Alla kategorier Webshop Ångtvättbilen

Ångtvättbilen

Ångtvättbilen är ett rikstäckande golvvårdsföretag som grundades år 1984. Vi utför periodiskt golvunderhåll och golvrenoveringar, på alla förekommande golvtyper.

Självklart använder vi oss alltid av miljöanpassade metoder och produkter i vårt arbete. Vi håller oss alltid uppdaterade på den fronten för att göra ett så säkert arbete som möjligt, och lyssnar alltid på åsikter från våra kunder.

Tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri golvbesiktning. Ring oss på 020-699 800 eller gå in på www.angtvattbilen.se/kontaktaoss.

Läs vad 108 kunder tycker om Ångtvättbilen

• Dolores E
    Dolores E skrev om Ångtvättbilen
    Vi blev rekommenderade att använda Ångtvättbilen till vårt trägolv. De gjorde en polering/tvätt som vi är jättenöjda med! André o Rickard har skött detta klanderfritt och vi kommer stt använda dem i framtiden igen! De har superbra service o ser till stt allt funkar fyån början till slut! Rekommenderar dem varmt!!!!
  • Ylva C
    Ylva C skrev om Ångtvättbilen
    Serviceminded personal! ..........
  • Monica L
    Monica L skrev om Ångtvättbilen
    Beställde jobbet redan före midsommar för åtgärd under juli månad. Fick då ingen återkoppling från Ångtvättbilen. Ringde och beställde jobbet igen efter semestrarna. Jag är hyfsat nöjd med jobbet som gjordes, jag anser dock att även handledaren ingår i trappan och den slipades och oljades inte.
  • Carl E
    Carl E skrev om Ångtvättbilen
    Tog kontakt med Ångtvättbilen angående rengöring av heltäckningsmatta. De kom ut och tittade på golvet, vi bestämde en tid. Killen som kom och rengjorde mattan var väldigt trevlig och noggrann. Man såg verkligen att mattvätten var effektiv, man kunde se i slangen efter munstycket hur mycket smuts som den tog upp. Ingen vacker syn.
  • Anders E
    Anders E skrev om Ångtvättbilen
    Hej,
    Bra bemötande, trevlig personal.

Effektivt.

Med vänlig hälsning
    Anders
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Ångtvättbilen
    Under all kritik från början till slut.
  • Johan A
    Johan A skrev om Ångtvättbilen
    Perfekt bemötande och utfört uppdrag! Linoleumgolv som nytt efter tvätt och polering.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Ångtvättbilen
    Allt har varit klart och tydligt beskrivet från början.

Arbetet gjordes mycket bra
  • Maria R
    Maria R skrev om Ångtvättbilen
    Det var våra soffor i personalrummet som ni gjorde rent. Vi är ganska nöjda. Armstöden var säkert svåra att få rena. Tiden för besöket sköta upp två ggr.
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Ångtvättbilen
    Bra service, trevliga mot kunder.
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Ångtvättbilen
    Mkt bra bemötande, trevliga & serviceinriktade. De var noggranna och gjorde ett jätte bra jobb
  • Johan R
    Johan R skrev om Ångtvättbilen
    Jag fick hjälp med att ytbehandla vårt nya slytspacklade golv, inom 24 timmar efter min första kontakt med Ångtvättbilen.
  • Lars-erik K
    Lars-erik K skrev om Ångtvättbilen
    Trevligt o proffsigt "hela resan", från första kontakten till färdigt resultat.
    Prob lem som fanns eller uppstod under arbetet löstes.
  • Mari H
    Mari H skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra bemötande, snabbt och smidigt..
  • Susanna J
    Susanna J skrev om Ångtvättbilen
    Bra överlag. det jag anser kan bli bättre är förberedelse. Att tydligt säga till vad vi själva kan göra för att underlätta. Ex att flytta möbler så det kan gå snabbare.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Ångtvättbilen
    Gör vad de ska på utsatt tid och till helt OK kvalitet.
  • Mikaela E
    Mikaela E skrev om Ångtvättbilen
    Vi beställde mattvätt av korridorsmattor. Väldigt nöjda, resultatet var bra och trevlig personal.
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Ångtvättbilen
    bemötandet över telefon var väldigt bra, väldigt bra respons och relativt snabb inbokning.
    Tyvärr tycker jag att personalen på plats var väldigt oflexibla, vi sitter tyvärr i ett kontor där vi inte kan stänga av eller låta alla gå hem mitt på dagen vilket jag även kommunicerade över telefon, det var ett väldans gnäll av personalen på plats att de inte ville jobba sent - vilket var upplägget vid beställningen. Trist men det drar ner betyget.
  • Anders M
    Anders M skrev om Ångtvättbilen
    Slipning o vaxning sv golv! Bra info, bra planering allt on time!
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Ångtvättbilen
    Det har varit hur bra som helst från första samtalet till att grovstädningen utfördes. Vi är nöjda med deras flexibilitet, noggrannhet och hjälpsamhet. Vi blev också kontaktade i telefon efter ett par dagar för att svara på frågor om hur vi upplevde städningen.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Ångtvättbilen
    Upplever ett positivt bemötande genom hela processen. Vi har bl a renoverat gamla Lenolieumgolv samt rengjort textilmattor och klädda möbler. Hittills har detta motsvarat våra förväntningar även om vissa textilmattor inte blev 100% fläckfria men ändå rena.
  • Marie S
    Marie S skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra, ångtvätt av kor mattan i kyrkan. Vi är mycket nöjda.
  • Jan-olof N
    Jan-olof N skrev om Ångtvättbilen
    Bra bemötande, trevlig och kunnig personal. Vi är 100% nöjda med utförd slipning och lackning.
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om Ångtvättbilen
    Blev bortglömd trots tydlig beställning.

Annars mycket trevligt och bra bemötande-

gjorde ett bra jobb när dom tillslut komm
  • Per-arne J
    Per-arne J skrev om Ångtvättbilen
    Det har från början till slut varit ett trevligt bemötande från er när det gäller de tjänster vi har köpt av er vilket har varit allt från slitna stentrappor till nedslitna plastgolv som har blivit som nya igen. Vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Ångtvättbilen
    Proffsigt, i tid och håller löften om pris. Lätta att nå.
  • Majbritt M
    Majbritt M skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra överlag. Bra bemötande och trevlig personal.
  • Eva B
    Eva B skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra jobb
    Golvet är så fint efter utfört arbete
    Bra bemötande från personal
  • Annika L
    Annika L skrev om Ångtvättbilen
    Vänligt och effektivt bemötande, samt bra städresultat!
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Ångtvättbilen
    Gör ett mer än ok jobb dock så räcker det inte fram till toppbetyg beroende på att de har för bråttom när de utför arbetet
  • Sonja B
    Sonja B skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra och snabbt bemötande. Tvätt av butiksmatta som gjordes på kvällen, snabbt och bra utfört av trevlig personal.

Mycket nöjd Sonia
  • Inger S
    Inger S skrev om Ångtvättbilen
    Min upplevelse av Ångtvättbilen är bara helt fantastisk. Först beställde min son slipning av sina golv, vitlasering och vaxning. Man tänker att det är bra att han inte har några möbler och att vi skulle gjort detta innan vi målade väggarna med tanke på hur mycket det ofta dammar.
    Efteråt tänkte vi att det var märkligt vad rent det var. Inget damm! Och oj så snyggt! Helt perfekt.
    Senare beställde även jag slipning, vitlasering och vaxning.
    Samma fina resultat.
    Jag kan varmt rekommendera Ångtvättbilen. Och dessutom är de jättetrevliga att ha att göra med.
    Ångtvättbilen gillar detta
  • Sergio R
    Sergio R skrev om Ångtvättbilen
    Väldigt nöjd med tvätt av våra stolar i restaurang och lobby.
  • Henric E
    Henric E skrev om Ångtvättbilen
    Alltid ett bra bemötande och jobbet blir bra utfört.
  • Josef W
    Josef W skrev om Ångtvättbilen
    Ett otroligt proffsigt bemötande från första början via John som skötte både offert, mätning och utförandet av jobbet. Vi har tidigare beställt golvservice av Ångtvättbilen och visste därför vad som väntade. Företaget har en tydlig vision att vårda sina kundkontakter och ge bästa möjliga service. Vi fick även hjälp med material och information kring hur vi underhåller golvet, vilket sparar oss både pengar och tid.
    Ångtvättbilen gillar detta
  • Marlena K
    Marlena K skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra och snabb kontakt med säljare. Vi är även nöjda med det utförda arbetet.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Ångtvättbilen
    Snabb hjälp i akut läge! Bra resultat!
  • Pär B
    Pär B skrev om Ångtvättbilen
    God kunskap
    Bra service
    Trevlig personal
  • Peter L
    Peter L skrev om Ångtvättbilen
    Bra, Tonny väldigt bra samt bra på att ta kunder.
    Bra resultat
  • Helena G
    Helena G skrev om Ångtvättbilen
    Vi är mycket nöjda med våra nyslipade och mattlackade golv! Trevliga människor att ha att göra med och hela processen gick väldigt smidigt, prisvärt. Rekommenderas!
  • Marie O
    Marie O skrev om Ångtvättbilen
    Mycket nöjd med med både "säljare" och "utförare". Trevliga o verkar kunna sin sak.
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Ångtvättbilen
    Bra service. Nöjd med det de gjorde.
  • Christina C
    Christina C skrev om Ångtvättbilen
    Väl bemött vid uppringd kontakt, oproblematisk bokning. Linoleum golven blev mkt bra efter tvätt och behandling.
    Enda minus var att polishen satt kvar på listerna i sovrummet.
    Gick bort med vatten och mirakeltrasa tack och lov.

Hälsningar från Christina Carlberg Äldreförvaltningen
    i Haninge Kommun.
  • Carolina B
    Carolina B skrev om Ångtvättbilen
    Trevligt och proffsigt bemötande. Yrkeskunniga och serviceinriktade. Och personliga!
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Ångtvättbilen
    Bra kommunikation, tjänstvilliga trots kort förberedelsetid. Utmärkt arbete av bra och trevlig utförare. Snyggt jobbat
    Har sparat adressen för ev. framtida jobb. Kan gärna rekommendera till vänner och affärskontakter.
  • Nina K
    Nina K skrev om Ångtvättbilen
    Branne har varit mycket trevlig och hjälpsam från början till slut.
    Vi har fått parkett omslipat och lackat, det ser ut som nytt.
    Vår kund är jättenöjd.
    Har bara positivt att säga om allt och att vi kommer att anlita honom igen.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Ångtvättbilen
    Jag har alltid fått ett bra bemötande. Allt har fungerat bra.
  • Anette G
    Anette G skrev om Ångtvättbilen
    Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar med marginal.
  • Christian S
    Christian S skrev om Ångtvättbilen
    Tvätt av mattor på kontoret. Mycket nöjd med service och utfört arbete. Kändes rätt prismässigt också. Totalt sätt mycket nöjd.
  • Grete K
    Grete K skrev om Ångtvättbilen