Aros Flytt & Städ AB

Aros Flytt & Städ AB

• Badge2023
4.5

Välkommen till Aros Flytt & Städ AB - vi hjälper dig med smidiga flyttar och professionell städning. Vi förstår att en flytt kan vara en stressig process och därför finns vi här för dig för att underlätta arbetet. Vi tar hand om dig som privatperson eller företag. Vi är stolta över att ha hjälpt många nöjda kunder genom åren....

42 omdömen om Aros Flytt & Städ AB

Johan B
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Snabb, skötsamma och gjorde en trygg och säker flytt. Väldigt prisvärda.

Svar från Aros Flytt & Städ AB

tack för din positiva feedback! vi uppskattar det och är glada att vi kunde uppfylla dina förväntningar. vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och att du rekommenderar oss till andra.

Abdullah A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Blev väldigt bra bemött och de är trevliga. Förväntade oss bra och välstädat och de var det. Skulle rekommendera aros till bekanta dåde uppfyllde förväntningarna vi hade. Bra pris och bra städat

Christian A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Snabb och lyhörd service, fick hjälp att flytta från min 1rok till 2rok. Driven personal och lösningsorienterad. Kände mig väldigt trygg i hur mina möbler blev hanterade. Lätt att få tag på ifall jag frågor kring flytt-uppdraget, snabba svar på mina frågor. Flyttar jag i framtiden är detta en flyttfirma jag gärna anlitar igen.

Svar från Aros Flytt & Städ AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattade vår snabba och lyhörda service. Det var en glädje att hjälpa dig med flytten och att du kände dig trygg med hur dina möbler hanterades. Vi ser fram emot att möjligtvis hjälpa dig igen vid framtida flyttar. Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller behöver vår assistans. Tack igen!

Anna-carin L
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Trevlig personal vid bokningen, sen gick det utför. Möbler och kartonger staplades om vartannat. Ett skåp gick sönder som dom gjorde ett åldersavdrag på (saker går ju sönder när dom är gamla) fick jag till svar, Flyttgubbarna kunde ingen eller väldigt knapphändig svenska. Ett företag som jag absolut inte kommer att rekommendera till någon.

Svar från Aros Flytt & Städ AB

Vi beklagar verkligen att du upplevde dessa problem med vår tjänst och vi tackar för din ärliga feedback. Det är viktigt för oss att höra om våra kunders upplevelser för att kunna förbättra och åtgärda eventuella brister. Men däremot var du respektlös och uppkäftig med vår flyttpersonal, du hämtade ett trasigt skåp efter två dagar och du sa att den skadades under flytten samt att vi var snälla med dig och sänkte din faktura. flyttpersonalen tar alltid bilder på skadade möbler och därför blev du arg och missnöjd

Johan P
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Städade relativt bra. Glömde dock att städa bakom spis & spisflälkt. La till på offert för att dom ansåg att det var för smutsigt. Fast dom gör reklam för att inga "dolda" avgifter.

Svar från Aros Flytt & Städ AB

Tack för din feedback och vi beklagar om vi inte levde upp till dina förväntningar på vissa områden. Vi är tacksamma för att du påpekar att vi glömde att städa bakom spis och spisfläkt. Det är viktigt för oss att lära oss av sådana situationer och förbättra vår service. Dolda avgifter har du själv godkänt för att lägenhet var väldigt smutsigt ( har inte städats på flera år) och därför blev det extra kostnader på det.

Veronica D
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Utomordentligt bra arbete med flytthjälp och flyttstädning!!

Svar från Aros Flytt & Städ AB

Tack så mycket för ditt uppskattande ord! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete både med flytthjälp och flyttstädning. Vi strävar alltid efter att leverera en högkvalitativ service och göra din flyttupplevelse så smidig som möjligt.

Thomas J
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jättebra service trevliga människor. Jättebra service

Svar från Aros Flytt & Städ AB

tack Thomas, det glädjer oss eftersom vi är måna om att ge bra service till våra kunder.

