IT-konsult Stockholms län Österåker Atop Consulting Mats Beiming
Mats Beiming
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 46 kunder tycker om Mats Beiming

• Duygu K skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Mats Beiming är duktig och hjälpsam och försöker alltid att ställa upp så fort vi behöver hjälp med ett akut ärende. Läs mer
  • Fredrik H skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Vi har köpt en Accessdatabas-lösning av Mats som vi är otroligt nöjda med. Mats har visat på en otroligt hög service- och kompetensnivå när vi behöver revidera eller addera i databasen. Han har alltid en ödmjuk inställning och vi är supernöjda med honom. Läs mer
  • Thomas W skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Excelrapport och kurs i pivot-tabeller.

Mats har mycket kompetens i excel och har hjälpt oss att ta fram en rapport som kommer kunna förenkla arbetet med våra månatliga avräkningar med samarbetspartners.

Hade som förväntning att Mats skulle ha full fokus på att skapa rapporten och att det skulle bli ett bra verktyg vid avräkningar. Hittills verkar det väldigt lovande.

Tip-top! Läs mer
  • Ola E skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Gått kurs i Excel (Pivottabeller) med Mats. Väldigt kunnig inom Excel och pedagogisk som lärare. Han läser av förkunskaperna och syftet för att ser till att kursinnehållet ligger på rätt nivå. Läs mer
  • Jean-Francois O
    Jean-Francois O skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Han var snabbt, duktig och kunde anpassa sig till vad gruppens behövde.
    Jag fick mer än vad jag tänkte jag skulle få! Utmärkt! Läs mer
  • Carl-Otto B skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Mycket bra förståelse av vårat behov samt hög kompetens i Excel. Läs mer
  • Jeanette O skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Atop Consulting har hjälpt mig med ett verktyg för tidrapportering. Medarbetarna kan nu enkelt tidrapportera och efter avslutad månad sammanställer jag lätt med ett förprogrammerat makro. Jag får ut information om arbetad tid, sjukdom och semester m.m. Mycket information med minimal insats från mig, (en knpptryckning). Ett mycket bra och enkelt system, till rimlig kostnad. Läs mer
  • Peter E skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Proffsig utbildning och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Yana Ö skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Mycket lärorikt och intressant ! Läs mer
  • David L skrev om Mats Beiming en del av Atop Consulting
    Snabb och effektiv hjälp med utveckling av Excelmakron. Trots komplex verksamhet var Mats snabb att sätta sig in i och förstå vår tillämpning och hur ytterligare förbättringar kunde göras. Läs mer
Mats Beiming