Alla kategorier Nöjespark Stockholms län Nacka Andys Lekland

Siroccogatan 7, 131 34 Nacka — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Andys Lekland

• Charlotte N
    Charlotte N skrev om Andys Lekland
    Det negativa - en kö på ca tio personer tog 25 minuter att hantera. Vi pratar alltså inte om väntetider för att det var fullt eller så utan helt enkelt så att personalen inte lyckades improvisera och vara lite service minded när kassasystemet krånglade. Att vänta 25 minuter med en ivrig treåring och en hysterisk ettåring som bara vill springa in till leksakerna är ingen bra början. Att dessutom få neggiga svar som att "vi kan inte påverka hur lång tid det tar" gör inte saken bättre.

Men detta till trots, in kom vi och hade hur kul som helst. Konceptet är fantastiskt - stora ytor, klätterställningar, bollhav och branta rutschkanor. Att Waynes coffe ligger i samma lokal är ju så klart ett plus men har man ganska små men vilda barn kan man nog glömma att fika ändå. Har man däremot barn som är ca 4-5 år och uppåt och fattar grundläggande grejer som att man väntar på sin tur, åker en och en i rutschkanorna etc så borde man ha goda förutsättningar att faktiskt få fika i lugn och ro medan barnen lekar. Om man nu inte själv också tycker att det är roligare att leka, klättra och åka de riktigt läskiga rutschkanorna...

Vi kommer absolut att åka tillbaka hit med barnen. Med fördel gör man det nog tillsammans med andra barnfamiljer som man känner så att barnen kan leka ihop.
  • Bo L
    Bo L skrev om Andys Lekland
    Ett av dom bästa leklanden för kidsen i stockholms trakten. Mycket bättre än det på heron city. Sen kommer vuxna in gratis och kan ta en fika.

Siroccogatan 7, 131 34 Nacka