Alla kategorier Snickare Skåne Sjöbo Appelgrens Parkettservice

Appelgrens Parkettservice

Skoghultsvägen 55, 274 62 Rydsgård — Visa karta

Välkommen till Parkettsnickare Appelgren!

Din specialist på trä- och parkettgolv som är inne på sitt 17 år i egen regi. Vi erbjuder dig alla typer av trä, parkett och laminat golv. Vi utför jobb så som golvläggningar, trapprenoveringar, specialgolv som exempelvis fiskbens- eller kortstavsparket. Vi reparerar också alla typer av trä- och parkettgolv.

Det ska vara enkelt för dig att välja och byta eller reparera golvet. Därför hjälper vi dig från början till slut. Både med vägledning till rätt val och själva utförandet. Eftersom vi har ett eget snickeri kan vi se till att du får speciallösningar som passar just dina önskemål.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och hör av dig om du har någon fråga så hjälper vi dig gärna!

Läs vad 6 kunder tycker om Appelgrens Parkettservice

• Lena H
    Lena H skrev om Appelgrens Parkettservice
    De lade fiskbensparkettgolv i massiv ek i stort rum.
    Trevligt bemötande och god rådgivning gällande friser mm. Höll tider och planering perfekt.
    Fantastiskt fint golv, mycket snyggt resultat.
    Lena Holgersson Läs mer
  • Magnus W skrev om Appelgrens Parkettservice
    Fick lagt en fiskbensparkett med fris i massiva stavar. Supersnyggt resultat och snabbt jobbat! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Leif J skrev om Appelgrens Parkettservice
    Yrkeskunnande , service man blir bara nöjd. Läs mer
  • Magnus W skrev om Appelgrens Parkettservice
    Kom när de sa, gjorde vad de lovat och fakturerade det som var överenskommet. Bra kvalitet på arbetet. Läs mer
  • Margaretha H skrev om Appelgrens Parkettservice
    Mycket Trevligt bemötande
    Snabba
    Skickliga
    Kunniga
    Jättenöjd med ekstavsparkettgolvet Läs mer
  • Johan L skrev om Appelgrens Parkettservice
    Överlag mkt bra bemötande och genomförande. Uppdraget gällde nytt undergolv och ny parkett i hallutrymme. Läs mer

Skoghultsvägen 55, 274 62 Rydsgård