Juvelia

Boka möte i Stockholm med Jonas, Juvelias VD, 114 39 Stockholm — Visa karta

Klassiska tennisarmband? Hos Juvelia hittar du tennisarmband i både vitguld, roséguld och gulguld. Detta är den ultimata presenten för till exempel födelsedagar, bröllopsdag, morgongåva eller andra speciella tillfällen i livet. Vi har lagt ner mycket tid på att hitta rätt leverantör av våra tennisarmband och sedan 2018 har sålt fler och fler tennisarmband. Högsta kvalitet och superbra priser! Beställ ett tennisarmband idag!

Hos oss på Juvelia kan du skräddarsy din drömring. Vi tillverkar och designar ringar av alla dess slag. Förlovningsringar. Vigselringar. Alliansringar. Cocktailringar. Vad du än är ute efter i smyckesväg så hjälper Juvelia dig att göra verklighet av din idé.

Du kan helt själv välja din unika design med både storlek, form, material och diamanter. Vi erbjuder allt mellan rött och vitt guld till rosé eller platina.

Ska du fria men är osäker på val av ring? Då erbjuder vi låneringar.

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer eller beställa online. Varmt välkommen!

Läs vad 256 kunder tycker om Juvelia

• 2020-07-03

Elisabeth Susanne S skrev om Juvelia
    Juvelia tillverkade den finaste alliansringen jag sett (helt magisk!) samt hjälpte till att omarbeta en befintlig ring. Fick väldigt bra bemötande under processen och även efteråt vid ev storleksjustering. Helt perfekt för en kräsen kund! Har redan rekommenderat Juvelia till flera vänner och är övertygad om att vi kommer tillbaka! 😊 Läs mer
  • 2020-06-13

Linda C skrev om Juvelia
    Väldigt bra service och känsla för design och kvalitet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-12

Eleonora H skrev om Juvelia
    Hade ingen aning om vad jag ville ha för förlovningsring eller vigselring och hade varit runt hos flera juvelerare. Jonas hjälpte mig hitta exakt det jag ville ha. Kräsen? Ja. Men med Jonas som bollplank fick jag det jag var ute efter väldigt snabbt och är supernöjd!

Tack Jonas och Juvelia för otroligt fin, personlig och snabb service!

Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-06-11

Klas B skrev om Juvelia
    Köpte ringar av Juvelia (Jonas) och måste säga att bemötandet var toppen. Kunnig, påläst och trovärdig med en skön och ödmjuk approach. Samt väl utvalda och högkvalitativa produkter. Dessutom väldigt flexibel. Vi var runt på fler ställen innan vi valde juvelerare så vi var ganska kräsna innan vi valde. Kan varmt rekommendera Juvelia till alla där ute. Läs mer
    2020-06-13 JUVELIA svarar Klas B
    Tack! Roligt att höra att ni är nöjda.
    Riktigt snygga förlovningsringar!

Trevlig sommar! /Jonas
  • 2020-06-10

Alexandra B skrev om Juvelia
    Köpte mina vigselringar hos Juvelia. Har även köpt min förlovningsring där. Vill man ha bra service och fina kvalitetsdiamanter till ett bra pris så är Juvelia dit man ska vända sig till! Läs mer
    2020-06-13 JUVELIA svarar Alexandra B
    Tack! Riktigt fin solitär och alliansringar som kommer sitta på ditt finger inom kort.
    Trevlig sommar!
  • 2020-06-10

Elisabeth F skrev om Juvelia
    Jonas är en fantastisk diamant expert och dessutom med enormt personligt bemötande. Han är hjälpsam och har oerhörd lätt möta kunder
    Rekommenderar alla att vända er till Juvelia
    Diamanthälsningar
    Elizabeth.fagerlund Läs mer
    2020-06-10 JUVELIA svarar Elisabeth F
    Tack! Roligt att du är nöjd med dina smycken och även med servicen på Juvelia. Trevlig sommar!
  • 2020-05-19

Trevlig sommar!
  • CHRISTINE M

2020-05-15

CHRISTINE M skrev om Juvelia
    Jag hade en bild av hur jag ville ha min vigselring innan vårt första möte med Juvelia. Sen när vi talades vid tänkte jag att min bild kanske var svårt att uppnå. Jag kan säga att levererad ring uppfyller helt och hållet den bild jag hade från början och jag är så nöjd! Läs mer
    2020-05-18 JUVELIA svarar CHRISTINE M
    Tack! Så roligt att ni är nöjda.
    /Jonas
  • 2020-04-05

Örhängen m diamanter. God service Läs mer
  • 2020-04-05

Josefine N skrev om Juvelia
    Jättebra och personlig service! Läs mer
  • 2020-04-04

Vanessa D skrev om Juvelia
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzz Läs mer
  • 2020-04-02

