sker igen. Kul att du är nöjd och hoppas du får en trevlig höst :) DM TAK
  • 2021-10-03 Insamlad av företaget
    DM tak målade vårt plåttak, det blev som nytt och dom höll tidsplanen
    Härligt att höra att du är nöjd Niklas 😃 DM TAK
  • 2021-09-28 Insamlad av företaget
    Bemötandet var lyhört och professionellt. Jag förväntade mig en koll av takets status, lagning av en läcka samt åtgärda problem med vindskivorna. Allt detta gjorde man och dessutom rensade man våra hängrännor fast jag inte begärt det!
    Ingenting gör oss gladare än nöjda kunder, tack Lennart! :) DM TAK
  • 2021-09-24 Insamlad av företaget
    Smidig kontakt med projektledare, bra jobb.
    Tack Fredrik! Kul att du upplevde att kontakten var smidig :) DM TAK
  • 2021-09-23 Insamlad av företaget
    DM tak var jättebra! Höll tider, jobbade effektivt, prisvärda, trevliga!

Toppenbetyg och jag rekomenderar dom varmt!
    Vi är jätteglada att du är så nöjd Dick! Kul att få hjälpa till :) DM TAK
  • 2021-09-17 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma fick hjälp snabbt trots semestertider till ett rimligt pris vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt
    Frans och svärmor
    Tack för er recension! Kul att ni är nöjda! DM TAK
  • 2021-09-07 Insamlad av företaget
    Punktliga, vänliga och pedagogiska.
    Tack Sara för din recension :) DM TAK
  • 2021-08-25 Insamlad av företaget
    Lös takpanna och vill samtidigt få översyn att inget annat var löst på taket. Fungerade bra hela vägen!
    Hej Magnus vi är glada att du upplevde att allt fungerade bra hela vägen :) DM TAK
  • 2021-08-24 Insamlad av företaget
    DM TAK är ett seriöst och professionellt tak företag. Med stark kompetens- och kundsupport samt att man levererade enligt överenskommelse gällande vår tidsplan blev vår takrenovering mycket lyckad. Arbetet omfattade tak tvättning/målning, förbättra vår tak säkerhet samt komplettering av korta och långa stuprör till vår Brf.

Mats Olsson
    Tack Mats för din utförliga rekommendation ☺️ Vi är glada att du är nöjd över hela arbetet och vi arbetar alltid hårt för att bemöta våra kunder med hög service! DM TAK
  • 2021-08-19 Insamlad av företaget
    Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening
    Tack Bengt för din rekommendation! Vi är otroligt glada att ni blev så nöjda :) DM TAK
  • 2021-08-16 Insamlad av företaget
    Anlitades för en takläcka. Snabbt hanterat och bra återkoppling
    Hej Andreas kul att du är nöjd med vårt arbete! :) DM TAK
  • 2021-08-16 Insamlad av företaget
    Vi fick snabb återkoppling och besök för att rätta taket. Trevlig och punktlig personal.
    Hej Martin kul att du är så nöjd med vår service och upplyser att vi är punktliga :) Önskar dig en fortsatt bra vecka! DM TAK
  • 2021-08-15 Insamlad av företaget
    Ordning o reda på arbetsområdet.
    Tidtabellerna hölls. Bra o drivande arbetsledare
    Tack Johan vi är glada för ert förtroende :) DM TAK
  • 2021-08-14 Insamlad av företaget
    Allt funkade bra! Dm tak målade föreningens tak som blev toppen!
    Kul att ni blev nöjda med takmålningen! =) Önskar en fin höst. DM TAK
  • 2021-08-13 Insamlad av företaget
    Mycket väl utfört nytt plåttaktak inkl takskydd. Duktigaa och seriösa hantverkare. Bra projektledning.
    Tack för förtroendet och rekommendationen :) DM TAK
  • 2021-08-13 Insamlad av företaget
    Vi i Brf Carolus är mycket nöjda med bemötandet och utförandet av det servicearbete vi behövde för våra stuprör på fastigheten under semestertider.
    Brf Carolus
    Vi är glada att du är nöjd med servicen :) DM TAK
  • 2021-03-31 Spontant omdöme
    DM tak genomförde en helomläggning av taket på vårt fritidshus. Hela projektet från offert till slutbesiktning löpte på helt perfekt. Vi fick vara delaktiga under hela arbetets gång, och byggledaren från DM TAK var mycket lyhörd för våra önskemål. Ett extra plus i kanten är att DM TAK under det att arbetet pågick också rekommenderade oss att utföra några bra ytterligare åtgärder som gjorde helhetsintrycket av husets tak ännu bättre. Vi är riktigt nöjda med att vi valde DM TAK som entreprenör för vårt takbyte. Vi kan varmt rekommendera DM TAK när det behövs göras takarbeten. Birgitta och Björn Berg - Lisö.
    Tack snälla för recensionen och kul att ni är nöjda med arbetets gång :) DM TAK
  • 2021-01-11 Insamlad av företaget
    Vi fick lagt Plegel/plåttak till sommarstugan. Inte billigaste offerten men troligen det bästa utförandet. Säljaren var och inspekterade taket och kom med flera offerter på olika utföranden. Tills lut föll valet på plegel som sattes upp med stor omsorg av takläggarna. Besiktningsmannen hade aldrig sett ett bättre dimensionerat och uppsatt tak. Det var lite försening med startdatum, men resultatet blev utmärkt! Rekommenderas.
    Otroligt kul att du blev nöjd! Tack för rekommendationen :) DM TAK
  • 2021-01-08 Insamlad av företaget
    Profs ig trevlig tillmötesgående dyra
    Tack snälla för din rekommendation! DM TAK
  • 2021-01-05 Insamlad av företaget
    DM TAK fick vårt uppdrag att lägga om vårt tak på en trevåningsvilla. Taket består av tegel plus talrika invecklade plåtdetaljer, flera olika takkupor och har en komplicerad geometri.
    Från företagets sida var det tydligt att man tog uppdraget på stort allvar, möjligen hade man underskattat arbetets omfattning något vilket bidrog till en smärre försening och problem med bemanning.
    Företaget var öppen och lyhört i kontakten med mig som representant för bostadsrättsföreningen och kommunikationen nyttig när det var fråga om utförandet av vissa detaljer. Jag kunde även uppmärksamma företaget på kända tidigare problem med avseende på säker avrinning av regnvatten. Kontakten var bra på alla nivåer.
    Genom mina upprepade kontakter med DM TAK under ett antal år fick jag klart för mig att bara ett företag med sådana kvalitetskrav skulle få uppdraget till takomläggningen.
    Imponerande var att uppleva yrkesstoltheten och arbetsglädjen hos medarbetarna.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och samarbetet och kommer att rekommendera DM TAK.
    Vi är glada att du blev nöjd med arbetet! :) DM TAK
  • 2021-01-05 Insamlad av företaget
    Takmålningsarbete + uppdatering av säkerheten. Blev toppenbra.
    Kul att du är nöjd Marcus :) DM TAK
  • 2020-09-09 Insamlad av företaget
    DM-tak gjorde en ambitiös offert
    Arbetet blev väl utfört enligt plan.
    Det var lätt att kommunicera
    Tack Calle :) DM TAK
  • 2020-09-09 Insamlad av företaget
    Vi behövde måla vårt plåttak och allt gick smidigt tills vi skulle boka en tid. Då jag har verksamhet var det viktigt för mig att boka takmålningen i tid då jag inte kunde ta emot kunder under dagarna målningen pågick. Ringde och mailade flera gånger men det tog som sagt tid innan jag fick en dag då jobbet skulle utföras.
    Kanske beror det på Corona? Hur som helst blev själva jobbet bra gjort.
    Hej Jill, vi ber om ursäkt angående svarstiden! Kul att du är nöjd med slutresultatet :) DM TAK