Avrora Marin AB

Avrora Marin AB

Ring 08-128 787 75 www.avrora.se

Välkommen till Avrora Marin! Letar du efter båttillbehör som båtkapell, båtdynor eller behöver du kanske en hel reparation av din båt? Då ska du vända dig till oss. Vi både konstruerar, tillverkar och lagar och har 35 års erfarenhet av båtbranschen. Oavsett material eller båtmodell kan våra skickliga anställda både sy och...

33 omdömen om Avrora Marin AB

Sylvia S
Skrev om Avrora Marin AB

Rent bedrövligt. Kapellet på tvätt och impregnering. Fick tillbaka ett flammigt kapell med vikta rutor. Kapellet läckte vatten och hade krympt! Nu måste vi beställa nya rutor! Varning! Varning! Riktig bluff!

Stockholm Marin
4.6/5 i betyg av 103 omdömen 4.6 av 103 omdömen

Vi köpte en styrpulpetbåt, Stockholm marin var väl informerade om båten. Hjälpsamma vid avslut och löste allt på bästa sätt Vi är jättenöjd

Björn G
Skrev om Avrora Marin AB

Jättetrevlig personal, som har levererat riktigt bra kvalitet till vettiga priser. De har hjälpt oss med tvätt och impregnering av kapellet och lagning av en soffa, och de har även sytt upp en ny soldyna till fören på båten, och vi har varit helnöjda med allt!

Andreas G
Skrev om Avrora Marin AB

Mycket god kvalitet på tillverkat kapell!

Jan Å
Skrev om Avrora Marin AB

Jag köpte ett kappel till min BW båt. Perfekt passform, har faktiskt aldrig sett bättre. Med andra ord riktigt yrkeskunnande.

Anders W
Skrev om Avrora Marin AB

Trevligt bemötande när det var dags att klä om Båtdyna & Riktigt bra utfört Skrädderi. /Anders

David L
Skrev om Avrora Marin AB

Jag har köpt dynor flera kapell till båten. Bra noggranna och snabba.

Jens Rikard S
Skrev om Avrora Marin AB

Extremt kunniga, trevliga och hjälpsamma. Jag anlitat Avrora att antal gånger för omtapetsering av båtdynor och ändringar samt lagning av båtkapell. De har alltid levererat mer än vad de tar betalt för. Otroligt skickliga inom sitt hantverk. Snabb leverans, personligt bemötande och bra priser.

Magnus E
Skrev om Avrora Marin AB

Om klädning av sittbrunns dynor. Dom blev super fina och till ett bra pris

Angelica J
Skrev om Avrora Marin AB

Kan verkligen rekommendera Avrora Marin, de visade på sin yrkeskunskap med ett överförväntat resultat.

Tomas S
Skrev om Avrora Marin AB

Fungerade jättebra! Lämnade in smutsig och trasig sprayhood till segelbåten och två söndriga bomkapell. Allt var lagat och nytvättat när jag hämtade det. Funderade kanonbra. Nu slapp jag köpa nya dyra kapell. Hälsningar Tomas

Maria L
Skrev om Avrora Marin AB

Köpte kapell och sedan dynor. Trevligt, snabbt och proffsigt bemötande. Bra kvalitet på produkterna samt serviceanda för skräddarsydda kundbehov.

Hans A
Skrev om Avrora Marin AB

Nya båtdynor, mycket nöjd med resultatet och servicen.

Robert K
Skrev om Avrora Marin AB

Kom med sliten kappel och trasig soffa. Det blev som nytt👍

Björn S
Skrev om Avrora Marin AB

Bra service, prisvärda och otroligt fint arbete beskriver Avrora Marin bäst.

Eddie B
Skrev om Avrora Marin AB

Beställde ett nytt båtkapell, snabb leverans och utmärkt kvalitet. Kan starkt rekomendera Avrora marin.

Olof S
Skrev om Avrora Marin AB

Ett nytt kapell. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och trevligt och trevligt sätt. Är nöjd med kappellet och den korta leveranstiden. Vi rekommenderar gärna företaget till vänner och bekanta.

Jarmo R
Skrev om Avrora Marin AB

Mycket bra bemötande och yrkeskunande

Fredric Å
Skrev om Avrora Marin AB

Behandlade mitt ärende snabbt och det blev jävligt bra också. Trevliga dessutom.

Magnus T
Skrev om Avrora Marin AB

Beställde omklädning av alla utvändiga dynor på en Sealine S38. Fick förstklassig hjälp och de gjorde ett fantastiskt arbete. Kul att att det finns så skickliga yrkes människor. Glömde nästan nämna att det gick på en vecka och till ett mycket skäligt pris. Jag bor i Göteborg och Avrora ligger i Stockholm men jag tycker definitivt det var värt lite transport för att få ett så gott resultat. Kommer definitivt anlita dem igen om jag får nya båtprojekt

Anna Camilla Veronika E

Förutom att Avrora Marin AB har en mycket stor branschkunskap, är de ytterst noggranna. Man kan lätt se att alla deras arbeten är utförda med bästa kvalité och det är uppenbart att deras målsättning är att kunden ska vara nöjd till 100%. Avrora Marin AB har hjälpt oss att skapa kapell till både akterdäck och flybridge, samt att klä om två förarstolar. Jag kan varmt rekommendera Avrora Marin AB för denna typ av arbeten.

Christer A

Reparation av kapell. Snygga sömmar och snabbservice Mycket nöjd

Kim P
Skrev om Avrora Marin AB

Anlitade dem för nytt kapell. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd över resultatet, de anpassningar jag ville göra och mest imponerad över leveranstiden, nytt kapell inom 1 vecka. Rekommenderas varmt.

Fred E
Skrev om Avrora Marin AB

Dessa otroligt skickliga hantverkare hjälpte mig för 10 år sedan med hela inredningen till vår klassiska samlarbil, en 1964 VW Karmann Ghia. Klädsel till stolar, baksäte, dörr, sidopaneler, mattor och inner tak. Topp resultat! Kunde inte skilja den från original inredning. Vidare genom åren har Avrora Marin tillverkat kapell, dynor, stolar och väggpaneler till min båt, en 30 fot flybridge. Dessutom ett hamnkapell till jollen. Båten blev som ny. Firstklassig passform med material av hög kvalitet. Mycket bra kommunikation...

Krister B
Skrev om Avrora Marin AB

Snabba leveranser och bra resultat.

Helena L
Skrev om Avrora Marin AB

Helena L Jag vill verkligen rekommendera Avrora marina!! Vilket gediget arbete med markisen och dynorna. De lyssnade och levererade över förväntan. Så proffsigt tack.

Martin S
Skrev om Avrora Marin AB

Sydde om båtdynorna till min gamla båt. Resultatet blev väldigt bra, leveranstiden kort och bra pris.

Johan B
Skrev om Avrora Marin AB

Finns nog ingen proffsigare kapell och dynmakare i Sverige, dessutom mycket snabba!

Michael T
Skrev om Avrora Marin AB

Omtapetserat på båtdynor jätte bra bemötande kanon bra gjort vi är super nöjda.

Johan L
Skrev om Avrora Marin AB

Fick båtsoffa och stol omklädda. Snyggt och väldigt snabb leverans.

Daniel E
Skrev om Avrora Marin AB

Beställde ett kapell till en 10 meter Daycruiser av Avrora. Snabb kontakt och seriös inställning till jobbet. Mycket nöjd med resultatet.

Lasse H

Proffsiga, supertrevliga, utmärkt arbete👍👍👍👍👍

Dan B
Skrev om Avrora Marin AB

Dom bytte samtliga dynor samt skrovbeklädnaden på min Flipper. Proffsigt bemötande och utmärkt utfört arbete. Rekommenderas varmt!

Patrik E
Skrev om Avrora Marin AB

Svarade snabbt. Smidig process som infriade mina förväntningar.