Maibritt L
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Bra, snabba och vänliga killar. Flytten gick så snabbt och smidigt. De var punktliga och försiktiga. Allt gick supersnabbt och inget gick sönder. Mycket bra team. Prisvärd också!

Svar från Aros Flytt & Städ AB

tack för din kommentar, vi blir jätte nöjda när vår kunder är nöjda.

Nichlas S
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Blev missledd av goda betyg. Försökte kräva oss på 2400kr mer än den underskrivna offerten. Förändrade och hävde villkor som redan var otydliga. Flyttkillarna var ganska bra, resten var katastrof.

Svar från Aros Flytt & Städ AB

tack för din kommentar, för det första kunden förstår inte att offerten som vi skickade gäller för en vända därför blev både frun och mannen respektlösa. detta lede till att de fick två vändor gratis utan betalt ( dvs tre vändor som sammanfattar en pris för en vända ) utan att betala extra, därtill stängde kunden dörren som underlättar för flyttpersonalen att flytta möblerna och har låtet de gå i snön till den andra dörren bara för att göra det svårare för flyttpersonalen.

Edoardo I
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Mycket bra och flexibelt företag!

Eso A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jätte bra service, dem är väldigt försiktiga med flytt och gör ett bra jobb, rekommenderar stort till andra och även vänner.

tack för din fina kommentar. MVH Aros Flytt & Städ AB

Hesham H
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Mycket bra hjälp och det blev väldigt smidigt att flytta! Det var oerhört försiktiga med möblerna och ingenting kom till skada. Flyttstädningen efteråt var klockren! Rekommenderas starkt!

Svar från Aros Flytt & Städ AB

tack för din kommentar, vi gör vår bästa för att våra kunder ska bli nöjda

Jenny A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Rekommenderas! Snabba och trevliga. Väldigt bra städning!

Rani M
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Så tacksam för den fantastiska flytten som genomfördes smidig och stressfri.

Osama M

Trevliga personal , rekommenderar starkt . Jätte duktiga

Grim Ragnar A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Väldigt trevligt bemötande och väldigt bra service och blev mycket nöjd med min flytthjälp/städningen

Selin Y
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jag fick både flytthjälp och flyttstäd från er och kan varmt rekommendera er! Jag fick ett otroligt bra bemötande, ni var varsamma med möblerna och ni underlättade hela flytten. Flyttstädningen var också väl utförd och lägenheten var helt fläckfri och fin efter ni varit där och städat. Tack till Firas och hans grymma team för ett underbart bra jobb och för all hjälp. Jag är förevigt tacksam! :)

Nathalie H
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Bästa flyttfirman. Noggranna och försiktiga med möblerna. Snabba och trevliga. Kan inte vara mer nöjd.

Natalia Aleksandra C
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Väldigt proffsiga och trevliga personal. Bra städat och flytt, inga skador på möbler.

Johannes G
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Allt var bra från första kontakt till överlämning av nycklar. Dessvärre fick vi backning på städningen. Småfläckar var kvar på golvet som behövde torkas/skrapas bort och damm fanns kvar under ett av skåpen i köket. Känns som att städningen inte var helt 100 % bra gjord, tyvärr.

Maria Eirini M
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Bästa samarbete jag aldrig någonsin har haft bra bemötande och de är jätte noga med saker och städning jag rekommenderar verkligen ❤️

Saria A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jag vill verkligen framhäva den enastående städservicen som jag fick av Firas och hans städfirma. Jag anlitade dem för en städning och jag kan inte vara mer nöjd med resultatet. För det första, Firas var otroligt professionell och vänlig från början till slut. Han förstod mina behov och önskemål när det gällde städningen och gav mig fullt förtroende för att de skulle göra ett bra jobb. Städningen i sig var verkligen imponerande. De var noggranna och ingående i sitt arbete, och resultatet var en helt gnistrande ren bostad....

Leandro F
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Lite brist i kommunikationen innan flyttdagen vilket gjorde att jag stod där utan men de ställde upp med en tid senare på dagen vilket jag är tacksam för. Själva flytten började bra men ju mer tiden gick tappade de i momentum och jag fick göra mer än vad jag hade förväntat.

Antonia Eva C
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Nöjd kund. Noggranna och försiktiga om möbler.

Natanya A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Otroligt nöjd med deras flytthjälp! Effektiva, smidiga och otroligt trevliga. Kan helt och hållet rekommendera dem till andra och kommer definitivt boka dem igen om jag någonsin behöver hjälp de kan erbjuda.

Anna E
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Flytt från Sverige till Norge. Jag var i en knivig situation där min flyttfirma ställde in i sista minut. Jag hade panik och letade desperat, så ringde Aros flytt och städ och kunde ställa upp dagen efter med att lasta ur föregående lägenheten och dagen efter komma till Norge. Allt gick super super super smidigt och jag kan inte vara nog tacksam. Världens ödmjukaste och fina killar med! Tack för hjälpen, jag vet vilka jag ringer vad de än gäller

Maj J
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jag har haft många flyttfirmor i mitt liv. Aros flytt och städ AB är klart de bästa. Inte bara billigare flytt utan också flyttkarlar som enligt mitt tycke var otroligt bra. Trevliga och snabba. 27 kartonger och möbler kom upp för tre trappor i ett nafs. Inga sura miner eller gnäll. Tack för en bra flyttupplevelse. Kommer att rekommendera er garanterat. En mycket nöjd kund.

Shahhoud H

10/10 rekommenderar starkt, duktiga och trevliga personal, är jättenöjd

Moufeed M
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jättebra arbete ganska snälla och flexibla och ganska snabba plus respektfull jag är jätte nöjd

Thirawat K
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jätte trevliga grabbar som alltid ställer upp. Blev så nöjd med deras städning efter flyttningen. Skulle verkligen rekommendera dessa grabbar.

Ingemar W
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Dom var trevliga mvh ingemar😀

Yonas Sium N
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Det va jätte bra kvalitet och snabba killar vi tackar Firas för fint arabete

Mahdi S
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Det va jätte fint jobb och snabbt vi tackar Firas för allt

Rabie A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Tack, det var bra jobbat och väldigt snabbt. Jag är väldigt nöjd . Mycket utmärkt arbete 👍

Birgitta N
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Bra kontakt. Utmärkt flyttstädning efter att min mor gått bort.

Lina B
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Skinande rent, bättre städat än innan vi flyttade in. Tog eget initiativ till att städa där det ej va bestämt att dom skulle städa samt allt detta på kort varsel! Underbart jobb!

Ingela Margareta L
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Jättefin flyttstädningen! Snabb offert och bra pris, var lite rörigt före vi hade bokat dag men sedan gick det väldigt smidigt. Tack!

Tolla F
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

De lovar en sak i telefon när man bokar de, men efteråt så håller de inte alls vad de lovar.

Svar från Aros Flytt & Städ AB

Hej Om du kollar på offerten som du fick från oss du skulle se att vi hade rätt med fakturan det nånting som du har godkänt redan

Emil D
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Gäller flyttstädning. På det stora hela gjorde dom ett mycket bra jobb. Tyvärr slavades/missandes det att städa på vissa ställen, bla under köksbänken, lådorna i kommoden samt golvbrunnen. DOCK var dom väldigt snabba att åtgärda missarna vilket dom ska ha beröm för. Samt även väldigt bra kundservice, svarade alltid snabbt när man ringde eller skickade sms. Kan dock inte ge mer än en 3:a i betyg med tanke på att allt inte blev rätt på en gång.

Mhd Yamen N
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Snabbt och professionellt jobb rekommenderar starkt

Elisha A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Rekommenderar starkt! Bra kundservice och slutresultatet blir alltid bra. Dessutom så vill jag tacka för Firas som har hjälpt oss med allting😍 Ta kontakt med honom så får ni den bästa kundservicen ifrån honom!

Ndd A
Skrev om Aros Flytt & Städ AB

Bästa Flyttfirma snabb och starka personal