Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Badrumsverket AB

Badrumsverket AB

Hasselstigen 2, 169 38 Solna — Visa karta

Badrumsverket är specialiserade på badrumsrenoveringar och jobbar aktivt med nöjda kunder. Våra hantverkare har minst 10 års erfarenhet och ser givetvis till att arbetet blir fackmässigt utfört enligt gällande regler och rekommendationer. Med så många års erfarenhet inom branschen förstår vi hur man kombinerar den moderna tekniken med gedigen kunskap! Vi lägger stort fokus på kvalitet och det är även någonting som präglar hela verksamheten. Vi kombinerar vårt praktiska arbete med det estetiska. Vi strävar ständigt efter att du som kund ska bli nöjd med utfört arbete och service!

Läs vad 19 kunder tycker om Badrumsverket AB

• Annica H
    Annica H skrev om Badrumsverket AB
    Vi är mycket nöjda med Badrumsverket de helrenoverade vårt badrum med bästa tänkbara resultat. Allt gjordes enligt tidplan och offert. Mycket proffsig och trevlig personal.
  • Maria E
    Maria E skrev om Badrumsverket AB
    Professionellt, trevligt, lugnt - väldigt nöjd med mitt nya badrum och kan varmt rekommendera Badrumsverket.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Badrumsverket AB
    Bemötande från företaget har varit mycket positivt .
    Hjälpsamma ,trvliga och framförallt kunniga.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och alla som sett
    mitt "nya" badrum har enbart berömt resultatet.
    Jag rekommenderar Badrumsverket varmt!
    Kristina Johansson
  • Björn W
    Björn W skrev om Badrumsverket AB
    Badrumsverket leverade ett jättefint badrum efter alla konstens regler. De höll tider, var lösningsfokuserade och väldigt flexibla efter våra önskemål. Det jag uppskattade mycket var även deras känsla för estetik. När vi önskade något som inte skulle bli så fint i slutändan sa de detta, tack.
    Vi har nu ett grymt snyggt badrum!!

Jag kan varmt rekommendera badrumsverket .
  • Hereja N
    Hereja N skrev om Badrumsverket AB
    Professionell bemötande .arbetet har utförts enligt tidsplanen. Jag är mycket nöjd med min nya badrum
  • Björn E
    Björn E skrev om Badrumsverket AB
    Trevligt bemötande och vi är jättenöjda med resultatet.
  • Zakka S
    Zakka S skrev om Badrumsverket AB
    Vi anlitade Vagge för totalrenovering av två badrum i villa. Efter att ha träffat flera företag valde vi Vagge då han gav oss det bästa intrycket med sin ärlighet och noggrannhet vilket dessvärre är ovanligt i branschen. Detta löfte höll han under hela projektet. De blev klara inom tidsramen, till och med 2 veckor i förtid, höll hög kvalitet och servicegrad i alla moment. Som alltid stöter man på svårigheter och överraskningar vid stora projekt, men Vagge löste alltid detta utan problem. Vi är supernöjda med jobbet de utfört hos oss och skulle rekommendera Vagge och Badrumsverket. Här får ni en bekymmersfri renovering med kvalitet rakt igenom.
  • Carina L
    Carina L skrev om Badrumsverket AB
    Jag är verkligen supernöjd med min badrumsrenovering,det kunde inte ha blivit bättre!!!!😀😀😀
    Allt gick som planerat och duschrummet blev klart enl.tidsplan.
    Jag ger Badrumsverket de allra bästa rekommendationer.

Carina Lindqvist 0739835258
  • Peter S
    Peter S skrev om Badrumsverket AB
    Trevligt och personligt bemötande. Smidiga att ha göra med. Inte alltför dyra heller. Prisnivån är rimlig utifrån det jag har sett.
  • stefan v
    stefan v skrev om Badrumsverket AB
    Har precis renoverat badrummet av Badrumsverket killarna gjorde ett jättebra jobb
    jag kan varmt rekommendera dom till andra

//Stefan
  • Hilkka K
    Hilkka K skrev om Badrumsverket AB
    Bemötandet var mycket trevligt av alla delaktiga och duktiga hantverkare vid badrumsrenoveringen av Badrumsverket AB.

jag är jättenöjd som kund med slutresultatet och kan rekommendera företaget
    badrummet blev så jättefin.
  • Christos K
    Christos K skrev om Badrumsverket AB
    Fantastiskt bemötande samt utförande av jobb. Håller de dem lovar, resultaten är i sin helhet professionellt.
    Rekommenderas varmt!
  • Pia O
    Pia O skrev om Badrumsverket AB
    Hade en vattenskada i ett badrum som blev helrenoverat.
  • Dimitris B
    Dimitris B skrev om Badrumsverket AB
    Seriöst företag som håller det de lovar. Jag är jätte nöjd med min badrumsrenovering.
  • Eivi H
    Eivi H skrev om Badrumsverket AB
    Vi har renoverat vårt badrum och är mycket nöjda.
    Mycket lätt att kommunicera med arbetsledaren, mycket effektivt utfört arbete, mycket bra hållen tidsplan och ett mycket snyggt jobb!
    Jag rekommenderar företaget till det bästa och kommer att anlita dem igen om det blir tillfälle till det.
  • Adrian M
    Adrian M skrev om Badrumsverket AB
    Mycket bra företag - hög kvalité till en rimlig pris
  • Åsa
    Åsa skrev om Badrumsverket AB
    Mycket duktiga och proffisionella hantverkare. Jobbar snabbt och noggrant. Kan varmt rekommenderas.
  • Sevim H
    Sevim H skrev om Badrumsverket AB
    Väldig trevlig person lätt att prata med. Badrumsrenovrering

Tjänsterna var de höll den tid de har lovat att renovreringenskulle vara klar. Produkterna har jag själv valt.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Badrumsverket AB
    Mycket nöjd med arbetet. Bra bemötande och dem håller vad dom lovat. Kommer i tid och arbetet blir gjort enligt planen. Inga överraskningar ekonomiskt. Allt har flutit på som jag önskade.

Hasselstigen 2, 169 38 Solna