Evelina N skrev om Juvelia
    Köpte förlovningsringar. Professionellt och bra bemötande. Fick bra tips och råd! Fick bra hjälp att tillsammans komma fram till vilken typ av ring och design vi ville ha. Kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-04-02

Josephine H skrev om Juvelia
    Lagning av ring, jättefint bemötande.
    Hjälpsamma, trevliga och ett jättefint jobb med ringen.
    Över förväntan på alla plan ☺️ Läs mer
  • 2020-03-13

Billie Ann G skrev om Juvelia
    Jag ville ha en vigselring med kantiga diamanter men hade inte så mycket kunskap om vilka slipningar som fanns, vi bollade olika idéer och Juvelia hjälpte mig att få fram den den den perfekta ringen med fem jättefina diamanter. Diamanterna glittrar som briljanter men har ett kantigare utseende, ringen blev perfekt. Läs mer
  • 2020-03-12

Malin N skrev om Juvelia
    Mycket bra service och fint bemötande Läs mer
  • 2020-03-03

Camilla K skrev om Juvelia
    Fick utmärkt hjälp att specialbeställa en ring. De tog sig verkligen tid att hjälpa mig med mina önskemål och jag är extremt nöjd både med resultatet och med själva beställningsprocessen och bemötandet! Läs mer
  • 2020-03-02

Joel H skrev om Juvelia
    Köpte två ringar och allt har fungerat väldigt bra. Läs mer
  • 2020-03-01

Louise S skrev om Juvelia
    Omarbetning av två diamantringar och köp av en ny alliansring.
    Mycket trevligt och tillmötesgående bemötande. Läs mer
  • Magnus B

2020-03-01

Magnus B skrev om Juvelia
    Vi lät göra om och montera nya diamanter på en gammal vigselring. Juvelia var mycket trevliga och hjälpsamma. Snabbt svar, leverans i tid. Perfekt utfört arbete med hög kvalitet. Läs mer

Boris K skrev om Juvelia
    Köpte en förlovningsring som jag designade tillsammans med Juvelia. Fantastiskt duktig och trevlig personal som hjälpte genom hela processen. Kan starkt rekommendera Juvelia! Läs mer

Madeleine M skrev om Juvelia
    Fantastisk service och kunnande Läs mer

Maria B skrev om Juvelia
    Köpte våra bröllops ringar hos Juvelia och är verkligen jätte nöjda med bemötandet vi fick !
    Fantastisk personal ! Läs mer

Annelie P skrev om Juvelia
    Juvelia hjälpte mig att designa ett personligt smycke. Utmärkt service. Smycket blev helt perfekt mycket nöjd. Kan varmt rekommendera Juvelia Läs mer

Helena E skrev om Juvelia
    Rekommenderas! Bästa service och toppenkvalitet på produkterna! Jonas ger alltid bästa service. Jag är supernöjd med mina alliansringar, mitt tennisarmband och mina örhängen. Läs mer

Bengt-arne H skrev om Juvelia
    Alliansring i guld med diamanter. Fantastiskt bemötande. Jag pratade med Therese i telefon, fick bilder skickade till mig och en rekommendation att komma in till butiken då där fanns mer ringar att titta på. Åkte dit och köpte en ring som levererades i tid innan jul. Alla var trevliga och bjöd till och med på kaffe! Jag skall snart handla en ring till. Gissa vart jag kommer att vända mig! Läs mer

Sanna K skrev om Juvelia
    Personalen var så trevliga och vi fick vara hur jobbiga vi ville med våra tankar och idéer om hur förlovningsringen vi designade själva skulle se ut. De kom med många bra förslag och var lyhörda för våra önskemål. Läs mer

Denise E skrev om Juvelia
    Jag och min fästman köpte våra vigselringar här och vi fick en superbra hjälp och service utav Linda som gick igenom olika alternativ med oss. Vi är jätte nöjda! Läs mer

Pia E skrev om Juvelia
    Köpte vigselringar och blev så fint bemött av personalen! Bara denna möjlighet att få pröva ringen under helgen så storleken kändes bra är otroligt proffsigt! Kan varmt rekommenderar Juvelia. Läs mer

Håkan F skrev om Juvelia
    Superbra och snabb service!!!
    Vi är jättenöjda! Läs mer

Max B skrev om Juvelia
    Mycket bra service, prisvärt och snygg vigselring. Supernöjd! Läs mer

William K skrev om Juvelia
    Professionellt och bra kundbemötande. Lyssnade och gav råd o tips. Läs mer
  • 2019-12-06

Naresh L skrev om Juvelia
    Trevlig personal, inget köp dock men kommer köpa härifrån när det är dags. Läs mer

Staffan S skrev om Juvelia
    Super trevlig personal och bra service! Läs mer

Hanna W skrev om Juvelia
    Jag och min man köpte våra vigsel ringar hos juvelia. Jag hade specifika behov för att kunna få ringen att passa till min förlovningsring och Therese på juvelia erbjöd lösning efter lösning. Kan inte vara nöjdare med ringarna och servicen! Läs mer

Malin G skrev om Juvelia
    Proffsigt. Personligt. Vackert. Topp. Läs mer

Alexander A skrev om Juvelia
    Här pratar vi kvalitet till rätt pris.
    Vi köpte diamantring till frugan och den vart hur bra som helst och vi är supernöjd!
    Tack för en bra service.

