Alla kategorier Hyrmaskiner Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Babs Paylink AB

Babs Paylink AB

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Babs Paylink är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning. Vi har betallösningar som passar alla: från den lilla affären på hörnan till stora kedjor. Fördelen med att anlita oss är att du får en flexibel lösning som är trygg, säker och håller hög kvalitet.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Babs Paylink AB

• Bed Factory Sweden
    Bed Factory Sweden skrev om Babs Paylink AB
    Jag vill ta tillfället i akt att beskriva hur vi i vår affärsrörelse som inkluderar ett showroom just blivit bemötta av Babs Paylink. I samband med att vi utvärderar våra betallösningar så hörde vi av oss till Babs för att undersöka prisnivåer samt procedur för ev uppsägning. Det svar vi fick var att vårt nuvarande avtal förlängdes i mars 2016 automatiskt och eftersom vi inte hade sagt upp avtalet aktivt så har det förlängts i 3 år utan möjlighet till uppsägning!

Jag kan endast dra slutsatsen att Babs inte fäster någon tillit till sin service- och/eller prisnivå för att arbeta med denna typ av inlåsning. Jag tycker det är uselt, det är inte förenligt med god affärssed och det känns otroligt omodernt. Eller känner ni någon som brukar sätta en reminder i kalendern 3 år framåt? Babs Paylink kanske tänker att alla storbolag som använder deras tjänst (läs handlare på hörnet, butiker av alla snitt, restauranger, hotell mm) har ett administrationssystem av kontrakt med push på utgångsdatum? "Birgitta på hörnet i sin blomsterbutik tar emot ett automatiserat meddelande från SAP där hon 3 år tidigare scannat avtalet med manuell input för avtalsparametrar?"

Så med dessa rader vill jag ge er som funderar på att skaffa Babs Paylink, er som redan har Babs Paylink samt er som arbetar på Babs Paylink en tankeställare.
    Med blandade känslor,
    Karl Stenberg
    2016-06-27 Babs Paylink AB svarar Bed Factory Sweden
    Hej Karl!

Nu är detta ärende redan utrett över telefon, men vi kan ta det här också för att undvika missförstånd.

Den typ av automatisk förlängning som du beskriver är inget vi ägnar oss åt. Som vi nu har konstaterat fattade en av dina kollegor beslut om förlängningen i mars och skickade oss ett signerat avtal om att ni vill fortsätta använda våra tjänster i ytterligare 36 månader.

Vi erbjuder tjänstepaket med 12, 24 eller 36 månaders bindningstid. Du har alltid möjlighet att uppgradera till ett tjänstepaket med kortare bindningstid under avtalsperioden. Utöver det har vi olika prova-på-erbjudanden med ännu kortare bindningstid för den som känner sig osäker.

Hoppas att du har fått en mer positiv bild av Babs Paylink nu och vill fortsätta vara kund hos oss.

Hälsningar,
    Kundservice på Babs Paylink
    2016-06-29 Bed Factory Sweden svarar Babs Paylink AB
    Hej Babs Paylink,
    Tack för att ni tagit vår feedback på allvar samt att ni varit hjälpsamma och proaktiva att hitta en väg framåt för oss som är bättre. Det stämmer också att vi aktivt skickat in en förlängning av avtalet.
    Med vänlig hälsning,
    Karl
    Läs mer genom att expandera tråden +

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm