Badrumsfixaren i Göteborg

Badrumsfixaren i Göteborg

Ring 031-381 41 00 www.badrumsfixarna.org

Välkommen till oss på Badrumsfixaren i Göteborg! Vi är specialiserade på badrumsrenovering. Främst utför vi totalentreprenader åt både privatpersoner, fastighetsägare och bostadsrättsföreningar. Vi har den kompetens som behövs och alla behörigheter som finns för att renovera badrum, och ser varje kund som lika viktig. Vi är...

14 omdömen om Badrumsfixaren i Göteborg

Thomas Svante Karl H
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Undvik är min rekommendation. Svårt att kommunicera med. Krångel med start av projektet. Lovar stora rabatter om kakel/klinkel köps genom dom men detta stämmer inte, troligen bättre pris on man förhandlar själv. Saknades fog vilket inte inte åtgärdades trots påstötning. Personal talar varken svenska eller engelska Finishen på arbetet inte den bästa. Fel färg på fog trots påstötning Ja listan kan göras lång

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Andreas P
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Excellent service and result! My bathroom!

Dimitrios A
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Toppen killar, effektiva och väldigt noggranna med det dom gör. Lyssnar på kunden och håller det dom säger. Bäst i test

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Henrik Y
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Gjorde om badrummet från grunden. Rördragningar och ytskikt. Allt funkade bra. Enkla att ha att göra med. Bra jobb!

Laura D
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Badrumsfixaren renovated my bathroom in 2014. I can recommend them whole-heartedly. The service is friendly, helpful and thoughtful. I'm sure they are one of the very most competent and capable bathroom renovation firms in Göteborg. The high quality is obvious in every aspect of their work. They have also helped me after this project by recommending workers to carry out small handverk projects in my apartment. I asked them for recommendation because I knew they would suggest people who had the same high standards they do. They are really the best!

Carita J
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Har bara gott att säga om Badrumsfixarna! De gjorde om vårat badrum efter en vattenläcka vi hade från en firma som byggde ett dåligt badrum. Nu är vårat badrum perfekt, de höll sina löften och höll tiden. Rekommenderar Badrumsfixarna!

Martin L
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Badrumsfixaren sätter kunden i fokus. De lyssnar och kommer med effektiva rekommendationer samt håller tidplanen. Hantverkarna visade god detaljkänsla i plattsättning och fogning.

Anna
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Bästa företaget EVER! Så proffsiga och noggranna...och framför allt lätta att få tag på.

Svar från Badrumsfixaren i Göteborg

Tack Anna! Inte bara att renoveringen var ett nöje att utföra. Men ni var faktiskt en drömkund då ni visste vad ni ville med allt från färdiga ritningar och utan ändringar på dessa, lite envisa (på ett bra sätt) och så är ni snälla människor, en underbar familj! Som vi ser det så har vi inte bara renoverat ett kök åt en kund och vår relation slutade där utan vi har nu fått vänner för livet som vi umgås med så fort tillfälle ges.

Olle M
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Bra service. God kundkontakt och flexibla. Bra resultat.

Urban A
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Total renovering av badrum. Bra bemötande, väl utfört arbete, trevlig personal. Vi var mycket nöjda med arbetet.

Åsa S
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Vi totalrenoverade vårt badrum och badrumsfixaren i Göteborg gjorde ett jättebra jobb. Vi är mkt nöjda med resultatet och deras service. Lätta att nå via telefon och sms. Det negativa var att vi fick fler mindre fakturor vilket inte var överenskommet i kontraktet.

Per-Åke B
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Proffsiga, lyhörda och skickliga hantverkare med känsla för detaljer

Filippa N
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Badrumsfixaren gjorde ett fantastiskt jobb i vårt badrum. Dom var snabba och noggranna och höll tider. Mycket trevliga och bra att arbeta med!

Cecilia A
Skrev om Badrumsfixaren i Göteborg

Fantastiskt bra från början till slut. Stor yrkesskicklighet och bra dialog. Perfektionister, vilket ger toppresultat 👌

Svar från Badrumsfixaren i Göteborg

Tack Cecilia! Det var ett nöje att utföra er badrumsrenovering och det blev faktiskt sjukt bra!