//Alexander Läs mer

Pellerina S skrev om Juvelia
    Förlovningsring Helallians.
    Mycket bra service och bemötande.
    Lyssnade på vad jag ville ha. Och lyckades skapa en underbar ring !! Läs mer

Nina E skrev om Juvelia
    Tack Therese för din utomordentliga service och lyhördhet när vi beställde våra ringar! De blev fantastiska! Hälsn. Nina Läs mer

Liza K skrev om Juvelia
    Köpte fyra tennisarmband för att de bort till barn och barnbarn. Fick fin service av Jonas som var väldigt mån om att allt skulle bli bra och fint. Vilket det också blev. Läs mer
    JUVELIA gillar detta
  • 2019-11-21

Bert S skrev om Juvelia
    Vår upplevelse av Juvelia är mycket bra. Vi har blivit mycket väl bemötta av professionell personal. Vi kände inte till Juvelia men blev tråkigt bemötta hos andra mkt väl kända juvelerare i närheten och därför blev upplevelsen av att möta Juvelia dubbelt positiv. Vi kan verkligen rekommendera Juvelia.

Bert Skagerberg Läs mer

Annika S skrev om Juvelia
    * Guldring specialtilöverlad av Juvelia för mig.
    * Med engagemang och intresse för mina önskemål
    * Jag hade en ide om ringen. Fick proffsiga motförslag. Mina förväntningar infriades till fullo.
    *Personligt bemötande och yrkeskunnighet, en tydlig ambition att få en nöjd kund. Läs mer

Maria L skrev om Juvelia
    Underbar ring av personal med suverän servis . Läs mer

Lars B skrev om Juvelia
    God service, bra att ha att göra med. Tennisarmbandet förefaller vara av god kvalitet.

Möjligen behöver de en bättre leverantör än Reco. Detta då Reco sänder ut enkät med hälsningen "Hej Anders" till någon som inte heter Anders, vilket gör en fundersam om kvaliteten... Läs mer

Yamit V skrev om Juvelia
    Vi köpte våra ringar hos Juvelia. Fantastiskt bemötande, exceptionellt bra service och levererar alltid i tid. Ringarna blev över förväntan och vi kan varmt rekommendera Juvelia. Läs mer

Annika M skrev om Juvelia
    Vi är väldigt nöjda med Juvelia och framförallt med Therese som har varit vår kontakt. Hon föreslog vad jag skulle ha för modell på ring, körde hem till oss med prover (vem gör det för en kund på sin semester?!?) , gjorde sig tillgänglig för ytterligare prover och dessutom hörde av sig via mail regelbundet för att kolla hur proverna kändes etc. Dessutom rengjordes tidigare ringar utan diskussion.
    Jag hade inga förväntningar alls men läste en liten artikel el dyl (minns ej) om tennisarmband och besökte Juvelia då adressen är väldigt bra för oss; enkelhet med t-bana etc. Nu överträffades alla förväntningar!! Vi kommer tillbaka! Läs mer
  • 2019-10-31

Daniel B skrev om Juvelia
    extremt bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-22

Emanuel I skrev om Juvelia
    Proffsig hjälp och fantastiskt slutresultat! Läs mer
  • 2019-10-18

Tara skrev om Juvelia
    Reparation av guldkors med ny sten. Fint slutresultat och bra pris. Tog bara väldig lång tid. Annars är de trevliga och kunniga. Läs mer
  • Emmi J

2019-10-03

Emmi J skrev om Juvelia
    •Förlovningsring
    •Juvelias trevliga och kompetenta personal med stort tålamod hjälpte till att designa min ring. Jag är så nöjd med resultatet!
    •Bättre service, bemötande och engagemang kan man få! Topp notch! Rekommenderar till alla! Läs mer
    2019-10-09 JUVELIA svarar Emmi J
    Tack för den fina rekommendationen!

/Jonas på Juvelia
  • 2019-09-30

Jessica v skrev om Juvelia
    Så nöjd med min förlovningsring! Fick superbra hjälp med att välja ut vilken model på ring samt storlek på diamant. Hur trevlig och lyhörd personal som helst. Stort utbud och så fina ringar. Kommer definitivt tillbaka för att köpa vigselring. Så nöjd! Läs mer
    2019-10-09 JUVELIA svarar Jessica v
    Tack för att du berättar för andra att du är nöjd.

/Jonas på Juvelia

Boka möte i Stockholm med Jonas, Juvelias VD, 114 39 Stockholm