Välkommen till AlltiD!

Skydda din identitet - AlltiD! Med vårt ID-skydd kan du vara säker på att din identitet förblir din egen. Skydda dig enkelt på bara ett par minuter. Besök vår hemsida och fyll i ditt telefonnummer så löser vi resten.

Tjänster: ID bevakning 24/7, kortspärr & spärrtjänst, assistans & rådgivning och rättsskydd.

Låt oss ta del av dina önskemål och funderingar. Vi skräddarsyr en lösning som passar dig. I Sverige har vi helt offentliga personuppgifter vilket gör det lätt för bedragare att kapa just din identitet.

Läs vad 94 kunder tycker om AlltiD 2

• 2022-09-23 Insamlad av företaget
    Låter enkelt, trevlig personal
    Hej Jan Olof,

Tack för ditt omdöme!

Vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten - kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden!

• 2022-08-22 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett bra sätt. Jag blev lättad att företaget ordnar allt. Jag skall få hem papper så jag kan läsa i lugn o ro. Jag kände mig trygg.Tack
    Hej Maj Britt,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten i framtiden! Kontakta oss gärna vid funderingar.

• 2022-08-22 Insamlad av företaget
    Bra bemötande trevligt och hjälpsamma
    Hej Rickard,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad roligt att du känner dig bra bemött från vår kundservice - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar.

• 2022-08-04 Insamlad av företaget
    Skulle ringa och avsluta mitt abonnemang med säljaren Olivia var så trevlig och övertygande att jag beslutade att vara kvar! Var rädd om henne! :-)
    Hej Simon,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad kul att du valde att behålla tjänsten, vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd med tjänsten i framtiden! Det gläder även oss att du känner dig nöjd med bemötandet du fått från Olivia, vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar.

• 2022-08-03 Insamlad av företaget
    Jag blev väl bemött men ärendet är inte avslutat utan de ska höra av sig igen.
    Hej Gun Kerstin Margareta,

Tack för ditt omdöme!

Va roligt att du är nöjd med bemötandet, vi ser fram emot att göra dig mer nöjd i framtiden! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

Vänligen, Olivia
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Vänlig bemötande och min fråga blev löst.
    Hej Klas Göran,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad härligt och höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en härlig dag!

• 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Super enklare och snab förklaring
    Hej Edin,

Tack för ditt omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med servicen du fick! Vi ser fram emot att hjälpa dig framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-07-25 Insamlad av företaget
    Jag skulle bara ha en ny blankett ock så skaffade jag ett autogiro. Jag tycker att dom är br
    Hej Ann Marie,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du är nöjd - kontakta oss mer än gärna vid funderingar i framtiden!

• 2022-07-20 Insamlad av företaget
    Utsökt. Fick ordnat autogiro. Trevlig den som jag prata med.
    Hej Anne,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med servicen och hjälpen du fått! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en fortsatt fin sommar!

• 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service
    Hej Sonja Linnéa,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet du fått från kundservice! Vi ser fram emot att hjälpa dig vid funderingar framöver.

• 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Jag köpte mina sandaler on line. Relativt snabb leverans. 6 dagar. Sandalerna är mycket bra härliga att promenera i.
    Hej Per Åke,

Tack för ditt omdöme!

Det verkar som att du har hamnat lite fel.. Men vi hoppas att du är minst lika nöjd med ditt ID - Skydd som du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en trevlig sommar!

• 2022-06-27 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött. Jag bad om autogiro det gick utmärkt. Blev väl bemött av en jätte trevlig kille.
    Hej Inger,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet och hjälpen du fick från en av våra handläggare! Kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-06-23 Insamlad av företaget
    Väl bemött, bra information 😀
    Hej Fredrik,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med bemötandet! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

Önskar dig en fin midsommar!

• 2022-06-22 Insamlad av företaget
    Trevligt och hjälpsamt.
    Alldeles utmärkt.
    Fick bra svar på mina frågor, kunde inte bli bättre.
    Köpte trygghet för mobilen.
    Hej Lilian,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med bemötandet och vi ser fram emot att göra dig mer nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar.

Önskar dig en trevlig kväll!

• 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande.Var redan kund vid kontakten.
    Hej Stefan Åke,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Det gläder oss verkligen att du känner dig nöjd med bemötandet du fått från vår kundservice och vi tackar för att du valt att vara kund hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en trevlig midsommar!

• 2022-06-13 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande.
    Klar tydlig information.
    Fick svar/hjälp med det jag var fundersam över.
    Hej Maj Lisbet Irene,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt att du är nöjd med mottagandet du fick rån en av våra handläggare - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar.

