Antman&Nyström Solskydd

Antman&Nyström Solskydd

ansolskydd.se
  • Badge2018

Antman & Nyström Solskydd – Allt inom solskydd! Självklart ska ditt solskydd fylla sin funktion, men vi vill också att det ska vara vackert att titta på. Oavsett om det gäller in- eller utvändiga solskydd har vi en lösning som passar dig. Markiser, gardiner, rullgardiner, lamellgardiner, plisséer, duetter, persienner och träpersienner...

14 omdömen om Antman&Nyström Solskydd

Sedan starten hos Reco 2018

Louise C
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Vi har köpt gardiner och hade ingen erfarenhet av detta sen tidigare. Vi är därför otroligt tacksamma för en helt fantastisk service! De var mycket noggranna och precisa i alla led och var en stor hjälp det stöd vi behövde för att kunna välja rätt system och material. Mycket smidigt, bra och trygg upplevelse.

Svar från Antman&Nyström Solskydd

Tack Louise för det fina omdömet! Vi strävar efter en hög kundservice och då blir jag extra glad när det uppskattas av våra kunder.

Anna S
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Lena Antman har hjälpt oss att byta ut gamla 5 st fönstermarkiser och en terrassmarkis. Lena är mkt proffessionell och sätter sig in i kundens behov. Lena är mkt serviceinriktad och håller vad hon lovar i allt från leverans, punktlighet, pris och kvalitet. Vi är supernöjda med resultatet och skulle anlita Lena igen om vi får nya markisbehov. Mina allra bästa rekommendationer till Antman &Nyström Solskydd.

Svar från Antman&Nyström Solskydd

Tack Anna för ditt positiva omdöme. Hoppas ni får mycket glädje av markiserna framöver.

Alicja K
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Vi har anlitat Antman&Nyström för att hjälpa oss med att få till fungerande solskydd, mörkläggning i sovrummen och sol/vindskydd på balkongen. Vi har fått produkter av hög kvalitet som håller över tid, kreativa lösningar och ett professionellt och vänligt bemötande. I år har vi återigen anlitat företaget för att komplettera med fler tjänster och är lika nöjda. Högst betyg och varma rekommendationer.

Marie M
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Ett professionellt företag som jag verkligen kan rekommendera. Allt har rullat på från "ax till limpa". Förutom det personliga och trevliga bemötande har jag också fått rådgivning vid mina inköp. Genomförandet har fungerat perfekt och motsvarat mina förväntningar. Tryggt helt enkelt. Jag köpte för ett år sedan rullgardiner, gardinbeslag och gardiner. Nu är jag på gång igen med nya projekt i mitt hem och då är det självklart för mig att vända mig till Antman & Nyström.

Ulla Ö
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Högsta betyg för ett företag som skött sina uppdrag perfekt. Lena Antman har tagit sig tid att ge råd angående färg och kvalité på tyger och material. Montering har också skötts perfekt och punktligt av Antonio . Mitt hem har blivit mycket trivsammare med effektiva solskydd , rullgardiner och vackra draperier . I framtiden kommer jag att anlita Antman & Nyström och kan utan förbehåll rekommendera detta företag .Ulla Öhman

Annica J
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Vi behövde solskydd till vårt rum med stora fönster i söderläge. Kontaktade Antman & Nyström Solskydd som kom hem och tittade. De måttade för lamellgardiner som är superbra. Märks att det är bra kvalitet. När vi sedan skulle köpa nya markiser tvekade vi inte att anlita Antman & Nyström Solskydd igen. Vi är mycket nöjda med bemötande och kvalitet på produkterna.

Mona S
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Vi har köpt markiser av Lena Antman i 14 år och alltid blivit väl bemötta. Dom ställer alltid upp.

Linda N
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Alltid professionell och trevlig service!

Rigmor R
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Markisuppsättning som gjordes på ett alldeles utmärkt bra sätt. Snabbt jobbat och trevligt bemötande.

Ingrid T
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Utmärkt proffsig service och hög kvalite på produkten som var skuggardiner för balkong och fönster.

Hrund S
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Bra bemötande, är nöjd aaaaaaaaaaaaaaa

Åsa G
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Vi har anlitat Antman & Nyström både när vi bodde i hus och nu i lägenhet. Proffsiga, personliga och punktliga! Lena Antman är en klippa i gardin- och markisdjumgeln att lita på!

Eman K
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Är mycket nöjd med mina wave gardiner som är beställda av Antman & Nyström. Dem får top betyg av mig. Med deras tjänster liksom att komma hem med tyg val, ta mått, installera görs med top qvalitet.

Moa H
Skrev om Antman&Nyström Solskydd

Antman & Nyström har sytt upp gardiner till vårt hus vid två tillfällen och vi är jättenöjda. Stort utbud av tyger, bra service, snygg montering och jättefina gardiner. Vi kan varmt rekommendera dem!