Autolane

Solbräckegatan 14, 442 45 Kungälv — Visa karta

Autolane är en märkesoberoende bil- och motorcykelfirma som levererar nyare begagnat till bra kvalitet. Vi erhåller alltid personlig service och strävar ständigt efter långa och genuina kundrelationer. I Kungälv kan du besöka vårt showroom på över 2000 kvadratmeter där du hittar mängder av kvalitetssäkrade bilar och motorcyklar - I vår topputrustade verkstad står våra experter redo att ta hand om din bil/mc under hela ägandeperioden, och vi välkomnar även varmt andra kunder att boka in en tid i vår verkstad vare sig om det är bil eller mc.

Vår mål är att du ska hitta en bil eller motorcykel som du blir riktigt nöjd med, under en lång tid!
Varmt välkommen förbi eller kontakta oss redan idag!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 200 kunder tycker om Autolane

• 2020-07-27

Åsa V skrev om Autolane
    Hej, köpte en bil av er. Service och bemötande var utmärkt bra, jag är mycket nöjd och rekommenderar gärna er till andra kunder 😊 Läs mer
  • Victor S

2020-07-26

Victor S skrev om Autolane
    Mycket nöjd med kommunikation samt snabb och smidig affär där dom skötte alla delarna klanderfritt! Läs mer
  • 2020-07-17

Halila S skrev om Autolane
    Grym service och bemötande som alltid när man sätter sin fot på Autolane. Supernöjd med mitt köp, bästa bilfirma i Sverige. Läs mer
  • 2020-07-17

Henrik B skrev om Autolane
    Byte in min bil och köpte en ny, gick hur bra som helst. Snabbt smidigt enkelt, skit go personal som bemöter dig bra👍 Läs mer
  • 2020-07-10

Patric N skrev om Autolane
    Köpte min andra bil även mc där
    Kanon ställe Läs mer
  • 2020-06-12

Roger A skrev om Autolane
    Smidigt och grym service rekommenderas Läs mer
  • Daniel F

2020-05-17

Daniel F skrev om Autolane
    Kan varmt rekommendera Autoline och då speciellt säljaren Mirsad som jag köpte en väldigt speciell mc av. Alldeles utmärkt service och jag kände mig trygg att avsluta affären. Fantastiskt fin lokal med väldigt fina bilar och motorcyklar! Absulut full pott av en mycket nöjd och glad Stockholmare mina varmaste rekommendationer till att besöka Autoline! Läs mer
  • 2020-05-05

Jessica A skrev om Autolane
    Köpte en Audi, och alltid lika trevligt och proffsigt bemötande. Vi köper alltid våra bilar hos autolane, vi känner oss trygga att handla hos er, man får alltid den bästa servicen och även denna gången! Läs mer
  • ROBIN G

2020-04-29

ROBIN G skrev om Autolane
    Lämnade in min MC för att byta däck och göra service.

Det jag kan säga är att det var otroligt trevlig personal, jätte bra kundbemötande och dom visste verkligen vad dom gjorde. Sen var det mycket billigare än på alla andra firmor jag hörde med. Sjukt prisvärt!!

Tack Autolane! Ni har gjort en otroligt nöjd kund! 5/5 Läs mer
  • 2020-04-11

Tayfun T skrev om Autolane
    Glad ansiktet trevliga säljare och hjälpsamma Läs mer
  • Mats Fredrik O

2020-04-06

Mats Fredrik O skrev om Autolane
    Fick ett rimligt pris på MCn. Affären gick enkelt och smidigt. Pengarna på kontot dagen efter och inga bekymmer. Seriöst företag med bra kvalitet på personal och fordon. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-04-04

Pamela A skrev om Autolane
    Smidig affär vi fick med oss bilen samma dag och mycket trevlig personal! Läs mer
  • 2020-04-01

Elin S skrev om Autolane
    Fantastiskt fina lokaler och ännu bättre bemötande - hit kommer jag även vid nästa affär👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Micael S

2020-03-31

Micael S skrev om Autolane
    Tyckte Autolane hade fräscht i sin salong samt klass på bilarna
    Även ett artigt o kunnande beteende Läs mer
  • 2020-03-31

Milomir J skrev om Autolane
    Jätte fina bilar ännu finare personal Läs mer
  • Dara F

2020-03-15

Dara F skrev om Autolane
    Hej!
    En stort tack ,Jag är 100% nöjd för att :
    •Vänligt rekommendationsbrev försäljer .
    • Bra förslag pris .
    • Rimligt värdering på min bil .
    • Snabb ansvarig för frågorna .
    • trevligt och hjälpsam .
    Mvh Sara Läs mer
  • Patrik R

2020-03-13

Patrik R skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Jätte trevlig och hjälpsam personal! En väldigt härlig stämning. Kommer att göra fler affärer med dom. Läs mer
  • 2020-03-05

Carin E skrev om Autolane
    Jag köpte en bil. Jag blev otroligt väl bemött. Jag åkte tåg från Lund till Göteborg och de hämtade mig på stationen och körde mig till Kungälv, de bjöd på kaffe och var hela tiden mycket informerande ocv jättetrevliga.
    Jag hade höga förväntningar på väg till Autolane och de levde verkligen upp till dem. Är jättenöjd!!! Läs mer
  • 2020-03-01

Artan S skrev om Autolane
    Golf, mycket trevligt bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-02-24

Magnus A skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Jag köpte en bil
    Jag blev väl bemött av kunnig säljare ”Roland”
    Jag tycker dom levde upp till mina förväntningar

Jag är nöjd och kommer fortsätta vara kund hos autolane Läs mer
  • 2020-02-24

Nathali H skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Fantastiskt service och kände mig trygg att köpa bil från Autolane med Roland som säljare. Dom bytte även till vinterdäck när jag skulle hämta den☺️ Läs mer
  • 2020-02-20

Jesper H skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Det blev en Harley denna gång. En fantastisk säljare vid namn Roland. Han måste ÄLSKA sitt jobb som kör minst 10 mil om dagen för att komma fram och tillbaka till jobbet. En mycket trevlig och trovärdig säljare. Kommer absolut tillbaka när jag byter hoj eller bil nästa gång.

Tack

Jesper Läs mer

Carola A skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Köpte min bil på Autolane . Bästa stället bra service trevliga och proffsiga .
    Stort tack till Autolane som fixade min drömbil Läs mer

Kjell A skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    köpte bil på atulane av bästa försäljare Roland Arnsmar kan starkt rekomenderadet den bilfirma mycket nöjd med min bil Läs mer

Jesper K skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Köpte en ny bil, blev bemött som en välkommen gäst stark rekommendation. Snabbt och simpelt Läs mer

Jonas K skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Bra kundbemötande och service, trevliga säljare samt fräscha lokaler Läs mer

Emil M skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Fick kontakt med Roland på autolane för att sälja min motorcykel! Fanns inga problem bara möjligheter och jag upplevde att jag fick att realistiskt pris för motorcykeln och är mycket nöjd med bemötandet jag fick från start till avslutad affär. Har sedan dess haft stort förtroende för autolane och framförallt Roland och har haft kontakt åt båda hållen då jag söker efter lämplig bil till mig och familjen och jag har upplevt att jag får konkret information och erbjudande efter mina behov. Mycket nöjd Läs mer
  • Roger R

2020-02-19

Roger R skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Mycket bra bemötande 👍när jag köpte min fina Kia 🚘tack till er 🌹 Läs mer
  • Tarek L

2020-02-19

Tarek L skrev om Bil och MC-försäljning en del av Autolane
    Köpte en Porsche Cayman 718.
    Helt fantastiska på Autolane.
    Trevliga, seriösa, proffsiga, ärliga och inte minst otroligt kunnig personal. Blivit otroligt bra bemött av alla på Autolane. Dom är grymma på bilar och är så seriösa. Jag rekommenderar varmt dessa killar med Daniel i spetsen. Ett extra stort tack till Esa, som bara är bäst. Svarar alltid snabbt på sms och är otroligt proffsig som säljare. Jag återkommer.
    Med vänlig hälsning, Tarek Läs mer
  • TURE N

2020-02-04

TURE N skrev om Autolane
    Köpt både mc och bil och alltid blivit väl mottagen med grym personal. Har alltid varit helnöjd när man har varit hos Autolane. Läs mer
  • 2020-02-04

Ture Ragnar N skrev om Autolane
    Köpt både mc och bil och alltid blivit väl mottagen med grym personal. Har alltid varit helnöjd när man har varit hos autoluna. Läs mer
  • 2020-02-01

Ingela Sofie F skrev om Autolane
    Köpte en Golf GTE. Jättenöjd med bemötandet och att affären sköttes proffsigt och enkelt. Läs mer
  • 2020-01-24

Lisbeth I skrev om Autolane
    Vi köpte en bil. Fick väldigt förtroende för säljaren, inte "gå påig" utan lyssnande. Blev mycket positivt överraskad av detta. Kommer att rekommendera denna bilfirma till andra. Läs mer
  • 2020-01-03

Per Åke A skrev om Autolane
    Köpte xc60 och fick ett bra bemötande Läs mer
  • 2019-12-23

Saman K skrev om Autolane
    Bästa personalen med otrolig bra service! Här känner man att man får hjälp vrrkligen! Läs mer

Linus B skrev om Autolane
    Jag reste från Nässjö till Kungälv för att köpa en sportigare bil av dom. Bilen var till salu för ett riktigt bra pris! Jag blev bemött på bästa möjliga sätt med erbjudande om skjuts och provkörning. Jag fick även information om bilen innan jag åkte och tittade på den, även informationen var 100%. Jag har även haft lite småproblem efter affären men även dessa har de hjälpt mig åtgärda. Läs mer

Maddis A skrev om Autolane
    Superproffsiga och kunniga försäljare! Rekommenderar Autolane till alla som vill köpa en bra bil till ett bra pris! Extra kunnig är Arang =) Läs mer

Siamak R skrev om Autolane
    Utmärkt service, trevlig och kunnig personal. Läs mer

Marko K skrev om Autolane
    Fantastiska på alla vis. 3 köpta fordon i rad säger en hel del. Läs mer
  • 2019-12-15

Rickard A skrev om Autolane
    Fantastiskt bemötande ! Mycket nöjd med säljaren Mirsad! Kommer definitivt återkomma ☺️ Läs mer
  • 2019-11-30

Jovan K skrev om Autolane
    Jätte trevlig och hjälpsam personal rekomenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-30

Daniel A skrev om Autolane
    Professionellt bemötande och angenäm köpupplevelse. Läs mer
  • 2019-11-28

Richard L skrev om Autolane
    Mycket trevlig personal. Fina bilar Läs mer
  • Kucukgöl H

2019-11-25

Kucukgöl H skrev om Autolane
    Sharbel Saoumi
    Säljare. Jag är så himla nöjd med mitt köp utav Mercedes A200 AMG Line 2019. Säljaren var utomordenligt trevlig och bemötte mig kungligt. Han skickade upphämtning från tågstationen då jag kom från Stockholm och kunde inte trackterna i Göteborg. Han skickade sin kolega Martin som var lika trevlig han med. Hela köpet gick som jag hade tänkt mig. Bra service och mycket fin bil. Är så himla nöjd med mitt köp. De var värt att åka till Göteborg för att genomföra köpet. Idag i Stockholm när jag bytte till vinterdäck så sa dem i Mercedes Upplands Motor att de var fina fälgar. Och de blev förvånade när jag sa att jag fick med det på köpet. Då sa han att dem i Göteborg verkar vara mer trevliga än vi i Stockholm eftersom du fick vinterdäck med grymma fälgar på köpet. Tack Sharbel Saoumi och Martin. Kommer definitivt tillbaka framöver.

Hamza Küçükgöl
    www.hkfoto82.wix.com/hkfoto Läs mer
  • 2019-11-24

Aggasi T skrev om Autolane
    Köpte min senaste bil ( Volvo V40 ) , super nöjd,
    Proffsig personal, underbart bemötande av personalen.
    👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-11-22

Sonia G skrev om Autolane
    Köpte en bil 🚗 bästa service Läs mer
  • 2019-11-21

Lars K skrev om Bil och MC-Verkstad en del av Autolane
    Service. Kan inte svara på hur den utfördes.
    Fick ett bra bemötande och hjälp att lasta. Läs mer
  • 2019-11-20

Elisabeth E skrev om Autolane
    100% nöjd kund!
    Köpte en golf!!
    Bemötandet var det bästa man kan tänka sig!
    Kommer helt klart rekommendera er firma till andra människor! Läs mer
  • 2019-11-02

Gustav K skrev om Autolane