Årstakliniken

Olof O:

Övriga företag nära Årstakliniken:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 6 kunder tycker om Årstakliniken

• Diana G
    Diana G skrev om Årstakliniken
    Personligt och professionellt bemötande. Har alltid känt oss välkomna och välhänderomtagna. Tack för er hjälp under många år.
  • Elinor L
    Elinor L skrev om Årstakliniken
    Väldigt proffsigt bemötande, men samtidigt mycket empatiskt! Jag rekommenderar Årstakliniken till mina kursare och vänner och hittills sedan 2006 har ingen blivit missnöjd, snarare mycket nöjda hundägare. Eftersom jag inte bara har hundar, utan även katter vet jag att de också blir mycket väl omhändertagna här.
  • Melisa B
    Melisa B skrev om Årstakliniken
    ALDRIG MER ÅRSTAKLINIKEN !!!

Väldigt oprofessionell personal !
    Hälsar inte på hunden innan hantering, stressar mycket och slänger iväg ogenomtänkta och konstiga kommentar så man börjar undra om det är djurvänner eller djurhatare man har kommit till. Att ens våga säga "om jag skulle frågas så skulle den här rasen inte ens finnas" om ens hund när jag har valt att komma till de med min hund ??? De hälsade inte på min hund utan gick bara rakt på med chippläsaren, stressade som fan och typ jagade honom nästan med den så de fick honom t o m att skälla till eftersom han såklart tyckte att det är läskigt vad och hur de håller på med den. Min hund är jättevan vid veterinärer, lugn och låter de alltid göra det de ska. De ser att han tycker att de beteer sig konstigt och försöker undvika deras hatsiga rörelse för att bara nosa på det hon har i handen men de visar ingen hänsyn till det. Årstakliniken går vi iaf ALDRIG igen till kan jag säga. Att inte ens klara av å läsa av chippet - vad ska man förvänta sig mer av de. Som tur är så fick man se hur dåliga de är redan vid bara en vaccinering så man slipper vara dum och åka till de ifall man skulle (peppar peppar) behöva göra någon ingrep eller liknande kanske.

Väldigt missnöjd och chockad! USCH Va jag blir lack !
  • Lufsen
    Lufsen skrev om Årstakliniken
    Jag rekommenderar inte Årstakliniken. Det är mycket dyrt att göra en operation där. Min hund skulle opereras på Årstakliniken, men samma operation på ett annat ställe, skulle bara kosta hälften! Valet för mig att välja ställe för operation var enkelt.
    Lufsen
  • Tiger M
    Tiger M skrev om Årstakliniken
    Årsta kliniken har jag gått till i flera år med mina hundar och katter. Alltid vänligt och proffessionellt bemötande. Kunniga veterinärer och skötare som känner igen en redan efter första besöket. Att de dessutom är billiga är ju ingen direkt nackdel :)
    Sirke gillar detta
  • Sirke
    Sirke skrev om Årstakliniken
    Jag har gått hos olika veterinärer med mina hundar i många år och till slut hittade jag Årsta Kliniken. Helt underbar o proffsig peronal!! Ingen stress och man får svar på alla sina frågor. Människor som verkligen bryr sej. Min Ridgeback blev opererad där för tumör i ena testikeln i september och jag är så tacksam att jag fick sitta o vänta bredvid buren när han skulle vakna ur narkosen. Jag känner att jag kan verkligen lita på dem. Jag tror knappast att man kan få bättre vård och omsorg ngn. annanstans.
    Sirke.K

Lindetorpsvägen 17, 121 63 Johanneshov