Är mycket nöjd. Ganska bra pris och bra bemötande.
Motorcar i Hammarö AB
Om företaget
Välkommen till Motorcar Hammarö – din Autoexperten Bilverkstad i Skoghall! Vi servar och lagar alla bilar oavsett märke och modell. Vi hjälper dig med bland annat bilservice, reparationer och felsökning när din bil inte rullar som den ska. Vi erbjuder bromsservice, däckservice inklusive däckbyte, hjulinställning och montering...
313 omdömen om Motorcar i Hammarö AB
Sedan starten hos Reco 2025
Det var smidigt att lämna bilen och bra gensvar när jag skulle hämta bilen.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra service och bra bemötande
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Jättebra service, trevliga
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Alltid bra service, en verkstad jag litar på!
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Storservice på min 3,0 Fiat Ducato vilket kostar, men… Som alltid tidigare får jag en känsla av proffsighet, vilket gör att jag fortsätter servandet hos Peter o gänget. Med vänlig hälsning, Ulf
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Alltid mycket bra bemötande och lätta att diskutera hur arbetet med bilen ska utföras. Vad som behöver göras och vad som kanske är bra som det är. Jag har haft mina bilar på service och reparationer här i ca 20 års tid och är mycket nöjd!😄
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket bra service och bemötande!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Jag fick bra bemötande och hjälp med att återgärda det fel som hade uppstått.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra service! Trevligt folk
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Snabb och bra service. Håller lovade priser
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Super trevlig, bra pris och snabba!
Kul att höra att du är nöjd med ditt verkstadsbesök. Det är viktigt för oss med nöjda kunder. Vi hoppas att vi ses igen!
Fantastisk service! Kunniga, noggranna och alltid ett trevligt bemötande. Det märks att de vet vad de håller på med. Kommer absolut att vända mig hit igen.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Mkt bra service, vänligt bemötande.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevligt bemötande. Bra service av bilen.
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Mycket trevligt bemötande och bra service
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Service 18 000kr, ser nu att oljan är på nedre delen av stickan, får åka tillbaka få på fyllt lite tråkigt. Anners bra bemötande
Tack för att du tog dig tid att skriva, vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda och trygga hos oss.
Det kändes tryggt och bra att lämna min husbil där och få gjort oljebytet och oljefiltret samt bränslefiltret. Fick ett trevligt mottagande, som är värt mycket som kund. Vill varmt rekommendera Motorcar på Hammsrö.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket bra, utförde arbetet snabbt och inga krångel. Dammsög även fram i bilen, väldigt hög service !
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Grym o underbar service!!jag kommer att komma tillbaka!
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande, fick support direkt.
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Snabb och bra service av kunnig personal!
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Bra kundmottagande offert på service, stor service kamremsbyte oljor och filter, fungerade enligt tidsplanen
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Allt bra och trevligt bemötande
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Proffsigt och serviceminded bemötande!
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Bra service. Nöjd med allting.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra bemötande, förklarar ordentligt vad de har gjort. Trovärdiga
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig. Behjälplig! Bra bemötande!
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Bra jobb trevlig personal nära min bosted
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Bra och trevlig personal. Nöjd med deras jobb
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Mycket trevligt personal och bra service
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb kontakt, snabb tid i verkstaden. Bra service!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb leverans och bra bemötande.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Proffsig å trevlig personal,,,
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande och tydlig information om åtgärder, kostnader och resultatet av det de gör med din bil. Har lämnat in bil vid tre tillfällen för akuta problem och fått samma service alla gånger. Rekommenderas +++
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande, bra prisnivå. Bra arbete med bilen.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande, problemlösare, snabb service och professionella
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Jag blev bra bemött och är nöjd med ert arbete.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Man får ett mycket bra bemötande och en bra dialog om vad som ska göras aldrig något krångel bra mekaniker så kan inte klaga på något 👍
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Toppen bemötande av Johnny återkommande gånger! Rimliga priser och möjligheter att få tid för felsökningar och åtgärder inom vettig tid. Rekommenderas!
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt bemötande och snabbt fixat
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Kanonbra, smidigt och trevligt!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb hjälp bra bemötande jätte trevlig personal byte av en ventilation slang
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra och uppriktigt bemötande. Snabb och bra hjälp. Kan ej bli bättre.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
De är lätta att ha att göra med och det känns som att de gör ett bra och ärligt jobb.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra bemötande och prel priskalkyl som turligt blev något lägre vid hämtning. Bilen klar enl. tidigare besked. Återstår att se hur länge bromsoken håller.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra bemötande, bra utfört arbete, fin butiksmiljö. Janne henrik
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevligt bemötande och relativt humana priser. Bra mekaniker.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra bemötande och snabba besked.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Jätte bra på nästan alla vis, lite dyrt annars super.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.