Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Badrumsverket AB

Badrumsverket AB

Hasselstigen 2, 169 38 Solna — Visa karta

Om du är i behov av en badrumsrenovering ska du vända dig till oss på Badrumsverket.
Din badrumsrenovering blir fackmässigt utfört enligt gällande regler och rekommendationer. Vi ser till att alltid hålla hög kvalitet i varje steg under hela renovering processen. Just kvalitet är ett av våra tre kärnvärden. De andra två är professionalitet och service. Det innebär att vi alltid tar hand om dig på ett proffsigt och schysst sätt, för att du ska vara en av våra hundratals nöjda kunder.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Badrumsverket AB

• Lili S
    Lili S skrev om Badrumsverket AB
    Efter några år sökande, anlitade vi Badrumsverket AB, ett seriöst ansvarsfullt företag som bygger förtroende och kvalité från dag ett. Vi fick mycket välskriven och detaljerad offert med dokumentation på certifikat för våtrum, företagsförsäkring och F-skatt, vilket de andra hantverkare hade svårt och komma med.
    Badrumsverket AB gjorde ett fantastisk jobb med omsorg och kvalité, i vårt badrum. De var klara före tidsplanen, projektledaren Evangelos är professionell , ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk kille, som höll ord hela vägen. Jag kallar honom en hjälte som räddar den omtalade branschen, Sverige behöver flera byggföretag som Badrumsverket. Stort Tack!
  • Peter A
    Peter A skrev om Badrumsverket AB
    Trevligt bemötande, noggranna och flexibla hantverkare som inte lämnar något åt slumpen. Samarbetet mellan olika yrkesgrupper: el, VVS. och plattsättare skedde smidigt utan väntetider. Högt kvalitet på material och proffsiga hantverkare.
    Rekommenderar varmt Badrumsverket AB
  • Eva A
    Eva A skrev om Badrumsverket AB
    Fantastiska och ärliga hantverkare! Mycket lätt att ha och göra med, kommunikationen fungerade bra och renoveringen av mitt badrum blev över mina förväntningar. Rekommenderas!
  • Tony T
    Tony T skrev om Badrumsverket AB
    Ett korrekt och proffsigt bemötande från början till slut, tydligt offert och jobbet blev som de lovade. Mycket nöjd!
  • Torsten T
    Torsten T skrev om Badrumsverket AB
    >Badrumsverket har gjort om två badrum. Vi har köpt produkter och tjänster. Der har varit trevliga, duktiga hållit tider och kostnader. Vi är mycket nöjda. De är inte helt klara men jag vill gärna rekommendera dem.
  • Kristina J
    Kristina J skrev om Badrumsverket AB
    När jag fick förfrågan om vad jag tyckte om Badrumsverket i september 2016 var jag nöjd. På ytan är det fortfarande snyggt, men tyvärr är det en hel del som inte har fungerat och Badrumsverket har inte varit mycket svårt att nå även om det har varit allvarliga brister ex toalett som runnit hyllor som inte monterats.
    Det installerades också en jordfelsbrytare men strömmen slogs inte av och detta har varit stora bekymmer och dyrbart för mig ex diskmaskin, skrivare, dator och telefon som inte har fungerat.
    Varför jag vill påpeka detta är att jag hoppas att ingen annan skall råka ut för detta!
    Det skall inte enbart vara fint på ytan utan det skall fungera också utan att kunden skall få extrautgifter och bekymmer!
  • Carl M
    Carl M skrev om Badrumsverket AB
    Efter att ha tagit in 6 offerter valde vi att gå vidare med Badrumsverket då dom låg bra till i pris men framförallt då Evangelos hade en mycket bra och tillmötesgående attityd till våra idéer som var allt annat än standard. Detta bemötande var något vi saknade i flera av de andra företag vi kontaktade. Inget var omöjligt och vi diskuterade fram lösningarna på ett konstruktivt sätt. Evangelos, Goran och dom andra har gjort ett toppenjobb och hållit allt dom lovat inom tidsramen specad på offert. Att renovera badrummet är krävande, men Badrumsverket städade fint efter sig hela tiden och höll en proffsig attityd, något som vi uppskattat mycket. Resultatet blev kanon, rekommenderar dom varmt till alla!
  • Veronica K
    Veronica K skrev om Badrumsverket AB
    Otroligt nöjda med Badrumsverket. Ända från första besöket till slutet under vår totalrenovering av badrummet. Väldigt professionella, noggranna, och otroligt bra på att kommunicera. Allt blev dessutom klart tidigare än utsatt tidsplan. De känner även av vad kunden önskar sig i slutändan, och rekommenderar ändringar om man önskar något som kanske inte blir så bra i slutändan. Kvalitet rakt igenom. Rekommenderas varmt!!
  • Milischia R
    Milischia R skrev om Badrumsverket AB
    Badrumsverket levererade verkligen efter mina högt ställda förväntningar. Mycket bra kommunikation och tillgänglighet processen igenom, med en schysst inställning om att göra om och göra rätt för att vi skulle bli nöjda med resultatet. Jobbade snabbare än utsatt tidsplan. Väldigt nöjda med slutresultatet och uppfattar att priset motsvarade leveransen. En seriös firma som vi kan rekommendera helt enkelt!
  • Annica H
    Annica H skrev om Badrumsverket AB
    Vi är mycket nöjda med Badrumsverket de helrenoverade vårt badrum med bästa tänkbara resultat. Allt gjordes enligt tidplan och offert. Mycket proffsig och trevlig personal.
  • Maria E
    Maria E skrev om Badrumsverket AB
    Professionellt, trevligt, lugnt - väldigt nöjd med mitt nya badrum och kan varmt rekommendera Badrumsverket.
  • Björn W
    Björn W skrev om Badrumsverket AB
    Badrumsverket leverade ett jättefint badrum efter alla konstens regler. De höll tider, var lösningsfokuserade och väldigt flexibla efter våra önskemål. Det jag uppskattade mycket var även deras känsla för estetik. När vi önskade något som inte skulle bli så fint i slutändan sa de detta, tack.
    Vi har nu ett grymt snyggt badrum!!

