Alla kategorier Webshop Ångtvättbilen

Ångtvättbilen

Ångtvättbilen är ett rikstäckande golvvårdsföretag som grundades år 1984. Vi utför periodiskt golvunderhåll och golvrenoveringar, på alla förekommande golvtyper.

Självklart använder vi oss alltid av miljöanpassade metoder och produkter i vårt arbete. Vi håller oss alltid uppdaterade på den fronten för att göra ett så säkert arbete som möjligt, och lyssnar alltid på åsikter från våra kunder.

Tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri golvbesiktning. Ring oss på 020-699 800 eller gå in på www.angtvattbilen.se/kontaktaoss.

Läs vad 250 kunder tycker om Ångtvättbilen

• Helene H
    Helene H skrev om Ångtvättbilen
    Vi har städning av städfirma var fjortonde dag.Städaren trodde att vi hade lagt nytt golv 😂👍
    Tack för vårt "nya"golv. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Ångtvättbilen
    Golvslip
    Jag är jättenöjd med bemötande och hur resultatet blev. Jag bad om en behandling de inte längre använder sig av. De beställde dock hem vad som behövdes och gjorde ändå enligt min önskan.
    Dessutom fick jag slipat golven utan lång väntan.
    Högsta betyg på allt! Läs mer
  • Mona M
    Mona M skrev om Ångtvättbilen
    Vi fick våra golv slipade och pigmenterade. Resultatet är fantastiskt bra och vi är så nöjda.
    Service och bemötandet vi fick var otroligt bra. Vi skulle gärna anlita företaget igen och tipsar gärna andra till att göra detsamma.
    Tack för ert fina arbete! Läs mer
  • Toomas A
    Toomas A skrev om Ångtvättbilen
    Funkade som det skulle, varken mer eller mindre, och det måste väl anses som ok och bra Läs mer
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Ångtvättbilen
    Slipning av parkettgolv.
    Trevligt positivt bemötande både i telefon och på plats. Snyggt jobb. Bra resultat. Läs mer
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Ångtvättbilen
    fick golv slipade och med utmärkt resultat. Läs mer
  • Emil E
    Emil E skrev om Ångtvättbilen
    Blev rekommenderad detta företag av släktingar som var nöjda. Jag är precis lika nöjd både med resultatet och de som utförde arbetet! Läs mer
  • Zaida K
    Zaida K skrev om Ångtvättbilen
    Snabbt, proffsigt och inte så dyrt. Personligt bemötande. Kommer att rekommendera fler som jag hör ska slip sina golv Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Ångtvättbilen
    Köpte betongslipning som uppfyllde förväntningarna. Läs mer
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Ångtvättbilen
    Rengöring av vår kundsoffa på plats. Trevligt bemötande. Enkelt och smidigt! Läs mer
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Ångtvättbilen
    Slipa golv
    Både säljare och utförare var proffsiga Läs mer
  • Ann-christin L
    Ann-christin L skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av gångmatt i porten Karlbergsvägen 54 Läs mer
  • Anders D
    Anders D skrev om Ångtvättbilen
    Snabbt på plats! gjorde ett bra jobb och trevliga. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Ångtvättbilen
    Olja in parkettgolv. Trevlig och kunnig personal. Mycket bra jobb utfört. Läs mer
  • Linda G
    Linda G skrev om Ångtvättbilen
    Jätte nöjd med er service känsla, både via telefon mejl och väl under städningen. Tack Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av mattor i butik.
    Förväntade mig tvätt av mattor, smidigt, och fick det. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Ångtvättbilen
    Snabba samarbetsvilliga och duktiga Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Ångtvättbilen
    Ångtvätt av heltäckningsmatta, ej så stor. Trevlig kille med bra bemötande. Märkte inte så stor skillnad efter tvätten men vi är nyinflyttade och ville ha mattan uppfräschad. Läs mer
  • Frida F
    Frida F skrev om Ångtvättbilen
    Noggranna och trevliga! Gjorde det lilla extra för att golvet skulle bli bra. Läs mer
  • Oscar  O
    Oscar O skrev om Ångtvättbilen
    Köpte mattvätt til kontoret.
    De kom i tid och utförde jobbet till överenskommen kostnad. Läs mer
  • Emil A
    Emil A skrev om Ångtvättbilen
    Snabbt svar, bra service och mycket bra jobb! Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Ångtvättbilen
    Vi fick snabbt hjälp när jag hörde av mig.
    Säljaren kom hit och tittade och måttade lokalerna och veckan efter fick vi våra mattor tvättade. Det gick snabbt och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Ångtvättbilen
    Slipning och lackning av parkett golv.
    Lite svåra att få tag i, inget svar.
    Kom på utlovad dag och tid👍
    Golvet snyggt och välgjort Läs mer
  • Per I
    Per I skrev om Ångtvättbilen
    golvslipning inkl. oljning

bemötandet perfekt och tillmötesgående, lösningsfokuserat
    Slutresultatet över förväntan
    Vi är helt. nöjda med arbetet som utfördes och kommer att rekommendera Ångtvättbilen till. vänner och bekanta Läs mer
  • Robert U
    Robert U skrev om Ångtvättbilen
    Bra service hela vägen! Vi är mycket nöjda med resultatet av slipning + vaxning + pigmentering av golv. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Ångtvättbilen
    Grovrengöring av golv i trappuppgång. Ångtvättbilens personal var mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Anneli Bc B
    Anneli Bc B skrev om Ångtvättbilen
    Ångtvättning av textilgolv i Stadshuset. Bra service och bekvämt att de gör underhållet under kvällar och helger.
    Smidiga att jobba med då det gör jobbet kväll/natt

UV-Elite 5 klassrum Lövånger- Bra bemötande samt att jobbet gjordes under lovet vilket underlättar för vår verksamhet.
    Hade höga förväntningar på golv efteråt och blev inte besviken. Har gjort första kontroll av golv och är fortfarande nöjd. Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Ångtvättbilen
    Vi köpte rengöring av textilmattor med mycket kaffe och andra smutsfäckar ca 400 kvm. Mycket bra resultat ! Trevligt bemötande av företaget vid bokandet och även mycket bra på plats vid utförandet. Det blev bättre än vi förväntat oss ! Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Ångtvättbilen
    Vi anlitade Ångtvättbilen för att rengöra heltäckningsmattor och stengolv på vårt kontor I Strängnäs. Jag fick snabb återkoppling när jag mailade om uppdraget. Det blev ett missförstånd när vi bokade dag men vi bokade en alternative dag istället och det löste sig bra. Jag är nöjd med hur arbetet utfördes och personerna som var på plats var lyhörda och flexibla.

Vi är nöjda med hur uppdraget utfördes och kommer att anlita er igen när det är dags för rengöring igen! Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Ångtvättbilen
    Bra jobb från början till slut Läs mer
  • Kersti P
    Kersti P skrev om Ångtvättbilen
    Våra golv blev så fina och allt fungerade utmärkt! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Ångtvättbilen
    diamant slipning, polering av entréplan. trevligt bemötande och professionellt utfört Läs mer
  • Tina J
    Tina J skrev om Ångtvättbilen
    Uppolering av golv.
    Vi blev nöjda med resultatet. Killarna som gjorde tjänsten frågade om sådant som var oklart. Positivt bemötande. Läs mer
  • Katja E
    Katja E skrev om Ångtvättbilen
    Kan varmt rekommendera Ångtvättbilen. Mycket proffsiga. Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Ångtvättbilen
    Genom hela projektet var Mats kommunikativt och tillmötesgående i sin hantering av våra önskemål och förklarade vad som var möjligt att utföra och vilken produkt som lämpade sig för oss. Vi stötte på ett mindre problem som var minst lika mycket vårt fel som beställare men Ångtvättbilen tog hela ansvaret och rätta till det för att vi skulle vara nöjda. I mitt yrke som byggprojektledare möter jag ofta entreprenörer och skillnaden är just de som är stolta över sitt hantverk och är måna om sina kunder. Medarbetarna på Ångtvättbilen älskar sitt yrke och gör det som krävs för nöjda kunder. Läs mer
  • Olle M
    Olle M skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av nålfiltsmatta på kontor
    Blev mycket bra bemött
    Jag hade höga förväntningar som uppfylldes
    Mycket serviceminded Läs mer
  • Ingvar W
    Ingvar W skrev om Ångtvättbilen
    Fungerade fint och killarna gjorde baserat på förutsättningarna ett bra jobb. Läs mer
  • Lilianne S
    Lilianne S skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av heltäckningsmatta.. Bra o snabbt utfört. Trevlig personal! Läs mer
  • Dan B
    Dan B skrev om Ångtvättbilen
    Hjälpsamma och gjorde ett bra jobb. Trevligt att de stämde av efter de varit på plats och frågade om vi var nöjda. Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Ångtvättbilen
    Vi har använt Ångtvättbilen flera gånger nu och är kanon nöjda.

