Nöjd och får tålmodiga svar på mina frågor. Som hörselskad tar de även hänsyn och talar långsammare.
AlltiD
Om företaget
Välkommen till AlltiD! Skydda din identitet - AlltiD! Med vårt ID-skydd kan du vara säker på att din identitet förblir din egen. Skydda dig enkelt på bara ett par minuter. Besök vår hemsida och fyll i ditt telefonnummer så löser vi resten. Tjänster: ID bevakning 24/7, kortspärr & spärrtjänst, assistans & rådgivning och rättsskydd....
326 omdömen om AlltiD
Sedan starten hos Reco 2020
Hej Lilian Ingrid, Tack för ditt varma omdöme! Vad fint att höra att du känner dig nöjd och att våra medarbetare visar hänsyn och tålamod i samtalen – det är precis så vi vill bemöta alla våra kunder. Hör gärna av dig igen om du har fler frågor eller funderingar framöver. Ta hand om dig och ha en riktigt bra dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Vänligt bemött och hjälpsam , snabbt svar inga långa väntetider för att komma fram
Hej Ingela, Tack så mycket för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du fick ett vänligt bemötande, snabb hjälp och slapp väntetider – precis så vill vi att det ska vara. Kontakta oss gärna igen om du har frågor eller funderingar framöver. Ha det riktigt gott! Vänligen, Linda Kundrelationer
Bra kontakt bra svar det jag ville
Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme! Vad bra att höra att kontakten fungerade smidigt och att du fick svar på det du ville. Hör gärna av dig igen om du har frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevlig personal! Har inte haft så mycket kontakt!
Hej Inger, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du fått ett trevligt bemötande när du varit i kontakt med oss. Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar framöver – vi finns alltid här för att hjälpa till. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevlig kundtjänst som svarar på alla ens frågor o funderingar
Hej Helene, Vi vill tacka för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med kundtjänsten och upplevde att du fick svar på alla dina frågor. Hör gärna av dig igen om du har funderingar framöver – vi finns alltid här för att hjälpa till. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Smidigt fick hjälp med att ändra betalnings sätt
Hej Anton, Tack för ditt omdöme! Vad bra att höra att det gick smidigt att ändra betalningssätt och att du fick den hjälp du behövde. Kontakta oss gärna igen om du har fler frågor framöver. Ha en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Mycket proffsigt och bra bemötand
Hej Håkan, Vi vill tacka för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du upplevde bemötandet som både proffsigt och bra. Hör gärna av dig igen om du har frågor eller funderingar framöver – vi hjälper dig mer än gärna. Ha en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Mycket bra bemött helt nöjd med mitt samtal
Hej Lennart, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med samtalet och bemötandet du fick. Hör gärna av dig igen om du har frågor framöver – vi finns alltid här för att hjälpa till. Önskar dig en riktigt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Det var trevligt samtal med kundtjänsten
Hej Jolanta, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med samtalet med vår kundtjänst. Kontakta oss gärna igen om du har frågor eller funderingar framöver – vi hjälper dig mer än gärna. Ha en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Har ingen vidare uppfattning ännu. Men pengarna till Barncancerfonden är mycket bra
Hej Ingela, Tack så mycket för ditt omdöme! Vad fint att du uppmärksammar att Reco skänker en gåva till Barncancerfonden – ett väldigt viktigt initiativ. Vi hoppas att du framöver får en fortsatt positiv upplevelse av vår tjänst. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevligt bemötande, fick hjälp med vad jag behövde.
Hej Marie, Tusen tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du fick ett trevligt bemötande och den hjälp du behövde. Kontakta oss gärna igen om du har några frågor eller funderingar framöver. Ha en fantastisk dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Bra bemötande och snabb hantering !!
Hej Kjell Erik, Stort tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med både bemötandet och den snabba hanteringen. Kontakta oss gärna igen om du har några frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Fantastiskt bra jobbat av av den personen jag pratade med
Hej Matts, Tusen tack för ditt fina omdöme! Så roligt att höra att du är nöjd och att vår medarbetare gjorde ett fantastiskt bra jobb. Tveka inte att höra av dig igen om du har några frågor eller funderingar framöver. Ha en riktigt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
God service Vänligt bemötande Snabbt svar
Hej Irene, Tusen tack för ditt fina omdöme! Så roligt att höra att du är nöjd med servicen, bemötandet och att du fick snabbt svar. Tveka inte att höra av dig igen om du har några frågor eller funderingar framöver. Ha en fantastisk dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Verkar bra än så länge!!! Önskar betala via min mejl,vilket tydligen inte är möjligt för privatpersoner!!!!
Hej Mats, Tack för ditt omdöme! Så roligt att höra att du är nöjd med tjänsten. Vi tar med oss din feedback gällande betalning via mejl och uppskattar att du delar med dig av dina tankar. Tveka inte att kontakta oss igen om du har fler frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en riktigt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jätte trevligt, förstod mitt problem. Fanns ingen problem, jag är jätte nöjd. Mvh D.Rosenvanger.
Hej Dorthe, Tusen tack för ditt fina omdöme! Så roligt att höra att du kände dig förstådd och att allt fungerade utan problem. Härligt att du är nöjd. Hör gärna av dig om det dyker upp något mer. Önskar dig en strålande dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Mycket trevligt bemötande o fick hjälpen jag behövde!! Jag ger en guldstjärna!!
Hej Doris, Vi tackar så hjärtligt för det härliga omdömet! Vad roligt att höra att du fick ett trevligt bemötande och den hjälp du behövde — en guldstjärna från dig betyder mycket för oss. Tveka inte att höra av dig om du behöver vidare hjälp. Må din dag bli riktigt bra! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag blev bemött med Respekt! Hade förväntan att få fullständig hjälp med uppsägningen av KeyCode som skickade Mig fakturor på 1000kr trots uppsägningen med fullmakt till AlltiD i mitten av Juli. AlltiD ställer som kompensation upp genom Ludwig med tre betalningsfria månader - September t o m November : ) Sammanfattningsvis Uppskattar och Uppfattar Jag AlltiD som ett företag med god etik och mycket hög Kvalitet & Service, d v s Konlusionen Är Väldigt Positiv med förhoppningar om fortsatt Gott Samarbete! Önskar AlltiD &...
Hej Jonny, Vi vill tacka för det underbara omdömet! Så fint att höra att du kände dig bemött med respekt och att vi kunde hjälpa till att lösa situationen med tidigare aktör på ett sätt som gav dig trygghet. Det gläder oss verkligen att du upplever oss som ett företag med hög kvalitet, god etik och bra service — precis så vill vi att det ska kännas. Hör gärna av dig om det dyker upp något mer framöver. Önskar dig en strålande dag och trevlig helg! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevligt samtal med den kvinna som jag pratade med😀
Hej Tord, Tack för ditt härliga omdöme! Vad fint att höra att samtalet med vår medarbetare upplevdes som trevligt. Kontakta oss gärna om du har fler frågor eller önskemål. Önskar dig en fantastisk dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Mycket bra, tydligt.Jag hade inga förväntningar. Trevlig person, bra erbjudande.
Hej Jeanette, Vi tackar så hjärtligt för det fina omdömet! Härligt att höra att samtalet upplevdes som tydligt och trevligt, och att du dessutom fick ett bra erbjudande. Tveka inte att höra av dig om du behöver vidare hjälp. Ha det gott resten av dagen! Vänligen, Linda Kundrelationer
Snabb återkoppling när något händer på mitt personnummer.
Hej Ulf, Vi tackar så hjärtligt för det fina omdömet! Vad bra att du upplever återkopplingen som snabb när något sker på ditt personnummer — precis så ska det fungera. Hör gärna av dig om det dyker upp något mer. Må din dag bli riktigt bra! Vänligen, Linda Kundrelationer
Bra bemötande,klara o tydliga besked,. Förväntade mig en sak men det blev en annan men är nöjd ändå.sammanfattningsvis bra upplevelse,köpte ingen tjänst utan ändrade en redan befintlig.
Hej Agneta, Tack för dina fina ord! Det gläder oss att du upplevde bemötandet som bra och fick klara, tydliga besked – även om utfallet blev lite annorlunda än förväntat. Fantastiskt att höra att du ändå är nöjd efter att ha ändrat din befintliga tjänst. Hör gärna av dig om det är något mer vi kan hjälpa dig med. Ha en fortsatt strålande dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag fick mycket bra svar på det jag undrade över + att ni hjälpte mig med autogirot Tack för hjälpen
Hej Irene, Tack för dina fina ord! Det gläder oss att du fick klara svar på dina frågor och att vi kunde hjälpa dig att komma igång med autogirot. Vi finns här om det skulle dyka upp något mer du vill ha hjälp med. Hoppas du får en riktigt härlig dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Bra support av er medarbetare. Tack
Hej Lars-erik, Tack för de härliga orden! Det gläder oss att vår medarbetare kunde hjälpa dig på bästa sätt. Vi finns här om du har vidare frågor eller funderingar. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Mycket seriöst, professionellt och vänligt bemötande! De tar Sina Kunder På Allvar - Sett Med KundÖgon! De Följer Upp Så Att Allting Fungerar Optimalt! AlltiD är nog Det Bästa Företag Jag Någonsin Har Haft Kontakt Med i mitt 69 åriga liv i den Medicinska- och Kulturella Världen‼️ Jag har köpt iD-bevakning. The Best From Dr. Jonny Urban Olsson, Familyname Strombom!
