Alla kategorier Renovera badrum Västra Götaland Göteborg Badrumsfixaren i Göteborg

Badrumsfixaren i Göteborg

Victor Hasselblads Gata 11, 421 31 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till oss på Badrumsfixaren i Göteborg!

Vi är specialiserade på badrumsrenovering. Främst utför vi totalentreprenader åt både privatpersoner, fastighetsägare och bostadsrättsföreningar. Vi har den kompetens som behövs och alla behörigheter som finns för att renovera badrum, och ser varje kund som lika viktig.

Vi är ett litet företag med sammansvetsade hantverkare som har stora ambitioner. När du anlitar oss för ditt renoveringsprojekt får du alltid en kostnadsfri offert, fast pris och en tydlig tidsplan i förväg. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 13 kunder tycker om Badrumsfixaren i Göteborg

• Andreas P
    Andreas P skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Excellent service and result! My bathroom! Läs mer
  • Dimitrios A
    Dimitrios A skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Toppen killar, effektiva och väldigt noggranna med det dom gör. Lyssnar på kunden och håller det dom säger. Bäst i test Läs mer
  • Henrik Y
    Henrik Y skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Gjorde om badrummet från grunden. Rördragningar och ytskikt.

Allt funkade bra. Enkla att ha att göra med.

Bra jobb! Läs mer
  • Laura D
    Laura D skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Badrumsfixaren renovated my bathroom in 2014. I can recommend them whole-heartedly. The service is friendly, helpful and thoughtful. I'm sure they are one of the very most competent and capable bathroom renovation firms in Göteborg. The high quality is obvious in every aspect of their work. They have also helped me after this project by recommending workers to carry out small handverk projects in my apartment. I asked them for recommendation because I knew they would suggest people who had the same high standards they do. They are really the best! Läs mer
  • Carita J
    Carita J skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Har bara gott att säga om Badrumsfixarna!
    De gjorde om vårat badrum efter en vattenläcka vi hade från en firma som byggde ett dåligt badrum.
    Nu är vårat badrum perfekt, de höll sina löften och höll tiden.
    Rekommenderar Badrumsfixarna! Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Badrumsfixaren sätter kunden i fokus. De lyssnar och kommer med effektiva rekommendationer samt håller tidplanen. Hantverkarna visade god detaljkänsla i plattsättning och fogning. Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Bästa företaget EVER!
    Så proffsiga och noggranna...och framför allt lätta att få tag på. Läs mer
    2018-01-09 Bosko M svarar Anna
    Tack Anna! Inte bara att renoveringen var ett nöje att utföra. Men ni var faktiskt en drömkund då ni visste vad ni ville med allt från färdiga ritningar och utan ändringar på dessa, lite envisa (på ett bra sätt) och så är ni snälla människor, en underbar familj!
    Som vi ser det så har vi inte bara renoverat ett kök åt en kund och vår relation slutade där utan vi har nu fått vänner för livet som vi umgås med så fort tillfälle ges.
  • Olle M
    Olle M skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Bra service. God kundkontakt och flexibla. Bra resultat. Läs mer
  • Urban A
    Urban A skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Total renovering av badrum. Bra bemötande, väl utfört arbete, trevlig personal. Vi var mycket nöjda med arbetet. Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Vi totalrenoverade vårt badrum och badrumsfixaren i Göteborg gjorde ett jättebra jobb. Vi är mkt nöjda med resultatet och deras service. Lätta att nå via telefon och sms. Det negativa var att vi fick fler mindre fakturor vilket inte var överenskommet i kontraktet. Läs mer
  • Per-Åke B
    Per-Åke B skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Proffsiga, lyhörda och skickliga hantverkare med känsla för detaljer Läs mer
  • Filippa N
    Filippa N skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Badrumsfixaren gjorde ett fantastiskt jobb i vårt badrum. Dom var snabba och noggranna och höll tider. Mycket trevliga och bra att arbeta med! Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Badrumsfixaren i Göteborg
    Fantastiskt bra från början till slut. Stor yrkesskicklighet och bra dialog. Perfektionister, vilket ger toppresultat 👌 Läs mer
    2017-11-14 Bosko M svarar Cecilia A
    Tack Cecilia! Det var ett nöje att utföra er badrumsrenovering och det blev faktiskt sjukt bra!

Victor Hasselblads Gata 11, 421 31 Västra frölunda