Dom är super proffsiga i sitt arbete och jätte trevlig personal..

//Niclas Läs mer
  • Klas B
    Klas B skrev om Ångtvättbilen
    Sanering av golv. Jag hade ett behov av orimligt snabb hjälp. Oerhört kvick återkoppling. samma dag jag sökte hjälp löste kundmottagaren mitt bekymmer. Dagen därpå stod en trevlig kille i utrymmet som skulle städas och genomförde uppdraget snabbt och diskret.
    All heder år gänget! Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av matta i reception och konferensavdelning. Mycket väl bemött av företaget som också kom med förslag på när arbetet kunde göras för att hindra vår verksamhet så lite som möjligt. Arbetet utfördes under en helg och företaget levde mer än väl upp till ställda förväntningar. Mycket nöjt med företaget. Läs mer
  • Göran F
    Göran F skrev om Ångtvättbilen
    Jsg köpte golvtvätt och inoljning av lägenhet innan vi flyttade in. Detta utfördes mycket proffesionellt såväl utförande som bemötande. Vi fick en underhållsburk och trasa. Men även tips på hur vi skulle tvätta golvet i framtiden. På köpet när vi beställde arbetet frågade vi om ni tvättade mattor. När vi frågade säljaren om pris sa han att han bjöd på det. Mycket proffesionellt och vi kommer att komma tillbaka till er och rekommenderar er verkligen till andra kunder. Göran Francke Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Ångtvättbilen
    Jag har fått hjälp att slipa parkettgolvet i mitt vardagsrum och fått marmorplattor upputsade.

Jag trodde inte att vardagsrumsgolvet skulle gå att rädda pga många repor.

Men det gick och blev kanonbra! Jag är supernöjd med bemötandet både inför arbetet och efteråt. Supernöjd med arbetet som genomfördes.

Kommer definitivt anlita företaget igen Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Ångtvättbilen
    Färgpigmentering av parkettgolv. Bra bemötande från början till slut.
    Bra planerat och utfört arbete. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Ångtvättbilen
    Uppfyllde ej våra förväntningar tyvärr. Läs mer
  • Johannah H
    Johannah H skrev om Ångtvättbilen
    Jättebra och proffsiga med ett bra bemötande!
    Väldigt noggrann och effektiv rengöring av heltäckningsmattan i butiken samt våra möbler.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Dea P
    Dea P skrev om Ångtvättbilen
    Otroligt bra och snabb service som hjälpte till när vi fick lite panik inför ett viktigt möte. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ångtvättbilen
    Positivt var att bemötandet vid såväl planeringen av arbetet som vid utförandet av arbetet var bra.

Mindre bra var att våra nymålade väggar och lister ”kladdades” ned med vax/olja (osäker) vid arbetets utförande och att golvet fortf är matt, dvs inte fått tillräckligt med olja/vax samt att det finns tydliga repor på ett ställe.

Företaget har trots 3 förfrågningar/påminnelser ännu inte återkommit för att rätta till detta. Respons från företaget har utlovats ett visst datum, i fredags, men den uteblev också. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Ångtvättbilen
    Snabba och bra resultat.
    Kan inte vara annat än nöjd.
    Vi hade fel på vårt golv men de rädda hem det. Läs mer