Bandling & Partners Group

Bandling & Partners Group

www.bandlingopartners.se

Bandling & Partners Group arbetar med behovsstyrd förvaltningsrådgivning för privatpersoner och företag. Vi skapar stora mervärden för våra kunder med hjälp av unika kundstrategier, optimala lösningar och långvariga relationer. Tillsammans med den unika och individanpassade rådgivning du får från din rådgivare ger vi dig tillgång...

10 omdömen om Bandling & Partners Group

CHRISTOFFER M
Skrev om Bandling & Partners Group

Jag är god man åt ett flertal personer och sedan några år tillbaka har jag presenterat de huvudmän som har kapital för Alexander Shamsai. Samtliga huvudmän jag har presenterat för Alexander har också valt att låta honom placera deras tillgångar. Som en del av mitt arbete bevakar jag deras portföljutveckling och hittills har det gått över förväntan varje år. Utöver lysande resultat så är det trevligt med någon man aldrig behöver jaga om man vill ha svar på något. Det har hänt att jag mailat Alexander med en fråga klockan...

Lennart J
Skrev om Bandling & Partners Group

Nu har Alexander Shamsai varit min ekonomiska rådgivare i snart ett och ett halvt år och hans råd har redan avsevärt förbättrat avkastningen från min portfölj. Han är även lyhörd för mina små tips angående lokalerna, vilket gläder mig. Det är alltid roligare när man kan ha en dialog till ömsesidig nytta.

Sven I
Skrev om Bandling & Partners Group

Jag har fullaste förtroende för Alexander Shamsai som lyckats att göra en fin vinst på min investering. Alexander har dessutom förklarat de ekonomiska termerna på ett mycket bra och trevligt sätt. Jag kan varmt rekommendera Alexander och Bandling & Partners Group och ser fram emot ett fortsatt fint samarbete.

Håkan Arne H
Skrev om Bandling & Partners Group

Jag har under fler års tid fått ekonomisk rådgivning av Alexander Shamsai på Bandling & Partners Group, något jag är mycket nöjd med.

Alexander S och Oliwer F gillar detta
Marita E

Fullt förtroende för Oliver Fors och Bandling&Partners

Alexander S och Oliwer F gillar detta
Jan-erik L
Skrev om Bandling & Partners Group

Att på ett tryggt sätt erhålla och känna förtroende är för mig den viktigaste ingrediensen när det gäller förvaltning av privat kapital, på det sätt Oliver Fors agerat i mina kontakter med honom genom åren har skapat just denna viktiga kemi. Därför har jag valt BPG för mina placeringar och min förvaltning.

Jan H
Skrev om Bandling & Partners Group

Jag har lärt känna Oliver Fors under ett flertal givande möten. Lättsam, noggrann och väl påläst på de områden/investeringar han har föreslagit oss. Jag kan varmt rekommendera Oliver som förvaltare av edra tillgångar

Lena K
Skrev om Bandling & Partners Group

Min rådgivare Oliver upplever jag som trevlig, kunnig, pålitlig, engagerad med ett personligt intresse. Ger högsta omdöme. /Lena

Ingrid elisabeth E
Skrev om Bandling & Partners Group

Är ny kund på B&P. Rådgivare har varit Alexander Shamsai. Trevligt bemötande och personligt intreserad. Skall bli spännande att följa utvecklingen.

Alexander S och 2 andra gillar detta
Roy B
Skrev om Bandling & Partners Group

Har först haft Tommy och sedan ett antal år Alexander Shamsai som rådgivare. Upplever B&P, och Alexander som professionell och lyhörd för mina önskemål och duktig på det han gör. Kan varmt rekommendera B&P.