Bandling & Partners Group

VASAGATAN 46, 411 37 Göteborg — Visa karta

4.7 i betyg av av 6 omdömen
Bandling & Partners Group arbetar med behovsstyrd förvaltningsrådgivning för privatpersoner och företag. Vi skapar stora mervärden för våra kunder med hjälp av unika kundstrategier, optimala lösningar och långvariga relationer.

Tillsammans med den unika och individanpassade rådgivning du får från din rådgivare ger vi dig tillgång till ett komplett premiumutbud av kvalitetssäkrade och konkurrenskraftiga sparprodukter.
Dessutom åtkomst till våra populära modellportföljer och förvaltningstjänster i takt med ett stort personligt engagemang. Helt enkelt tillgång till något av det främsta sparmarknaden har att erbjuda.

Välkommen till Vasagatan 46, ett stenkast från Avenyn.
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Bandling & Partners Group

• 2020-02-23

Lennart J skrev om Bandling & Partners Group
    Nu har Alexander Shamsai varit min ekonomiska rådgivare i snart ett och ett halvt år och hans råd har redan avsevärt förbättrat avkastningen från min portfölj. Han är även lyhörd för mina små tips angående lokalerna, vilket gläder mig.
    Det är alltid roligare när man kan ha en dialog till ömsesidig nytta. Läs mer
  • 2019-09-12

Sven I skrev om Bandling & Partners Group
    Jag har fullaste förtroende för Alexander Shamsai som lyckats att göra en fin vinst på min investering. Alexander har dessutom förklarat de ekonomiska termerna på ett mycket bra och trevligt sätt. Jag kan varmt rekommendera Alexander och Bandling & Partners Group och ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Läs mer
    Alexander S gillar detta
  • Håkan Arne H

2019-05-16

Håkan Arne H skrev om Bandling & Partners Group
    Jag har under fler års tid fått ekonomisk rådgivning av Alexander Shamsai på Bandling & Partners Group, något jag är mycket nöjd med. Läs mer
    Alexander S, Oliwer F gillar detta
  • Marita E

2019-05-07

Marita E skrev om Bandling & Partners Group
    Fullt förtroende för Oliver Fors och Bandling&Partners Läs mer
    Alexander S, Oliwer F gillar detta
  • 2019-05-02

Jan H skrev om Bandling & Partners Group
    Jag har lärt känna Oliver Fors under ett flertal givande möten.
    Lättsam, noggrann och väl påläst på de områden/investeringar han har föreslagit oss.

Jag kan varmt rekommendera Oliver som förvaltare av edra tillgångar Läs mer
    William W, Alexander S, Oliwer F gillar detta
  • 2019-04-25

Ingrid elisabeth E skrev om Bandling & Partners Group
    Är ny kund på B&P. Rådgivare har varit Alexander Shamsai.
    Trevligt bemötande och personligt intreserad.
    Skall bli spännande att följa utvecklingen. Läs mer
    Alexander S, William W, Oliwer F gillar detta