Hej Jonny, Tack för det underbara omdömet! Det gläder oss oerhört att du upplevt vårt bemötande som seriöst, professionellt och vänligt, och att vår uppföljning gjort att allt fungerat optimalt. Det är fantastiskt att höra att du i dina 69 år inom medicin och kultur uppskattar vår ID-bevakning som “det bästa företag” du haft kontakt med. Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar kring din bevakning. Hoppas du får en riktigt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Blev vänligt bemött på alla vis
Hej Monica, Tusen tack för det härliga omdömet! Det gläder oss att du upplevde bemötandet som vänligt i alla lägen. Säg till om det är något mer du undrar över så hjälper vi dig gärna. Hoppas du får en riktigt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag har tyvärr inte utnyttjat Alltid ID så har lite svårt att betygsätta!
Hej Åsa, Tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse! Vi förstår att det kan vara svårt att betygsätta tjänsten om du inte hunnit använda den ännu. Om du vill veta mer om funktionerna eller prova på dem ordentligt, tveka inte att höra av dig så guidar vi dig vidare. Säg gärna till om det är något annat du undrar över. Hoppas din dag blir riktigt bra! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag blev väldigt fint bemött och fick hjälp med mitt ärende
Hej Elisabeth, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du blev fint bemött och fick hjälp med ditt ärende. Vi är glada att du är nöjd med servicen! Om du har några fler frågor framöver, tveka inte att höra av dig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
De var mycket trevliga och hjälpsamma
Hej Berit, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du fick ett trevligt och hjälpsamt bemötande. Vi är glada att du är nöjd med servicen! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor framöver. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Blev mycket väl bemött och trevligt mottagande
Hej Torgny, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du blev väl bemött och fick ett trevligt mottagande. Vi är glada att du är nöjd! Tveka inte att höra av dig om du har några frågor framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag blev bemött på ett vänligt och förklarande sätt. Jag hade inga större förväntningar, men mötes på ett förstående och förklarande sätt och jag fick hjälp med att starta ett auto giro.
Hej Sven-Erik, Tack för ditt omdöme! Vad bra att du kände dig bemött på ett vänligt och förstående sätt, och att du fick hjälp med att starta autogirot. Det är alltid vårt mål att göra processen så enkel som möjligt för våra kunder. Om du har några fler frågor framöver, tveka inte att höra av dig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Lång väntetid i telefonen. Sen bra bemötande. Vet inte mer. Men hon var trevlig som jag fick kontakt med.
Hej Katarina, Tack för ditt omdöme! Vi beklagar att väntetiden var lång, men vi är glada att du blev bemött på ett trevligt sätt när du väl kom igenom. Vi strävar alltid efter att ge bra och snabb service. Om du har några fler frågor framöver är du alltid välkommen att höra av dig. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevligt Kundbemötande Ny kund på ALLTID efter att varit kund på My Safety tidigare
Hej Roger, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att du har valt att fortsätta hos oss som kund. Vi ser fram emot att ge dig fortsatt bra service! Om du har några frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Mycket bra förklaring på mina frågor och vänlig på kundservice
Hej Barbro, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du fick bra förklaringar och ett vänligt bemötande från kundservice. Vi är glada att du är nöjd med hjälpen. Kontakta oss mer än gärna om det dyker upp något framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag hade ett par ärenden jag är inte förstod ang fakturafrågor. Jag fick hjälp ganska direkt och det löste sig på en gång så det var ju bra! Trevligt bemötande fick jag också! 😊
Hej Anneli, Tusen tack för ditt omdöme! Fint att höra att du fick snabb hjälp och att ärendet löste sig. Vi är också glada att du kände dig väl bemött – det uppskattar vi verkligen att du nämner. Önskar dig en fin helg Vänligen, Linda Kundrelationer
Bra bemötande Bra pris och väldigt bra att stödja Barncancerfonden
Hej Börje, Tack för din fina recension! Vi är glada att du uppskattar både bemötandet och priset på tjänsten. Jag håller med - det är en fin gest av Reco att skänka en slant till Barncancerfonden! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevligt bemött. Fick veta det jag frågade om.
