Mats Beiming en del av Atop Consulting

Läs vad 65 Läs vad Mats Beiming

2022-06-07 Insamlad av företaget
    Mats hjälpte mig att skapa en fil som läser mina CVS filer från banken. Detta hade varit omöjligt att komma till rätta med utan hans hjälp.
    Mats är kunnig, hjälpsam och mycket trevlig att ha med att göra.
    Jag är jättenöjd med all hjälp jag fick.
    Tack Maria,
    Det var roligt att höra att du nu kan ladda upp CSV-filerna till din bank.
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Trevlig som person, lätt att prata med, kunnig, noggrann.
    Levererar det man önskat/avtalat, snabb leverans, bra uppföljning. Mats hjälpte oss att förbättra en Access-applikation, gjorde en hel del re-design både funktions- och layout-mässigt.
    Applikationen är nu mycket enklare att använda, vi är alla nöjda och glada.
    Jag kan verkligen rekommendera Mats, han är helt enkelt superbra :)
    Tack Roger för de fina orden. Att som liten företagare få uppdraget att hjälpa er på Riksbanken känns både stort och hedrande. Mats Beiming
  • 2021-12-02 Insamlad av företaget
    Mats är underbar att jobba med! Proffsig, glad och otroligt kunnig. Det här är andra arbetsgivaren där jag fått förmånen att jobba med Mats och jag hoppas innerligt att det blir fler gånger. Du är fantastisk Mats!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Har genomför alla sina uppdrag på ett förträffligt sätt. Gjort allt vi önskat, med sin erfarenhet, kompetens och förmåga att förstå våra behov, tillfört ytterligare mervärde i det han presterat och på så sätt överträffat våra förväntningar.
  • 2021-06-15 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och väl utfört arbete!
    Tack Sebastian, Det har varit givande för mig att arbeta med er offertkalkyl för väggelement. Att jag hade ett privat byggprojekt parallellt med er kalkyl gjorde att jag lättare kunde koppla uträkningarna till verkligheten. Mats Beiming
  • 2021-03-31 Insamlad av företaget
    Företaget har hjälpt oss utveckla nya förbättrade och effektivare rapporter som har underlättat kvalitetssäkringen av alla våra projekt i implementeringen av nytt planeringssystem.
    2021-01-14 Insamlad av företaget
    Mats Beiming har på alla sätt varit kompetent, pedagogisk, trevlig att jobba med! En toppenresurs!
  • 2020-11-06 Insamlad av företaget
    Mats har levererad de som är beställd på ett utmärkt sätt. Alltid tillmötesgående och villig att få till beställningen rätt. Jag uppfattar Mats kunskaper inom databas och excel som mycket höga.
    2020-06-26 Insamlad av företaget
    Mats har hjälot mig med en avancerad excel rapport som kommer ligga till grund för att min region norra europa kan följa och strategiskt ta beslut baserat på resultat i denna rapport.
  • 2020-04-03 Insamlad av företaget
    Jag har haft en affärsrelation med Mats Beiming på Atop Consulting under mer än 1.5 år och den fortsätter. Han är mycket inlyssnande, konkret och positiv. Jag upplever Mats som mycket kompetent och tillmötesgående. Det märks att han är erfaren och verkligen vill kundens bästa, vilket är helt avgörande när jag rekommenderar en annan person. Mats är en sådan där person som tackar nej till en affär om den inte verkligen är bra för kunden. Det är professionellt.

Han är verkligen expert inom Business Intelligence, Excel, Access & VBA, och fungerar mycket väl som VD:s högra hand. Mats hjälper dig att ha stenkoll på siffrorna vilket underlättar planering och du sparar pengar över tid.

Mats kan varmt rekommenderas!

Mikael Grawe
    Confidence Creator Group | CEO
    Ensuring Excellent Sales, Service & Communication | Speaker
    www.confidencecreator.se
    Mikael, tack för de fina, och många, orden. Du excellerar när du skriver. Mats Beiming