Alla kategorier Hyrmaskiner Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Babs Paylink AB

Babs Paylink AB

Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm — Visa karta

Babs Paylink är marknadsledande i Sverige inom tjänster och hårdvara för kortbetalning. Vi har betallösningar som passar alla: från den lilla affären på hörnan till stora kedjor. Fördelen med att anlita oss är att du får en flexibel lösning som är trygg, säker och håller hög kvalitet.
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Babs Paylink AB

• Ajla K
    Ajla K skrev om Babs Paylink AB
    Tecknade avtalet 2012, som är på 36 månader. 2015 blev jag kontaktad per telefon från Babs Paylink Stockholm, om att kortterminalen behöver bytas ut. Jag påpekade att jag var nöjd med den dåvarande kortterminalen, men de sade att den modellen skulle avvecklas och att jag får en ny utan kostnad. Ett år senare upptäckte jag att jag hade ytterligare bidningstid på korterminalen, vilket gorde mig förvånad. Jag kontaktade Babs Paylink och man sade att jag hade i ett inspelat samtal tackat ja till 3 års bidningstid 2015.
    Vilket sätt att låsa kunderna genom en fejkad inspelning! Skamligt. Läs mer
    Ajla K gillar detta
  • Bed Factory Sweden skrev om Babs Paylink AB
    Jag vill ta tillfället i akt att beskriva hur vi i vår affärsrörelse som inkluderar ett showroom just blivit bemötta av Babs Paylink. I samband med att vi utvärderar våra betallösningar så hörde vi av oss till Babs för att undersöka prisnivåer samt procedur för ev uppsägning. Det svar vi fick var att vårt nuvarande avtal förlängdes i mars 2016 automatiskt och eftersom vi inte hade sagt upp avtalet aktivt så har det förlängts i 3 år utan möjlighet till uppsägning!

Jag kan endast dra slutsatsen att Babs inte fäster någon tillit till sin service- och/eller prisnivå för att arbeta med denna typ av inlåsning. Jag tycker det är uselt, det är inte förenligt med god affärssed och det känns otroligt omodernt. Eller känner ni någon som brukar sätta en reminder i kalendern 3 år framåt? Babs Paylink kanske tänker att alla storbolag som använder deras tjänst (läs handlare på hörnet, butiker av alla snitt, restauranger, hotell mm) har ett administrationssystem av kontrakt med push på utgångsdatum? "Birgitta på hörnet i sin blomsterbutik tar emot ett automatiserat meddelande från SAP där hon 3 år tidigare scannat avtalet med manuell input för avtalsparametrar?"

Så med dessa rader vill jag ge er som funderar på att skaffa Babs Paylink, er som redan har Babs Paylink samt er som arbetar på Babs Paylink en tankeställare.
    Med blandade känslor,
    Karl Stenberg Läs mer