Alla kategorier Webshop Ångtvättbilen

Ångtvättbilen

Ångtvättbilen är ett rikstäckande golvvårdsföretag som grundades år 1984. Vi utför periodiskt golvunderhåll och golvrenoveringar, på alla förekommande golvtyper.

Självklart använder vi oss alltid av miljöanpassade metoder och produkter i vårt arbete. Vi håller oss alltid uppdaterade på den fronten för att göra ett så säkert arbete som möjligt, och lyssnar alltid på åsikter från våra kunder.

Tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri golvbesiktning. Ring oss på 020-699 800 eller gå in på www.angtvattbilen.se/kontaktaoss.

Läs vad 293 kunder tycker om Ångtvättbilen

• Caroline L skrev om Ångtvättbilen
    Matttvätt.
    Tillmötesgående personal som även kom tillbaka då vi inte var nöjda första gången pga av ränder i mattan Läs mer
  • Lars T skrev om Ångtvättbilen
    Hög kompetens. Snabb service
    Behövs inte mer
    4TEC AB. Läs mer
  • Nadja V skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av parkettgolv
    Mkt bra bemötande
    Mkt bra utfört arbete Läs mer
  • Niklas O skrev om Ångtvättbilen
    Matt o stolvätt, bra bemötande och resultatet blev rent o fint.
    BRA Läs mer
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Ångtvättbilen
    Anlitade Ångtvättbilen för bedömning av en kund golv samt ett prisförslag gällande renovering eller byte av mattan. Bra och professionell service under hela vägen dock tog det lite länge innan vi kom till skott men det var vi två om så inget mer att orda om det. Kan varmt rekommendera Ångtvättbilen. Läs mer
  • Linnea S skrev om Ångtvättbilen
    Alltid otroligt trevligt bemötande av min kontakt.
    De gör mestadels tvätt av textila mattor och möbler. Även gjort några UV-elite arbeten. Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Ångtvättbilen
    Enkel och smidig kontakt. Snabb bokning och utmärkt samarbete med personalen på plats som jobbade under tiden mattvätten utfördes. Läs mer
  • Jessica L skrev om Ångtvättbilen
    Slipade och lackade golv.
    Service utmärkt resultat likaså. Kunnig och trevliga Läs mer
  • Johnny P
    Johnny P skrev om Ångtvättbilen
    Golvslipning utfördes med smidigt och bra resultat !! Läs mer
  • Marianne H skrev om Ångtvättbilen
    Snabb offert. Trevligt bemötande. Arbetet gjordes när det skulle och inom angiven tid. Mycket nöjda. Läs mer
  • Emil D skrev om Ångtvättbilen
    Beställde slipning och färgning/betsning av två ytor.
    Jobbet utfördes helt enligt överenskommelse och till ett bra pris. Läs mer
  • Anna E skrev om Ångtvättbilen
    Bra och snabb återkoppling. Ett bra prisförslag och genomförande! Superbra! Läs mer
  • Jörgen M skrev om Ångtvättbilen
    Snabb och bra leverans. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Kåre K skrev om Ångtvättbilen
    Allt som utlovades uppfylldes med hög kvalitet och utfördes i rätt tid
    Mycket bra Läs mer
  • Michael V skrev om Ångtvättbilen
    Vi fick hjälp med att slipa och olja golven i vår nya lägenhet. Hela leveransen från offert till avslut var exemplarisk. Kunde inte ha önskat mer! Läs mer
  • Sofie O skrev om Ångtvättbilen
    Supernöjda med vårt slipade och vitvaxade golv! Riktigt snyggt och bra service, en tröskel hade tydligen gått sönder men de fixade en ny direkt utan konstigheter. Så nöjda! Läs mer
  • Malin B skrev om Ångtvättbilen
    Levererade rätt jobb vid det tillfälle vi bokat. Jag är nöjd. Läs mer
  • Kenneth N skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av Cheerleading mattor
    Utmärkt och snabb service!
    Vi kommer att återkomma Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Ångtvättbilen
    Slip och yt behandling parkett golv Läs mer
  • Linn O skrev om Ångtvättbilen
    Slipade och vaxade golven i mörkare ton.

