AlltiD

AlltiD

www.alltid-id.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till AlltiD! Skydda din identitet - AlltiD! Med vårt ID-skydd kan du vara säker på att din identitet förblir din egen. Skydda dig enkelt på bara ett par minuter. Besök vår hemsida och fyll i ditt telefonnummer så löser vi resten. Tjänster: ID bevakning 24/7, kortspärr & spärrtjänst, assistans & rådgivning och rättsskydd....

242 omdömen om AlltiD

Sedan starten hos Reco 2020

Yvonny A
Skrev om AlltiD

Blev trevligt bemött av kundtjäns personalen.

Gunilla J

Trevlig och hjälpsam. Jag hade förväntat mig en oförstående person. Men hon var jätte gullig och förstående. Jag köpte inget. Utan fick hjälp att lägga upp på autogiro.

Cecilia N

Trevliga, professionella och tillmötesgående.

Svar från AlltiD

Hej Cecilia, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du fått ett proffisionellt och trevligt bemötande av handläggaren som du varit i kontakt med! Tveka inte på att höra av dig vid eventuella funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Vera B
Skrev om AlltiD

Trevlig kontaktperson som är kunnig och påläst.

Svar från AlltiD

Hej Vera, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du känner dig nöjd med kontakten du haft med oss - skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Zemen B
Skrev om AlltiD

Väldigt Bra bemötande av en trevlig tjej som heter Fatima som besvara de frågor jag hade, gav tips och råd om tjänster jag kunde nyttja med alltid.

Svar från AlltiD

Hej Zemen, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med bemötandet du fått av Fatima, visst är hon en stjärna! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en tjusig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Anders
Skrev om AlltiD

Snabb återkoppling 👍 ,hoppas det fungerar lika bra när det verkligen gäller

Svar från AlltiD

Hej Anders, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått en snabb återkoppling - tveka inte på att kontakta oss om olyckan skulle vara framme eller vid eventuella funderingar framöver! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Narsis M
Skrev om AlltiD

Enkelt och smidigt. Vägled mig att jag kan använda mina erbjudanden tack!

Svar från AlltiD

Hej Narsis, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fick bra hjälp om hur du kan använda allt som ingår i tjänsterna du har hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Anna Charlotta Josefina A

Jag fick ett bra bemötande och förklaring ,

Svar från AlltiD

Hej Anna Charlotta Josefina, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fått ett fint bemötande samt en bra förklaring på dina frågor! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Peter B
Skrev om AlltiD

Har blivit vänligt bemött hela tiden. Blev så bra, Id kapning,bl,a.

Svar från AlltiD

Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet du fått - vi tackar för ditt förtroende och att du valt att skydda din identitet hos oss! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden. Önskar dig en tjusig helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Göran mathias L

Kan ni sluta med att ringa och trakasera folk i tid och otid.

Svar från AlltiD

Hej Göran Mathias, Vi ber om ursäkt om du fått för många samtal av oss - du får mer än gärna maila till privacy@alltid-id.se så kan vi hjälpa dig att inte få fler samtal från oss! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Margareta R

Mkt bra service och proffsig, trevliga anställda 🙏👍🌹

Svar från AlltiD

Hej Margareta, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett vänligt bemötande av handläggaren! Skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering så ser vi fram emot att höra från dig. Ha en fin helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Anna P

Väldigt bra bemötande men lågt vänte tid Saknar information om kö nr MVH ANNA

Svar från AlltiD

Hej Anna, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt att du fått ett fint bemötande, ibland kan väntetiden vara lite längre och då går det självklart jättebra att maila in sitt ärende! Tveka inte på att höra av dig till oss framöver vid minsta fråga eller fundering. Ha en tjusig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Anders E
Skrev om AlltiD

Trevligt bemötande ,bra argumentation.

