Bålsta Optik AB

Bålsta Optik AB

klarsynt.se
  • BadgeThreeYears
Boka tid Ring 08-509 260 65 Dela

Välkommen till Bålsta Optik! På Centrumstråket 11 i Bålsta hittar du Bålsta Optik. Vi är en del av Klarsynt och när du kommer till oss på en synundersökning så ger vi dig en hel timme för att grundligt gå igenom vad som är fel (eller inte fel) med din syn. Andra optiker har oftast endast en halvtimme där synen undersöks. ...

385 omdömen om Bålsta Optik AB

José L
Skrev om Bålsta Optik AB

Besöket var super, väldigt proffsiga samt känslan att de vill hjälpa på ett ärligt sätt

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK José för det fina omdömet du har givit oss. Vi blev så glada. Än en gång tack!

Fredrik C
Skrev om Bålsta Optik AB

Alltid trevliga och professionella.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Fredrik för dina fina ord. Vi önskar dig en trevlig helg!!

Brita H
Skrev om Bålsta Optik AB

Har haft olika optiker, i halva Sverige, i 60 år, men aldrig haft så noggranna, trevliga, uppriktiga o fått glasögon som jag "ser" det finstilta med. Verkligen bra glasögon. Trevlig, kunnig o lugn personal. MVH

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Brita för ditt underbara omdöme , vi blir helt överlyckliga över det!! Vi är så glada att du trivs med glasögonen. Du är så välkommen tillbaka till oss om det skulle vara något du undrar över. :) // Olly

Juni G
Skrev om Bålsta Optik AB

Var på synundersökning med min åttaåring, möttes av ett oerhört varmt välkomnande. Min dotter blev hälsad på med sitt tilltalsnamn och fick verkligen känna sig sedd av personalen. Oerhört bra service!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket för det oerhört fina omdömet , det värmer alltid lite extra. Juni var en fröjd att ha på undersökning :)// Anne-Marie & Olly

Bonny S
Skrev om Bålsta Optik AB

Blev bra bemött av trevlig och kunnig personal. Köpte 2 par glasögon som passar perfekt Som jag är väldigt nöjd med. Blev rekommenderad Bålsta Optik av andra kunder och deras omdömen om er levde ni upp till.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Bonny för ditt otroliga omdöme. Är alltid roligt att höra att våra kunder är nöjda och trivs med sina nya glasögon. Njut nu av vårsolen!!!

Teresia M
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevliga, serviceinriktade och kanon!

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Teresia för det fina omdöme du har givit oss. Vi blev så glada och tacksamma.

Peder W
Skrev om Bålsta Optik AB

Som alltid proffesionellt, trevlig bemötande

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Peder , ditt fina omdöme gör oss så glada!!

Mats G
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevlig och kunnig personal. Kommer använda igen.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack Mats för att du gillade oss och kommenterade så fint.

Mathias R
Skrev om Bålsta Optik AB

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande så man känner sig trygg. Jag gjorde synundersökning och köpte glasögon och fick dom inom en vecka. Är väldigt nöjd med allt.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Mathias , va roligt att du är nöjd med oss!!. Det värmer alltid lite extra när vi får såna här fina och genuina omdömen.

Ann-Christin W
Skrev om Bålsta Optik AB

Mycket bra. Väl omhändertagen. Fick snabb remiss till Uppsala läkarhus o tid för starroperation.👍👍👍

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Ann-Christin , skönt att du fick en tid snabbt för operation. Vi alla håller tummarna att allt går bra med den och att du blir nöjd. :)

Leif Sigvard L
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffsigt och trevligt bemötande! Bra synundersökning inför val av köp av glasögon. Snabb leverans! Kan knappast bli bättre.Tack

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Leif , dina fina ord värmer. Vi alla på Bålsta optik önskar dig en trevlig påsk. :)

Marianne L
Skrev om Bålsta Optik AB

Bra kunnig personal. Mycket trevligt bemötande. Snabb leverans av nya glasögon. Stort urval av bågar. Är så nöjd.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hjärtligt Marianne , det värmer alltid lite extra när man får såna här fina och ärliga kommentarer. Vi alla på Bålsta optik önskar dig en super trevlig påsk. :)

Sylvana K
Skrev om Bålsta Optik AB

Bemötandet var alldeles utmärkt! Dom har verkligen levt upp till mina förväntningar. Ögon undersökning och remiss till ögonläkare för mina problem. Bra upplevelse.

Svar från Bålsta Optik AB

Jättestort TACK Sylvana för det fina omdömet du har skrivit om oss. Vi blev så glada.

Magdalena B
Skrev om Bålsta Optik AB

Kunde inte göra mer åt mina nya glasögon, skulle skriva remiss till ögonläkare. Har ännu ej fått någon svar ?? Hälsn. Magdalena

Svar från Bålsta Optik AB

Tack Magdalena för ditt omdöme om oss. Ögonkliniken kommer att kontakta dig för bokning av tid.

Dennis B
Skrev om Bålsta Optik AB

Bra optiker med mycket trevlig personal och bra utbud. Något dyrare än de stora kedjorna men man får märkes produkter och en mer personlig kontakt.

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Dennis för ditt utförliga omdöme du har givit oss.

Moa Å
Skrev om Bålsta Optik AB

Duktig personal och personligt bemötande

Svar från Bålsta Optik AB

Tack Moa för ditt omdöme om oss.

Lars Å
Skrev om Bålsta Optik AB

Både kunniga och trevliga, de hjälpte mig med glasögonen sist så det kändes självklart att besöka dem igen när det var dags för en uppdatering.

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Lars för ditt fina omdöme om oss. Det värmde.

Emma E

Ärliga. Bästa optikern hands down

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Emma , såna här fina och ärliga omdömen värmer alltid lite extra. Vi alla på Bålsta Optik önskar dig en super trevlig helg. :)

Stefan S
Skrev om Bålsta Optik AB

Jätte trevligt bemötande. Dom försökte inte lura på mig onödiga attiraljer

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Stefan för ditt otroligt fina omdöme. Det värmer alltid lite extra när vi får såna här fina och ärliga kommentarer.

Magnus B
Skrev om Bålsta Optik AB

Köpt nya slipade solglas ögon.Kunnig och trevlig personal.Har blick till att se vilka bågar som passar och ser bäst ut.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Magnus. Nu hoppas vi att det blir en solig sommar så du kan njuta av dina nya solglas.

Ulla N

Mycket trevlig personall 🌹 alltid glada 🤗

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Ulla , dina fina ord ger oss så mycket glädje. Vi alla önskar dig en trevlig helg!! :)

Eva Margareta S
Skrev om Bålsta Optik AB

Alltid trevligt bemötande. Den här gången var det bara kontroll av synen. Har redan fått tid för starroperation.. Gick mycket snabbt.

Svar från Bålsta Optik AB

Tack för din fina kommentar om oss. Det gläder oss.

Sam K
Skrev om Bålsta Optik AB

Väldigt trevliga personal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Sam!!! Trevlig helg på dig! :)

Irene S
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevlig personal och bemötande. Lugnt, proffsigt och tryggt utförd synundersökning. Med remiss sönd till Uppsala. Rekommenderar dem absolut 👍🥰

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Irene , dina fina ord värmer!! Vi önskar dig lycka till i Uppsala och du är såklart välkommen tillbaks till oss! :)

Gunilla N

Proffsigt bemötande samt trevligt

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Gunilla för ditt fina omdöme om oss.

Björn A
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffesionella. Skönt att det finns små fackhandlare kvar och inte bara stora jättar

Svar från Bålsta Optik AB

Jag håller med dig Björn. Närhet och goda relationer skapar långsiktighet. Stort TACK Björn för ditt fina omdöme om oss.

Lars-Göran C
Skrev om Bålsta Optik AB

Alltid glada,trevliga o hjälpsamma. Jag såg grumligt o vid kontroll så hade jag gråsvart o blev remmiterad till en ögonklinik i Uppsala. Synundersökning

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Lars-Göran för ditt fina omdöme om oss.

Stig Wallentin L
Skrev om Bålsta Optik AB

Jättebra bemötande varje gång man är där

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Stig , dina finna ord värmer verkligen! Vi önskar dig en trevlig helg!!

Ann K
Skrev om Bålsta Optik AB

Blir välkomnad med ett leende på läpparna.alltid lika trevligt

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Anna , sitter med ett leende medans jag läser dina finna ord!

Stefan N
Skrev om Bålsta Optik AB

Bästa optiken och super härlig personal!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack så hemskt mycket Stefan, ditt otroliga omdöme värmer!

Anette K
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevlig stämning, serviceinriktad personalen. Kunniga och pålitliga. Jag är så nöjd och tänker aldrig sluta vara kund där

Svar från Bålsta Optik AB

Ojdå! Det här omdömet värmde verkligen. Stort TACK Anette!

Aina S
Skrev om Bålsta Optik AB

Bra bemötande, lätt att kommunicera

Svar från Bålsta Optik AB

Tack Aina för ditt omdöme. Vi blir så glada.