• 2022-06-13 Insamlad av företaget
    Väl välkommen bra förklaring i mitt problem
    Hej Kerstin Margareta,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig väl bemött och att du fick hjälp med dina frågor! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-06-08 Insamlad av företaget
    Bra tips. Trevlig bemötande samt bra pris
    Hej Aleksandra Ilona,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med mottagandet och erbjudandet du fick från en av våra handläggare! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande då jag hade frågor om autogiro.
    Hej Siv,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd och att du fick hjälp med dina frågor du hade! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar.

Ha en trevlig helg!

• 2022-05-20 Insamlad av företaget
    Bra samtal allt är löst och mycket fint bemötande
    Hej Kerstin Margareta,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet från vår kundservice! Hör gärna av dig vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-05-18 Insamlad av företaget
    Det är utmärkt super bra
    Jag tryckte på alla
    Men det sista betyd ska vara utmärkt
    Hej Najlah,

Tack för ditt trevliga omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet och vi tackar så mycket för ditt förtroende! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

• 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Trevliga och fick svar på min fråga omg.Känner mig trygg med detta bolaget.
    Hej Catharina,

Tack för ditt fina omdöme!

Var roligt att du känner dig nöjd med mottagandet och att du fick hjälp med dina frågor! Vi tackar så mycket för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig mer nöjd med tjänsten du har hos oss idag framöver. Kontakta oss gärna vid funderingar.

• 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig kvinna att prata med , påläst.
    Men i skrivande stund så saknar jag det vi kom överens om.
    Att ta bort bindningstiden på vårat avtal.
    Det vill jag ha bekräftelse på min mail.
    ingvaran@gmail.com
    Hej Ingvar,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet! Jag kan se att du varit i kontakt med handläggaren och fått ett bekräftelse mail - om det skulle dyka upp frågor eller funderingar så ser vi fram emot att hjälpa dig.

• 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Perfekt service och förståelse! Kan varmt rekommendera!
    Hej Marie,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet du fick från vår kundservice - vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss! Tveka inte på att kontakta oss vid funderingar i framtiden.

• 2022-04-30 Insamlad av företaget
    Bra bemött fick svar på det jag undrade över.
    Köpte spärrskydd.
    Hej Britt,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig bra bemött av handläggaren och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten som du har hos oss! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

• 2022-04-28 Insamlad av företaget
    Efter att blivit vidareskickad till 3 olika avdelningar kom jag till Olivia som var mycket kunnig och som jag litar på!

Jag har köpt Spärrtjänst.
    Hej Mona,

Tack för ditt superfina omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet från Olivia och vi tackar så mycket för att du valt att bli kund hos oss! Vi ser fram emot att göra dig nöjd i framtiden - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver.

Önskar dig en superfin dag!

• 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Bra bemötande .Fick den hjälp jag behöver
    Hej Peter,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och att ni hitta en lösning på ditt ärende! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar.

Önskar dig en fin helg!

Vänligen, Olivia
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött, id-skydd köpte jag.
    Hej Berit Helena,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad härligt och höra att du känner dig nöjd med bemötandet och vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten Alltid Trygg! Vi ser fram emot att höra från dig igen vid frågor eller funderingar framöver.

Vi önskar dig en fin påsk!

• 2022-04-11 Insamlad av företaget
    Tydligt och klar information. Kändes tryggt.
    Hej Lillemor,

Tack för ditt omdöme!

Vad härligt och höra att du känner dig nöjd med informationen du fått från en av våra handläggare och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor framöver.

• 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Ja, de var ett hyggligt samtal och vi kom fram till en lyckad lösning på problemet !
    Hej Rolf Torgny,

Tack för ditt omdöme!

Vad roligt och höra att ni kunde hitta en lösning som passar dig bättre! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

• 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Jag tala med er nu i telefon och blev fint bemött och jag behövde inte sitta i kö för att nå er .
    Hej Henny Ingrid,

Tack för ditt omdöme!

Vad roligt och höra att du känner dig nöjd med mottagandet och att du kunde få hjälp med ditt ärende så snabbt som möjligt! Tveka inte på att kontakta oss vid funderingar framöver.

• 2022-03-21 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande i samband med upplägg av försäkkring.
    Hej Eva Christina,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad härligt att du känner dig nöjd med bemötandet och vi tackar för att du valt att bli kund hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar.

• 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande. Fick den hjälp jag behövde.
    Hej Gerd,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med bemötandet från en av våra handläggare och att du fick den hjälpen du behövde! Tveka inter på att kontakta oss vid funderingar framöver.

Önskar dig en fin helg!

• 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Jag köpte ID skydd. Blev bra bemött, inget att klaga på.
    Hej Birgitta,

Tack för ditt omdöme!