Svar från AlltiD

Hej Anders, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett fint bemötande - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Mikaela S

Jag fick bra information och har förlängt mitt abonnemang

Svar från AlltiD

Hej Mikaela, Vi tackar för din recension! Vad roligt och se att du fick ett informativt samtal med handläggaren du varit i kontakt med - vi tackar för ditt förtroende och att du valt att fortsätta som kund hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Eva W
Skrev om AlltiD

Företaget ringer och säljer på demente svärfar en tjänst han inte ens begriper vad det är. Svärfars telefon är NIXad men de gömmer sig bakom att svärfar varit kund förut. (Vi lyckades säga upp abonemanget förra våren efter att ha tvingats betala ett år, då skulle de ta bort alla uppgifter och inte ringa igen) När jag försöker säga upp hänvisar de till GDPR. När svärfar försöker säga upp så "skall de ta bort abonemanget för att vara schyssta" men fakturan för mars skall betalas!!! Men de får ju inte ringa en NIX telefon...

Marianne O

Trevligt bemötande när de ringer till kunderna.

Svar från AlltiD

Hej Marianne, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du uppskattar bemötandet du fått av handläggaren som kontaktade dig! Hör gärna av dig till vår kundservice under våra öppettider vid funderingar. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Marianne B

Mycket vänligt bemötande Fick göra om till en person ,då jag är änka

Svar från AlltiD

Hej Marianne, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad bra att du fick ett fint bemötande och att du fick hjälp med att ändra i tjänsten - kontakta oss mer än gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Ha en underbar dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Kurt B
Skrev om AlltiD

Bra bemötande och hoppas på en fortsatt trevligt fortsättstt samarbete

Svar från AlltiD

Hej Kurt, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du fått ett bra bemötande och vi ser fram emot att göra dig nöjd med dina tjänster framöver! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Sirkka-Liisa J

Blev bemött bra och trevligt sätt. 👍

Svar från AlltiD

Hej Sirkka-Liisa, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett bra bemötande - vi ser fram emot att höra från dig framöver vid eventuella funderingar! Ha en trevlig kväll! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Yvonny A
Skrev om AlltiD

Trevlig och snabb hjälp. Vänlig och hjälpsam personal.

Svar från AlltiD

Hej Yvonne, Vi tackar för din fina recension! Vad härligt och se att du fått hjälp med ditt ärende med ett fint bemötande - kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden! Ha en trevlig eftermiddag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Bert L
Skrev om AlltiD

Jättetrevligt bemötande blev bra informerad vad som gällde

Svar från AlltiD

Hej Bert, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du fått ett sånt fint bemötande samt att du fick rätt information av handläggaren! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid funderingar. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Jari S
Skrev om AlltiD

Osäker till en början, men tjänsten verkar fungera som den ska, trevlig kundservice.

Svar från AlltiD

Hej Jari, Tack för ditt härliga omdöme! Jag kan förstå att man är skeptisk till en början, och det ska man vara - det gläder oss att vi överträffat förväntningarna och att allt har fungerat som det ska! Tveka inte på att höra av dig om det skulle dyka upp funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Maria J

Väldigt påstridig, dålig lyssnare

Svar från AlltiD

Hej Maria, Tack för att du tog dig tiden att lämna din feedback - jättetråkigt och se att du upplever detta, jag kan tyvärr inte hitta någon kundprofil kopplat till det namnet du angett här. Kontakta gärna vår kundservice på 0770-339 730 eller via e-post på kundservice@alltid-id.se så vi kan ta detta vidare och åtgärda det så snabbt som möjligt. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Kerstin L

Trevligt bemötande, lugnt och sansat och absolut ej påtvingande

Svar från AlltiD

Hej Kerstin, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss verkligen att du fick ett fint bemötande och ett trevligt samtal, att inte känna sig påtvingad något gör verkligen en så stor skillnad i upplevelsen! Kontakta oss mer än gärna vid minsta fråga eller fundering framöver. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Brita H
Skrev om AlltiD

Mycket nöjd och en trevlig personal som förklarade så man förstod all information!

