Juvelia

Nybrogatan 35, 114 39 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Juvelia kan du skräddarsy din drömring. Vi tillverkar och designar ringar av alla dess slag. Förlovningsringar. Vigselringar. Alliansringar. Cocktailringar. Vad du än är ute efter i smyckesväg hjälper vår guldsmed Magnus och våra designers Linda och Martina dig att göra verklighet av din idé.

Du kan helt själv välja din unika design med både storlek, form, material och diamanter. Vi erbjuder allt mellan rött och vitt guld till rosé eller platina.

Den mesta av tillverkningen sker i vår butik och verkstad på Nybrogatan 35 på Östermalmstorg. Här kan du också lämna in dina ringar på reparation, sälja eller byta in ditt guld mot nya smycken eller komma förbi för att se hur vi jobbar. Ska du fria men är osäker på val av ring? Då erbjuder vi låneringar.

Letar du efter klassiska tennisarmband? Då kan du även besöka vår hemsida Tennisarmband.se. Här hittar du tennisarmband i både roséguld och vitguld. Detta är den ultimata presenten för till exempel födelsedagar, bröllopsdag, morgongåva eller andra speciella tillfällen i livet. Vi har lagt ner mycket tid på att hitta rätt leverantör av våra tennisarmband och sedan 2018 har vi inlett ett samarbete.

Besök gärna vår hemsida för att läsa mer eller beställa online. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00