Personalen var mycket uppmärksam och jag var mycket imponerad av den höga kvaliteten på det professionella arbetet.
Baggebytandläkarna
Om företaget
Välkommen till Baggebytandläkarna! Hos oss på Baggebytandläkarna tar vi hand om dig som vuxen och dina barn, stora som små. På Baggebytandläkarna genomför vi allt från årliga tandkontroller till mer avancerad tandvård enligt dina önskemål och behandlingsbehov. För att förebygga tandlossning och karies spelar tandhygienister...
652 omdömen om Baggebytandläkarna
Sedan starten hos Reco 2021
Empatiskt vänligt professionellt bemötande!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Trevligt bemötande och snabb tidsbokning vid akut ärende.
Jag har gått på den tandläkarmottagningen i över 50 år med början hos Einar Bogren. Det är och har varit en mycket bra mottagning med proffsig, trevlig och välkomnande personal plus senaste nytt på instrumentsidan. Om jag ska säga något negativt så skulle det vara kostnadsbiten, vid jämförelse tror jag Baggebytandläkarna ligger i överkant.
Trevlig och proffsig personal.
Perfekt bemötande när jag hade fått akut tandvärk en helg. Fick snabbt tid för undersökning redan under måndagen.
Alltid så hjälpsamma och trevliga på ett professionellt sett!
Har alltid blivit väl bemöt och omhändertagen på bästa sätt. Sist var det vanlig tandläkaren kontroll men innan dess inplantat. Rekommenderar starkt att gå till Shahab.
Alltid hjälpsamma och trevliga. Mycket pedagogiska med att berätta vad som kommer hända och vad de ska göra. Man upplever inte att de är stressade.
Snabb hjälp och proffsigt. Akut glad för att tid fanns och även fått en återbudstid inom kort.🤩
Snabb och bra behandling av ont tandkött. Kan verkligen rekommendera baggenbytandläkarna.🙏
Bästa tandläkaren och bästa skötaren!!
Trevligt, vänligt, proffsigt och stod upp mot mina förväntningar.
Duktiga, professionella och engagerade med sina patienter.
Alltid trevliga och proffsiga.
De är vänliga o hjälpsamma och känns proffsiga.
Lugn, trygg och lyhörd behandling.
Amanda är bäst! Smärtfri borttagning av tandsten 😊
Snabbt och effektiv hjälp vid en akutskada.
Duktig och vänlig personal. Klara besked om behandlingarna.
Proffsig personal som är noggrann och hänsynsfull
Trevligt bemötande o professionellt arbetssätt. Enkelt att få/byta tid.
Bästa servisen Väldigt patent läkare och personal!
Jag har hittills varit på en undersökning. Jag träffade Shahab. Jag fick ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande och är supernöjd!
The most welcoming, professional team one could ask for to tend to my teeth and wellbeing. I always leave happy.
Bemötandet från tandhygienist Amanda var mycket bra. Det märktes att hon var påläst, uppdaterad om hälsofrågor i ett bredare perspektiv och hade kunskap om sådant som påverkar tandhälsa. Lyhörd, hänsynsfull och respektfull! Kan varmt rekommendera.
Alltid lika trevligt och proffsigt bemötande!!!
Trevligt bemötande av tandhygienist Amanda.🤗👍Tack
Jag har varit väldigt nöjd med bemötande, information och hjälp jag har fått. Jag är sjuk så jag har viss behov av hjälp. Desutom har jag väldigt trevlig och glad tandsköterska och noggrann.
5 guldstjärnor! Jag har en del traumatiska upplevelser (ifrån bla barndomen) som gör att saker i min mun kan kännas oerhört triggande och har också en del psykiska utmaningar (därav att jag inte varit hos någon tandklinik på ca 5 år) men jag vågade testa gå till Baggebytandläkarna och kände mig SÅ väl omhändertagen. Det märks att personalen bryr sig om sina patienter och jag uppskattar också att personalen verkade uppdaterade kring senaste forskningsstudier gällande munhälsa. Fick tips och råd som ingen annan tandvårdspersonal...
Jag hade lite funderingar kring en tidigare behandlig men dom tog sig tid och förklarade på ett bra och pedagogiskt sätt vad som hade hänt med min tand så när jag gick därifrån så var jag mkt nöjd och förstod vad problemet var. Har inte haft några tveksamheter kring mottagningen då jag och alla barnen går där och dom har visat på mkt goda kunskaper med framförallt mkt bra service!!
Jag blir alltid bemött med vänlighet och kunnighet. Jag känner mig alltid trygg i deras händer.
Trevligt bemötande, mycket kompetenta och lyssnar på kundens behov.
Senaste besöket var hos tandhygienisten som tog mycket väl hand om mig och gjorde ett bra jobb i munnen. Jag blev trevligt bemött och kände mig mycket nöjd när jag gick därifrån!
Jättebra tandläkare. Undersökning och lagning av trasig tand är jag jättenöjd med. Snäll och tillmötesgående tandläkare o sköterska. Mvh Annette Ahlström
Väldigt bra bemötande och noggranna
Tryggt att gå dit. Fin mottagning. Anna och Anders helt underbara. De har hjälpt mig mycket med min tandläkarskräck.
Hon hittade inte vilken tand som gav smärta. Trots kyltest. Hon kyltestade en tand där jag uppgav att det inte kändes något. Vilket är ett tecken på att tanden är död. Tre dagar senare hos en annan tandläkare visade sig att just den tanden var död. Vilket kräver behandling.
Förstår din känsla, som jag sa i fredags och i telefonen så var symtomen du hade för ringa, samt svaret på kringliggande tänder för tveksamma för att ta det beslutet. Man vill alltid vara säker på att man rotfyller rätt tand och då är det bättre att avvakta några dagar. Även om dessa dagar kan bli jobbiga. Jag är glad att du nu fått hjälp och blivit av med värken.
Jag är mycket nöjd med hur det fungerar både vid akuta händelser och med en årlig uppföljning.
All personal bemöter en med glädje och intresse! Baggebytandläkarna lever alltid upp till mina förväntningar. Senaste besöket var hos tandhygienist. Känner mig trygg och omhändertagen.
Bra behandling och trevligt personalen
Bästa tandläkarna o tandhygenisterna. Alltid trevligt bemötande,proffsiga . Bara ++++++++ från mig. Var på besök till tandhygenisten.
Det var som vanligt Trevligt och Professionellt!
Shahab är en fantastisk tandläkare! Lugn och tydlig med vad han ska göra. Min tandläkarskräck har i princip försvunnit sen jag bytte till Baggebytandläkarna.
Shahab skulle kolla mina tänder ( tandhygienist check) men jag bad honom kolla ett mellanrum mellan 2 tänder i höger underkäken där mat hela tiden fastnade. Dessutom hade en liten flisa gått bort på baksidan på övre framtand. Han valde att laga tänderna och nu har jag ingen glipa längre där maten fastnar och framtanden är fixad . Han beskrev hela tiden vad han gjorde - Shahab är en mycket lugn och bra tandläkare 👍😊
Entering the building I wasn’t sure what I would find (it doesn’t feel like the entrance to a nice dental practice). Once I was inside, however, I discovered why this place has so many great reviews. A lovely atmosphere, really clean, and amazing people. This is going to be my dentist for life.
Väldigt trevliga, kunniga och ett avslappnat bemötande
Alltid så trevligt bemötande när man är här och känner mig i trygga händer.
Mycket bra bemött. Lagat sönderbiten tand som lagades väldigt professionellt som alltid. Dessutom mycket billigt. Lennart