audi center

audi bil och reservdelar

Läs vad 3 kunder tycker om audi center

• 2020-05-19

Roger Stefan N skrev om audi center
    Audi smista allé kan ej rekommenderas!. Bokade först tid för glasbyte hos Audi Smista, men när jag får information att lånebil ej kan erbjudas till företagskunder samt att tidsbokningen kräver att jag ska maila in bilder på stenskottet för att underlätta Audi Smistas arbete gentemot IF försäkring avbröt jag min önskan att få rutan bytt.
    Efter besvikelsen på bemötandet ringde jag istället Audi Hammarby, Oj vilken skillnad. Ett mycket trevligt bemötande samt inga krav på bilder eller annat, Lånebil var inget problem för företagskunder samt jag fick dessutom byte av torkarblad kostnadsfritt. TACK Audi Hammarby. Världsklass!. Läs mer
  • Fredrik W

2019-09-19

Fredrik W skrev om audi center
    Katastrofalt dålig service. Att kontakta Smista Audi center är en riktig utmaning. Responsen från Audis växel i Sverige när jag påpekade detta var; "Ja, vi har också svårt att få tag i dem."
    Jag leasade en Audi från en otroligt vass säljare för flera år sedan, hon är dessvärre inte kvar idag. När leasingen gick ut skulle jag köpa en ny bil. Det tog cirka 30 minuter utan att någon säljare visade minsta intresse för mig, tilläggas bör att jag var den enda kunden i butiken. När jag till slut frågade om jag kunde få köpa en bil kontakt vart intresset knappast större. Jag fick mer eller mindre tjata mig till att få köpa en bil kontakt på plats. Förmodligen den enklaste affären man kan få som säljare.
    Jag jobbar själv med försäljning och måste säga att jag vart häpen över hur dåligt detta bemötande var. Anledningen till att jag ändå valde att köpa bilen har ingenting med denna butik att göra, utan endast varumärket, då jag tycker Audi är en mycket bra bil som jag gärna ville fortsätta med.
    När jag sedan försökt kontakta service, verkstad eller liknande för att få svar på frågor är det en utmaning att ens få svar. Hade jag kunnat sätta en 0:a hade jag mer än gärna gjort det. Sanslöst vad dålig denna butik är. Läs mer
  • 2010-08-26

jan v skrev om audi center
    Dom missade att informera mig om att en extra nyckel har 2 delar, 1 sändar del och sen själva metallnyckeln. Delarna kostar typ 700-800kr styck sen ska den programmeras också vilket kostar runt 600kr så sammanlagt blir det en del pengar för en nyckel. Men eftersom dom missat att informera mig att det va 2 delar bjöd dom på ena delen. Tack så mycket ! Läs mer

Bästa Övriga företagen nära audi center:

Testföretag AB (9.5km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer