Avona Tak & Bygg

Ring 073-252 74 91 avona.se

3 omdömen om Avona Tak & Bygg

Mats O Eleonore A
Skrev om Avona Tak & Bygg

Beställde en bänkskiva via Avona. Trevlig o bra service. Leverans på utsatt tid och bänkskivan passade perfekt i köket. Mycket nöjda med Uffe på Avona.

Svar från Avona Tak & Bygg

Hej Mats och Eleonore. Tack själva för visat förtroende samt mycket trevliga möten, nöjet att få hjälpa er med en riktigt fin skiva har legat på våran sida. Må gott/ Uffe AVONA

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1094 omdömen 4.8 av 1094 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Gerd T
Skrev om Avona Tak & Bygg

Trevligt och professionellt AAtt få ett snyggt och välgjort jobb vilket det också blev..Rektommenderar gärna f företaget.. Målning av fasad med tillhörande vindskivor

Svar från Avona Tak & Bygg

Hej Gerd, tack för ditt fina inlägg det betyder mycket för oss! Jag vill passa på och tacka själv för trevligt bemötande och många givande samtal. Vi är så stolta över att ha fått hjälpa dig att göra ditt vackra hus ännu vackrare. Må gott/ Uffe

Attilla F
Skrev om Avona Tak & Bygg

Väldigt enkla att ha och göra med samtidigt som de alltid är väldigt trevliga! Håller vad de lovar och har en service utöver det vanliga. Rekommenderas starkt!

Svar från Avona Tak & Bygg

Hej Attilla, tack för de fina orden, det värmer då vi verkligen gör vårat yttersta för att ni som kund skall få den servicen ni önskar. Vi på AVONA tackar ödmjukast för att ni valt oss som just eran leverantör. Allt gott/ Uffe