PARKERA INTE I KUNGSGARAGET! Står i Kungsgaraget Göteborg och får p-bot av detta oseriösa företag. Parkerar med appen med längre tid än jag förväntat att min lunch skulle ta, som jag brukar när det inte är en 'tidsöppen' biljettapp. Lunchen tog dock ännu lite längre tid, gick kanske 20 minuter över tiden. Får betala en bit över 100 kr för parkeringen - dyrt. Då visar det sig att man också lappat mig, de har naturligtvis stått och väntat att tiden gått ut. 5 minuter efter att min tid gick ut, har de lappat mig. 14.07 gick...
APCOA Parking Sverige
12 omdömen om APCOA Parking Sverige
Hade ställt mig i kö för hyra av parkeringsplats till ett av deras garage i Stockholm city. Får ett erbjudande (2375kr ink moms), ringer och verifierar att priset stämmer. Skriver på kontraktet, bekräftelsesidan ger 503 error, när mailet med kopian på kontraktet väl kommer så är det dubbla priset mot vad erbjudandet visade. Ringer kundtjänst igen, kvinnan förstår inte vad som hänt, kontrollerar erbjudandet igen och säger att priset ska vara det som erbjudandet är på. Hon ska kolla detta med sin chef och återkomma. Dagen...
Det sämsta företaget som finns, generellt. Jag vill inte skriva hela historien för jag blir bara arg. Ni är usla, både kontrollörerna och callcentret. Jag hoppas att ni stänger snart och inte hittar något jobb.
Det här är otroligt. Jag gick till Lidls gratis tvåtimmarsparkering och fick en biljett för att jag inte använde appen. Finarket säger från 13:47 till 13:53 . Det betyder 6 minuter i 2 timmar gratis parkering
Får faktura på att min bil har fotats vid in och utpassering från p-plats. Efter att ha väntat i evigheter i telefon så förstår hon att det var fel Efter en månad kommer det en ny faktura med ett annat parkeringsdatum så nu blir det att vänta i telefon igen. Deras hemsida fungerar aldrig så det går inte att maila dom heller. Man får ingen förklaring varför mitt regnummer avläses på en annan bil.
Väldigt otydlig information när man vill parkera och kundtjänst har öppet 8-12 på telefon, vardagar när man jobbar. Ringde prick kl 8 och fick vänta 30 min. Fick sedan prata med en ohjälpsam kvinna som ”inte visste” och ”skulle ta reda på” för att sedan skicka mig info via mail vilket hon aldrig gjorde. Ingen svarar på de mail man skickar och på hemsidan ska det finnas en chatt med kundtjänst vilket inte finns. Otroligt dålig service och ickeexisterande kundtjänst!
Vidriga pengarhungriga kapitalistsvin, är den snällaste beskrivningen för dessa lurendrejare. Parkerade på ett område i malmö som är så sjukt kaotiskt, tre olika p automater på ett område på kanske 20 meter. ALLA gäller Apcoa/Europarks område men det är tre olika zoner, och helt värdelös skyltning gällande vilken zon man faktiskt står i. Jag råkade då givetvis betala för en annan zon än den jag stod i, ha då i åtanke att den zon jag betalade för har HÖGRE taxa än den jag skulle betala för, så jag ger alltså detta skitföretag...
Ordet "kundservice" innebär att man ska hjälpa kunderna och lösa kundernas problem. När det gäller Europark, Apcoa och Hojab Parkeringsservice; som alla samarbetar, så lyckas de helt enkelt inte leva upp till innebörden i ordet "kundservice". Man ombeds att fylla i hur många cirklar man anser att företaget uppfyller i nöjdhet. För mig blir det noll cirklar, fast då kan man inte skicka in sitt omdöme. Blir mot min vilja tvungen att fylla en cirkel.
Klagomål väldigt dåligt bemötande från kundservis och ingen reagera när man förklara att varför betalar man parkeringsavgift och får man blötte lapp på rutan alltså !
Inte bra företag helt enkelt, va ska man säga
Har delat ut felaktiga parkeringsböter flertalet gångee, när det funnits köpta parkeringstillstånd. Sköt ert job istället och sluta ta upp min fritid med att jag ska behöva bestrida ert slarv.
Fått tre (3!) felaktiga kontrollavgifter utfärdade på parkeringplats där jag köpt månadskort. Uruselt skött! Europarks personal skyller på Parkster och vägrar ta ansvar för felet.