Det här är otroligt. Jag gick till Lidls gratis tvåtimmarsparkering och fick en biljett för att jag inte använde appen. Finarket säger från 13:47 till 13:53 . Det betyder 6 minuter i 2 timmar gratis parkering
APCOA Parking Sverige
9 omdömen om APCOA Parking Sverige
Får faktura på att min bil har fotats vid in och utpassering från p-plats. Efter att ha väntat i evigheter i telefon så förstår hon att det var fel Efter en månad kommer det en ny faktura med ett annat parkeringsdatum så nu blir det att vänta i telefon igen. Deras hemsida fungerar aldrig så det går inte att maila dom heller. Man får ingen förklaring varför mitt regnummer avläses på en annan bil.
Väldigt otydlig information när man vill parkera och kundtjänst har öppet 8-12 på telefon, vardagar när man jobbar. Ringde prick kl 8 och fick vänta 30 min. Fick sedan prata med en ohjälpsam kvinna som ”inte visste” och ”skulle ta reda på” för att sedan skicka mig info via mail vilket hon aldrig gjorde. Ingen svarar på de mail man skickar och på hemsidan ska det finnas en chatt med kundtjänst vilket inte finns. Otroligt dålig service och ickeexisterande kundtjänst!
Vidriga pengarhungriga kapitalistsvin, är den snällaste beskrivningen för dessa lurendrejare. Parkerade på ett område i malmö som är så sjukt kaotiskt, tre olika p automater på ett område på kanske 20 meter. ALLA gäller Apcoa/Europarks område men det är tre olika zoner, och helt värdelös skyltning gällande vilken zon man faktiskt står i. Jag råkade då givetvis betala för en annan zon än den jag stod i, ha då i åtanke att den zon jag betalade för har HÖGRE taxa än den jag skulle betala för, så jag ger alltså detta skitföretag...
Ordet "kundservice" innebär att man ska hjälpa kunderna och lösa kundernas problem. När det gäller Europark, Apcoa och Hojab Parkeringsservice; som alla samarbetar, så lyckas de helt enkelt inte leva upp till innebörden i ordet "kundservice". Man ombeds att fylla i hur många cirklar man anser att företaget uppfyller i nöjdhet. För mig blir det noll cirklar, fast då kan man inte skicka in sitt omdöme. Blir mot min vilja tvungen att fylla en cirkel.
Klagomål väldigt dåligt bemötande från kundservis och ingen reagera när man förklara att varför betalar man parkeringsavgift och får man blötte lapp på rutan alltså !
Inte bra företag helt enkelt, va ska man säga
Har delat ut felaktiga parkeringsböter flertalet gångee, när det funnits köpta parkeringstillstånd. Sköt ert job istället och sluta ta upp min fritid med att jag ska behöva bestrida ert slarv.
Fått tre (3!) felaktiga kontrollavgifter utfärdade på parkeringplats där jag köpt månadskort. Uruselt skött! Europarks personal skyller på Parkster och vägrar ta ansvar för felet.