Atre Bygg AB

Atre Bygg AB

bygg.info
4.4

Atre Bygg AB är mer än bara ett byggföretag. Vi är ett team av erfarna hantverkare, sammanfogade av vår passion för kvalitetsbygg och renovering. Vi finns alltid vid din sida under hela processen, från offert till färdigt resultat. För oss är kundservice väldigt viktigt. Vare sig det gäller en helrenovering av ditt badrum eller...

7 omdömen om Atre Bygg AB

Micke M
Skrev om Atre Bygg AB

Bra bemötande och väldigt lyhört anpassat utförande av jobb!

Daniel P
Skrev om Atre Bygg AB

Fick snabbt tag i en elektriker som gjorde ett bra jobb.

Hans M
Skrev om Atre Bygg AB

Snabb o bra hjälp med nytt papptak

Reza G
Skrev om Atre Bygg AB

+ De renoverade badrummet vilket blev fint och! Den som jobbade var duktig, fin person! - planering och strukturering av arbetet under all kritik.vilket bidrog till att det det tog längre tid än väntat! - företaget behöver bli bättre på att planera, informera kunden vad som ska hända i närmaste tiden.

Svar från Atre Bygg AB

Tack Reza, för din konstruktiva kritik. Det är därför vi infört att du som kund kan överlåta inköp till oss och man skulle boka till med våra samarbetspartner som tyvärr inte fick tag i dig när dem kontaktade dig. Vi kan alltid bli bättre och ser fram emot att vi snart kan göra ditt andra badrum och att planeringen kommer bli bättre

Haiqiang D
Skrev om Atre Bygg AB

They finished the work within one week, although prolonged two days than expected, but still at a high efficiency. The materials they were using were with good quality and the work was done nicely. We're satisfied with their work in general.

Svar från Atre Bygg AB

Thank you , Happy to se that ou are a good client of us

Bertil S
Skrev om Atre Bygg AB

Snabba och effektiva. När andra bara snackade skred dom till verket. Vissa lösningar blev tyvärr inte så lyckade, men å andra sidan var inte förutsättningarna något vidare heller.

Tack för ditt svar Bertil S, Blev riktigt snyggt hos dig

Engdahls A
Skrev om Atre Bygg AB

smidiga med en stor kunskap på tak

Svar från Atre Bygg AB

Tack Engdahls A , Taket blev gjort mycket snabbt och bra. Instämmer jag med er om smidiga med en stor kunskap på tak