Audio Concept

Ring 08-650 72 50 audioconcept.se

12 omdömen om Audio Concept

Claes L
Skrev om Audio Concept

Jag beställde en Hifi Rose rs250 tisdag eftermiddag, morgonen därpå vid niotiden så var den framme vid dörren. Otroligt snabb service . Har även fått bra hjälp med en del dumma frågor som har ibland med en ny pryl. Väldigt nöjd med produkten grymt ljud. Butiken rekommenderas verkligen.

Sven J
Skrev om Audio Concept

Trevligt och snabbt bemötande när jag ringde och frågade om Wireworld strömkablar.

Max R
Skrev om Audio Concept

Jag hat fått en bra och rättvis behandling kan rekommendera dom

Ari P
Skrev om Audio Concept

Allt fungera perfect :) Jag liver i Finland och ingen i Finland har så bra sortiment från Magnepan. Jag beställa högtalare til min bror adress som bo i Haparanda. Jag kommer beställä mer från dej i framtiden. Tyvärr min Svenska är intte perfect :) mvh. Magnepan är de best i marknaden / Ari

Kjell B
Skrev om Audio Concept

Jag har varit kund hos Audioconcept i cirka fem år och år mycket nöjd med den den vägledning och service jag fått under denna tid. Har uppgraderat min hifi anläggning under flera år och alltid fått bra tips vad jag skall satsa på för att få ut max av min anläggning och det utan att bli ruinerad. Ja jag har valt att köpa hela min stereo anläggning hos Audio Concept och den ser ut enligt följande, Streamer, HifiRose RS 150 B. Försteg, Parasound JC 2 BP. Slutsteg, Parasound JC 1. Högtalare. Focal Sopre NO 3. Kablage från Wireworld. Kan varmt rekommendera Audio Concept.

Saskia T
Skrev om Audio Concept

Toppen! Gick otroligt snabbt och nöjd!

Torbjörn B
Skrev om Audio Concept

Suverän service! Snabbt o bra, rekommenderas varmt!!

Staffan G
Skrev om Audio Concept

Trevlig ägare och personal som säljer kvalitets-hifi med tillbehör

Fredrik H
Skrev om Audio Concept

Utmärkt service och utbud som ger mersmak.

Gert M
Skrev om Audio Concept

Har dessvärre ej varit på plats i butik, men både genom telefonsamtal och en bra hemsida har de saker jag köpt varit till full belåtelse och jag kommer säkert handla där igen:

Malin A
Skrev om Audio Concept

Personlig respons på beställning var överraskande, snabb leverans, mycket bra produkt (ett par hörlurar Meze 99)

MICHAEL N
Skrev om Audio Concept

Den här butiken är ett skämt med tanke på nivån dom gärna vill ligga på - lämnade in en förstärkare för en enklare service och blev inte nöjd med resultatet. Att försöka kontakta ansvarig var knepigt, definitivt per telefon och till slut tappade jag tålamodet med Robert som utfört arbetet. Med ofattbar hög svansföring beskyllde nämnd person att problemet orsakats av mig som kund och att dom inte under några omständigheter skulle vara behjälpliga med att rätta till felet. För att försäkra sig om att jag skulle förstå deras...