IT-konsult Stockholms län Österåker Atop Consulting Mats Beiming

Läs vad 47 kunder tycker om Mats Beiming

• Eirin F
    Eirin F skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-12-14

Mats Beiming från Atop Consulting blev inhyrd för att skapa ett nytt analysverktyg för avräkning. Avräkningsgruppen hade från början höga förväntningar till verktygets grafiska representation och förmåga att hantera även ny indata.

Under sitt arbete skapade Mats Beiming ett verktyg som gjorde våra önskemål till verklighet. Vid att strukturera och kategorisera all indata skapade Mats en dynamisk databas, som var avgörande för att uppnå önskad resultat. Vidare använde Mats databasen till att bygga upp ett snyggt, flexibelt och användarvänlig analysverktyg.

Med Mats kunskap inom Excel och Pivottabeller har avräkningsgruppen nu ett verktyg som är lätt att använda, och vidareutveckla vid behov. Under sitt uppdrag har Mats utmanat oss till att tänka nytt kring hur vi strukturerar och analyserar data, vilket har höjd kvaliteten på analysverktyget utöver våra ursprungliga förväntningar. Det har varit roligt, spännande och lärorikt att arbeta tillsammans med Mats. Läs mer
  • Duygu K skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-12-06

Mats Beiming är duktig och hjälpsam och försöker alltid att ställa upp så fort vi behöver hjälp med ett akut ärende. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-11-21

Vi har köpt en Accessdatabas-lösning av Mats som vi är otroligt nöjda med. Mats har visat på en otroligt hög service- och kompetensnivå när vi behöver revidera eller addera i databasen. Han har alltid en ödmjuk inställning och vi är supernöjda med honom. Läs mer
  • Thomas W skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-11-05

Excelrapport och kurs i pivot-tabeller.

Mats har mycket kompetens i excel och har hjälpt oss att ta fram en rapport som kommer kunna förenkla arbetet med våra månatliga avräkningar med samarbetspartners.

Hade som förväntning att Mats skulle ha full fokus på att skapa rapporten och att det skulle bli ett bra verktyg vid avräkningar. Hittills verkar det väldigt lovande.

Tip-top! Läs mer
  • Ola E skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-11-05

Gått kurs i Excel (Pivottabeller) med Mats. Väldigt kunnig inom Excel och pedagogisk som lärare. Han läser av förkunskaperna och syftet för att ser till att kursinnehållet ligger på rätt nivå. Läs mer
  • Jean-Francois O
    Jean-Francois O skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-11-01

Han var snabbt, duktig och kunde anpassa sig till vad gruppens behövde.
    Jag fick mer än vad jag tänkte jag skulle få! Utmärkt! Läs mer
  • Carl-Otto B skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-10-31

Mycket bra förståelse av vårat behov samt hög kompetens i Excel. Läs mer
  • Jeanette O skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-03-26

Atop Consulting har hjälpt mig med ett verktyg för tidrapportering. Medarbetarna kan nu enkelt tidrapportera och efter avslutad månad sammanställer jag lätt med ett förprogrammerat makro. Jag får ut information om arbetad tid, sjukdom och semester m.m. Mycket information med minimal insats från mig, (en knpptryckning). Ett mycket bra och enkelt system, till rimlig kostnad. Läs mer
  • Peter E skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-03-26

Proffsig utbildning och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Yana Ö skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-03-23