Välkommen som kund hos oss, vi ser fram emot att göra dig nöjd i framtiden med tjänsten du har hos oss idag. Kontakta oss gärna framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Tålmodig och förklarade allt på ett bra sätt
    Hej Eva Kristina,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet från en av våra handläggare, vi hoppas att tjänsten lever upp till dina förväntningar! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.

• 2022-02-23 Insamlad av företaget
    Helt ok väl mött ,bra att ni stödjer Barncancerfonden
    Hej Kenneth,

Tusen tack för det fina omdömet!

Vad roligt att du är nöjd med bemötandet, visst är det bra att Reco sänker en slant till Barncancerfonden! Så varje gång man lämnar ett omdöme så hjälper man inte bara andra kunder att ta ett bättre beslut, utan kan också bidra till en lite bättre värld.

Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering, önskar dig en fin dag så länge!

Vänligen, Astrid
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Underbar tjej skulle säga upp mitt idskydd pga arbetslöshet, dom löste det ännu bättre med fri månad samt prissänkning därefter. Hur nöjd som helst
    Hej Carina,

Tack för ditt underbara omdöme!

Vad kul och höra att ni kunde hitta en lösning som passar dig bättre och vi tackar för ditt förtroende och att du valt att vara kund hos oss idag! Vi ser fram emot att höra från dig igen i framtiden vid funderingar.

• 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Bra service och Bra bemötande. Jag är väldigt nöjd med ert företag
    Hej Hans Gunnar,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Så roligt och läsa att du är nöjd med bemötandet från en av våra handläggare och vi tackar så hjärtligt för ditt förtroende! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Jag fick svar på min undran - inget att oroa sig för
    Ylva Christina,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du fick svar på din fråga och hjälp med ditt ärende! Kontakta oss gärna framöver vid frågor eller funderingar.

Önskar dig en trevlig helg!

• 2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bra service
    Min fråga togs om hand
    Hej Gunilla,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du är nöjd med servicen från vår kundservice och att du fick hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid funderingar.

• 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och köra besked
    Hej Monica,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice! Tveka inte på att kontakta oss i framtiden vid frågor eller funderingar.

Ha en fin helg!

• 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Bra. Allting bara bra. Vi får att se.
    Hej Kimmo,

Tack för de fina orden!

Det gläder oss att du är nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar.

• 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Hej Helge Ruben,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet du fick från en av våra handläggare och vi hoppas att tjänsten lever upp till dina förväntningar! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

Önskar dig en fin kväll!

• 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Ville säga upp mitt abonnemang. Talade med Kevin. Blev alldeles utmärkt bemött. En mycket trevlig person. Samtalet slutade med att jag INTE sa upp mitt abonnemang
    Hej Marion

Tack för ditt superfina omdöme!

Vad roligt och höra att du är nöjd med Kevins bemötande och att ni kunde hitta en lösning som passar bättre! Vi tackar för att du valde att stanna som kund hos oss och vi ser fram emot och göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden.

• 2022-01-27 Insamlad av företaget
    Bra och kunniga personer med en gång är nöjd över det jag har fått hjälp med mvh Olle
    Hej Sven-Olov

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice och att ni kunde hitta en lösning på ditt ärende. Vi uppskattar ditt förtroende enormt och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Tveka inte på att kontakta vår kundservice i framtiden vid frågor eller funderingar.

Önskar dig en underbar dag!

• 2022-01-24 Insamlad av företaget
    Blev bemött på mycket trevligt sätt och problemet löste sig.

Tack
    Hej Tomas,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Det gläder oss och höra att du är nöjd med bemötandet från en av våra handläggare och att du fick ditt ärende löst! Vi ser fram emot att höra från dig vid funderingar framöver.

• 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Hopps på bra att samman arambete. Mvh Pelle Jansson
    Hej Per Olof,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar.

• 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Snabbt svar och trevligt bemötande.
    Hej Anette,

Vi vill tacka för de fina orden!

Vi hanterar ärendet så snabbt vi kan och det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Hör gärna av dig om det skulle dyka upp frågor eller funderingar i framtiden.

Ha en bra dag!

• 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Bra
    Bra
    Bra, jag köpte ett familje paket hoppas att nu detta ska fungera
    Hej Kerstin,

Tusen tack för de fina orden!

Vi uppskattar ditt förtroende enormt och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten du har hos oss idag! Tveka inte på att kontakta oss i framtiden vid frågor eller funderingar.

• 2022-01-18 Insamlad av företaget
    Bra svarstid, trevliga i telefon!
    Hej Olivia,

Tack för dina fina ord!

Vi jobbar alltid så snabbt vi kan för att lösa ditt ärende så fort som möjligt och vi är glada att du är nöjd med bemötandet! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar.