Alla kategorier Konst Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Alternativ Press, Åsa Freij-Söderberg

Alternativ Press, Åsa Freij-Söderberg

Skarpnäcks Allé 22, 128 35 Skarpnäck — Visa karta

Företag inom konst nära Alternativ Press, Åsa Freij-Söderberg:

S:t Eriksgatan 79, STOCKHOLM
Kvalitet, kunskap och bra hantverk är viktigt och anledningen till att kunden sö... Läs mer ›
Lena J:
Sakkunniga och mycket trevliga! Håller dessutom sina leveranstider punktligt.

Läs vad 2 kunder tycker om Alternativ Press, Åsa Freij-Söderberg

• Anna A
    Anna A skrev om Alternativ Press, Åsa Freij-Söderberg
    Jag hyrde ett hus av henne till överpris. Tyvärr fungerade det inte alls, hon kom och gick som hon ville, försökte pressa mig på pengar & betala fakturor jag inte var ansvarig för. Håller med föregående talare här, tyvärr tror jag Åsa har stora ekonomiska problem och försöker utnyttja människor. Vet att hon till viss del har myndigheternas ögon på sig. Hyr INTE hus av henne!
  • Agneta h
    Agneta h skrev om Alternativ Press, Åsa Freij-Söderberg
    En av dom tokigaste människorna jag träffat. hon ljuger. luras människor. hon hyr ut hus som det inte ens finns vatten i för 6-7 000 kr. orsaken att hon är sådan är troligtvis att hon har stora ekonomiska bekymmer. hon ljuger om fakturor om vatten och el.

Hon borde kontrolleras av polis eller någon myndighet. hennes ställen är bara skrothög. det bästa vore att jämna stället med marken. det är både miljö och hälsofarligt.

Hon hotar på allt detta människor med fakturor som är olagliga.

Skarpnäcks Allé 22, 128 35 Skarpnäck