Arén Klimat & Kylteknik AB

3.0

4 omdömen om Arén Klimat & Kylteknik AB

Christian L
Skrev om Arén Klimat & Kylteknik i Göteborg AB

Snabb återkoppling, fint bemötande av Mattias. Bra rådgivning. Oerhört smidig installation av värmepump/luftkonditionering. Rekommenderas!

Tobias Karl F
Skrev om Arén Klimat & Kylteknik i Göteborg AB

Uselt - undvik denna bluff! Mycket lång svarstid och sedan en offert där de tar extra, för mycket. Vid accept hörde jag inte av dem på flera veckor men sent en kväll ett sms om att de kommer kl11 nästa dag. Väl på plats kan de inte utföra arbetet och avviker efter 20 minuter. Några veckor senare får jag en faktura via motsvarande inkassoföretag: fullt pris enligt offert och 3 dagars betaltid. Värsta gangstermetoder. Vid dialog duckar de allt och hänvisar till principer. Okunniga, otrevliga, oärliga.

Farhad T
Skrev om Arén Klimat & Kylteknik i Göteborg AB

Trevlig bemötande och kunnig personal. Tack Mattias!

Per Vilhelm N
Skrev om Arén Klimat & Kylteknik AB

Okunniga, alternativt oärliga. Vi behövde hjälp med felsökning och lagning av modern elspis. Efter Aréns felsökning konstaterades att stort kretskort gått sönder. De dröjde med att återkomma i 6 månader (!!). De skickade ut en faktura att felet avhjälpts trots att de inte varit här. Vi anlitade annan firma som löste felet omgående - det visade sig uppenbart vara ett betydligt enklare fel än kretskortet. Svårt att veta om Arén var okunniga eller försökte blåsa oss. Skandal i vilket fall. Varning utfärdas!