Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag3 omdömen om APCOA Parking
-
skrev om APCOA Parking
Parkerar vid Centralstationen i Göteborg. Man ska tydligen kunna gå in och betala avgiften inom 72 timmar och slippa aviseringsavgift. Går in efter 1 timme efter hemkomst. Min bil går ej att finna i deras register. Garanterat sökt på rätt reg. nr. Går in dagen efter och får samma besked av hemsidan. "Ingen parkering funnen". Idag kommer en faktura med saftig aviseringsavgift för den aktuella tidpunkten. Inget svar via mail eller telefon... kom igen. Är detta er affäridé?
-
skrev om APCOA Parking
Appen är full med buggar, har aldrig funkat och kommer förmodligen aldrig funka. Parkeringar startas på alla användares appar som har bilen kopplat i appen. (Eller är tanken att endast en användare kan kopplas till ett Reg.nr?)
Kameraövervakningen funkar bara när man kör in, men INTE när man kör ut. Pågående parkering i dagar fast bilen inte är på parkeringen som INTE går inte att stänga av. Oklart om det är deras ut-kameror som inte funkar eller appen eller bägge.
Blivit debiterad i appen, men sen kommer faktura hem + fakturaavgift på 67 kr på exakt samma parkering med olika avgifter/priser i app vs faktura(?)
Oklart om man ska skriva reg.nr. med eller utan mellanslag mellan bokstäverna och siffrorna. Båda verkar funka men hur och vad som debiteras är oklart, en gåta som allt annat på APCOA. Listan på buggar är hur lång som helst.
Kundtjänst helt värdelös, när man slutligen kommer fram så ska man maila in en anmälan.
Det är en gåta att detta parasitföretag fått godkänt att verka i Sverige. BORDE POLISANMÄLAS av alla som drabbas så vi får stopp på eländet.
Förtjänar inte ens en etta i betyg utan en stor överstruken NOLLA. -
skrev om APCOA Parking
Uselt P-bolag. Deras app buggar enormt. Och trots att betalning genomförts genom deras app & bekräftelse mottagits, så får man betalningspåminnelse per post några dagar senare. Och lång kötid för att klara upp det med kundtjänsten. Skandal att de får ansvara för parkeringen vid GBG centralstation.