Mats Beiming

Mats Beiming

Mats Beiming en del av Atop Consulting

Läs vad 61 Läs vad Mats Beiming

• 2021-06-15
    Proffsigt bemötande och väl utfört arbete!
    Tack Sebastian, Det har varit givande för mig att arbeta med er offertkalkyl för väggelement. Att jag hade ett privat byggprojekt parallellt med er kalkyl gjorde att jag lättare kunde koppla uträkningarna till verkligheten. Mats Beiming
  • 2021-03-31
    Företaget har hjälpt oss utveckla nya förbättrade och effektivare rapporter som har underlättat kvalitetssäkringen av alla våra projekt i implementeringen av nytt planeringssystem.
    2021-01-14
    Mats Beiming har på alla sätt varit kompetent, pedagogisk, trevlig att jobba med! En toppenresurs!
  • 2020-11-06
    Mats har levererad de som är beställd på ett utmärkt sätt. Alltid tillmötesgående och villig att få till beställningen rätt. Jag uppfattar Mats kunskaper inom databas och excel som mycket höga.
    2020-06-26
    Mats har hjälot mig med en avancerad excel rapport som kommer ligga till grund för att min region norra europa kan följa och strategiskt ta beslut baserat på resultat i denna rapport.
  • 2020-04-03
    Jag har haft en affärsrelation med Mats Beiming på Atop Consulting under mer än 1.5 år och den fortsätter. Han är mycket inlyssnande, konkret och positiv. Jag upplever Mats som mycket kompetent och tillmötesgående. Det märks att han är erfaren och verkligen vill kundens bästa, vilket är helt avgörande när jag rekommenderar en annan person. Mats är en sådan där person som tackar nej till en affär om den inte verkligen är bra för kunden. Det är professionellt.

Han är verkligen expert inom Business Intelligence, Excel, Access & VBA, och fungerar mycket väl som VD:s högra hand. Mats hjälper dig att ha stenkoll på siffrorna vilket underlättar planering och du sparar pengar över tid.

Mats kan varmt rekommenderas!

Mikael Grawe
    Confidence Creator Group | CEO
    Ensuring Excellent Sales, Service & Communication | Speaker
    www.confidencecreator.se
  • 2020-03-31
    Mats har ett mycket sympatiskt sätt och sätter sig snabbt in i den aktuella problematiken när det gäller Excellösningar och kommer snabbt fram med ett första förslag att arbeta vidare med. Detta gör att minimalt av tid går till spillo på ogjort arbete om man skulle ha missuppfattat varandra.
    2020-03-18
    - Behovet effektivisering och rationalisering i de arbetsflöden som Excel ingått
    - Bemötandet professionellt, engagerat och lösningsorienterat
    - Förväntningar var att förenkla samt skapa nya möjligheter till förbättrad visibilitet och dessa uppfylls till fullo
    - Sammanfattningsvis är utöver professionalism och viljan till problemlösning i kombination personliga mötet i positiv anda mycket eftertraktat
    2020-02-20
    Databasutveckling. Bra bemött. Konsulten lyckades omvandla våra spridda önskningar till ett konkret resultat.
  • 2019-10-01
    Jag fick en skräddarsydd intensivkurs med fokus på exceltabeller, nyttiga funktioner/formler och pivottabeller. Kursen motsvarade mer än väl förväntningarna och jag lärde mig mycket som är direkt användbart i mitt arbete. Jag kan definitivt rekommendera ATOP!