Svar från AlltiD

Hej Brita, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd och att du fick tydlig information gällande allt! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Birger L

Kundvänlig och jättetrevligt tjej (Kristina) Mvh Birger

Svar från AlltiD

Hej Birger, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt att du är nöjd med bemötandet du fått från handläggaren - vi ser verkligen fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar! Önskar dig en härlig helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Eva-Lisa Å

Mycket nöjd med samtalet! Bra bemötande trots att jag sa upp avtalet med dem. Orsak: Jag hade tackat ja till ett annat erbjudande som jag inte hann säga upp i tid 😞. Informativ och saklig information från kon-taktpersonen! Rekommenderas! Eva-Lisa Åkerblom

Svar från AlltiD

Hej Eva-Lisa, Tack för ditt underbara omdöme! Vad glada vi blir av att se att du fått ett sånt fint bemötande av handläggaren du varit i kontakt med! Vi ser verkligen fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en superfin kväll! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Eleonor O

En jättefin människa på rätt plats i livet Tillmötesgående på alla sätt

Svar från AlltiD

Hej Eleonor, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått en sån fin service, vi ser verkligen fram emot att göra dig riktigt nöjd med dina tjänster hos oss framöver samt hjälpa till vid minsta fundering! Ha en underbar kväll! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Carina B
Skrev om AlltiD

Mycket fint samtal, med god service, var trevlig o löste det hela med enkla medel. Sen får Ni -10 till väntetiden innan man kommer fram, dåligt att vara 1;a samtal o vänta 10-15 minuter. Skärpning.

Svar från AlltiD

Hej Carina, Tack för din recension! Vad härligt att du fått en fin service av handläggaren du varit i kontakt med! Vi ber om ursäkt över att du fick vänta lite längre, det går självklart jättebra att maila in sitt ärende - kontakta oss gärna vid frågor i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Derick L
Skrev om AlltiD

Jättebra. Trevlig personal. Allt gick snabbt och enkelt.

Svar från AlltiD

Hej Derick, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fått ett fint bemötande och att du fick snabb hjälp med allt! Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp funderingar. Ha en trevlig eftermiddag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Anne H
Skrev om AlltiD

Ställde en fråga och fick svar. Medarbetaren var hjälpsam och bemötte mig på ett trevligt sätt.

Svar från AlltiD

Hej Anne, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fick hjälp med dina frågor samt ett trevligt bemötande! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Anne-marie H

Mycket trevligt bemött med mina frågor gällande abonnemang!

Svar från AlltiD

Hej Anne-Marie, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fick ett fint bemötande samt hjälp med dina frågor! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Doris R
Skrev om AlltiD

Klargörande av tjänsten. Väl bemött.

Svar från AlltiD

Hej Doris, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du fått ett fint bemötande och en bra förklaring på tjänsten du har hos oss! Tveka inte på att kontakta oss vid eventuella frågor i framtiden. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Turid S

Blev bra bemött Trevlig personal Jag var alltid välkommen att ringa tillbaka 😀

Svar från AlltiD

Hej Turid, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du fått ett fint mottagande från vår kundservice - vi ser verkligen fram emot att höra från dig vid minsta fråga eller fundering framöver! Ha en underbar dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Janne B
Skrev om AlltiD

Gillade att bindningstiden blev kortare och lägre månadskostnad

Svar från AlltiD

Hej Janne, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt att du fick ett erbjudande som passar dig bra! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Mikael L

Dåligt bemötande dåligt avtal

Svar från AlltiD

Hej Mikael, Tack för din feedback! Vad tråkigt och se att du upplevt detta - jag kan se att du varit i kontakt med vår kundservice och vi hoppas verkligen att det känns lite bättre nu! Skulle det dyka upp minsta fundering eller om vi kan hjälpa till med något så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Arne J
Skrev om AlltiD

Helt nöjd fick svar på mina frågor mvh Arne

Svar från AlltiD

Hej Arne, Vi tackar för ditt omdöme! Vad härligt att du fick hjälp med ditt ärende - skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering framöver så ser vi fram emot att höra från dig! Ha en trevlig helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Eva E
Skrev om AlltiD

