Art Corner Sthlm

Art Corner Sthlm

Ring 08-122 007 79 www.artcorner.se

Upplev Paintertainment! Hos oss väljer du själv vad du vill måla på en tom målarduk. Vi står för akrylfärger, penslar, skön musik och trevlig stämning. Din kreativitet är obegränsad. Ta hem ditt konstverk samma dag. Var Kreativ! Bli Inspirerad! Ha Kul!

6 omdömen om Art Corner Sthlm

halina s
Skrev om Art Corner Sthlm

Varma rekommmendationer för detta företag! Upplevelse,inspiration,kreativitet du får helt enkelt en jätte kul gag! Gör besök snarast och måla din egen tavla på Art Corner Sthlm

Konst & Ram - Galleri S:T Erik
4.9/5 i betyg av 89 omdömen 4.9 av 89 omdömen
BadgeThreeYears

Så nöjd med vårt fina bröllopsfoto som vi lät detta lilla galleri rama in. Proffsigt bemötande och flera goda förslag på vilken typ av inr

Åsa B
Skrev om Art Corner Sthlm

Fantastisk aktivitet! Presentationen överenstämmer med verklogheten. Vi hade en rolig kväll. Skönt att släppa fram det kreativa monstret då & då. Grym terapi! Kommer med all säkerhet åter Tack för en trevlig afton :-)

Supee R gillar detta
Marcus E
Skrev om Art Corner Sthlm

Smart idé faktiskt. Man får fingrarna ur att göra den där tavlan man länge funderat på att göra. Dessutom är det roligt med lite folk runtomkring. Trevlig personal. Rekommenderar det varmt.

Supee R gillar detta
Arvidsons Glas & Ram
4.9/5 i betyg av 44 omdömen 4.9 av 44 omdömen
BadgeTwoYears

Snabb, professionell och trevlig service! Kommer absolut använda igen!

Camilla R Camilla R
Caroline A
Skrev om Art Corner Sthlm

Ett kul sätt för dig och dina vänner att umgås på. Förfesta, fika eller bara umgås samtidigt som du målar i en trevlig miljö. Du behöver inte vara någon konstnär,var bara kreativ, bli inspirerad och ha kul! Ett varmt ställe med hjärtat på rätt plats! Alla är välkomna!

Ho-Jun C
Skrev om Art Corner Sthlm

En ny aktivitet för alla som saknar nåt nytt att göra i Stockholm. Ett friare sätt att uttrycka sig på och umgås med kompisar.

Bobby J
Skrev om Art Corner Sthlm

En rolig och kreativ aktivitet! Det var fantastiskt kul att måla med sina vänner. Trevlig ägarinna - söt också! haha

Marcus E och Emma K gillar detta