Autolane AB

Autolane AB

www.autolane.se
  • BadgeEightYears
Omdömen totalt
737
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Autolane AB är en märkesoberoende bil- och motorcykelfirma som erbjuder noggrant utvalda, nyare begagnade fordon med hög kvalitet och rätt utrustning. Hos oss är trygghet, transparens och personlig service i fokus – varje bil och MC vi säljer är genomgången med höga krav, så att du som kund kan känna dig helt trygg i ditt köp.... 

Skriv ett omdöme

737 omdömen om Autolane AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 737 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Liam Alexander S
Skrev om Autolane AB

Reserverade en bil via säljaren Aras S. Tagit ledigt från jobb och åkt 3 timmar bil. När jag kommer fram så står han och säljer bilen till en annan. Påstår att han inte fått tag i mig trots att jag pratade med honom innan jag åkte hemifrån. Fick en väldigt oseriös känsla av denna firma/säljare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Kaj Steve A
Skrev om Autolane AB

Otroligt snygga och välvårdade mc och bilar. Man känner sig verkligen välkommen utav personalen som är mycket tillmötesgående. Ett speciellt STORT Tack till Jonas Brimse som verkligen ställt upp med mitt köp av motorcykel. Detta företag rekommenderas starkt.

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Hej Kaj å tack för dessa varma ordern. Jag hoppas du får en underbar sommar med din nya motorcykel Mvh Jonas

John Erik Ludwig S

Grymt bemötande,väldigt trevlig säljare och allt gick så smidigt man vill ha det (Genti)

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tomas I
Skrev om Autolane AB

Mycket bra bemötande vid försäljning av min mc, Andre tog hand om allt från början till slut. Ovanligt med ett sånt proffsigt företag i dessa tider. Behöver jag en bil eller mc framöver så är det till Autolane jag åker förtst.

1
André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack för en smidig affär Tomas! Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver något! Allt gott! //André

Tobias Klas Olof E

Jävligt smidig affär, uppskattar ordning och reda. Säljaren Genti var riktigt öppen, ärlig och reko. Kan varmt rekommendera. Jag fick ett fair pris på bilen de köpte av mig. /Tobbe

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Henrik Gustav Sture A

Pratade med en inköpare,fick ett bra bud,slog till.Sen gick det fort,pga ryggskada hämtade man hojen hemma här,sedan ett tiominuters samtal och affären klar,pengar oå kontot;) mycket smidigt, tack Autolane och Andre för en Bra,snabb,smidig affär //Henke

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan Simon T
Skrev om Autolane AB

Mycket bra kundbemötande! Trevlig säljare, om ni ska köpa en motorcykel här så prata med Jonas! 😊

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack Johan för en trevlig affär och lycka till med nya hojen! Mvh Jonas : )

Carl Fredrik E
Skrev om Autolane AB

Tydlig kommunikation, inget som kändes konstigt. Allt var tydligt och säljer gick snabbt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack för din recension Carl och tack ännu en gång för en smidig affär. MVH Bruno

Malcolm Rutger L
Skrev om Autolane AB

Sålde min kära BMW R1250R till Autolane. Mycket smidig hantering från första kontakt till att pengarna fanns på kontot. Tusen tack till Jonas för professionellt och vänligt bemötande. Köper gärna nästa hoj där när det blir aktuellt. Malcolm

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Hej Malcom Tack för en väldigt smidig å trevlig affär. Du är så välkommen att kontakta mig när du vill köpa en ny MC. Mvh jonas

Christine Agneta D

Allt gick smidigt och personalen var hjälpsamma och service minded.

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jesper S
Skrev om Autolane AB

Jag erbjöd min bil till försäljning och AutoLane var de första som hörde av sig. De erbjöd snabb kontakt och proffsigt bemötande. Trevliga lokaler och bra bemötande på plats. Genti hade bra balans mellan "varddagssnack" och affärssnack och vi kom snabbt fram till en lösning som jag i egenskap av säljare var nöjd och bekväm i. Han var tydlig och ärlig och jag kan varmt rekommendera AutoLane till andra. Jag själv kommer definitivt ha det i åtanke vid nästa köp/sälj av fordon. Tack AutoLane för en bra upplevelse.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Michael Y
Skrev om Autolane AB

Otroligt nöjd med servicen jag fick! Johannes var engagerad, professionell och väldigt hjälpsam genom hela processen. Rekommenderar varmt både honom och Autolane!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jack D
Skrev om Autolane AB

En av de bästa kundupplevelserna jag haft! Stort tack Johannes för ditt engagemang och din grymma service! Rekommenderar starkt både honom och Autolane!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jimmy M
Skrev om Autolane AB

Enkel och smidig process hos Autolane, lyhörd personal på som verkligen ser till att ditt behov mättas!! Tack Johannes för grym service

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karine K
Skrev om Autolane AB

Tack Autolane för en super service och ett stort tack till Johannes för en supertrevlig affär! Rekommenderar starkt att ni köper eran nästa bil där!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Fredrik Johan Viktor B

Sålde min MC via André. Superbra hantering och rätt pris. Mycket smidigt med upphämtning och extra tack till Amir. Rekommenderas starkt om man önskar bra pris och mycket snabb hantering och service. //Fredrik

1
André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack för en fin affär Fredrik! Du är alltid välkommen! //André/Amir

Peter L
Skrev om Autolane AB

Mycket trevlig personal och proffsigt bemötande

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Martin S
Skrev om Autolane AB

Snabb och smidig affär. Mycket bra bemötande.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Nico Nicholas Erik A

Tack för en riktigt dunder service. Stort tack till Jonas som gjorde det möjligt för mig att köpa min Suzuki GXS S1000 GT 🤟🏼

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Hej Nico Nöjet va helt på min sida. Grattis till tung MC kort och nya hojen!! Mvh Jonas

Lars David H
Skrev om Autolane AB

Smidiga, effektiva och professionella. Hämtade bilen och betalade direkt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tom Sören A
Skrev om Autolane AB

Mycket bra och trevligt bemötande! Tack Jonas!

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack skall du ha Sören : ) Mvh Jonas

Lars Torbjörn O
Skrev om Autolane AB

Väldigt fint bemötande. Lättsamt och enkelt. Raka svar.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Bo K
Skrev om Autolane AB

Ett bra bemötande och smidig affär

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Karl Erik Kalle H

Mycket bar bemötande och trevlig personal väldigt smidigt är mycket nöjd stort tack till Jonas för en bra upplevelse

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack skall DU ha Karl för en väldigt smidig och trevlig affär : ) Mvh Jonas

Sven Håkan B
Skrev om Autolane AB

Mycket bra process, tydlig och snabb respons.

1
André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack för en smidig affär Håkan! Allt gott! //André

Amel H
Skrev om Autolane AB

Sålde min motorcykel till Autolane efter kontakt med Amir. Väldigt smidig affär från start till slut. De hämtade hojen hemma hos mig trots ca 40 mils avstånd, och betalningen kom snabbt efter genomgång. Stort tack till Amir för bra service! 5/5 Rekommenderas!

1
André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Yngve A
Skrev om Autolane AB

Tack för trevligt och superkunnigt bemötande. Så nöjd med hojen. Birger

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Vad roligt att du är nöjd med mig och Autolane. Jag hoppas du får mycket nöje med nya hojen : ) Mvh Jonas

Mirjam K
Skrev om Autolane AB

Väldigt trevlig personal, med proffsigt bemötande o kunniga. Kommer gärna tillbaka!

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack Mirjam för dessa fina orden. Du är alltid välkommen till oss för sälj, köpa eller bara på en fika. Mvh Jonas

Victor K
Skrev om Autolane AB

Fick problem med motorcykeln efter köp. Men mycket bra support och hjälp att få fram delar. Femstjärnig köpupplevelse.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ahmed Mounir M
Skrev om Autolane AB

Väldigt nöjd med hela upplevelsen. Jonas var trevlig, tydlig och allt gick riktigt smidigt från första kontakt till avslutad affär. Rekommenderas starkt!

2
Mirsad S och André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack så mycket ! Ja denna affären va verkligen snabb och smidig från start till slut från min sida också. Jag hoppas att du får mycket nöje med din nya motorcykel.

Carl Ronny K
Skrev om Autolane AB

Väldigt bra och trevligt bemötande från start till mål :) Bra och hjälpsamma. Kommer att komma tillbaka om det blir dags för fler affärer.

1
André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Du är alltid välkommen Ronny! Allt gott! //André

Mohammad T
Skrev om Autolane AB

Han är en vänlig och ansvarsfull person.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sven Morgan J
Skrev om Autolane AB

Jonas en trevlig pålitlig man som gav mej förtroende.

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack sp mycket Sven för det fina omdömet! Jag kan bara säga att det va en mycket trevlig & smidig affär från start till slut från min sida också. Jag önskar dig en trevlig sommar : )

Adam P
Skrev om Autolane AB

Smidig och snabb affär! Gick kanon!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jimmy M
Skrev om Autolane AB

Gick enkelt och smidigt. Trevlig försäljare. Gick kanske igenom saker lite för fort och kunde varit lite mer böjbar med vissa saker men överlag en bra upplevelse.

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Hasan S
Skrev om Autolane AB

Trevlig personal och snabb service rekommenderar stark

1
André A gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack för en smidig affär Hasan! Allt gott! //André

Adam M
Skrev om Autolane AB

Köpt fordon av Autolane och är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Stort tack till Jonas Brimse som varit otroligt lyhörd, hjälpt mig med alla mina frågor och sett till att leveransen fungerade smidigt från start till mål. Professionell och engagerad service rakt igenom. Varmt rekommenderat!

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tack så mycket Adam för en trevlig och smidig affär. Lycka till nu i sommar med nya hojen : ) Mvh Jonas

Peter E
Skrev om Autolane AB

Sålde min bil till Autolane AB. Från första kontakt till avslutad affär gick allt snabbt och smidigt. Super bra bemötande och de var väldigt noga med att jag skulle känna mig trygg genom hela sälj processen. Kan verkligen rekommendera Autolane AB

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Khamees E
Skrev om Autolane AB

Bra mottagande och kunnig säljare. Nöjd med det hela.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan N
Skrev om Autolane AB

Bra och trevligt bemötande. Kanske hade lite dålig koll på elbilar Vid frågor ang försäkring räckvidd. Men inget som påverkade affären

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan Olof Magnus K

Vi fick ett mycket gott bemötande och Autolane levde upp till mina förväntningar. Jag köpte en VW Transporter caddy.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl K
Skrev om Autolane AB

Fantastiskt trevlig och serviceinriktad personal. Tack för en bra affär Jonas!

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Hej Carl Tack för en super trevlig och smidig affär. Önskar dig en fantastisk sommar med nya hojen : ) Mvh Jonas

Marie L
Skrev om Autolane AB

Snabbt och smidigt. Trevliga killar med trevligt bemötande. Snabb och säker affär. Kan rekommendera detta företag.

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mats Ove C
Skrev om Autolane AB

Proffsiga /Trevliga/Snabba/ riktiga nöjd med min affär! Säjaren Bruno är rak, tydlig och lösningsorienterad

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stefan A
Skrev om Autolane AB

Mycket smidig av hanteringen av köpet av min bil. Jag sålde min bil till Autolane de gav bästa budet. De tog hand om köpekontraktet och ägarbyte samt smidig, säker hantering betalning. Pengarna på kontot innan vi abvslutade äffären. Tack Bruno och Emin för en mycket smidig hantering

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sten Reine Ingvar B

Bra bemötande av säljare kan tänka mig att köpa bil här

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Gustav S
Skrev om Autolane AB

Köpte en mc av Jonas på Autolane, allt gick mycket smidigt och trevligt. Ordning och reda och med många fina mc i fordonshallen. Rekommenderas 👍

1
Mirsad S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Tjena Gustav :) Tack igen för en väldigt smidig & trevlig affär. Mvh Jonas

Defrim S
Skrev om Autolane AB

Väldigt trevligt bemötande av både Bruno och Emin. Affären gick hur snabbt och smidigt som helst vid försäljning. Rekommenderar!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Öyvind H
Skrev om Autolane AB

Mycket gott bemötande. Snabb och enkel affär.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autolane AB

Jag kan bara säga det samma :) Tack för en trevlig & Smidig affär. Mycket nöje md din nya motorcykel. Mvh Jonas

Patrik A
Skrev om Autolane AB

Sålde min hoj till Autolane. Så nöjd, inga konstigheter. Mkt bra service och trevligt bemötande. Andr’e gjorde allt snabbt och smidigt. Kan inte annat än att rekommendera Autolane. Mvh Patrik

1
Gentian S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen