Anders Fors Guldateljé

Backebogatan 14, 129 40 Hägersten — Visa karta

Anders Fors Guldateljé & dottern Jenny specialiserar sig på handsmidda vigsel & förlovningsringar som de först skissar upp i CAD. Du får en perfekt bild av smycket efter att cad-ritningen fotorenderats.

Läs vad 2 kunder tycker om Anders Fors Guldateljé

• Madeleine G
    Madeleine G skrev om Anders Fors Guldateljé
    Jag och min kille köpte våra förlovningsringar hos Anders. Vi valde ett material som vad jag förstog han var ganska ensam om att arbeta med, paladium. Trevligt bemötande och massa ideér. Ibland kanske han gick in lite väl mycket på vissa detaljer men verkar kunna sina saker.
  • camilla a
    camilla a skrev om Anders Fors Guldateljé
    Här finner du handsmidda ringar med egen design. Anders & dottern Jenny specialiserar sej på att rita upp din drömring i cad. En metod som ger en fotoidentisk bild av smycket. När vi kom till Anders ateljé så möttes vi av en genuin guldsmedsverkstad. Anders visade stolt runt och berättade att många av verktygen är gamla och ärvda efter hans far som oxå va guldsmed. Anders gav ett väldigt proffsigt intryck och vi valde den lite speciella metallen Palladium. Anders ateljé har ett fantastiskt läge med utsikt över Mälaren och stan. Hans ateljé ligger ganska nära Mälarhöjdens-t-bana, men vi valde att åka ångbåten från Stadshuset till fridhemsbryggan.

Backebogatan 14, 129 40 Hägersten