Animail AB

Flygfältsgatan 1, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Animail AB

• Helene S
    Helene S skrev om Animail AB
    Fruktansvärt dålig hantering av leveransen. Jag beställde och betalade för en leverans på 2-3 dagar. När det gått 5 dagar kontaktade jag deras kundservice och frågade vart varorna var. De sa då att ooops! Det har inte skickats då vi saknar din gatuadress (vilken jag skrivit in). Ingen kontaktade mig, hade jag inte själv tagit kontakt så undrar jag hur lång tid det skulle ha tagit!! Dessutom som k"kompensation" slapp jag betala två frakter!!!
    De är ju inte kloka! Det finns så många bra leverantörer av djurmat - välj något annat bolag! Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Animail AB
    Jag är jättenöjd! Jag får alltid leverans dagen efter bara jag gör beställningen på morgonen. Läs mer
  • River F
    River F skrev om Animail AB
    Jag har handlat hundmat från Foderbilen i snart ett års tid. Har fungerat klanderfritt med mycket snabba leveranser. Oftast leverans redan dagen efter. Nu har de dock bytt speditionsfirma och det är numera Posten som kör ut paketen. Det har resulterat i betydligt långsammare leverans, vilket känns som ett stort minus! Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Animail AB
    Har anlitat Foderbilen för både hund- och kattmat i över ett år, och är mycket nöjd. Ett fantastiskt utbud av foder, av märken jag inte har i lokala zoobutiker. Allt finns samlat på en enkel webbplats, www.foderbilen.se".

Bra priser. Alltid snabb leverans, oftast redan första vardagen efter beställningen. Mycket trevligt bemötande. Läs mer

Bästa djuraffärerna i Stockholm: