ASL Service AB

ASL Service AB

www.infoasl.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till ASL Service AB! Med lång erfarenhet inom städbranschen är vi stolta över att kunna erbjuda ett brett utbud av städtjänster som är skräddarsydda för att möta dina specifika behov. Vi erbjuder konkurrenskraftiga priser och tar hand om städning för dig som privatperson såväl som företag. Våra tjänster: Flyttstädning,...

130 omdömen om ASL Service AB

Ingegerd J
Skrev om ASL Service AB

Trevlig personal och snabb städningen som var till belåtenhet. Vi beställde flyttstädning av en villa och det var prisvärt.

Linda M
Skrev om ASL Service AB

Lätt att kontakta. Mycket bra utförd städning och trevligt bemötande.

Svar från ASL Service AB

Tack så mycket för din recension. Vänligen rekommendera till andra familj och vänner.

Daniel N
Skrev om ASL Service AB

Mycket prisvärda och pålitliga. Använt dem två gånger. Rekommenderar dem varmt!

Hanna K
Skrev om ASL Service AB

Bra jobb till överkomligt pris!

Hindrin K
Skrev om ASL Service AB

Jätte duktiga och är nöjd. Jag fick godkänd direkt allt städat fint. Bra jobbat för dem.

Linda B
Skrev om ASL Service AB

Otroligt bra service och trevligt bemötande. Städning i toppklass! Kan varmt rekommendera. Flexibla och kunde städa med kort varsel en flyttstädning.

Carolin F
Skrev om ASL Service AB

Är super nöjd med asl städfirma. Tre fantastiska killar som gjorde ett sånt fint jobb i vårat hem😄kommer även anlita dom för fönsterputs i vår. Kan varmt rekommendera dom

Mats G
Skrev om ASL Service AB

Jag fick bra bemötande av personal. Städningen var fantastiskt bra gjort, riktigt rent och fint som en ny lägenhet. Kan helt klart rekommendera ASL service AB för andra.

Mahdi P
Skrev om ASL Service AB

Det var mycket bra. Personen var vänlig och väldigt bra på att göra allt ordentligt.

Kjell J
Skrev om ASL Service AB

Gjorde ett jättebra jobb, väldigt nöjd som kund.

Therese S
Skrev om ASL Service AB

Toppen bra städat. Fanns inget att anmärka på vare sig från mitt håll som städerska själv eller dom som besikta hemmet. Alla var super nöjda

Anna H
Skrev om ASL Service AB

Fantastiska! Bra kontakt. Inga problem när vi ville ändra dag för städning. Bra billigare alternativ som var noggrann och pålitlig.

Malin S
Skrev om ASL Service AB

Otroligt fin flyttstädning. Rekommenderas varmt. Har bara positivt att säga om företaget. Snabb kontakt.

Bea B
Skrev om ASL Service AB

Gjort mycket dåligt jobb, bett om omstäd men blir beskylkd för att bryta avtal?! Skickar faktura, hotar med inkasso, kronofogde tingsrätt, utan slutfört arbete. Akta er för detta företag

Svar från ASL Service AB

Tack för din recension. Enligt dina uppgifter skickar du mejlet din besiktning är den 28/2 kl 12:45. Jag sa att vårt team kommer att anlända den 28/2 kl 12:00. det är vårt ansvar att hantera besiktningen men du bara svartmalar till oss.

Johnny L
Skrev om ASL Service AB

Trevliga och proffsiga. Flyttstädning mycket bra utfört!

Björn J
Skrev om ASL Service AB

Lägenheten blev fint städad. Vi kände oss väldigt trygga hela vägen eftersom vi hade så bra kontakt med dem som gjorde jobbet i lägenheten. Vi är så nöjda och ingen hade någon anmärkning alls. Mycket nöjda är vi.

Ranja G
Skrev om ASL Service AB

Allting var toppen - service, städningen och pris! Om vi behöver boka flyttstäd igen kommer vi självfallet vända oss till ASL igen.

Karin B
Skrev om ASL Service AB

Bra kommunikation. Nöjd med flyttstädningen till bra priser.

Rumiana R
Skrev om ASL Service AB

Väldigt nöjd med servicen man fick samt jobbet utfört med städningen, varmt rekommenderas

Ann H
Skrev om ASL Service AB

otrolig härligt team. om man tänker hur lägenheten såg ut så var det gigantisk jobb. 4 st otroliga killar 100 % nöjd och kommer rekommendera dom till andra

Annika F

Snabba ordentliga och noggranna

Tatiana A
Skrev om ASL Service AB

Allt gått bra fr. bemötande till resultat (flyttstäd) Toppen!

Gudrun G
Skrev om ASL Service AB

Vänligt bemötande från firman, bra kontakt. Städningen var perfekt, de kom på bestämd tid.

Daniel N
Skrev om ASL Service AB

Punktliga, noggranna och tillmötesgående. Blev mycket nöjd med flyttstädningen. Rekommenderas!

Tagrid A
Skrev om ASL Service AB

Nöjd med städningen. Snabb återkoppling och fick tid för flyttstädning snabbt

Sara K
Skrev om ASL Service AB

Jag vart väldig nöjd med städningen, inga klagomål från Kopparstaden heller.

Elisabeth B
Skrev om ASL Service AB

Bra mottagande och bra service, nöjd med flyttstäd 👌🏻

Carl D
Skrev om ASL Service AB

Förutom passande av tid en mycket bra upplevelse. Utförde städning helt utan anmärkning!

Marie J
Skrev om ASL Service AB

Tillmötesgående och vänliga.Uppriktiga och noggranna. Mycket prisvärda.

Dennis E
Skrev om ASL Service AB

Bokade flyttstädning, bra bemötande, snabba och otroligt bra resultat

Ann-Catrine P
Skrev om ASL Service AB

Blev vänligt o proffessionellt bemött. De var snabba, effektiva och gjorde ett bra jobb. De var även noga med att ge info om vad de skulle göra och vad som inte gick att lösa.

Sandra R
Skrev om ASL Service AB

Inte alls bra städat. Väggarna städades inte, flammiga fönster, diskbänken hade fläckar kvar och golvet var fortfarande smutsigt

Svar från ASL Service AB

Tack för din recension. Jag såg inte att du har klagat på oss. Eftersom något finns kvar kan vi försöka fixa det igen så snart som möjligt.

Liv A
Skrev om ASL Service AB

Fick snabb kontakt och en tid bokad. Bra och smidig kontakt vid utförandet. Väl städat, noggranna med allt och stämde av vad som gjorts. Väldigt nöjd.

Rita Kristina F
Skrev om ASL Service AB

Superbra och effektiv! Det har aldrig varit så rent.

Anders H
Skrev om ASL Service AB

Jag blev nöjd med resultat då det motsvarade mina förväntningar..

Gunvor S
Skrev om ASL Service AB

Jag har inte sett något efter flyttstädet.Men Mitthem sa att det var helt okej/Inga-Lill

Oleana H
Skrev om ASL Service AB

Bra kvalitet på städ till ett lågt pris.

Amanda R
Skrev om ASL Service AB

Har inget negativt att säga, allt från kommunikation till slutresultat var toppen!

Mattias N
Skrev om ASL Service AB

Funkar jättebra är jätte nöjd med städningen

Ursula M
Skrev om ASL Service AB

Tusind tak! They were very professional and did a great job cleaning the apartment for handover to the landlord.

Yvonne L
Skrev om ASL Service AB

ASL utförde flyttstädning hos oss och vi var supernöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera dem.

Emil S
Skrev om ASL Service AB

Snabb och bra service. Och framförallt prisvärda.

Lisette A
Skrev om ASL Service AB

Smidigt, och fint utfört flyttstäd med ett bra pris!

Jenny N
Skrev om ASL Service AB

Mycket bra bemötande, snabba på att svara om man hade frågor. Städresultatet va mycket bra.

Ann-Sofie Kristina H
Skrev om ASL Service AB

De var noggranna och hade ett trevligt bemötande, jag fick inspektera innan de åkte så alla var nöjda.

Bo H
Skrev om ASL Service AB

Bra kontakt,service,pris. Städningen var kanon också

Kerstin K
Skrev om ASL Service AB

Bra mailkontakt, passade överenskommen tid bra. Beställde flyttstäd och detta gjordes föredömligt. Avstämning direkt efter slutförd städning.

Noorulhoda A
Skrev om ASL Service AB

Jätteduktig personal , mycket nöjd med städningen.

Eleonor A
Skrev om ASL Service AB

Mycket bra städat av min lägenhet. Kommer att rekommendera er åt mina vänner

Dala A
Skrev om ASL Service AB

Otrolig service. Pålitliga, billiga. Kommer i tid. Lätta att ha att göra med. Rekommenderas varmt