Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Art Corner Sthlm

Art Corner Sthlm

Fatburs Kvarngata 7, 118 64 Stockholm — Visa karta

Upplev Paintertainment! Hos oss väljer du själv vad du vill måla på en tom målarduk. Vi står för akrylfärger, penslar, skön musik och trevlig stämning. Din kreativitet är obegränsad. Ta hem ditt konstverk samma dag. Var Kreativ! Bli Inspirerad! Ha Kul!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 6 kunder tycker om Art Corner Sthlm

• halina s
    halina s skrev om Art Corner Sthlm
    Varma rekommmendationer för detta företag!
    Upplevelse,inspiration,kreativitet du får helt enkelt en jätte kul gag!
    Gör besök snarast och måla din egen tavla på Art Corner Sthlm
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Art Corner Sthlm
    Fantastisk aktivitet! Presentationen överenstämmer med verklogheten. Vi hade en rolig kväll. Skönt att släppa fram det kreativa monstret då & då. Grym terapi! Kommer med all säkerhet åter

Tack för en trevlig afton :-)
    2008-12-20 Supee R svarar Åsa B
    Hej Åsa!
    Trevligt att höra att du hade en rolig kväll med dina vänner! Hoppas att ditt konstverk blev uppskattad på Halloweenfesten :) Du var väldigt kreativ. Den där tavlan blev riktigt creepy och framförallt unik. Varmt välkommen tillbaka igen!
    mvh
    //Supee
    Art Corner Sthlm
    Supee R gillar detta
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Art Corner Sthlm
    Smart idé faktiskt. Man får fingrarna ur att göra den där tavlan man länge funderat på att göra. Dessutom är det roligt med lite folk runtomkring. Trevlig personal.

Rekommenderar det varmt.
    Supee R gillar detta
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Art Corner Sthlm
    Ett kul sätt för dig och dina vänner att umgås på.
    Förfesta, fika eller bara umgås samtidigt som du målar i en trevlig miljö. Du behöver inte vara någon konstnär,var bara kreativ, bli inspirerad och ha kul!
    Ett varmt ställe med hjärtat på rätt plats! Alla är välkomna!
  • Ho-Jun C
    Ho-Jun C skrev om Art Corner Sthlm
    En ny aktivitet för alla som saknar nåt nytt att göra i Stockholm. Ett friare sätt att uttrycka sig på och umgås med kompisar.
  • Bobby J
    Bobby J skrev om Art Corner Sthlm
    En rolig och kreativ aktivitet! Det var fantastiskt kul att måla med sina vänner. Trevlig ägarinna - söt också! haha
    Marcus E, Emma K gillar detta

Fatburs Kvarngata 7, 118 64 Stockholm