Alla kategorier Antenn Skåne Malmö Antenn-Bolaget

Antenn-Bolaget

Järnyxegatan 13, 213 75 Malmö — Visa karta

Vi på Antenn-Bolaget är specialister på försäljning, installation och service inom svagström. Hos oss kan du få hjälp med allt som rör tv-antenner, paraboler, kabel-tv och LAN-nätverk. Vi jobbar både med privatpersoner, företag, föreningar, skolor eller hotell.

Vi är auktoriserade installatörer för bland annat Com Hem, Boxer, Viasat, Canal Digital och Cant. Behöver du jourarbete eller serviceavtal? Vi erbjuder även detta. Kontakta oss via mejl eller telefon så berättar vi mer om hur vi jobbar och bokar en tid!

Läs vad 38 kunder tycker om Antenn-Bolaget

• Mohammad Raad K skrev om Antenn-Bolaget
    Bra jobb,kunnig personal , snabb, hög attityd Läs mer
    2018-10-02 Per H svarar Mohammad Raad K
    Tack. Kul att du är nöjd.
    Med vänlig hälsning Per
  • Johan D skrev om Antenn-Bolaget
    Byte av antennförstärkare.
    Jättenöjd med Kristoffer som var snabb och trevlig. Allt funkar nu Läs mer
    2018-10-02 Per H svarar Johan D
    Tack. Kul att höra att ni är nöjda.
    Med vänlig hälsning Christoffer
  • Sussane N skrev om Antenn-Bolaget
    Satt i knipa tvfibersladd blev kapad. Ringde er prata med en fantastisk kär kille. Vi hade hantverkare som stod och vänta och ticka pengar. Vilken service killen kom snabbt och var väldigt trevlig fixa det samma dag. Får vi problem med med något igen kommer vi används er igen även rekommendera er till vänner o bekants . Tack för bra service! Susanne Läs mer
    2018-09-07 Per H svarar Sussane N
    Hej Sussane, kul att höra hoppas att uterummet blev bra.
    Mvh Per
  • Sanna L skrev om Antenn-Bolaget
    Fantastisk service, bra pris och ett jättebra utfört jobb. Rekommenderar Antenn-Bolaget! Är så nöjd, speciellt dottern är supernöjd som nu kan ha tv i sitt egna rum. :-) Läs mer
  • Yvonne M skrev om Antenn-Bolaget
    Jag är mer än nöjd duktig snabbt utfört jobb Y.Madsen installering av antenn Läs mer
  • Jan H skrev om Antenn-Bolaget
    Montering av parabol. Mycket trevlig och kunnig montör som löste de problem som uppstod på plats. Läs mer
  • Pia R skrev om Antenn-Bolaget
    Superduktig och mycket trevlig kille som gav sig tid att förklara och hjälpa
    Mycket Nöjd Läs mer
  • Paul R skrev om Antenn-Bolaget
    Väldigt Trevlig Personal!!!
    Kan Varmt rekommenderas !!
    Med vänlig hälsning,
    Paul Rosenberg Läs mer
  • Martin L skrev om Antenn-Bolaget
    Gjorde jobbet snabbt, bra och till ett rimligt pris. Läs mer
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Antenn-Bolaget
    Mycket bra bemötanfe och kunnig person . Mycket nöjd. Läs mer
  • Mattias H skrev om Antenn-Bolaget
    Installatören gjorde ett ypperligt jobb. Noggrann och duktig. Läs mer
  • Bengt O skrev om Antenn-Bolaget
    Allt enligt boken. Bra mottagande i telefon och service på utsatt tid och med trevlig tekniker. Läs mer
  • Akke N skrev om Antenn-Bolaget
    Det var i alla delar en positiv upplevelse. Jag hittade företaget på nätet och valde att vänd mig dit. Fick otroligt snabbt ett besök och felsökningen mynnade ut i byte av komponenter kopplade till vår parabol. Några dagar senare efter byte av microvågshuvuden var problemet löst. Sist men inte minst var killarna som jag kom i kontakt med kunniga, jättetrevliga och mycket kundorienterade. Läs mer
  • Misha J skrev om Antenn-Bolaget
    Bra kommunikation samt uppföljande av avtalat.
    Trevlig personal Läs mer
  • Madelaine D skrev om Antenn-Bolaget
    Hjälp med att få igång Canal Digital som lagt av samt justering av antenn. Mycket kunnig och sympatisk tekniker! Vid behov kommer vi att anlita er igen. Läs mer
  • Jan Boris M skrev om Antenn-Bolaget
    . Rätt man på rätt plats, med rätt utrustning. Jobbet gjort.. Vad mer kan man begära i livet. Läs mer
  • Tomas C skrev om Antenn-Bolaget
    Bra service och kunnande
    Ärendet gällde antennservicei Läs mer
  • Claes R skrev om Antenn-Bolaget
    Justerade parabol inställningen Läs mer
  • Rickard H skrev om Antenn-Bolaget
    Trevligt och effeltivt............................... Läs mer
  • Mikael R skrev om Antenn-Bolaget
    Positiv och snabb och problemet löst Läs mer
  • Oliver W skrev om Antenn-Bolaget
    Mycket bra service. Bra bemötande och snabba och nogranna. Kom med kort varsel efter man bokat. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Gert P skrev om Antenn-Bolaget
    Jag är mycket nöjd med min nya parabolantenn.
    Bra och snabb service!
    Stort tack. Läs mer
  • Maria P skrev om Antenn-Bolaget
    Vi är MYCKET NÖJDA med arbetet som utfördes hemma hos oss. Vi fick hjälp med att dra en lååång TV-kabel mellan 2 rum. Detta gjordes mycket proffsigt och bra! Vi fick förslag om att lägga kabeln i en "kabelränna"från den trevliga killen som var här och som sagt det blev toppenbra! Vi kan varmt rekommendera Er om alla är lika duktiga spm "vår kille" slutligen en GOTT NYTT ÅR! Läs mer
  • Lars A skrev om Antenn-Bolaget
    Inställning av Danmarkskanaler. Läs mer
  • Inge I skrev om Antenn-Bolaget
    Bra service! Ni vet vad som gäller vid tv-antenner och signaler för densamma. Läs mer
  • Nina P skrev om Antenn-Bolaget
    Fick snabb och professionell hjälp att få tilllbaka tv-signalen när signalförstärkarn pajat, inkl felsökning så att jag inte skulle behöva byta nåt dyrare. Litar 100% på dem! Läs mer
  • Elisabeth F skrev om Antenn-Bolaget
    Mycket positivt!
    Svarar direkt i telefon. Hör ett bra arbete, som både jag som hyresvärd och hyresgästerna blev nöjda med. Läs mer
  • Karin N skrev om Antenn-Bolaget
    Jag har köpt tjänster för ”sprötantenn” på taket. Senare för installation TV, radio och dator i samband med byte till fiber. Läs mer
  • Staffan E skrev om Antenn-Bolaget
    Kanonbra. Trevliga o snabba! Som hantverkare ska vara!!!!!!-#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Maria W skrev om Antenn-Bolaget
    Utmärkt service och snabbt att åtgärda. Läs mer
  • Mats E skrev om Antenn-Bolaget
    Flytt av parabol. Inga problem alls. Bra bemötande från första kontakt. Läs mer
  • Ann L skrev om Antenn-Bolaget
    Dålig mottagning av tv-signaler. Felsök och byte av antenn och förstärkare. Blev jättebra och montören var trevlig, kunnig och hjälpsam. Är nöjd! Läs mer
  • Malin A skrev om Antenn-Bolaget
    Bra och snabb service, löste problemet direkt Läs mer
  • Hans P skrev om Antenn-Bolaget
    Har hjälpt mig med uppsättning av parabolantenn samt inkoppling av denna. Dessutom senare åtgärdat ett fel som uppstått på parabolen. Mycket bra service kommit i god tid då vi bestämt samt alltid ett glatt och teevligt bemötande Läs mer
  • Rolf P skrev om Antenn-Bolaget
    vänligt o korrekt bemötande, löpande kontakt i samband med utlovad ankomsttid.
    Professionellt utfört arbete, snabbt och med stor yrkesskicklighet Läs mer
  • Nene K skrev om Antenn-Bolaget
    Mycket bra service och bemötande. Proffsigt o kunnigt.
    Inget att klaga på överhuvudtaget. Läs mer
  • Filip L skrev om Antenn-Bolaget
    Perfekt service och bra bemötande. Läs mer
  • Anders P skrev om Antenn-Bolaget
    Utmärkt service med glad och trevlig personal. Värda alla lovord. Läs mer

Järnyxegatan 13, 213 75 Malmö