Autolane

Autolane

Autolane är en märkesoberoende bil- och motorcykelfirma som levererar nyare begagnat till bra kvalitet. Vi erhåller alltid personlig service och strävar ständigt efter långa och genuina kundrelationer. I Kungälv kan du besöka vårt showroom på över 2000 kvadratmeter där du hittar mängder av kvalitetssäkrade bilar och motorcyklar - I vår topputrustade verkstad står våra experter redo att ta hand om din bil/mc under hela ägandeperioden, och vi välkomnar även varmt andra kunder att boka in en tid i vår verkstad vare sig om det är bil eller mc.

Vår mål är att du ska hitta en bil eller motorcykel som du blir riktigt nöjd med, under en lång tid!
Varmt välkommen förbi eller kontakta oss redan idag!

Läs vad 325 kunder tycker om Autolane 2

• 2022-05-28 Spontant omdöme
    Utmärkt bemötande med jätte snabb och smidig affär. Underbar service från samtalet jag fick prata med Alex till jag kom dagen efter och fick byta min bil mot en grym BMW.
    Kan lova att jag kommer att besöka er k framtiden.
    Tusen tack till Alex, Daniel och Daniel.
  • 2022-04-03 Spontant omdöme
    Kollade annons på blocket. Beg mc & fick kontakt med Nora H på Autolane innan jul. Bestämde att jag skulle sälja min mc själv & återkomma när jag söker ny. Sålde min & tog kontakt med Nora igen när jag hittade min nya mc. Svar på mina frågor & mycket smidig affär. Åkte dit & träffade henne & hämtade min Ducati Supersport S. Supertrevligt & absolut värt den långa resan
  • 2022-03-25 Spontant omdöme
    Fjärde bilen hos Autolane och som vanligt är det service i världsklass! Mirsad får oss alltid att känna oss välkomna och vi kommer aldrig att byta bilhandlare. Kan rekommendera alla att köpa bil hos Autolane!
  • 2022-02-16 Insamlad av företaget
    Hade pratat med Daniel Partanen om en Peugeot e-2008 de hade. Reserverade den och tittade på den på en söndag. När vi kom till Autolane blev familjen väl mottagna och bilen motsvarade allt vad Daniel sagt.
    Affären gjordes upp snabbt och med tydlig genomgång av dokument. Vi åkte därifrån med känslan av att här kommer jag köpa fler bilar. Riktigt proffsiga och kunden i focus. Schysst med en fikahörna också. Kan verkligen rekommendera Daniel Partanen och Autolane.
  • 2022-02-09 Spontant omdöme
    Autolane, ett klockrent företag att köpa mc ifrån!
    Mycket proffsig och informativ hemsida. Bra beskrivning på fordon och andra villkor i samband med köp.
    Säljaren Nora höjde intrycket ytterligare. Kunnig och duktig, kan verkligen rekommenderas !
    Vid hemkomst med mc:n visade det sig att batteriet inte funkade som förväntat.
    Ett samtal till Nora och utan snack återbetalades kostnaden för ett nytt batteri!
    Mycket föredömligt agerat Autolane/Nora !!
    Kan verkligen rekommenderas !!
    Tack Nora !
    Hej Tomas, var roligt att höra att du kände dig nöjd med köpet och att Nora snabbt kunde lösa det uppkomna problemet. Du är varmt välkommen tillbaka till oss om det gäller MC eller kanske bil, eller bara en kaffe i vårt Pit Stop med motorsnack! Autolane
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Autolane genomförde försäljningen av mc:n smidigt och professionellt. Kontakter via telefon och epost gick snabbt och enkelt utan komplikationer. Bilder och information om objektet var riktiga och relevanta.
    /Claes
    Kul att höra Claes! Varmt välkommen att höra av dig igen om det finns något mer vi kan hjälpa dig med. Autolane
  • 2022-02-03 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande! Snabb och smidig affär. Bra personlig service från första samtalet till leverans av motorcykeln.
    Vad bra att affären upplevdes smidig! Varmt välkomna till oss igen. Autolane
  • 2022-02-03 Insamlad av företaget
    Kanonbra service och behjälpliga på alla sätt.
    Allt gofika här med.
    Tack så mycket för det fina omdömet! Vi har turen att ha värdens bästa kunder som kommer och fikar med oss!! Autolane
  • 2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra försäljare ( Nora) Köpte MC snabbt och smidigt. Rekommenderas
    Kul att du var så nöjd med ditt MC-köp, vi hoppas du hittar tillbaka till oss snart! Autolane
  • 2022-01-17 Insamlad av företaget
    Man känner sig välkomnad när man besöker Autolane, trevliga personal med bra bemötande. Bästa helt enkelt 👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽
    Roligt att höra, det är precis så vi vill ha det, en familiär atmosfär där man får den hjälpen man behöver och lite till:-) Autolane
  • 2022-01-17 Spontant omdöme
    Efter en del missförstånd blev jag kontaktad av både VD Daniel och säljare Sandi som gjorde sitt yttersta för att reda ut vad som hade blivit fel. Snyggt skött och en stor eloge till Sandi för sitt stora kundfokus.
    Skönt att vi kunde rätta till missförstånd och saker som uppstått. Vi hoppas vi får möjligheten att göra dig ännu mer nöjd nästa gång. Du är varmt välkommen tillbaka till oss! Autolane
  • 2022-01-07 Insamlad av företaget
    Snabb och smidig affär! Nora trevlig och intresserad säljare! Allt gjordes upp via telefon fick Harleyn levererad hem ! Den var precis i beskrivet skick! Kan bara rekommendera!
    Tusen tack att du lämnade ett fint omdöme. Hoppas du får riktigt roligt med Harelyn till våren och att du tar vägen förbi oss vid tillfälle! Autolane
  • 2021-12-30 Insamlad av företaget
    Jag hade inte några förväntningar alls. Kom förbi en dag och tittade på deras mc. Hade sett en av deras på Blocket. Blev bra bemött. Vi diskuterade ett köp. Kunde inte provköra pga mycket snö. Bestämde mig efter några dagar. Köpte en mc, bytte in min. Hemkörning av mc:n var en riktigt bra service. Nora ringde direkt vid leveransen och ordnade ägarbyte och försäkring. Riktigt smidigt.
  • 2021-12-24 Insamlad av företaget
    Sålde min bil till företaget och jag var otroligt smidiga att göra affär med.
    Kommer definitivt köpa bil där i framtiden.

God jul!
  • 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Jag sålde min bil till Autolane. Dom värderade bilen, kontrollerade att värderingen var korrekt och betalade direkt. Eftersom affären gjordes på eftermiddagen så kom pengarna in på kontot på morgonen efter. Pga deras proffsiga bemötande så kände jag mig väldigt trygg under hela affären. Jag kan varmt rekommendera Autolane och kommer inte tveka att göra affär med dom igen, oavsett som säljare eller köpare. Direkt betalt, snabbt, enkelt och säkert. Precis som i reklamen. Grymt bra jobbat Autolane. Ni har tagit bilhandeln in i 2000-talet. Ni får högsta betyg av mig.
  • 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Utmärkt service, allting gick smidigt och enkelt vid försäljning av min bil. Rekommenderar Autolane.
  • 2021-12-13 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och snabb o smidig affär.
    Rekommenderas verkligen.
  • 2021-12-03 Insamlad av företaget
    Sålde min Volvo xc 90! Väldigt bra omhändertagen, snyggt bemötande och pengar enligt överenskommelse!
    Högsta betyg från mig!

//Staffan Larsson
  • 2021-11-29 Insamlad av företaget
    Väl bemött ! Enkel och bra diskussion om bilens skick.

Bilens hämtades och inspekterades.

Snabbt och smidigt !

Rekommenderas 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
    Tack så jättemycket för rekommendationen och varmt välkommen åter till oss! Autolane
  • 2021-11-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt service och trevlig personal.
    Vi köpte en bil
  • 2021-11-19 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande!
    Enkel och smidiga att göra affärer med.
    Kul att höra! Varmt välkomna åter till oss. Autolane
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Mycket snabb och smidig affär! Tipsar många nära å kära att även dom sälja bilen där.
    Tack så mycket och välkommen åter till oss både om det gäller köp eller försäljning! Autolane
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Snabb, enkel o smidig affär och trevligt bemötande !
    Tack och välkommen åter till oss! Autolane
  • 2021-11-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, bra utbud, ( bil och mc )
    Bra verkstad, Bra fika på helgerna:-)
    Kul att höra, välkommen tillbaka David! Autolane
  • 2021-11-13 Insamlad av företaget
    Bra trevligt bemötande. Rent och snyggt i lokalerna. Kunnig personal.
    Kände lite först att vi inte riktigt hörde hemma där bland alla fina dyra saker, men deras bemötande ändrade det.
    Vi köpte en MC. Bra pris på den.
    Kul att vårt bemötande fick er att känna er välkomna hos oss, varmt välkomna åter! Autolane
  • 2021-11-12 Insamlad av företaget
    Stort tack till den fantastiska Daniel Partanen. Otroligt kunnig, professionell och hjälpsam!! Dig kommer jag tillbaka till!!!

Stort tack ännu en gång!!!
    Kul att höra att Daniel gav er så bra bemötande. Vi önskar dig varmt välkomna till Daniel och oss! Bil och MC-försäljning
  • 2021-11-12 Spontant omdöme
    Stort tack Daniel Partanen och Autolane! Köpte min första bil och det var väldigt bra hjälp och service!
    Stort grattis igen till din första bil! Kul att vi genom Daniel kunde göra dig så nöjd! Autolane
  • 2021-11-10 Insamlad av företaget
    Upplevelsen var enligt mina förväntningar.
  • 2021-11-01 Insamlad av företaget
    Sålde min bil via inköpare på Autolane. Mycket trevligt och seriöst bemötande. Alla delar i affären kändes glasklara vilket gjorde att jag kände mig i goda händer som säljare.
  • 2021-10-28 Insamlad av företaget
    När jag tog kontakt med Autolane, kunde dom förstå vad jag ville ha för en bil. Och bilen jag ville ha hade dom.
    Jag kom, fick världens bästa bemötande av alla säljare. Man fick samma goda känsla, som besök till sin barberare.. hehe. Lätta att prata med och proffsiga.
    Jag harde hårda krav på bilen jag ville ha, men Autolane hade fyllt upp alla dom. Måste säga att man hade den goda känslan i magen när man gick därifrån med sin nyköpta bil. Rekomenderar AUTOLANE starkt till alla bilköpare.

Ajde jag vet, lång text men finns mycket mer positivt att skriva men dra dit och upplev den käslan själva.
  • 2021-10-28 Insamlad av företaget
    Blev kontaktad av Autolane då jag hade en Mercedes till salu på Blocket. Blev erbjuden ett bud som jag accepterade.
    Allt därefter gick mycket smidigt och det kom en kille hem till mig, inspekterade bilen, betalning sköttes på plats och sedan var det klart.
    Mycket proffsigt utförande, två tummar upp.
  • 2021-10-26 Insamlad av företaget
    Supernöjd. Bra service och smidiga lösningar. Imponerad och nöjd med köp.
  • 2021-10-23 Insamlad av företaget
    Jag vill tacka Autolane för att ni uppfyllde min barndomsdröm, tack vare er är jag ni en stolt ägare av min alldeles egna BMW S1000RR.
    Stort tack till personalen för det trevliga bemötandet.
    Vill också lägga ett stort tack till Sandi för det otroligt trevliga bemötandet, hjälpen och tillgängligheten under hela köpet.
    Tusen tack
  • 2021-10-21 Insamlad av företaget
    Utsökt bemötande.
    Trevligt försäljare.
    köpte Mc.
    Tack Nora och din kollega.
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Toppen ställe och personal. Köpte en Yamaha fjr 1300.
    👌👌👌
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Affären gick smidigt och bra - nöjd med försäljningen av min mc till Autoline. Bra bemötande.
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Strålande service och väldigt smidig affär.
    Andra gången som jag valde att sälja en motorcykeln till dem. Helt toppen 🌟👌🏽💪🏽
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Mycket imponerad! Sålde min motorcykel hit för några dagar sedan. Vi hade en bra kontakt i veckan innan då vi kommit överens om pris och övrigt. När jag kom dit idag så blev jag proffsigt bemött och de svarade på allt jag undrade om.
    Sammanfattat: Proffsigt, smidigt, snabbt.
    Kommer definitivt besöka autolane igen!
    Tack Nora för ett mycket bra bemötande, du fick mig att känna mig trygg i affären!
    Mycket bra bemötande
    Upplevdes förtroendeingivande
    Mercedes Benz AMG CLA 35 Shooting Brake
  • 2021-10-01 Insamlad av företaget
    Sålde min bil till Danijel på Aurolane. Proffsigt och bra bemötande genom hela affären. Rekommenderas!
  • 2021-10-01 Insamlad av företaget
    Trevlig bemödande med en härlig atmosfär vilket ledde till en mycket gott intryck och en bra upplevelse av affären.
  • 2021-09-29 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande. Kompetent och trevlig säljare. Smärtfritt, transparent och inga konstigheter.
  • 2021-09-29 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och tillmötesgående. Trevliga i alla lägen. Omtanke och service. Trygg affär.
    Mycket nöjd!!
  • 2021-09-29 Insamlad av företaget
    Bytte in min bil mot en annan. Blev väldigt bra bemött och fick titta och provköra bilen i lugn och ro.
    Blev bjuden på fika medan de gick igenom min gamla bil.
  • 2021-09-27 Insamlad av företaget
    Magiskt som vanligt. Trevliga och tillmötesgående
  • 2021-09-27 Insamlad av företaget
    Behövs bara ett ord, tvärgrymt!
    Utmärkt bemötande och 'goa gubbar' där.
    Högsta betyg!!
    Det var riktigt roligt att höra Daniel, du är varmt välkommen åter! Autolane
  • 2021-09-08 Insamlad av företaget
    Sålde en mc till dem. Hade lite mejl kontakt innan jag bestämde att sälja den till dem. Mc lämnades och pengar kom in direkt. Mkt bra bemött och kommer sälja nästa mc till dem med om jag får rätt bud.
    Tack för fint omdöme och en smidig affär. Du är varmt välkommen åter till oss Autolane
  • 2021-09-03 Insamlad av företaget
    Sålde en begagnad bil, från första kontakt, kort och bra sammanfattning om hur det skulle gå till, snabb återkoppling och lätt överlämnande, jättenöjd!
    Tack för dit omdöme - och tack för en smidig affär! Varmt välkommen åter till oss, både om du vill sälja eller köpa! Autolane
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Blev mycke trevligt bemött.Förväntade mig en smidig affär och så blev det.Jag sålde min motorcykel och fick priset vi kom överens om,pengarna på kontot innan jag lämnade affären.
    Tack för ett fint omdöme och varmt välkommen till oss igen i framtiden! Autolane
  • 2021-08-23 Insamlad av företaget
    Affären funkade alldeles utmärkt från början till slut👍🏼 Kan varmt rekommendera Autolane.