Antikvariat Oceanen

1.0

4 omdömen om Antikvariat Oceanen

Viktoria K
Skrev om Antikvariat Oceanen

Extremt otrevlig personal! Blev i stort sett utslängda efter att bara ha gått in och börjat se oss omkring. Vi gick chockade därifrån och kommer INTE att återvända. När man läser övriga kommentarer här börjar man ju misstänka att något inte står riktigt rätt till.

Krister K
Skrev om Antikvariat Oceanen

Fantastiskt dåligt bemötande. Fick inte titta på böckerna eftersom ägaren ville ha min fulla uppmärksamhet när han gnällde på kedjorna. När jag inte ville låta honom samla ihop en kasse med "bra" böcker och köpa den, började han hävda att jag inte ville köpa något alls. Det skulle inte göra mig populär, fick jag veta. Mumlade efter mig att jag var oseriös när jag gick. Fick aldrig någon chans att titta på böckerna. En märklig och frustrerande upplevelse.

Shahram R
Skrev om Antikvariat Oceanen

HEMSKT otrevlig personal (Personal=en bitter och djupt olycklig gubbe - troligen ägaren) Sökte en mode-relaterad bok för min brorsdotter. Han bad mig sätta mig ned och gick och hämtade bok efter bok. Jag bad honom att inte göra sig besväret att hämta fler. Jag var lite intresserad i en av böckerna, och när jag sa att jag ville tänka på saken, och frågade honom när han stänger, så att jag eventuellt skulle kunna komma tillbaks senare, så sa han "om 5 minuter" - klockan var 1:00 på eftermiddagen! När jag frågade något...

cecilia n
Skrev om Antikvariat Oceanen

Otroligt otrevlig personal, vi kom in och frågade om han hade Agatha Christie, min väninna såg samtidigt en tavla över stockholm,då sa han ,ska jag visa henne böckerna eller ska du stå där och tjafsa? jag fick syn på en bok utan pris, han sa den kostar 120 kr! tack då får det vara sa jag, han sa då tror du att det är nån loppmarknad det här, kan du inte betala så har du inte här och göra! verkligen underhållande, han har humor! borde syssla med något annat :o)