AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Ring 08-505 303 00 www.anicura.se
2.5

12 omdömen om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Amie S
Skrev om Anicura Stockholms Regiondjursjukhus AB - Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Jag måste sätta minst en trots att dom bör få Minus poäng. Jag håller på att kolla om jag kan anmäla dom och historian är såmrre än sämst men ska berätta hela för ett år sedan så operades min hund för att ätit något konstigt dom såg att tarmen var svullen dom tog prover och jag väntar fortfarande på resultaten dom sa att dom skulle ringa när dom har fått dom (vilken jävla lögn) dom sa att dom bla kollade om hon hade en tumör. Nu för några veckor sedan blev min hund akut sjuk åkte in med henne till en annan veterinär. Dom...

Celine T

Veterinären rekommenderade avlivning alldeles för tidigt, vi hade tur som vågade kritisera veterinären och byta vet. Nu har vi fått rätt hjälp och rätt medicin och vår Lilla Lucas får leva vidare och mår toppen. Anicura har ett uppenbart vinstintresse, akta er för ”återbesök” och korta svar vid besök. Få ut så mycket av besöken som möjligt och var kritiska! Ställ frågor, mycket frågor, och nöj er inte med låga doser och onödiga omkostnader. Gör en sökning på nätet innan och lita er inte blint på allt. Är så glad att ja vågade tänka kritiskt, de räddade livet på min hund.

Pia Maria H

Var med våran 17-åriga katt Catweazeel akut då hon knappt kunde gå och såg att hon hade smärtor .Vi misstänkte artros. Hon blev undersökt hjärta lät bra ej överviktig togs blodprov som senare visade sej helt ok på njurstatus och blodvärden.Men de märkte att hon hade ont mest i ländryggen och fick spruta i nacken.Skrevs ut två olika mediciner fick med fyra sprutor som skulle tas i mun tandkött.Fick utskrivet Metacam och Gapapentin.Gapapentinen blev hon jättedålig av helt snurrig vinglig ramlade ner från sängen orkeslös...

Karin Maria A
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Man gör inget försök till att göra en undersökning utan påstår att ens hund ska läggas in för undersökning. Vägrade det då dom för ett par år sen tyckte att en avlivning skulle vara en lösning när min hund låg inlagd. Men han blev frisk efter lite kortison. Några tusenlappar senare och morfin som gjorde allt värre, tyckte dom det var dags för oss att åka hem, med utskriven medicin som min hund inte tål, som dessutom stod i journalen som veterinärerna inte kollade i. Fick hjälp dagen efter hos en annan veterinärklinik som dessutom tog 3000kr mindre. Åker aldrig tillbaka till Bagarmossen.

Sten Åke Magnus M
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Efter ett litet antal bizsrra upplevelser på Bsgarmossen är jag mycket nöjd kund hos Årsta Veterinärklinik. Efter jag lämnat Bagarmossen som kund fick jag en ful eftersläng - anmälan till Länstyrelsen Djurskyddsenhet för misstänkt vanvård. Anmälan ströks av handläggaren efter 3 min telsamtal. Fullständigt uselt ledarskap av ansvarig chef på Bagarmossens Djursjukhus.

DARENA S
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Hade en tid hos ortoped för min hund som röntgades. Ortopeden var en timme och femton minuter sen vilket berodde på mänskliga faktorer så det har jag förståelse för. Dock kunde företaget ha ringt och påtalat att veterinären försovit sig istället valde de att berätta om det när jag redan var på plats och kallades in i ett rum. När jag frågade om varför de inte ringde tidigare sa sköterskan att hon inte visste då hon hade just börjat sitt pass och bara fått informationen. Alla konstigheter svarades med samma resonemang "jag...

Daniela Svetlana D
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Ett extremt dyrt ställe som suger ut dina sista kronor. 5029 kr för att kräka min hund akut. PLUS att de var så pass inkompetenta att de väntade hur länge som helst med kräksprutan så att föremålet min hund hade svalt var inte längre kvar i magsäcken. Hade de gett honom sprutan när vi kom in (inom 2 timmar) så hade han kräkts upp det. Han åt föremålet framför mina ögon och det påtalade jag till veterinären, ändå så skrev hon i journalen att inget främmande föremål fanns i honom. Vilket ledde till att Agria inte ersatte besöket,...

Anna P
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Jag väljer Bagarmossens Djursjukhus pga hög kompetens och modern utrustning. Men allra bäst är att de har öppet dygnet runt, hela året. Känns tryggt att veta att man alltid kan åka dit om det skulle behövas!

Anneli G
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Mycket kompetent och kunnig personal. Har alltid blivit bra bemöt både på plats och i telefon. Kan rekommendera detta djursjukhus! Har gått till andra men alltid kommit tillbaka till Bagarmossen då ingen annan hållt samma standard!

Wladimir M
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Hit tar jag min lilla hund Nala om hon blir sjuk eller något liknande, personalen är jätte trevliga och ger gärna tips & råd med bra foder som passar min lilla hund. Hjälpsamma & seriösa kan varmt rekommendera Bagarmossens Djursjukhus

Marie M
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Pålitligt djursjukhus med stor kompetens. Ska man välja ett djursjukhus i Stockholm- välj Bagarmossen!

Rednil
Skrev om AniCura Regiondjursjukhuset Bagarmossen

Otrevlig personal i kassa/reception. Jag, och många andra husdjursägare skulle jag tro, värdesätter ett trevligt bemötande när det har hänt våra djur något. Det upplevde jag inte att jag fick av den kvinna som satt i kassan när vi skulle åka hem söndagen den 22:a Augusti. Övrig personal var mycket trevlig och duktig. Och om det ska stanna vid att bedöma kompetens så skulle jag varmt rekommendera sjukhuset. Jag känner dock att jag gärna skulle bli bemött professionellt på ett socialt plan också.