audi center
2.0 i betyg av av
4 omdömen
audi bil och reservdelar
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag4 omdömen om audi center
-
skrev om audi center
Varning ⛔️
Läs detta innan ni köper bil på Audi Center Smista.
Ringer ang en Audi som de har till försäljning, kommer överens med säljaren om priset och ett avtal skall skickas för signatur. Glad som tusan bokar resa från Göteborg till Stockholm med min sambo, inga konstigheter. Två timmar går har fortfarande inte fått något avtal. Ringer säljaren som säger att bilen såldes till en annan person som lagt ett högre bud, DETTA TROTS ATT VI KOMMIT ÖVERENS TIDIGARE OM PRISET. Då försöker man rätta till felet med att erbjuda rabatt på en liknande bil. Med tanke på att jag er beroende av bil för att ta mig fram o tillbaka till jobbet tackar jag ja till detta erbjudande. Frågar om skicket på sommardäcken och när service skall göras, det visar sig att däcken är slitna och bilen skall in på service om 480mil. Man vill varken byta däck eller serva bilen innan försäljning. Nu har man varken bil eller någon ersättning för bokade tågbiljetter.
STORT VARNING för detta oseriösa företag och hur respektlöst man behandlar sina kunder. Det är sådant som gör att man har lust att byta bilmärke. -
skrev om audi center
Audi smista allé kan ej rekommenderas!. Bokade först tid för glasbyte hos Audi Smista, men när jag får information att lånebil ej kan erbjudas till företagskunder samt att tidsbokningen kräver att jag ska maila in bilder på stenskottet för att underlätta Audi Smistas arbete gentemot IF försäkring avbröt jag min önskan att få rutan bytt.
Efter besvikelsen på bemötandet ringde jag istället Audi Hammarby, Oj vilken skillnad. Ett mycket trevligt bemötande samt inga krav på bilder eller annat, Lånebil var inget problem för företagskunder samt jag fick dessutom byte av torkarblad kostnadsfritt. TACK Audi Hammarby. Världsklass!. -
skrev om audi center
Katastrofalt dålig service. Att kontakta Smista Audi center är en riktig utmaning. Responsen från Audis växel i Sverige när jag påpekade detta var; "Ja, vi har också svårt att få tag i dem."
Jag leasade en Audi från en otroligt vass säljare för flera år sedan, hon är dessvärre inte kvar idag. När leasingen gick ut skulle jag köpa en ny bil. Det tog cirka 30 minuter utan att någon säljare visade minsta intresse för mig, tilläggas bör att jag var den enda kunden i butiken. När jag till slut frågade om jag kunde få köpa en bil kontakt vart intresset knappast större. Jag fick mer eller mindre tjata mig till att få köpa en bil kontakt på plats. Förmodligen den enklaste affären man kan få som säljare.
Jag jobbar själv med försäljning och måste säga att jag vart häpen över hur dåligt detta bemötande var. Anledningen till att jag ändå valde att köpa bilen har ingenting med denna butik att göra, utan endast varumärket, då jag tycker Audi är en mycket bra bil som jag gärna ville fortsätta med.
När jag sedan försökt kontakta service, verkstad eller liknande för att få svar på frågor är det en utmaning att ens få svar. Hade jag kunnat sätta en 0:a hade jag mer än gärna gjort det. Sanslöst vad dålig denna butik är. -
skrev om audi center
Dom missade att informera mig om att en extra nyckel har 2 delar, 1 sändar del och sen själva metallnyckeln. Delarna kostar typ 700-800kr styck sen ska den programmeras också vilket kostar runt 600kr så sammanlagt blir det en del pengar för en nyckel. Men eftersom dom missat att informera mig att det va 2 delar bjöd dom på ena delen. Tack så mycket !