Mats Beiming
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 54 Läs vad Mats Beiming

• Mikael G skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2020-04-03

Jag har haft en affärsrelation med Mats Beiming på Atop Consulting under mer än 1.5 år och den fortsätter. Han är mycket inlyssnande, konkret och positiv. Jag upplever Mats som mycket kompetent och tillmötesgående. Det märks att han är erfaren och verkligen vill kundens bästa, vilket är helt avgörande när jag rekommenderar en annan person. Mats är en sådan där person som tackar nej till en affär om den inte verkligen är bra för kunden. Det är professionellt.

Han är verkligen expert inom Business Intelligence, Excel, Access & VBA, och fungerar mycket väl som VD:s högra hand. Mats hjälper dig att ha stenkoll på siffrorna vilket underlättar planering och du sparar pengar över tid.

Mats kan varmt rekommenderas!

Mikael Grawe
    Confidence Creator Group | CEO
    Ensuring Excellent Sales, Service & Communication | Speaker
    www.confidencecreator.se Läs mer
  • Björn M skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2020-03-31

Mats har ett mycket sympatiskt sätt och sätter sig snabbt in i den aktuella problematiken när det gäller Excellösningar och kommer snabbt fram med ett första förslag att arbeta vidare med. Detta gör att minimalt av tid går till spillo på ogjort arbete om man skulle ha missuppfattat varandra. Läs mer
  • Kent Ö skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2020-03-18

- Behovet effektivisering och rationalisering i de arbetsflöden som Excel ingått
    - Bemötandet professionellt, engagerat och lösningsorienterat
    - Förväntningar var att förenkla samt skapa nya möjligheter till förbättrad visibilitet och dessa uppfylls till fullo
    - Sammanfattningsvis är utöver professionalism och viljan till problemlösning i kombination personliga mötet i positiv anda mycket eftertraktat Läs mer
  • Jeanette W skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2019-10-01

Jag fick en skräddarsydd intensivkurs med fokus på exceltabeller, nyttiga funktioner/formler och pivottabeller. Kursen motsvarade mer än väl förväntningarna och jag lärde mig mycket som är direkt användbart i mitt arbete. Jag kan definitivt rekommendera ATOP! Läs mer
  • Anders S skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2019-05-14

lager program i exel

Trevligt bemötande

Det har gått bra

men nåra finslipningar behövs Läs mer
  • Ola A skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2019-03-25

Excelprogrammering som levererades snabbt, smidigt och lyhört. Läs mer
  • Daniel B skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2019-02-26

Atop Consulting har hjälpt mig med att ta fram ett order/lagersystem för min uthyrningsverksamhet.

Vi fick ett mycket bra och personligt bemötande och produkten blev i enlighet med våra förväntningar. Läs mer
  • Eirin F
    Eirin F skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-12-14

Mats Beiming från Atop Consulting blev inhyrd för att skapa ett nytt analysverktyg för avräkning. Avräkningsgruppen hade från början höga förväntningar till verktygets grafiska representation och förmåga att hantera även ny indata.

Under sitt arbete skapade Mats Beiming ett verktyg som gjorde våra önskemål till verklighet. Vid att strukturera och kategorisera all indata skapade Mats en dynamisk databas, som var avgörande för att uppnå önskad resultat. Vidare använde Mats databasen till att bygga upp ett snyggt, flexibelt och användarvänlig analysverktyg.

Med Mats kunskap inom Excel och Pivottabeller har avräkningsgruppen nu ett verktyg som är lätt att använda, och vidareutveckla vid behov. Under sitt uppdrag har Mats utmanat oss till att tänka nytt kring hur vi strukturerar och analyserar data, vilket har höjd kvaliteten på analysverktyget utöver våra ursprungliga förväntningar. Det har varit roligt, spännande och lärorikt att arbeta tillsammans med Mats. Läs mer
  • Duygu K skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-12-06

Mats Beiming är duktig och hjälpsam och försöker alltid att ställa upp så fort vi behöver hjälp med ett akut ärende. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting

2018-11-21

Vi har köpt en Accessdatabas-lösning av Mats som vi är otroligt nöjda med. Mats har visat på en otroligt hög service- och kompetensnivå när vi behöver revidera eller addera i databasen. Han har alltid en ödmjuk inställning och vi är supernöjda med honom. Läs mer
Mats Beiming