Sjukt smidigt och proffsigt bemötande. De är flexibla och snabba och jag är galet nöjd med resultatet! Fem av fem i min bok! Läs mer
  • Maria J skrev om Ångtvättbilen
    Slipa golvet.Vi upplevde ett väldigt bra bemöttande!Vi är väldigt nöjda av resultatet! Läs mer
  • Marlene J skrev om Ångtvättbilen
    Beställde rengöring av gammalt klinkergolv. Inga problem, jättetrevlig kille som kom och resultatet blev perfekt.
    Kommer definitivt anlita Ångtvätten igen!!! Läs mer
  • Marie S skrev om Ångtvättbilen
    Jag fick mycket bra information av trevliga personer som gjorde ett mycket snyggt jobb. Tack! Läs mer
  • Sven Åke T skrev om Ångtvättbilen
    Slipning, infärgningar och vaxning
    Allt väl genomfört Läs mer
  • Ethel K
    Ethel K skrev om Ångtvättbilen
    Beställde tjänsten att slipa bort skador från ekparketten och sedan inoljning av denna delen av golvet. Resultaten blev jätte bra! Läs mer
  • Ann-katrin L skrev om Ångtvättbilen
    Proffsigt bemötande av offertlämnare och utförare. Vi gjorde behandling av parkett och trägolv. Mycket bra resultat. Golven är som nya. Läs mer
  • Eva H skrev om Ångtvättbilen
    Kontaktade Jubels Golv som i sin tur kontaktade Ångtvätten. Blev uppringd och besök bokades. Fick därefter en prisuppgift att fundera på innan besked lämnades av mig som kund. Fick besked om datum och vilka förutsättningar det var.
    Är en mycket nöjd kund och har inte något att klaga på. Resultatet är perfekt. Fick även information om hur golvet ska skötas. Läs mer
  • Per H skrev om Ångtvättbilen
    Kompetenta och utmärkt service! Läs mer
  • Stina W skrev om Ångtvättbilen
    Ångtvättbilen har oljat om våra trägolv vid två tillfällen. Tydliga, trevliga och enkla att ha att göra med. Läs mer
  • Per E skrev om Ångtvättbilen
    Professionellt bemötande och bedömning av golven, smidig tidsbokning och flyttning av tiden då den behövde ändras. Utmärkt utfört arbete allt enligt plan. Läs mer
  • Henrik G skrev om Ångtvättbilen
    Jag googlade slipning av golv dammfritt och fick upp ångtvättbilen (lite oklart namn). Fick omedelbart kontakt med Kim som kom ut och gick i genom vad vi ville ha. Veckan efter började Daniel arbeta och vilket jobb han gjorde. Punktlig, noggrann och väldigt trevlig kille. Kan varmt varmt rekommendera ångtvättbilen (men byt namn :). Läs mer
  • Krister W skrev om Ångtvättbilen
    Jag har alltid blivit korrekt bemött av dom och uppskattar deras trevliga sätt samt deras offerter. Läs mer
  • Siw S
    Siw S skrev om Ångtvättbilen
    Helnöjd som kund, våra förväntningar var stora efter ett hemskt slitet golv som varit med en hel del i många år. Vi fick ett toppenbra bemötatande som kund. Kommer att rekommenderar er som ett företag som gör sitt åtagande. Älskar mitt fina golv! Tack och åter tack. Läs mer
  • Catarina B skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av heltäckningsmattor på kontoret.
    Jag var själv inte på kontoret när arbetet utfördes men mina kollegor har inget att anmärka eller klgaga på.
    De fläckar som fanns försvann, så arbetet utfördes som förväntat. Läs mer
  • Peter F skrev om Ångtvättbilen
    Ångtvätt av Hotellrums mattor.

Gjorde allt dom kunde för att hinna med i önskad tid.

Dom levde upp till förväntningarna

Kommer använda dom igen. Läs mer
  • Erik S skrev om Ångtvättbilen
    Bra och seriösa. Konkurrenskraftiga i pris. Flexibla med tiden. Gjorde jobbet när det skulle göras. Läs mer
  • Inger U
    Inger U skrev om Ångtvättbilen
    Slipning o lackning av parkettgolv. Mycket nöjd med resultatet. Trevligt o professionell personal. Läs mer
  • Victoria L skrev om Ångtvättbilen
    Golvslippning, lackering.
    Grymt proffsigt.
    Punktöiga.
    Tydliga.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Ulrika C skrev om Ångtvättbilen
    Alla klädda möbler i vår restaurang blev som nya efter deras besök :)!
    Väldigt trevligt bemötande och toppenservice. Alltid trevligt med lite godis också :) Läs mer
  • Christian S skrev om Ångtvättbilen
    Slipning av parkettgolv.
    Bra bemötande, dock svårt för bolaget att få till träff för offert och slutgiltigt bestämma datum för utförande. Där fick jag vara drivande. Resultatet lever upp till de ställda förväntningarna. Läs mer
  • Sara A skrev om Ångtvättbilen
    Jag anlitade ångtvättbilen för "renovering" av golven i vårt kommunhus.
    Det har fungerat fantastiskt bra och bemötandet har varit förträffligt.
    Ångtvättbilen är väldigt flexibla och lyhörda för våra/kundens önskemål.
    Mkt nöjd och resultatet är över förväntan. Läs mer
  • Erika R skrev om Ångtvättbilen
    Bra kundkontakt, snabbt och väl utfört arbete! Läs mer
  • Simon J skrev om Ångtvättbilen
    Väldigt bra företag. trevligt bra bemötande. Lösningsorienterade. Läs mer
  • Helene H skrev om Ångtvättbilen
    Vi har städning av städfirma var fjortonde dag.Städaren trodde att vi hade lagt nytt golv 😂👍
    Tack för vårt "nya"golv. Läs mer
  • Maria A skrev om Ångtvättbilen
    Golvslip
    Jag är jättenöjd med bemötande och hur resultatet blev. Jag bad om en behandling de inte längre använder sig av. De beställde dock hem vad som behövdes och gjorde ändå enligt min önskan.
    Dessutom fick jag slipat golven utan lång väntan.
    Högsta betyg på allt! Läs mer
  • Mona M skrev om Ångtvättbilen
    Vi fick våra golv slipade och pigmenterade. Resultatet är fantastiskt bra och vi är så nöjda.
    Service och bemötandet vi fick var otroligt bra. Vi skulle gärna anlita företaget igen och tipsar gärna andra till att göra detsamma.
    Tack för ert fina arbete! Läs mer
  • Toomas A skrev om Ångtvättbilen
    Funkade som det skulle, varken mer eller mindre, och det måste väl anses som ok och bra Läs mer
  • Kerstin E skrev om Ångtvättbilen
    Slipning av parkettgolv.
    Trevligt positivt bemötande både i telefon och på plats. Snyggt jobb. Bra resultat. Läs mer
  • Ingrid N skrev om Ångtvättbilen
    fick golv slipade och med utmärkt resultat. Läs mer
  • Emil E skrev om Ångtvättbilen
    Blev rekommenderad detta företag av släktingar som var nöjda. Jag är precis lika nöjd både med resultatet och de som utförde arbetet! Läs mer