Thomas H
Skrev om Bålsta Optik AB

Bra service och kunnig och trevlig personal

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Thomas för det fina omdömet du har givit oss.

Paul B
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevlig och serviceinriktad personal ! Fick även hjälp med val av en annan båge än den färg jag hade valt, supernöjd. En optiker värd att rekommendera!

Svar från Bålsta Optik AB

Stort tack Paul. Ditt fina omdöme värmde verkligen.

Johan Bengt C
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffs helt enkelt kommer garanterat att fortsätta att vara kund hos Bålsta Optik

Svar från Bålsta Optik AB

Oj vad glada vi blev av det fina omdömet du har givit oss. Stort TACK!

Leva A
Skrev om Bålsta Optik AB

De som arbetade var mycket trevliga och servicenivån var hög! Gick från min synundersökning med ett gott humör

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Leva för ditt fina omdöme om oss.

Elisabet C
Skrev om Bålsta Optik AB

Jättetrevlig personal. Tar sig tid och man känner sig inte stressad när man står där och ska prova glasögon. Uppfattar dem som ärliga vid prov av bågar.

Svar från Bålsta Optik AB

Jättestort TACK Elisabet för ditt fina omdöme om oss. Det värmer!

Lotta A
Skrev om Bålsta Optik AB

Blev underbart bra möt av bålsta optik. Dom är helt underbara

Svar från Bålsta Optik AB

Oj Lotta, vad glada vi blev när vi läste din fina recension om oss. Stort TACK!

Rune V
Skrev om Bålsta Optik AB

Med ypperlig yrkesskicklighet och generöst kunbemötande har jag fått genomföra min synundersökning hos Bålsta Optik AB

Svar från Bålsta Optik AB

Vad glada vi blev Rune när vi läste din fina recension om oss. Det värmde.

Mia S
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevliga människor och lyssnade på mig och mycket nöjd med resultatet

Svar från Bålsta Optik AB

Vad glada vi blev Mia när vi läste din fina recension.

Göran K
Skrev om Bålsta Optik AB

Ett väldigt trevligt bemötande och bra service jag köpte nya glasögon

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Göran för den fina recensionen du har givit oss.

Kjell Inge Gunnar K
Skrev om Bålsta Optik AB

Trevligt och professionellt bemötande Snabb leverans

Svar från Bålsta Optik AB

Tack Kjell för det fina omdömet du har givit oss.

Marie D

Väldigt bra.👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Svar från Bålsta Optik AB

Oj vad många "tummar upp"! Jättestort TACK Marie för ditt fina omdöme om oss.

Monica Birgitta K
Skrev om Bålsta Optik AB

Det finns alltid personal som tar om oss kunder. Vi får alltid den hjälp vi behöver. Är så nöjd o h går aldrig till någon annan optiker. Vi är glada att de finns i vårt Bålsta. Med vänlig hälsning Monica Källberg

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Monica för det fina omdömet du givit oss.

Tom G
Skrev om Bålsta Optik AB

Snabb och smidig behandling, fungerade alldeles utmärkt.

Svar från Bålsta Optik AB

Det gläder oss Tom när vi ser hur fint du har skrivit.

Agneta N

Positivt och professionellt bemötande

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Agneta för det fina omdömet du givit oss.

Frida C
Skrev om Bålsta Optik AB

Personalen är glad positiv och inlyssnande. Förklarade tydligt vad de gjorde och varför. Hjälpsamma vid val av bågar. Jag är super nöjd.

Svar från Bålsta Optik AB

Vad glada vi blev Frida när vi läste det fina omdömet som du har givit oss.

Henry H
Skrev om Bålsta Optik AB

Proffsigt verkar bry sig om sina kunder jag kände mej omhändertagen.Men det är svårt att få att få stallarna att få skalmarna att släpa trycket mot tinningarna dom är för försiktiga.

Svar från Bålsta Optik AB

Stort TACK Henry för ditt fina omdöme om oss. Kom in så justerar vi så att allt sitter bra. Välkommen!

Eveline J
Skrev om Bålsta Optik AB

Det vart mycket bra och proffsigt!

Svar från Bålsta Optik AB

Tack Eveline för ditt fina omdöme om oss.

Linda B
Skrev om Bålsta Optik AB

Man blir alltid trevligt bemött där. Spelar ingen roll vem av dem som jobbar. Alltid ett leende på läpparna och hjälpsamma.

Svar från Bålsta Optik AB

Vad glada vi blev när vi läste ditt omdöme om oss. Stort TACK Linda!