Bra kunskap och en väldigt professionell verksamhet.
HP Bilservice AB
Om företaget
Välkommen till HP Bilservice AB – din Autoexperten Bilverkstad i Södertälje! Vi utför bilservice och reparationer på alla bilar oavsett märke och modell. Vi erbjuder bland annat bromsreparationer, felsökning, batteritest, batteribyte, AC-service och däckbyte med förvaring av dina däck på vårt däckhotell och byte av hjullager....
249 omdömen om HP Bilservice AB
Sedan starten hos Reco 2025
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Otroligt trevliga och service minded. och de gör ett riktigt bra jobb.
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Vilken fantastisk verkstad! Det märks att de brinner för sitt arbete och sina kunder. Alltid ett superfint bemötande, stort engagemang och en vilja att hjälpa till. De är både kunniga, lösningsfokuserade och otroligt serviceminded. En verkstad man gärna återkommer till och med gott samvete rekommenderar vidare! 🙏
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Proffsiga och serviceminded Kan rekommenderas
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid trevligt och förtroendeingivande bemötande och bra service.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Som vanligt snabb och utmärkt service. Har lämnat in mina bilar under flera år och man får alltid en ärlig och rättvis prisbild av reparationerna. Rekommenderar starkt HP bilservice.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra bemötande och även informationen vad som är gjort för slags arbete är väl dokumenterat. Jag beställde kontroll av AC + olje service. Jag har bara goda ord att säga om HP som bilverkstad.
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Väldigt trevligt bemött, mycket bra service.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Snabb och bra service. Bra redogörelse om vad som skulle göras. Och ett riktigt trevligt bemötande
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Proffsig bemötande av all personal. Tydliga och hjälpsamma. Allt arbete bra förklarat och tydlig detaljerad faktura. Kan varmt rekommendera denna verkstad 👍 Mvh, Anders
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Mycket bra upplevelse. Trygghet och snabb hjälp.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Superbra bemötande . Rekommenderas varmt !
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Bra service, snabbt jobbat.Bra information.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Kommunikativt, tydligt och vänligt bemötande Kundtillvända och med ett stort ansvarstagande över sitt arbete
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Känner att ni tar hand om min bil bra
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande. Både när jag lämnade bilen och hämtade den. Jag fick en service gjord på min renault Clio. Tack
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Alltid välkomnande bemötande och utförlig information om problemet med bilen och åtgärder.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid vänliga och med stort fokus på bilens och ägarnas välmående.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Perfekt service och bemötande
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Jag besökte HP Bilservice i måndags och kan starkt rekommendera att lämna din bil till denna professionella verkstad. Jag blev bemött på ett trevligt sätt och bilen fick kärlek av den fantastiska mekanikern Oskar. Jag har hittat min verkstad där jag känner mig trygg och kommer alltid att vända mig till HP Bilservice i fortsättningen. Så tacksam att ett sådant professionellt ställe finns idag. Stort tack till er!
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Snabb och professionell hjälp med att fixa ac:n.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Riktigt duktiga. Erbjöd tid snabbt. Höll tid och pris, samt informerade om sånt som var bra att veta utöver jobbet de gjorde
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Lämnade bilen på morgonen och hämtade på eftermiddagen. Trevlig personal och jobbet gjort bra och i rätt tid
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Trevligt och kompetent bemötande. Ett gott rykte gjorde mina förväntningar höga. Dessa uppfylldes. Flexibilitet gällande lämning och hämtning är uppskattat. Alla bromsar byttes och jag ser fram emot ombesiktning
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Alltid ett bra utfört arbete och ett bra bemötande
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket trevliga och kunniga. Bra jobb grabbar
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra service kunnig personal. Levererar det dom lovar.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Otrolig bra service, jag slapp bära mina däck själv. Vilket uppskattades enormt.
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Jag är otroligt nöjd med servicen hos denna bilverkstad! Från första kontakt till färdigt arbete blev jag bemött med professionalism, tydlig kommunikation och ett genuint engagemang. Personalen är kunnig, noggrann och tog sig verkligen tid att förklara vad som behövde göras, vilket gav mig stort förtroende. Arbetet utfördes snabbt och med hög kvalitet, och bilen känns som ny igen! Dessutom var priset rimligt och helt enligt överenskommelse, inga överraskningar. Jag kan varmt rekommendera denna verkstad till alla som vill...
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Supertrevlig kille som svarade i telefon när man ringde och toppenservice när vi var där och böt däck
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Så trevliga, snabba och proffsiga. Väldigt tillmötesgående. Kommer garanterat tillbaka
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Gjorde det dom skulle och då är allt i sin ordning. Rekommenderas.
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Leverera som utlovat till ett bra pris.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Snabb service, pålitlig verkstad.
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Bra bemötande, hittade felet på det jag sökte för.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Jag blev väldigt bemött och bilen togs in i verkstaden omedelbart för datatest. Jag hade inga förväntningar, hade aldrig varit där innan. Jag fick tid för åtgärd snappt
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Otroligt professionella och dom löser alltid problemet snabbt.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Otroligt trevlig och kunnig personal, tar sig alltid när man kommer, kan på det varmaste rekommendera dom alla dagar i veckan.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Ett gott bemötande trots stressen inför helgen. Levde upp till över förväntan! Gjorde det där lilla (stora!) extra som besparade mig både tid och pengar efter att bilen bärgades dit. Tusen tack!!! 😍
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Best service. Fast reliable and professional. Thank you
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Toppen service! Rekommenderar 👍
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Ännu en gång, bra och snabbt jobbat! Erbjuden lånebil men behövde inte. Rekommendera? Absolut!
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevligt mottagande, känns tryggt att lämna sin bil!
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Varmt välkommen tillbaka när det att dags att boka ditt nästa verkstadsbesök.
Helt ok, trevligt bemötande och bra service.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra bemöt trevlig personal. Bra servis
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Trevligt bemötande snabbt jobbat
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Mycket trevliga, snabba och hjälpsamma Super nöjd.
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Min bil behövde nya glödstift och service. Vid kontakt fick jag omgående prisförslag (offert) och en lämplig tid för åtgärd. Dssutom blev jag erbjuden en lånebil till en kostnad för drivmedelsförbrukningen. Tacksam för det vänliga bemötandet och snabba handläggningen och ger de bästa vitsord./Sven
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Bra bemötande och återkoppling, samt ett bra utfört arbete.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Inga problem , allt funkade perfekt .
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!