Hej Jag är väldigt nöjd med samtalet och fick den hjälp av behövde

Svar från AlltiD

Hej Eva, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du är nöjd med servicen du fått - tveka absolut inte på att kontakta oss vid funderingar framöver! Ha en trevlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Lena M
Skrev om AlltiD

Olivia mycket trevlig tös att prata med…

Svar från AlltiD

Hej Lena, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med bemötandet du fått från Olivia, vi ser verkligen fram emot att höra från dig vid eventuella funderingar! Ha en trevlig eftermiddag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Sara S
Skrev om AlltiD

Jag har bara bra att säga, så jag får återkomma när jag lyckats säga upp samtrygg.

Svar från AlltiD

Hej Sara, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du bara har bra saker att säga - vi ser fram emot att göra dig riktigt nöjd! Hör gärna av dig vid funderingar framöver. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Annika W
Skrev om AlltiD

Mycket trevlig och hjälpsam medarbetare

Svar från AlltiD

Hej Annika, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du fått hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid funderingar. Ha en härlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Carin Signe Maria E

Mycket trevligt o kunnigt bemötande !!!

Svar från AlltiD

Hej Carin Signe Maria, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med servicen du fått av handläggaren! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig helg och en god jul! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Göran W
Skrev om AlltiD

jag fick hjälp med få autogiro om vill ha det det vill ha det dras i slutet av månaden det har på min hyra fick bra med mitt ärende fick det löst

Svar från AlltiD

Hej Göran, Vi tackar för din fina recension! Vad härligt och se att du fick hjälp att administrera autogiro så att du kan spara in lite pengar samtidigt som vi gör en god gärning för miljön! :D Hör gärna av dig framöver vid frågor. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Mary N
Skrev om AlltiD

Klara tydliga svar med kompetens

Svar från AlltiD

Hej Mary, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du har fått en tydlig kommunikation när du varit i kontakt med oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Ove H
Skrev om AlltiD

Jag blev bemött med respekt och fick hjälp med mitt ärende.

Svar från AlltiD

Hej Ove, Vi tackar för ditt omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett sånt bra bemötande samt hjälp med ditt ärende! Hör mer än gärna av dig vid frågor eller funderingar framöver. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Gerd M
Skrev om AlltiD

Otroligt trevligt samtal av kunnig personal. Känns riktigt bra. Hjälpe mig med autogiro och faktura. Är helt nöjd.

Svar från AlltiD

Hej Gerd, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss verkligen att du fått ett sånt fint samtal med handläggaren samt att du fick hjälp att administrera autogiro betalning! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Björn Tomas O

kan varken säga bu eller bä....

Svar från AlltiD

Hej Björn Tomas, Tack för att du tog dig tiden att besvara detta omdöme! Vi ser fram emot att göra dig nöjd samt att hjälpa till vid eventuella funderingar i framtiden! Önskar dig en trevlig dag. Vänligen, Victoria Kundrelationer

Roland J
Skrev om AlltiD

Blev vänlig bemött och viste vad pratade om

Svar från AlltiD

Hej Roland, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du fick en bra service! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Birgitta H

Ett mycket trevligt samtal med Daniel bra info om vad som kan hända om man blir hackad och vilken hjälp man får från AlltiD Jag är jättenöjd med att fortsätta som kund och även att min sambo gick med. Mvh Birgitta Hildingson

Svar från AlltiD

Hej Birgitta, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett bra bemötande av Daniel, visst är han en stjärna! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig mer nöjd framöver - hör gärna av dig vid funderingar. Ha en underbar dag! Vänligen, Victoria Kundrelationer

Christina J

Alltför lång väntetid i telefon men mycket trevligt bemötande

Svar från AlltiD

Hej Christina, Vi tackar för din feedback och ditt fina omdöme! Ibland kan väntetiden vara lite längre, det går jättebra att även maila in sitt ärende! Men det gläder oss enormt att du fick ett trevligt bemötande när du var i kontakt med handläggaren, kontakta oss mer än gärna vid minsta fråga eller fundering framöver. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Victoria Kundrelationer