Hej Ingrid, Tack för ditt omdöme! Vad bra att du fick den information du behövde och kände dig väl bemött. Hör gärna av dig igen om det dyker upp fler frågor. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Trevlig sakkunnig hjälpsam som jag pratade med i telefon
Hej Lars, Tusen tack för det fina omdömet - du är varmt välkommen att kontakta oss på nytt om det dyker upp något annat du behöver hjälp med. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Astrid Kundrelationer
Det var bra info så man kunde bestämma sig. Det enda var att han inte frågade hur många det fanns i hushållet.
Hej Eva, Vi tackar så hjärtligt för det fina omdömet! Vad härligt och höra att du är nöjd med bemötandet från oss - jag ska absolut föra din feedback vidare! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta lilla fråga eller fundering framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Bra. Fick reda på vad jag frågade efter. Ändrade till lägre belopp.
Hej Gun Britt Kristina, Tack för din recension! Vad kul att du är nöjd med bemötandet och att ni kunde hitta en lösning som passar dig bättre! Hör gärna av dig om det skulle dyka upp frågor eller funderingar i framtiden. Ha en fantastisk dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Snabb och bra, service och trevligt bemötande
Hej Nils, Tusen tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice - tveka inte på att kontakta oss på nytt vid frågor eller funderingar. Ha en underbar dag! Vänligen, Linda Kundrelationer
Jag blev mycket trevligt bemött och mina förväntningar var inte höga men tack vare kunnig och trevlig personal så ändrade jag mig . Jag har beställt ID skydd
Hej Kerstin, Tack för din återkoppling! Det är fint att höra att du fick ett så bra bemötande och att vi kunde hjälpa dig på ett sätt som kändes tryggt. Hör gärna av dig om du har några frågor framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Linnea Kundrelationer
Ni skulle varnart när AVAST Datorvirus företag 8000 kronor.så jag fick byta betalkort.jag tycker ni är helt värdlösa . Lars o Kerstin Lundquist
Hej Lars och Kerstin, Tjänsten är ett ID-bevakningssystem som larmar när dina uppgifter används - om du registrerat ett betalkort för dragningar så är det tyvärr inte något som görs genom ditt personnummer. Kontakta gärna vår kundservice, så ser vi fram emot att berätta mer om både ID-kapningar och kortbedrägerier! Hoppas ni får en bra dag. Vänligen, Linnea Kundrelationer
Trevlig och hjälpsam personal som gjorde arbetet som behövdes. Lite lång väntetid för att komma fram. Jag vet inte vad jag ska skriva mer för att komma i kapp önskad text antal.
Hej Gunnar, Tack så mycket för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Tråkigt att höra att väntetiden på att komma fram var lite lång, vi tar din feedback vidare och kollar på hur vi kan förbättra detta. Önskar dig en fin dag! Vänligen Maja Kundrelationer
Var en underbar tjej som svarade på mina frågor
Hej Sandra, Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du fått så bra hjälp och att dina frågor blev besvarade på ett trevligt sätt. Vi är glada att vi kunnat ge dig den service du behöver. Vänligen, Martin Kundrelationer
Bra bemötande lugnt och sakligt. Ville använda mig av spärrtjänsten.
Hej Kerstin, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du kände dig lugnt och sakligt bemött när du ville använda dig av vår spärrtjänst. Vi är här för att hjälpa till och det är viktigt för oss att du känner dig trygg med vår service. Vänligen, Martin Kundrelationer
God service, hjälpsam, trevlig. Bra bemötande
Hej Maria, Tack för din feedback! Vi är glada att du upplevde god service, ett hjälpsamt och trevligt bemötande. Att våra kunder känner sig väl omhändertagna är väldigt viktigt för oss, och vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Bra bemötande i en besvärlig situation o mitt ärende blev löst på bästa sätt
Hej Anita, Tack för din feedback! Vi är glada att vi kunde ge dig ett bra bemötande i en besvärlig situation och att ditt ärende blev löst på bästa sätt. Att kunna stötta våra kunder och göra processen smidig är något vi prioriterar högt. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och Christina (Eller om hon stavar med K) var väldigt trevlig och hjälpsam med min förfrågan om att få min Faktura framflyttad till slutet av November! Mycket trevligt samtal dessutom! 😃
Hej Anna Maria, Tack för din fina feedback! Det är härligt att höra att du fick ett så trevligt och hjälpsamt bemötande av Christina med din förfrågan om att flytta fram fakturan. Vi är glada att samtalet kändes positivt, och att vi kunde hjälpa dig på ett smidigt sätt. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer
Jättebra service och vänligt bemötande.
Hej Lena, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du upplevde jättebra service och ett vänligt bemötande. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en positiv upplevelse. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer