Alla kategorier Båttillbehör Stockholms län Solna Avrora Marin AB

Avrora Marin AB

Ormängsgatan 51, 165 56 Hässelby — Visa karta

Välkommen till Avrora Marin!

Letar du efter båttillbehör som båtkapell, båtdynor eller behöver du kanske en hel reparation av din båt? Då ska du vända dig till oss. Vi både konstruerar, tillverkar och lagar och har 35 års erfarenhet av båtbranschen.

Oavsett material eller båtmodell kan våra skickliga anställda både sy och snickra ihop det du behöver till just din båt. Vi offererar alltid skräddarsydda produkter helt efter dina önskemål och behov.

Har du frågor? Kontakta oss så besvarar vi dem så fort som möjligt.
Lör: 10:00-19:00
Sön: Stängt

Läs vad 17 kunder tycker om Avrora Marin AB

• Jarmo R
    Jarmo R skrev om Avrora Marin AB
    Mycket bra bemötande och yrkeskunande Läs mer
  • Fredric Å
    Fredric Å skrev om Avrora Marin AB
    Behandlade mitt ärende snabbt och det blev jävligt bra också. Trevliga dessutom. Läs mer
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Avrora Marin AB
    Beställde omklädning av alla utvändiga dynor på en Sealine S38. Fick förstklassig hjälp och de gjorde ett fantastiskt arbete. Kul att att det finns så skickliga yrkes människor. Glömde nästan nämna att det gick på en vecka och till ett mycket skäligt pris. Jag bor i Göteborg och Avrora ligger i Stockholm men jag tycker definitivt det var värt lite transport för att få ett så gott resultat. Kommer definitivt anlita dem igen om jag får nya båtprojekt Läs mer
  • Anna Camilla Veronika E
    Anna Camilla Veronika E skrev om Avrora Marin AB
    Förutom att Avrora Marin AB har en mycket stor branschkunskap, är de ytterst noggranna. Man kan lätt se att alla deras arbeten är utförda med bästa kvalité och det är uppenbart att deras målsättning är att kunden ska vara nöjd till 100%. Avrora Marin AB har hjälpt oss att skapa kapell till både akterdäck och flybridge, samt att klä om två förarstolar. Jag kan varmt rekommendera Avrora Marin AB för denna typ av arbeten. Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Avrora Marin AB
    Reparation av kapell.
    Snygga sömmar och snabbservice
    Mycket nöjd Läs mer
  • Kim P
    Kim P skrev om Avrora Marin AB
    Anlitade dem för nytt kapell. Proffsigt bemötande. Mycket nöjd över resultatet, de anpassningar jag ville göra och mest imponerad över leveranstiden, nytt kapell inom 1 vecka. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Fred E
    Fred E skrev om Avrora Marin AB
    Dessa otroligt skickliga hantverkare hjälpte mig för 10 år sedan med hela inredningen till vår klassiska samlarbil, en 1964 VW Karmann Ghia. Klädsel till stolar, baksäte, dörr, sidopaneler, mattor och inner tak. Topp resultat! Kunde inte skilja den från original inredning.
    Vidare genom åren har Avrora Marin tillverkat kapell, dynor, stolar och väggpaneler till min båt, en 30 fot flybridge. Dessutom ett hamnkapell till jollen. Båten blev som ny.
    Firstklassig passform med material av hög kvalitet. Mycket bra kommunikation med hantverkarna och företaget höll alla tidsramar för sina arbeten.
    Sådana här yrkesmän växer inte på träd. Fred E Läs mer
  • Krister B
    Krister B skrev om Avrora Marin AB
    Snabba leveranser och bra resultat. Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Avrora Marin AB
    Helena L

Jag vill verkligen rekommendera Avrora marina!! Vilket gediget arbete med markisen och dynorna. De lyssnade och levererade över förväntan. Så proffsigt tack. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Avrora Marin AB
    Sydde om båtdynorna till min gamla båt. Resultatet blev väldigt bra, leveranstiden kort och bra pris. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Avrora Marin AB
    Finns nog ingen proffsigare kapell och dynmakare i Sverige, dessutom mycket snabba! Läs mer
  • Michael T
    Michael T skrev om Avrora Marin AB
    Omtapetserat på båtdynor jätte bra bemötande kanon bra gjort vi är super nöjda. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Avrora Marin AB
    Fick båtsoffa och stol omklädda. Snyggt och väldigt snabb leverans. Läs mer
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Avrora Marin AB
    Beställde ett kapell till en 10 meter Daycruiser av Avrora. Snabb kontakt och seriös inställning till jobbet.
    Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Lasse H
    Lasse H skrev om Avrora Marin AB
    Proffsiga, supertrevliga, utmärkt arbete👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Dan B
    Dan B skrev om Avrora Marin AB
    Dom bytte samtliga dynor samt skrovbeklädnaden på min Flipper. Proffsigt bemötande och utmärkt utfört arbete. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Avrora Marin AB