Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Apcoa Parking Sverige AB

Apcoa Parking Sverige AB

Årstaängsvägen 21B, 117 43 Stockholm — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Apcoa Parking Sverige AB

• Adde E
    Adde E skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    En felparkerad bil ställer sig 25 cm från min bildörr så jag inte kan öppna dörren. Ringer till Apcoa som säger att de inget kan göra trots att de får bild på den felparkerade bilen. Normalt brukar de älska att bötfälla felparkerare men inte denna dag. Läs mer
  • Roland  L
    Roland L skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Har som affärsidé att inte upplysa om sakförhållande. I mitt fall betalade jag 40 kr och fick tid fram till 13,36 .Kl 13 22 loggade jag ut och förväntade mig kreditering av inbetalt belopp- istället fick jag ett kvitto på 41 kr men på mitt kortkonto var det dragit 45 kr . En massa mail till en kundtjänst som inte är värd namnet och som konsekvent vägrar att svara på frågor och förklara varför jag ska betala mer för kortare parkeringstid ! Synd att det bara går att markera en prick borde finnas minus prickar

Parkeringsbolaget som tidigare hade parkeringen i södersjukhusets garage återbetalade del av parkeringsavgiften men efter att Apcoa övertagit driften (1 dec -17) av parkeringen är det slut med det. Uselt !! Läs mer
  • rane b
    rane b skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Riktigt dåligt av ap coa att inte återbetala dubbelbetalningen (2x75kr) av parkeringsavgift. I stället för det håller de på med kohandel, genom att erbjuda 2 fribiljetter till parkeringshuset på globen, där dubbelbetalningen skedde. Man skulle också behöva anmäla i förväg när man skulle utnyttja biljetten? Har besökt parkeringen kanske för 5 år sedan och har inga planer på att parkera min bil där i framtiden heller. Skulle ap coa betala tillbaka den dubbla avgiften (75kr) skulle de ta 60kr i administrativ avgift? Vilket annat bolag i Sverige skulle ta betalt för dubbelbetalning? Om man är seriös skulle alla betala tillbaka pengarna och utan avgift. Varav all denna apande? Har girigheten gått upp i huvudet eller? Råna folk på pengar! FY Läs mer
  • Adam N
    Adam N skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Allmänt dåligt, går inte att rekommendera! Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Har som mål att lura folk att köpa fel biljetter/tillstånd och återbetalar sedan inte. Kommer med standardsvar som inte har med saken att göra, går ej att nå, outbildad personal. ALLA andra parkeringsbolag återbetalar om man gjort felköp. (dvs när det gäller långtidsparkering). De struntar i att svara på mail och svaren är minst sagt god-dag-yxskaft. Läs mer
  • Selma C
    Selma C skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Extremt missnöjd.

De ändrar uppsägningen från 1 månad till 3 månader. Det står inget i klartext eller tydligt på hemsidan. Alla ärenden är liksom beroende på fall... De svarar aldrig i telefon och när de gör de så kan de ändå aldrig ta några beslut. Utan man måste alltid mejla. Det tar lång tid innan man får svar och då fick man inte ens hjälp.

Fick inte fakturan i brevlådan. När jag påminde så kom den med förseningsavgift!

Kan liknas med telefonförsäljare eller bluff abonnemang som man aldrig blir av med eller kan säga upp utan att tre extra fakturor trillar in.

Jag brukar låta mycket rinna av mig men detta parkeringsbolag är fan det värsta jag varit med om. Läs mer
  • A
    A skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Helt omöjligt att få kontakt med någon som kan svara på frågor på detta företag. Läs mer
  • Jimmie E
    Jimmie E skrev om Apcoa Parking Sverige AB
    Bemötandet åper telefon har varit ok men Europark har konstant nekat till att kontakta mig på telefon eller låtit mig tala med någon som faktiskt vet varför de skrivit ut en felaktig p-bot till mig.

Så kunbenmötandet kunde varit bättre... Läs mer