Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Amazing Thai Restaurang AB

Amazing Thai Restaurang AB

Bredgränd 14, 753 20 Uppsala — Visa karta

Amazing thai restauranger i uppsala

Läs vad 5 kunder tycker om Amazing Thai Restaurang AB

• Jonna
    Jonna skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    De har bra mat men allt verkar vara anpassat till storkök, inte lika mycket känsla i maten som på andra mindre ställen. Men maten är god och portionerna är stora. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Klart prisvärt ställe med klassisk Thaimat - inget utöver det vanliga utan klassisk "take away". Man får vad man betalar för och smakerna är rena och fräscha. Rekommenderar "city" restaurangen framför den i Kvarnen. Kocken är bättre i centrum och buffén blir lätt tråkig och ljummen på Kvarnen-restaurangen. Bästa rätt: Scampi med basilika, limeblad, cockosmjölk, chili, paprika och curry. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Amazing Thai har den klart godaste thai-maten i Uppsala (som jag har smakat i alla fall). Jag har ätit där flera gånger och aldrig blivit besviken. På restaurangen i Kvarnen har de dessutom en superbra buffé som man inte vill gå miste om! Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Amazing är namnet, men jag går inte så långt som att kalla det amazing, men det är riktigt bra. Läget är centralt men lite trist möjligen. Jag rekomenderar starkt att gå dit på lunchen då priserna är humana men portionerna väl tilltagna och då speciellt de 4 små rätterna, ett mycket prisvärt och gott lunchval. Läs mer
  • Karl E
    Karl E skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Ska man äta Thai i Uppsala finns bara ett alternativ. Amazing är i en helt egen klass för sig. Jag föredrar restaurangen på bredgränd nära centralstationen, men de har även en restaurang i "Kvarnen", ett köpcentrum någon kilometer från bredgrändsrestaurangen. De har en mindre avdelning för de som vill äta där- men ligger perfekt för take away impulsköp när man ändå är på stan. Läs mer

Bästa restaurangerna i Uppsala:

Lotta K Lotta K tycker:
“Snabba svar vid förfrågningar....” Läs mer

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM