Autolane

Autolane

www.autolane.se
  • BadgeSixYears

Autolane är en märkesoberoende bil- och motorcykelfirma som levererar nyare begagnat till bra kvalitet. Vi erhåller alltid personlig service och strävar ständigt efter långa och genuina kundrelationer. I Kungälv kan du besöka vårt showroom på över 2000 kvadratmeter där du hittar mängder av kvalitetssäkrade bilar och motorcyklar...

474 omdömen om Autolane

Sedan starten hos Reco 2019

Nathan T
Skrev om Autolane

Kom dit för att titta på en Mc, André var jättetrevlig som tog emot mig och var mer än villig till att hjälpa till! Kändes väldigt tryggt och bekvämt! Förväntningarna blev överbeträffade av både André och Autolane :)

Kjell-Åke O

Vi blev trevlig bemötta på Autolane, trevlig personal Kjell Åke

Michael Ove T

Fantastiskt bra service och bra bemötande. Köpte en Yamaha MT10 där och en månad senare så gick kopplingsvajern av då den visade sig vara felmonterad från fabrik. Autolane löste detta både snabbt och kostnadsfritt och dessutom med ett väldigt trevligt bemötande. Har inget annat än positivt att säga och kan klart rekommendera dem till andra.

Erik P
Skrev om Autolane

Väldigt smidigt! Andre var en klippa att göra affär med.

Pär V
Skrev om Autolane

Trevligt bemötande och proffsig säljare. Seriöst företag med ordning och reda.

Rebecka A

Stort tack Lucas för en toppen affär Rekommenderar Lucas starkt

Hampus G
Skrev om Autolane

Tar verkligen hand om kunden, supernöjd. Stort tack till Lucas för affären. Rekommenderar starkt

Ymran M
Skrev om Autolane

Väldigt bra bemötande av personalen och professionella dem tar verkligen hand om en och får en känna sig trygg när man gör affärer.

Niklas J
Skrev om Autolane

Mycket bra service och trevlig personal. Fick hjälp av Lucas med mitt köp av en Kia

Svar från Autolane

Stort tack för omdömet Niklas, hoppas vi ses snart igen och lycka till med din nya bil!

Ahmed A
Skrev om Autolane

Proffesionellt bemötande samt kunnig personal.

Silvia I
Skrev om Autolane

Carlos ger dig all information du behöver tydlig och riktigt! Han möter din efterfrågan och hjälper dig hela vägen!

Sayedah S
Skrev om Autolane

Min upplevelse hos Autolane var väldigt bra! Jag var där med min man och inköparen Carlos tog väl hand om oss. Han övertygade oss till 100% och vi är väldigt nöjda med vårat köp!

Sarah I
Skrev om Autolane

Grymt bemötande med full service av Carlos

Rima I
Skrev om Autolane

Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt! Säljaren Carlos var väldigt kunnig och tog emot mig väldigt bra. Han övertygade mig till 100% och han nådde upp till mina förväntningar. Han var väldigt trevlig, hade god service och hade svar på alla frågor jag ställde. Idag är jag väldigt nöjd med mitt köp hos Autolane tack vare honom (:

Christer S
Skrev om Autolane

Trevligt och trivsamt trevligt bemötande

Pontus P
Skrev om Autolane

Mycket smidig och snabb hjälp med försäljning. Riktigt bra bud i jämförelse med många andra firmor! Tack för hjälpen! Kommer absolut använda er igen!

Lennart Peter Patrik N

Kanon bemötande hos Autolane. Har nu köpt 2st MC's och lika nöjd över båda köpen.

Fabian P
Skrev om Autolane

Trevligt bemötande, ingen påtryckning eller stress. Bilen var i det fina skicket som visades i annonsen och beskrivdes på telefon.

Nebojsa K
Skrev om Autolane

Jag hade den bästa upplevelsen med Autolane! Säljare är vänliga och redo att hjälpa. De har korrekt, ärlig och enda kvalitet! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Emil G

Proffsiga, vänliga, fina bilar

Monica M
Skrev om Autolane

Vi fick ett bra bemötande av en proffsig och kompetent person vid namn Daniel. Vi känner oss nöjda med köpet.

Edessa K
Skrev om Autolane

Jättebra och smidig service. Tack till Pierre som hjälpte mig att navigera i bilvärlden, väldigt kunnig och professionell. Nöjd med bilköpet, tack! Kommer absolut att vända mig till er igen när det är dags igen i framtiden.

Hiddi S
Skrev om Autolane

Eran medarbetare Pierre var jättehjälpsam! Redan från start var han väldigt behjälplig och lyssnade på vad var ute efter och hjälpte mig att hitta rätt. Har tidigare bara hört och sett om er på Autolane via Instagram och mina höga förväntningar möttes otroligt bra! Tack så mycket Pierre och tack Autolane!

Glen K
Skrev om Autolane

Fantastiskt fint bemötande av en fantastisk personal! Väldigt nöjd med bilen jag köpte och Pierre gav mig ett Väldigt bra erbjudande jag inte kunde motstå. Har aldrig haft en bil jag varit så nöjd med. Och gott kaffe bjöd dem på också :)

Mattias P
Skrev om Autolane

Otroligt kundbemötande snabbt och smidigt, speciellt Pierre som var mycket tillmötesgående! Blir Autolane framöver om jag köper eller säljer.

Amilia S
Skrev om Autolane

Är jättenöjd med Autolane, sålde min bil snabbt och smidigt, stort tack till André för det fantastiska bemötandet!

Sam S
Skrev om Autolane

Min upplevelse på Autolane var riktigt bra! Då jag blev bemött väldigt bra. Servicen samt informationen jag fick kring bilen var exemplarisk. Medarbetaren hette André, ung kille med väldigt bra egenskaper som verkligen vet hur man skall få sålt bilar professionellt men även ge ut en bra service till sina kunder, rekommenderar starkt!.

Svar från Autolane

Tack för din fina recension Sam!

Josef K
Skrev om Autolane

Jag kontaktade Autolane och hade lite frågor om bilköp då jag är sugen på en ny bil. Fick hjälp från André och kan säga ärligt att jag aldrig blivit bemött på detta sätt. Professionell, kunnig & allt annat därimellan. Stort tack Autolane & till den duktiga personalen ni har! Mvh Josef

Svar från Autolane

Tack så mycket Josef!, du är alltid välkommen in till oss på Autolane!

Sara G
Skrev om Autolane

Väldigt smidig process, tack André för hjälpen!

Svar från Autolane

Tack så mycket Sara! Lycka till nu! Du är alltid varmt välkommen åter in till oss på Autolane!

Nahrin M
Skrev om Autolane

Grymt bra service och trevligt bemötande!

Dayson B
Skrev om Autolane

Pierre hjälpte mig från start till slut med bilköpet, hjälpsam och engagerad service. Rekommenderar att söka upp Pierre vid försäljning eller köp av fordon.

Silva D
Skrev om Autolane

Var i kontakt med Autolane ang. försäljning av min bil. Fick en toppen värdering av bilen. Stort tack Pierre Bardavid för ett super trevligt bemötande och service.

Danno A
Skrev om Autolane

Jätte bra kundbemötande super trevliga personal

Behrouz T
Skrev om Autolane

Riktigt proffsigt utfört arbete och trevlig personal. Rekommenderar starkt efter att ha prövat andra tidigare.

Josif V
Skrev om Autolane

Väldigt bra bemötande, stort tack till Pierre!

Oskar P
Skrev om Autolane

Smidigaste bilaffären jag gjort! Daniel är en klippa! Rekommenderas skarpt!

Svar från Autolane

Stort tack för dina fina ord! Välkommen tillbaka!

Thore Johan W

Var inne på Autolane för service och byte av bakdäck på min HD. Riktigt bra mottagande, arbete och service👍🏻 Rekommenderas!!

Marcelle Y
Skrev om Autolane

Bästa service från Pierre 10 av 10 poäng.

Evert Sebastian W

Köpte en Honda VFR 800 av Arash på distans. Tydlig kommunikation och smidig affär rakt igenom. Originalsystemet skulle följa med men var inte med vid leverans, men ringde tillbaka till Arash och de blir levererat vid nästa leverans till Skåne. Tack för en bra affär, rekommenderas!

Lukas K
Skrev om Autolane

Vill tacka Autolane för en fin, snabb, smidig affär! Jag känner mig väldigt nöjd med min affär och kommer fortsatt göra affärer med Autolane! Tack speciellt till André för all hjälp, verkligen grym på det han gör! Tack ännu en gång!

Victor K
Skrev om Autolane

Bra bemötande,levde upp till förväntan. Gjorde ett bilbyte.

Jagmid S
Skrev om Autolane

Pierre är en fantastisk trevlig person som hjälpte mig med min dröm köp

Ban K
Skrev om Autolane

Professionella, lyhörda och mycket kunniga. Bemöter kunder på ett ytterst ödmjukt och prestigelöst sätt. Över förväntan trevligt besök.

Lea M
Skrev om Autolane

Tack bästa Pierre och hans kollega Andre för all hjälp!

Elisabet O
Skrev om Autolane

Väldigt enkelt och snabbt fick jag sålt min bil till Pierre! professionellt och säkert! Bra bemötande av hans kollegor! Hit kommer jag tillbaka till nästa bilköp!

Shirin Y
Skrev om Autolane

Jag var inne för att sälja min bil och Pierre hjälpte mig ,han var väldigt tillmötesgående samt professionell . Jag tackar dig Pierre för all din tid du tog för att se till att jag skulle vara så nöjd som möjligt . Du är grym på ditt jobb ! Ser fram emot nästa köp.

Susanne B
Skrev om Autolane

Varmt och proffesionellt bemötande av personalen på Autolane, fick hjälp av Pierre med värdering av min bil och allt gick väldigt smidigt.

Lillian B
Skrev om Autolane

Stort tack Pierre för service i världsklass i samband med min bilaffär! Jag kan starkt rekommenderar Pierre och Autolane vidare.

Ozan O
Skrev om Autolane

Jag vill ge en mycket positiv recension till André på [Bilförsäljningens namn]. Från det ögonblick jag klev in genom dörren blev jag imponerad av hans vänliga och professionella bemötande. André tog sig verkligen tid att lyssna på mina behov och önskemål, och erbjöd expertis och vägledning genom hela processen. Han var otroligt kunnig om alla bilar och deras funktioner, vilket gjorde det enkelt för mig att fatta ett informerat beslut. Jag uppskattade särskilt hans ärliga och transparenta sätt att hantera alla frågor och...

Svar från Autolane

Tack så mycket Ozan för dina fina ord! Va kul att du är nöjd med din affär! Du är alltid välkommen tillbaka!

Tamoochin O
Skrev om Autolane

Bra bemötamde, seriös bilfirma med god service.

Svar från Autolane

Tack för dom varma orden Tammo! Förhoppningsvis gör vi fler affärer! Ha en trevlig "lång" helg!