Jag kan varmt rekommendera badrumsverket .
  • Hereja N
    Hereja N skrev om Badrumsverket AB
    Professionell bemötande .arbetet har utförts enligt tidsplanen. Jag är mycket nöjd med min nya badrum
  • Björn E
    Björn E skrev om Badrumsverket AB
    Trevligt bemötande och vi är jättenöjda med resultatet.
  • Zakka S
    Zakka S skrev om Badrumsverket AB
    Vi anlitade Vagge för totalrenovering av två badrum i villa. Efter att ha träffat flera företag valde vi Vagge då han gav oss det bästa intrycket med sin ärlighet och noggrannhet vilket dessvärre är ovanligt i branschen. Detta löfte höll han under hela projektet. De blev klara inom tidsramen, till och med 2 veckor i förtid, höll hög kvalitet och servicegrad i alla moment. Som alltid stöter man på svårigheter och överraskningar vid stora projekt, men Vagge löste alltid detta utan problem. Vi är supernöjda med jobbet de utfört hos oss och skulle rekommendera Vagge och Badrumsverket. Här får ni en bekymmersfri renovering med kvalitet rakt igenom.
  • Carina L
    Carina L skrev om Badrumsverket AB
    Jag är verkligen supernöjd med min badrumsrenovering,det kunde inte ha blivit bättre!!!!😀😀😀
    Allt gick som planerat och duschrummet blev klart enl.tidsplan.
    Jag ger Badrumsverket de allra bästa rekommendationer.

Carina Lindqvist 0739835258
  • Peter S
    Peter S skrev om Badrumsverket AB
    Trevligt och personligt bemötande. Smidiga att ha göra med. Inte alltför dyra heller. Prisnivån är rimlig utifrån det jag har sett.
  • stefan v
    stefan v skrev om Badrumsverket AB
    Har precis renoverat badrummet av Badrumsverket killarna gjorde ett jättebra jobb
    jag kan varmt rekommendera dom till andra

//Stefan
  • Hilkka K
    Hilkka K skrev om Badrumsverket AB
    Bemötandet var mycket trevligt av alla delaktiga och duktiga hantverkare vid badrumsrenoveringen av Badrumsverket AB.

jag är jättenöjd som kund med slutresultatet och kan rekommendera företaget
    badrummet blev så jättefin.
  • Christos K
    Christos K skrev om Badrumsverket AB
    Fantastiskt bemötande samt utförande av jobb. Håller de dem lovar, resultaten är i sin helhet professionellt.
    Rekommenderas varmt!
  • Pia O
    Pia O skrev om Badrumsverket AB
    Hade en vattenskada i ett badrum som blev helrenoverat.
  • Dimitris B
    Dimitris B skrev om Badrumsverket AB
    Seriöst företag som håller det de lovar. Jag är jätte nöjd med min badrumsrenovering.
  • Eivi H
    Eivi H skrev om Badrumsverket AB
    Vi har renoverat vårt badrum och är mycket nöjda.
    Mycket lätt att kommunicera med arbetsledaren, mycket effektivt utfört arbete, mycket bra hållen tidsplan och ett mycket snyggt jobb!
    Jag rekommenderar företaget till det bästa och kommer att anlita dem igen om det blir tillfälle till det.
  • Adrian M
    Adrian M skrev om Badrumsverket AB
    Mycket bra företag - hög kvalité till en rimlig pris
  • Åsa
    Åsa skrev om Badrumsverket AB
    Mycket duktiga och proffisionella hantverkare. Jobbar snabbt och noggrant. Kan varmt rekommenderas.
  • Sevim H
    Sevim H skrev om Badrumsverket AB
    Väldig trevlig person lätt att prata med. Badrumsrenovrering

Tjänsterna var de höll den tid de har lovat att renovreringenskulle vara klar. Produkterna har jag själv valt.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Badrumsverket AB
    Mycket nöjd med arbetet. Bra bemötande och dem håller vad dom lovat. Kommer i tid och arbetet blir gjort enligt planen. Inga överraskningar ekonomiskt. Allt har flutit på som jag önskade.

Hasselstigen 2, 169 38 Solna